Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne maj 16, 2004 5:12 pm

skoda lover nimam nc proti teb, sam se mi zdi da nekak spadas v tocno ta razred folka ki ga opisujes v prvem postu. pluvas cez vse, o cemer neves nic + mas super altitude, plus nabijas buche.

kot prvo sportni kabli so, in stavs lahk glavo da so boljsi kot navadni, ce ne zard druzga zato ker so obleceni v boljsi material. sam je fora se v usmerjenosti bakra iz katerega je narejen kabl. kaj ti misls v cem je razlika med navadnimi pa pro audio kabli?
Po bakru gre signal s 1/3 svetlobne hitrosti po optičnem gre pa z 2/3 hitrosti svetlobe!

signal ja sam v enem primeru elektricen v drugem pa svetlobni, pa svetloba pici z svetlobno hitrostjo tud skozi optiko se ti ne zdi?

Zakaj bi sicer menjali komplet elektroniko če se jo lahko preprogramira? Zato ker se je ne da! Zakaj se je pa ne da? Ker je na ta način zagotovljena najvišja stopnja sigurnosti, da bo zadeva delovala. sej obstaja programabilna elektronika za avte ampak stane milione pa od MB do KP jo moraš 3x resetirat.

zakaj bi se 3x resetral?
v pcju je denimo flashable bios, k ga lahk po mili volji flashas in se ne resetira nikol, torej zakaj bi se v avtu?

ce mas know how + opremo + voljo lahk nardis mal mn kot vse.

tko da tud to kar se zdi teb najvecja bucha, lahk tud da ni, in za brezveze obtozujes cloveka.

kako pa ti ves da nekje ne obstaja res en tak fanatik, k bi porabu 1000 ur da bi dejansko v skodo premontiru in prilagodu od cosworth-a menjalnik + 4wd?
sicer je to cisti nesmisel, sam ljudje smo cudna bitja, in SKOZ delamo nesmisle.

recimo jz sm meu eno alfo in sm not ulozu 3x tok dnarja kokr je bla vredna. totaln nesmisel. me bos zdj oznacu za nakladaca, zato ker delam nesmisle?

stvar je taka da lahk tud v stojadina ugradis masino od diesel lokomotive, ce mas cajt, voljo, denar, know how, pa eno velko prikolico na kateri bo masina :lol:
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun So jun 05, 2004 4:22 pm

Bom še tu napisal... Ne rečem, tudi jaz kdaj kaj bleknem, kar ni res, oziroma naknadno ugotovim, da ni cisto tako. Morate pa priznati, da je napako tezko priznati. Verjamem pa, da imate tukaj nekaj posameznikov, ki so tu samo zato, da prodajajo buče, kar pa se vidi takrat, ko se ga nikdar ne vidi z njegovim kao 1100 ccm z 140 ps. a ne? pac tudi taki so/smo.
Zdaj pa tisto zarad cesar sem zacel tole pisati. Odprto imam temo Suzuki Swift 1.3 GTI (154ps) Mislim, da se tule najbolj vidi koliko je majstrov. In seveda se kaksnega rabim, da "skupaj sestavimo" en voz, ki bi ga jaz rad imel.
Moram reči, da je malo pomoči in apeliram na tiste, ki kaj vedo in ne prodajajo buče, da se pokažejo tam. Pa da vidimo najbolj "glasne"

Lp!
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff So jun 05, 2004 4:49 pm

zakaj bi se 3x resetral?
v pcju je denimo flashable bios, k ga lahk po mili volji flashas in se ne resetira nikol, torej zakaj bi se v avtu?


Zakaj se pa res ne resetira - zato ker ima dodatno batarijsko napajanje na plošči. Vzemi baterijo ven in ga boš resetiral :wink:

Kaj pa pomeni resetiranje - spraviti nek program na osnovno, začetno stanje pa nič naprej in nič nazaj točno tja kjer je bilo to določeno ali programsko ali pa fizično v samem čipu.
:roll:
:D
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso To jun 08, 2004 11:52 pm

lucky je napisal/-a:Škoda lover....sicer poskušam bit nad tem, da hvalim eno znamko in zaničujem drugo....pač vsak se v neki najde in kar ima hyundai slabega ima lahko škoda dobro in obratno........lahko se vsi od vsakega neki naučimo...in prav temu služi forum!!!

pa še odgovor glede hidravlike ventilov: Hyundai ima to prednost, da v batku ki izniči zračnost, na nihajnem vzvodu, ima nepovratni ventil, se pravi, ko motor miruje oz. ko ga vžgeš, je pritisk na ventil že dvolj močan, da ni lufta alfa pa tega nima in se pritisk na batku ustvari šele ko steče ojle po motorju pod pritiskom sicer pa oba opravljata njihovo funkcijo kar dobro......zato, če je kdo kdaj dal na alfi dol odmično gred je potem, ko je motor ponovno užgal opazil, da ventili nekaj minut tolčejo, dokler ne pride olje nazaj vse do batkov.


čist offtopic sam vseen eno vprašanje k se mogoč navezuje na alfo in njen motor.takoj k vžgem motor ma zvok k dizl.ful grdo ropota(sory dizlaši).ne se smejat uprašanju sam je kr moteče(motor ma 69000km)
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte Sr jun 09, 2004 1:30 am

145 twinspark? variator faze mogoče. mislim, da se da zadevo zelo poceni spedenat (beri par jurjev).
 
Uporabniški avatar
Clutch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:04 am

Napisal/-a Clutch Sr jun 09, 2004 7:40 am

Je treba nastelat ventile
 
CitroënFreak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr feb 26, 2003 11:48 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CitroënFreak Sr jun 09, 2004 8:50 am

Če se samo pri vžigu in recimo kakšnih 20 naslednjih sekund potem so lahko hidravlični dročniki, seveda če jih imaš

Kako pa dela ko je ogret?
Stupid people always think they are right. Wise people listen to advice.
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Sr jun 09, 2004 10:10 pm

CitroënFreak je napisal/-a:Če se samo pri vžigu in recimo kakšnih 20 naslednjih sekund potem so lahko hidravlični dročniki, seveda če jih imaš

Kako pa dela ko je ogret?


145 1.4TS.tak grd zvok ma ene 5 sekund recmo.k se zadeva ogreje je čist normalno.
sam pr vžigu ma obupn zvok pa zazauga se rad-a.drgač pa gre k urca :D
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun Če jun 10, 2004 9:10 am

Nekaj bi pripomnil.
Prvo ste zgrešili temo v zadnjih nekaj postih. Drugo kar je, pa bi rad rekel.
Vsi nekaj poznate, un tip lahko to naredi, ta zna to, ta bo to najbolje naredil, ta ma 6 zaposlenih, tako, da bo sigurno najbolj naredil......
niti eden mi še NI dal kake telefonske številke ne nič!
V glavnem povečini nekaj napišete, da izpadete težki frajerji ali kakršno koli veselje že pač imate od tega!
Tisti, ki tega ne pocnete ste izvzeti!
Tisti, ki pa buče prodajate pa itaq veste, kdo ste :x
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če jun 10, 2004 10:11 am

Ne zali siptarjev! :P

P.S pa mal zmanjsj podpizd... :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun Če jun 10, 2004 10:23 am

Pugi je napisal/-a:Ne zali siptarjev! :P

P.S pa mal zmanjsj podpizd... :wink:

Nobenega nisem zalil!!!
Podpizdnik sem pa zmanjsal! My mistake sory!
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če jun 10, 2004 10:27 am

NoSpeedNoFun je napisal/-a:Tisti, ki pa buče prodajate pa itaq veste, kdo ste :x


I sta je tako ruzno sa nama?! Trebam ja sluziti novac! :wink:

Vglavnem, prosm tud moderatorja da zapre tole temo, ker je gnila. Za un problem pa magar novo odprite.

Nouspidnoufan, stosam se js velik aves :P
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov