Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee So jan 21, 2006 12:26 pm

Dobiš zelo malo oz. neopazno razliko, če se govori še o portingu, potem se da govoriti tud o malo občutnejši razliki, vendar samo poliranje ne da občutne razlike ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR So jan 21, 2006 4:06 pm

TITan je napisal/-a:Kako da ne? Če so kanali lepo zaobleni, brez raznih šteng je razlika lahko zelo velika.


to je res, ampak glave kerih motorjev so pa tok površno narejene?

običajno kkšne večje nepravilnosti nastanejo zaradi vseh tistih usedlin pa to... in to pol kr res grdo zgleda.

npr. takole...
Slika
Slika

pol ko se pa spraviš k stvari pa na lepem zadeva kr zasije... na teli slikci je vse pobrušeno, manjka samo še poliranje :D
Slika
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Če jan 26, 2006 2:05 pm

Bravo Rojc!
To si pa zlo lepo uštimu. Me boš mogu še kakšen krog zapelat da vidm če je kej razlike.
Aja, pa to so sam izpušni kanali. Kaj pa dotočni?
Če ne veš kdo sm, sm en model od Nadlesa prjatu k si ga enkrat pelu en krog.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jan 26, 2006 3:14 pm

nice work!
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Če jan 26, 2006 3:47 pm

Drmo - sm se spomnu ja.. ni panike, se bomo zmenil za kkšn krog, sam da najprej stvari do konca poštimam :)

slikc sesalnih kanalov pa ni zato ker se jih ni nič obdelalo ker so že serijski full dobr narejeni in bi lahko prehitr kej zafrknu če bi se kej igral...

aja drgač pa teli kanali niso moje delo ampak od Hemingwaya 8)


reklama.press :P
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Če jan 26, 2006 4:18 pm

Velja. Sej se kej vidmo v Kranju k hodm tja na faks :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 29, 2006 1:14 am

Golden eye je napisal/-a:a men se tud splača nižat glave pr Golf II D (55KM)???
a je še kakšna taka malenkost da bi mal mašino spredenal??

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


No ja iz prve roke....... zabil 200 jurjo u točno tak motor.... vse kar sem pridobil je to da je poraba padla za 3 deci..... pa da u enak breg pridem zdej z drugo ko sem mogu prej sred brega šaltat u prvo... to pa je tudi vsa razlika..... aja pa vžiga rajši ko je mrzel... glava pa nižana za 0.3mm
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne jan 29, 2006 11:14 am

lisko tole drzi, samo z nizanjem glave za 0,3mm pa nebi cisto nic naredo :D
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne jan 29, 2006 12:36 pm

ShineR je napisal/-a:Drmo - sm se spomnu ja.. ni panike, se bomo zmenil za kkšn krog, sam da najprej stvari do konca poštimam :)

A tole so porti od E30? Ne od SR20DET?
Argh jaz sem bil pa čist ziher. :roll:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 29, 2006 2:19 pm

monster_d je napisal/-a:lisko tole drzi, samo z nizanjem glave za 0,3mm pa nebi cisto nic naredo :D


Pri bencincih res..... ampak uprašu je za dizla:) Dizl ma že u osnovi tok hudo kompresijsko razmerje ( 22.5:1 za mojga), da dejansk nima več kompresijskega prostora..... Oz. je glava že v osnovi ravna...... tko da vsako nižanje glave pri dizlu je že rizično.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Ne jan 29, 2006 2:37 pm

Symon je napisal/-a:A tole so porti od E30? Ne od SR20DET?
Argh jaz sem bil pa čist ziher. :roll:


sej so od SR-a :P ;)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne jan 29, 2006 9:44 pm

ShineR je napisal/-a:
Symon je napisal/-a:A tole so porti od E30? Ne od SR20DET?
Argh jaz sem bil pa čist ziher. :roll:


sej so od SR-a :P ;)

Aha potem se že rihta nanovo. :bow Enkrat te bom potem res lepo fehtal, da me pelješ čist en majčken krogec. :wiihuu Eh saj vem, da sem nadležen samo kaj, ko mi je tale stroj tako všeč... :P
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Ne jan 29, 2006 11:14 pm

Symon je napisal/-a:.. čist en majčken krogec..


a donut will do the trick :P
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po jan 30, 2006 8:16 am

Nizanje glave za lazjo predstavo ..

Slika

Dva dni nazaj .. glava mojega 16 ventilercka ..

LP, Klemen

PS: 0,5mm dol
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po jan 30, 2006 12:52 pm

No pa se odgovor na vprasanje ..

Maks Kobalej SP.
Bitiče 1, Litija

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po jan 30, 2006 1:29 pm

nice.. kok boš mel pa zdej kompresijo pa kok računaš da se ti kej poveča poraba olja?
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po jan 30, 2006 1:31 pm

ShineR je napisal/-a:nice.. kok boš mel pa zdej kompresijo pa kok računaš da se ti kej poveča poraba olja?

Ne vem zakaj bi se mi povecala poraba olja :shock:

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po jan 30, 2006 1:49 pm

se dogaja, sm že dostikrat to videl :)

pač drugačna komresija + npr. rahlo načeti obročki + še kej pa smo tam....

sicer pa se lahko zgodi da bo poraba ista, lahko da bo malenkost večja, lahko pa da bo tok visoka da boš še enkrat snel glavo in zamenjal dihtungo na glavi z debelejšo.

btw - kakšno dihtungo boš dal zdej gor? serijska ali kovinska? in če kovinska - kok debela?
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po jan 30, 2006 2:25 pm

ShineR je napisal/-a:se dogaja, sm že dostikrat to videl :)

pač drugačna komresija + npr. rahlo načeti obročki + še kej pa smo tam....

sicer pa se lahko zgodi da bo poraba ista, lahko da bo malenkost večja, lahko pa da bo tok visoka da boš še enkrat snel glavo in zamenjal dihtungo na glavi z debelejšo.

btw - kakšno dihtungo boš dal zdej gor? serijska ali kovinska? in če kovinska - kok debela?

Serijska je ze gor od vceraj .. :)
Cilindri pa bati so v odlicnem stanju, nobenega robu, nobenih risov .. NIC

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jan 30, 2006 4:22 pm

No pri bencinarijih se glava ponavad struži ( na sliki je brušenje) lahko se tudi brusi..... ampak ni pa potrebno. Brusit se pa more obvezno pri dizlih, ker majo dizli dost večji pritisk in more bit glava bolj detajlno obdelana (skor spolirana že) .Je pa z brušenjem mal več dela..... in tud mal dražje je.Če še moje informacije držijo pride struženje glave 2400sit brušenje pa 3500sit ( Tovarna muta Kovačija)

Drgač pa tist da bi se povečala poraba ..... nemogoče......... če maš mičken pojma o motorjih boš vedu zakaj ;)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov