Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Eddy-k2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 03, 2004 11:38 pm

Napisal/-a Eddy-k2 Če feb 17, 2005 9:01 pm

----->BMW E30 325i----6500rpm.....do 5500 je še nekaj od njega,pol pa sam še olje pije... :D
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če feb 17, 2005 10:37 pm

Eddy-k2 je napisal/-a:----->BMW E30 325i----6500rpm.....do 5500 je še od njega,pol pa sam še olje pije... :D


:lol: :lol:
Pa kadi :P
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Pe feb 18, 2005 8:02 am

monster_d je napisal/-a:
:lol: :lol:
Pa kadi :P



kaj a to uno turbo tok kadi?!?!!? :?
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Pe feb 18, 2005 10:38 am

Eddy-k2 je napisal/-a:Juporabnost je pa tako kot si rekel....od 3500-4000rpm kar je več je nonsens...


To je pri moji masini (VW 1.9TDI) pri mazdi se tiscanje do 5k splaca. Sem tud jest mislu da se ne.. pa sva sla s frendom probat. On je saltu pr svojih 5k (kar se mi je zdelo brezveze) jest pa nekje pr 4-4,5k in je mel on za sekundo do dve boljsi cas.
Slika
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Napisal/-a Jinxy So feb 19, 2005 6:35 pm

Mislim kakšne neumnosti nekateri pišejo....

Prestaviti blokado na večje obrate še ne pomeni, da bo avto "bolj šel". Pri veliki večini motorjev navor pri blokadi že tako pade, da z nadaljlnim povečevanjem obratov ne narediš nič drugega, kot to da se avto bolj dere, gre pa nikamor. Razen če komu ful pomeni, da lahko reče "jest imam pa blokado na 7000 obratov" in je največji đek na vasi.

Blokado se prestavlja višje samo v primeru, da imaš mašino konkretno predelano (CAI, obdelava glava + ostrejše odmične, izpuh) in se ti vrh navora prestavi toliko višje po obratih, da na blokadi moč še vedno narašča, navor pa še ne pade bistveno.
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 So feb 19, 2005 6:40 pm

Jst sm jo mel pr prejšnjem na okol 7100-7200, zdej jo mam pa na 4500 :twisted:
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Napisal/-a damjan So feb 19, 2005 6:56 pm

kolega ma na hondi blokado na 9200.je pa zelo lepo slišat tam okol 9000......
gre pa tud......
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So feb 19, 2005 7:14 pm

Jz sem pomoje edini tuki k sanja da bi avtu dodal blokado :lol:
No sej original jo naj bi mel (pri 6300 če se prov spomnem) sam je že prejšn lastnik zamenju rele za pumpo (ja blokado mam jz tako da bencin odreže, ne pa z vžigom kot drugod) pa sem se jaz čudu (po malo spremembah na dotoku zraka) zakaj se mi je avto do 7k komot zavrtu :lol:

Zdej si bom pa lepo naredu v avtu nastavlivo blokado (za normalno vožnjo kr na 5700 (kjer je original zgubu moč zarad dotoka zraka), za "športno" vožnjo na kake 6500 pa za pametenga se delat na 4k k je škoda materiala :lol: ).
Slika
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Ne feb 20, 2005 10:05 am

TITan je napisal/-a:Zdej si bom pa lepo naredu v avtu nastavlivo blokado (za normalno vožnjo kr na 5700 (kjer je original zgubu moč zarad dotoka zraka), za "športno" vožnjo na kake 6500 pa za pametenga se delat na 4k k je škoda materiala :lol: ).


:roll: Kje je fora da boš mel za normalno vožnjo nižjo blokado :ue
Kadar jst avto normalno vozim ne pridem cez 4k obratov . Razen če ti je filing da tu kadar normalno voziš blokada vseka. :?
 
Gost
 

Napisal/-a Gost Ne feb 20, 2005 1:59 pm

Mah jaz pa sploh nimam srca, da bi poskušal kje točno je blokada. Pomoje jo imam nekje okrog 6k RPM, rdeče polje se mi začne pri 5500 obr. Itak je breveze, ker sem v drugi enkrat probal do 6000 RPM in motor nad 5500 obr. postane mrtvaški oz. pospeški so v qrcu. Največjo moč imam pri 4800 obr., tko da je to kar normalno za moje pojme.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne feb 20, 2005 2:15 pm

NO moj pa je zanimiv okol tega..... bom enkrat filmček prilepo sem gor. Ko je mrzel itak noče niti nad 2k obratov prit..... ko pa je ogret pa lepo zvezno vleče vse do blokade ( 4000 RPM).
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Napisal/-a cresh Ne feb 20, 2005 3:32 pm

damjan je napisal/-a:kolega ma na hondi blokado na 9200.je pa zelo lepo slišat tam okol 9000......
gre pa tud......


Ja nad 9.k RPM so zelo lepi zvoki :twisted: :twisted: :twisted:
my ride
Slika
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Napisal/-a cresh Ne feb 20, 2005 3:35 pm

Point je v tem da sam blokado zvišat na serijski mašini nima smila, ker itak tam ni več navora, mašina bo sam tulila šlo pa nikamor. Blokada se viša ko se rihta elektronika, nastavitev benza, .... To se pa dela ko se marsikatera stvar zamena na mašini(odmične, kolektorji, izpušni sistem,.....)
my ride
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne feb 20, 2005 5:24 pm

_VeNoM_ je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:
:lol: :lol:
Pa kadi :P



kaj a to uno turbo tok kadi?!?!!? :?


Zdaj ko je samo blok v avtu se to ne :P
 
Uporabniški avatar
GEISTERFAHRER
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr feb 23, 2005 2:09 pm

Re: Blokada

Napisal/-a GEISTERFAHRER Sr feb 23, 2005 3:29 pm

Need_Power je napisal/-a:Samo če ni pri 5800, zakaj pa ima pol tam že rdeče polje??? Ker naprimer eni avti imajo tam nekje od 6000 obratov že tak malo rdeče pobarvano, od 6500 naprej pa full rdeče (npr. P206 al pa novi mondeo. Toti golf pa kr od 5800 dalje full rdeče. Drugače pa brez skrbi....vem kak 'cukne' ko pride od blokade, ampak jaz tega na svojem avtu (in tut na drugih, da nebo pomote) nikoli ne delam, ker se mi pač ne zdi pametno (raje šaltam ene 100 obratov prej). Našega polota sem samo dvakrat stisno do blokade...prvič ko sem prehiteval in mi je eno b**** (prehitevani) gas pohodo.....drugič pa na snegu, ko sem neke vragolije počel sred križišča.
A vi vaše avte redno do blokade stiskate?

Ajde


Kupi si močnejši avto! :roll:
Alfa-146 BOXER, za dušo in telo!
Slika
 
Habir
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Po feb 21, 2005 7:11 pm

Napisal/-a Habir Sr feb 23, 2005 8:57 pm

Slika
 
Habir
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Po feb 21, 2005 7:11 pm

Napisal/-a Habir Sr feb 23, 2005 8:59 pm

:twisted:
 
Uporabniški avatar
Zemljan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po feb 21, 2005 10:32 pm

Napisal/-a Zemljan Sr feb 23, 2005 9:57 pm

Kaj ti pa tm neki sveti check engine?:)
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Napisal/-a Tomo Sr feb 23, 2005 10:43 pm

Zemljan je napisal/-a:Kaj ti pa tm neki sveti check engine?:)


Si mal pretiravu :P Na 9k
 
Habir
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Po feb 21, 2005 7:11 pm

Napisal/-a Habir Sr feb 23, 2005 11:36 pm

naj vas ne moti opozorilo check engine... :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov