Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Po apr 04, 2005 7:25 pm

:?
 
dunker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 560
Pridružen: To apr 27, 2004 12:54 pm

Napisal/-a dunker Po apr 04, 2005 7:49 pm

A zdej drži kot pribito, da je za športni filter treba homologacijo???
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Po apr 04, 2005 8:30 pm

eni pravijo ja eni ne jaz ga ne mislim homologirat :D
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm To apr 05, 2005 10:25 pm

obi je napisal/-a: o notranjih filtrih. Zanima me če je kdo zadevo že preizkusil


Danes sem namontiral K&N notranji filter v VAG 1.6L 8V 75KM mašino. Poleg tega sem še v "cev za zrak" zvrtal šest luknjic za termostatom/relejem/whatever (tisto, ko regulira loputo za zrak iz ozračja ali pa iz predgretja). Cev je enostavno preveč zadušena.
V glavnem: razlika je. Padec moči po doseženi največji moči se je malenkost zgladil, predvsem se pa pozna lepši tek motorja že v zelo nizkih obratih pa vse do maksimalnih. Odzivnost motorja se je popolnoma spremenila.
Če sem prej pohodil gas, je avto zamudil cca. pol sekunde, nato pa šele cuknil. No zdaj se to zgodi res takoj. Samo da pohodiš gas se avto že postavi pokonci :D
Povsem nepričakovano se mašina lepše odziva v nizkih obratih. S štantgasom se da ful hitreje speljevat (pač koristno, ko lezeš iz dvorišča), pa tud mašina se matra toliko. Ultimativni test je bil (tega drugače ne počnem) 5 prestava pri 50km/h v 13% klanec. Gas sem imel do podna, avto pa je lepo držal hitrost in v 10 sekundah pospešil samo za 1km/h. Hočem povedat to, da je tekel popolnoma mirno. Če bi to naredil prej, bi se kabina tresla tolk, da bi vn padu.
Tud če se recimo po ravnem vozim 30km/h v peti (praktično štantgas) in pohodim gas, avto začne lepo mirno pospeševat, prej se je pa tresel revež tolk da kr res ni blo (spet, tega ne počnem... ker me boste obtožil da ubijam bencinca :D).
Najbolj važna stvar je pa seveda max. pospeški... Veliko bolj zvezno potegne do maksimalne moči, kot pa prej. Nekako bolj lahkotno z manj matra... Nevem, ne znam razložiti. Kr nočeš dat noge iz gasa, tko lepo gre :D
Želel sem tudi mnenje iz druge roke in moj sopotnik je vse skupaj potrdil, dodal pa še to, da ima motor za odtenek globji glas. Men se to sicer ne zdi tolk, ampak recimo ko pospešuješ do konca, bolj lepo zarjove :D
Recimo še to: ko sem glih zmontiral zadevo in sem mel še odprto havbo. Če sem na mestu hitro pohodil gas do konca se je slišalo prov WHOOSH ko je potegnilo zrak k sebi. Kot nek človek, ko pride iz vode, ki ni dihal 1 minuto :D Prej tega sploh ni blo.
Anyway jaz sem zadovoljen. Če že zarad drugega ne, tale filter več zdrži in ga samo lepo očistiš, ko se umaže. Drugače me je pa filter prišel slabih 15kSIT. Že vnaprej naoljen, ready to install. Pa nalepko dobiš zraven (STOP! Tak pa tak filter), da na servisu slučajno ne zamenjajo tega filtra po pomoti.
Se opravičujem za slovenične napake, ampak sem zaspan in se mi ne da lepo pisat sploh. Upam, da sem s temi informacijami komu pomagal.
 
anubis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Sr jan 12, 2005 11:25 pm

Napisal/-a anubis Če apr 21, 2005 8:59 pm

Nekaj sem gledal te športne filtre pa se odločam katerega naj kupim. Gledal sem tega od Novitec-a http://shophost.net/shop_n/catalog/product_info.php?cPath=1_17&products_id=885&osCsid=6593ff9af79a0bad4975f8733c167a0e , ki je malo dražji in tega od K&N-a http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=36680&item=7968511881&rd=1&ssPageName=WD2V , ki je dosti cenejši, zato ne vem za katerega se naj odločim...mogoče ve kdo še za kaj boljšega/cenejšega?
Imam pa Punto mk2 L.2000 1,2 z 60KM pa me tista škatla z filtrom moti..no moti me izgled mašine.
Pa tudi še zdaj mi ni jasno ali je športne filtre treba homologirati ali pa ne??
 
Uporabniški avatar
saso_vts
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po sep 13, 2004 12:21 pm
Kraj: logatec

Napisal/-a saso_vts Če apr 21, 2005 9:20 pm

ok en je napisal da so bombazni filtri boljsi od poliesterskoh kao bolj propusti.
jest se s tem ne strinjam
mel sm bombaznega in zdej mam poliesterskiga
sam razlika je zelo ocitna.avto ma dost lepsi zvok pa tud mal boljs potegne k prtisnem na gas
esj morm it enkrat k senici da zdej zmerm konje da vidim ce sm kej pridobil
k sm prvic meru sm mel bombaznega in je bilo 106 konjev
zdej bom sel pa z poliesterskim da vidim ce sm kej pridobil ali izgubil
zelo dobr ko sm
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če apr 21, 2005 11:26 pm

pomoje nebo razlike, prepustnost sportnega od navadnega je vecja.
Sportn je sportn, tistih par procentov je mogoce bolj prepusten sam dvomim da se ti bo kaj poznalo.
Ce ze gres probat merit z navadnim in sportnim ni kaj razlike.
Ce si porihtal dovod svezega zraka bi mogo kaki konj ali pa dva bit poleg.
Sirc pa odvisno tudi od tega ce ti pri merjenju poleg pritisnejo uni ventilator ali pa meris brez.
Sicr pa probaj it na valje pa porocaj.
lp
 
Uporabniški avatar
Jocker
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr maj 04, 2005 9:55 am
Kraj: Brežice

Napisal/-a Jocker Sr maj 04, 2005 10:30 am

Mene zanima če ma kdo karbonski filter ta nov model na bmwju 5 in kakšn zvok kej da ,jst mam sicer K&N na svojem sam bi rad bol globok zvok hvala.
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz Sr jun 22, 2005 4:34 pm

jay je napisal/-a:eni pravijo ja eni ne jaz ga ne mislim homologirat :D

Jaz ga zdej imam notri enega cheap shit pa zdej res kako je z nasimi kolegi v modrem.A kej morijo al ne, ker tudi izpuha nimam homologiranega ta se z filtrom pri zvoku zelo pozna tudi iz tega tako da me nebi zdej jebal.
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Sr jun 22, 2005 5:46 pm

sej če ti povemo da, ko te bo ustavu policaj, boš definitivno ob neki dnarja se boš sam sekiru pa to res ne bi blo ok :?

:P :P :P

Zakaj pa misliš da je tok postov po forumu za homologacije? če ne bi blo treba ne bi blo niti ene teme o tem
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 So jul 02, 2005 1:50 pm

No tut jz se odločam za športn filter...
Čez slabo uro se dobim z enim k mi bo prage prodal in mi zram ponuja še športn filter za 5jurjev(ga bom pogledu), ampak s skeptičen.

A se bo poznalo kej na glasu al prav nič?na 1.1 mašini
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 So jul 02, 2005 3:19 pm

pozabte, že mam filter kar bo bo :P
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Ne jul 03, 2005 8:02 pm

in kar je mi zelooooooooooo ugaja...

vam kr zle odgovorim...tut na 1.1 mašini je opazna razlika, le ta je meni zelo všeč, še posebi, ko slišiš kako zrak požira :twisted: :twisted:
 
Uporabniški avatar
_Mad|
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Po jul 04, 2005 6:17 pm

Napisal/-a _Mad| To jul 05, 2005 8:42 pm

Mene pa zanima ce bi se to kj poznal na opel astri 1.6i 92' 55Kw? pa kok priblizn bi to prslo.....rabu bi pa sam za zvok...lp
Democracy is when 2 wolves and sheep meet to decide who is for dinner.
Liberty is when the sheep has a gun.
 
Uporabniški avatar
_Mad|
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Po jul 04, 2005 6:17 pm

Napisal/-a _Mad| To jul 05, 2005 8:44 pm

Sportni filtr mislm,.... :lol: lp
Democracy is when 2 wolves and sheep meet to decide who is for dinner.
Liberty is when the sheep has a gun.
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Sr jul 06, 2005 10:17 pm

j se bo poznalo, če se meni se bo teb tut...

zj se pa še zelo bolj, ko sm naredu tole...(ne cevi gledat, morem novo kupit :) )Slika

A je tako vredu?Jz ne vem, kolker sm po starih temah bral je to to :?
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Sr jul 06, 2005 10:48 pm

lej, jz nisem šel tega delat ker mislim, da bom pridobil kakega lipicanca...sploh ne pr taki mašini kt jo ma moj avto.

To je naredu strah pred tem, da baje zgubi avto na moči, če nima dovoda hladnega zraka in to je zame dovod hladnega zraka...na moj način...pa še sliši se dobr

zj pa povej, al to opravlja funkcijo al ne?estetiko pustmo in tudi pretiravanje :P
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Ne sep 04, 2005 11:30 am

Odpru sm temo, ker niker nism najdu primerne razlage,a so mi jo zaklenli, brez da bi kdo odgovoril (hvala moderatorjem).........no Anyway če bi odpru še eno temo mi bi jo še 1x zaklenli zato bom vprašal kr tu...........oz bom dal link od zaklenjene teme, pa mi prosim lahk tu odgovorite.......( http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=36039 )

Lp
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne sep 04, 2005 1:12 pm

Švoh mašina, kaki restrictorji naprej po intaku. Odvisn je tud od samega filtra. Pri meni se tudi po zvoku ni poznalo skoraj nič zaradi airflow metra od K jetronica, pa je kr mal močnej mašinca kot tista honda.
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov