Mad je napisal/-a:... Nejko tvoja raketa z enim sistemom na ločene lopute kakor je Jenvey Dinamic bi mi bolj sedla - avto je lep, vozen nenormalno dobro potegne - nima dosti stroškov z vzdrževanjem in da od sebe precej več kot npr v primerjavi z precej močnejšimi vozili ...ker teža dela svoje in Pug je nima ... L.p. MadNejko87 je napisal/-a:al pa kupit eno rs 4 in jo čipat...
pa maš avto da se reče...
De_Tomaso je napisal/-a:Sam bi sicer za kaj takšnega izbral HF Integrale EVO, ampak potem tuning schowi odpadejo, ker je to skrunjenje znamke.
Vsekakor skyline in supre vladajo, ampak jih je relativno težko dobit, težko servisirat in tako dalje. Tunat se pa tako da čisto vse, še kak polonez verjetno.
Tako bom v tem postu raje napisal kakšne so cene enega normalnega tuninga avtomobila, ki poznam in enako pozivam tudi vse ostale, ki ste kaj tunali, ker bo tako mnogo več informacij glede cen na enem mestu. Recimo primer avtomobila AR GTA (lahko 147 ali 156)
Kompresor na motorju (Novitec, 360+ Ps) cca 7000€
Komplet športnih amortizerjev z vzmetmi (Bilstein; Eibach) cca 1200€
Izpuh iz nerjavečega jekla z večjo pretočnostjo (Supersprint) cca 800€
Boljši komplet zavornih čeljusti in diskov (Brembo) cca 4500€
Močnejša sklopka (Autodelta) cca 1800€
Samozaporni diferencial (Original AR Q2) cca 400€
Ojačani stabilizatorji (Novitec) cca 500€
Verjetno so ti stroški v primerjavi s kakšnimi 1000 konjskimi suprami povsem smešno majhni, a za normalne ceste je že tako predelan avtomobil kar precej hiter in nudi zelo dosti užitkov v vožnji.
De_Tomaso je napisal/-a:Sam bi sicer za kaj takšnega izbral HF Integrale EVO, ampak potem tuning schowi odpadejo, ker je to skrunjenje znamke.
Vsekakor skyline in supre vladajo, ampak jih je relativno težko dobit, težko servisirat in tako dalje. Tunat se pa tako da čisto vse, še kak polonez verjetno.
Tako bom v tem postu raje napisal kakšne so cene enega normalnega tuninga avtomobila, ki poznam in enako pozivam tudi vse ostale, ki ste kaj tunali, ker bo tako mnogo več informacij glede cen na enem mestu. Recimo primer avtomobila AR GTA (lahko 147 ali 156)
Kompresor na motorju (Novitec, 360+ Ps) cca 7000€
Komplet športnih amortizerjev z vzmetmi (Bilstein; Eibach) cca 1200€
Izpuh iz nerjavečega jekla z večjo pretočnostjo (Supersprint) cca 800€
Boljši komplet zavornih čeljusti in diskov (Brembo) cca 4500€
Močnejša sklopka (Autodelta) cca 1800€
Samozaporni diferencial (Original AR Q2) cca 400€
Ojačani stabilizatorji (Novitec) cca 500€
Verjetno so ti stroški v primerjavi s kakšnimi 1000 konjskimi suprami povsem smešno majhni, a za normalne ceste je že tako predelan avtomobil kar precej hiter in nudi zelo dosti užitkov v vožnji.
De_Tomaso je napisal/-a:@Mad:
1. porš 911 je že bil pri hiši pa je sicer odličen, a zelo hladen avto
2. 911 ima že vsak drugi slovenec z malo več denarja
3. 147 GTA je neprimerno lepša
4. s kompresorjem in tako predelanim podvozjem, samo zapornim difom in ostalim je tudi hitrejša od 911
5. sosedi so manj nevoščljivi, ker je alfa in ne porš
6. GTA ima lepši zvok
7. v sloveniji sta trenutno tako predelani alfi samo dve in je zato nekaj posebnega
8. kaj bi naj alfist delal s poršejom na dolgi rok???
9. vzdrževanje alje je ene 4x cenejše kot porscheja
10. Lepše je imeti eno najdražjih alf, kot pa najcenejšega rabljenega porša
11. ne da se mi več naštevam, ima pa vsak med nami svoj okus in pravico do njega.
De_Tomaso je napisal/-a:Nov porš 996 je stal leta 2000 cirka 115000€, danes stane največ 35000€. Torej v štirih letih izgubiš 80000€.
Toliko ne zgubiš na GTAju če mu daš zlata kolesa po meri delat
De_Tomaso je napisal/-a:@Mad:
1. porš 911 je že bil pri hiši pa je sicer odličen, a zelo hladen avto
2. 911 ima že vsak drugi slovenec z malo več denarja
3. 147 GTA je neprimerno lepša
4. s kompresorjem in tako predelanim podvozjem, samo zapornim difom in ostalim je tudi hitrejša od 911
5. sosedi so manj nevoščljivi, ker je alfa in ne porš
6. GTA ima lepši zvok
7. v sloveniji sta trenutno tako predelani alfi samo dve in je zato nekaj posebnega
8. kaj bi naj alfist delal s poršejom na dolgi rok???
9. vzdrževanje alje je ene 4x cenejše kot porscheja
10. Lepše je imeti eno najdražjih alf, kot pa najcenejšega rabljenega porša
11. ne da se mi več naštevam, ima pa vsak med nami svoj okus in pravico do njega.
De_Tomaso je napisal/-a:Nov porš 996 je stal leta 2000 cirka 115000€, danes stane največ 35000€. Torej v štirih letih izgubiš 80000€.
Toliko ne zgubiš na GTAju če mu daš zlata kolesa po meri delat
... poglej tule ta tip se je specializiral na BMW motorjih - mogoče ima tudi kaj za BMW 850 : http://www.da-motorsport.com/matia je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a:Nov porš 996 je stal leta 2000 cirka 115000€, danes stane največ 35000€. Torej v štirih letih izgubiš 80000€.
Toliko ne zgubiš na GTAju če mu daš zlata kolesa po meri delat
a ne v 7ih?! no vseeno je kar nekaj.
ja kako pa je s predelavo BMW 850. meni laiku se zdi da bi se dalo kar precej iz tega iztisnt. ali se motim? pa ali veste za kakšnega da bi bil resno predelan. (kakšn link bi bil super)
Lp matia
FBR je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a:Nov porš 996 je stal leta 2000 cirka 115000€, danes stane največ 35000€. Torej v štirih letih izgubiš 80000€.
Toliko ne zgubiš na GTAju če mu daš zlata kolesa po meri delat
Kot prvo je ta avto star 10 let. Kot drugo ta avto ni nikol bil 27.000.000 sit.
Da pa je bolje imet najboljšo alfo, kot najslabšega porscheja....no svak ima svoje mnenje, je pa carrera daleč od najslabšega izmed njihove ponudbe.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost