Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Napisal/-a Jinxy Pe nov 26, 2004 10:37 am

več zraka + več bencina = večja moč sicer drži, ampak tega se bolj poslužujejo tunerji FI motorjev, jest zagovarjam drugačno teorijo...

Bistvo N/A tuninga je povečati mehanski izkoristek motorja, čimveč toplote spremeniti v mehansko delo pri enaki oz. malo večji količini vbrizganega goriva. Z dobrim (zmernim!) tuningom motorja bi morala biti poraba pri enakem načinu vožnje manjša, ne pa večja.

No, to je teorija, v praksi je pač mal drugače... :oops:


Itak je pa brezveze, da se neki kregava, v končni fazi je pomembno, da si zadovoljen s svojimi predelavami in da ti avto tko leti, da si 1.8T poču dol.

Jest imam podobne načrte, oz. še malo bolj radikalne, ampak bo treba najprej našparat. Računam na cca. 160KM iz 1.6 mašine...pri 1150KM težkem avtomobilu kar v redu :-P
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Pe nov 26, 2004 2:48 pm

Jinxy je napisal/-a:več zraka + več bencina = večja moč sicer drži, ampak tega se bolj poslužujejo tunerji FI motorjev, jest zagovarjam drugačno teorijo...

Bistvo N/A tuninga je povečati mehanski izkoristek motorja, čimveč toplote spremeniti v mehansko delo pri enaki oz. malo večji količini vbrizganega goriva. Z dobrim (zmernim!) tuningom motorja bi morala biti poraba pri enakem načinu vožnje manjša, ne pa večja.

No, to je teorija, v praksi je pač mal drugače... :oops:


Itak je pa brezveze, da se neki kregava, v končni fazi je pomembno, da si zadovoljen s svojimi predelavami in da ti avto tko leti, da si 1.8T poču dol.

Jest imam podobne načrte, oz. še malo bolj radikalne, ampak bo treba najprej našparat. Računam na cca. 160KM iz 1.6 mašine...pri 1150KM težkem avtomobilu kar v redu :-P


Sam še nekaj, da zaključiva:
Bistvo N/A tuninga je predvsem prostorninski izkoristek motorja. Torej niso samo zakoni toplotnega stroja temveč veliko vlogo igra dinamika plinov!


Predlagam da greš v smer quad bodies. Najcenejša varianta so rabljene(ebayn do 150$) lopute iz kakšne Honde CBR al pa Suzuki GSXR. Glede na to, da maš 1600 mašino je verjetno 38-40mm velikost lopute idealno. Z malo iznajdljivosti zadevo pritrdiš na glavo. Zadnja stvar, ki pa jo moraš porihtat je računalnik. Če nimaš MAF senzorja boš loh kar svojega uporabu z malo preprogramiranja. Če pa maš MAF senzo bo pa treba dobrih 300k SIT odštet za en aftermarket ECU kot so OMEX, DTA, ALPHA, MOTEC,.....Čist tako na glas razmišljam :)

Veliko sreče!

Jan
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Pe nov 26, 2004 5:29 pm

@Mondy
še vedno nisi pojasnil zakaj ti je Senica določil faktor 23,5% pri preračunavanju konjev in navora na gredi motorja.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Napisal/-a Jinxy Pe nov 26, 2004 7:33 pm

Izgube se izračunajo tako, da na koncu meritve (pri blokadi) pritisneš sklopko in pustiš, da valji s svojo zaviralno silo in trenjem ustavijo vrtenje koles. Avto, ki ima večje izgube, se bo ustavil prej kot avto ki ima manjše. Iz grafa padanja hitrosti koles in znane zavorne sile valjev se da izračunati izgube skozi vse obrate.

Ko sem bil na skupinskem merjenju pri RSR, sem malo opazoval te izgube pri posameznih vozilih in lahko rečem samo to, da so 20% izgube zelo grob približek, saj so vrednosti izgub nihale od 15 do dobrih 30% (pri meni je bilo 28%).

@mondy: posameznih TB-jev nisem imel namena vgrajevat ker bi bil skupen strošek (treba bi bilo zamenjat še ECU in narest mapping) prevelik. Poleg tega bolj delam na tem, da bi imel hiter, ampak ne preglasen avto...sleeper varianta. Nekje do 150,160KM se še pride z zmernimi stroški, za 180-190 bi bilo pa treba že miljon :x Sama mašina gre pa do 220KM in to potem vozijo razni utrganci s peresno lahkimi Caterhami in Lotus Elise, me prav zanima kako to gre :twisted:
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Pe nov 26, 2004 7:41 pm

lahko mal bolj točno poveš kaj imaš v mislih??

lahko na PM!
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe nov 26, 2004 8:34 pm

Na kolah imaš razlike en tič od miši pa brez zamere.

Pa še neki a ni edina stvar ko je nad 100 navor na tistem grafu in tabeli....

Kw čez 100 pomeni 136KM in več pri teb je vse pod to mejo.... :?
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy So nov 27, 2004 12:30 am

Graf je moč na kolesih! ;)
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy So nov 27, 2004 12:38 am

Jinxy je napisal/-a: @mondy: posameznih TB-jev nisem imel namena vgrajevat ker bi bil skupen strošek (treba bi bilo zamenjat še ECU in narest mapping) prevelik. Poleg tega bolj delam na tem, da bi imel hiter, ampak ne preglasen avto...sleeper varianta. Nekje do 150,160KM se še pride z zmernimi stroški, za 180-190 bi bilo pa treba že miljon :x Sama mašina gre pa do 220KM in to potem vozijo razni utrganci s peresno lahkimi Caterhami in Lotus Elise, me prav zanima kako to gre :twisted:


Ja najtišja modifikacija so ostrejše odmiče in obdelava glave. :) Če boš hotu, da bo tiho boš rabil kar standard izpuh. Mogoče je varianta če daš gor izpuh od modela z večjo mašino če obstaja. Torej fi cevi bo večji lonci bodo pa še zmeraj dovolj utišal zadevo. Filter je tut najbolš, da je standar v škatli s kakšno dodatno dovodno cevjo.
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Po jul 25, 2005 6:39 pm

Tebe sem vio vceri na cestniski v pesnici :)
Slika
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Po jul 25, 2005 6:49 pm

Jinxy je napisal/-a:več zraka + več bencina = večja moč sicer drži, ampak tega se bolj poslužujejo tunerji FI motorjev, jest zagovarjam drugačno teorijo...

Bistvo N/A tuninga je povečati mehanski izkoristek motorja, čimveč toplote spremeniti v mehansko delo pri enaki oz. malo večji količini vbrizganega goriva. Z dobrim (zmernim!) tuningom motorja bi morala biti poraba pri enakem načinu vožnje manjša, ne pa večja.

No, to je teorija, v praksi je pač mal drugače... :oops:


Itak je pa brezveze, da se neki kregava, v končni fazi je pomembno, da si zadovoljen s svojimi predelavami in da ti avto tko leti, da si 1.8T poču dol.

Jest imam podobne načrte, oz. še malo bolj radikalne, ampak bo treba najprej našparat. Računam na cca. 160KM iz 1.6 mašine...pri 1150KM težkem avtomobilu kar v redu :-P


da pa dobiš večjo temperaturo in z tem tudi več opravljenim delom pa moraš povečat kompresijo ;)
na takšen ali drugačen način ;)
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy To jul 26, 2005 12:44 pm

CockroaC je napisal/-a:Tebe sem vio vceri na cestniski v pesnici :)


Ja, sem sel iz Madzarske... :)
 
Uporabniški avatar
Torti
Novinec
 
Prispevkov: 374
Pridružen: To mar 29, 2005 8:34 pm

Napisal/-a Torti To jul 26, 2005 3:00 pm

mondy je napisal/-a:
CockroaC je napisal/-a:Tebe sem vio vceri na cestniski v pesnici :)


Ja, sem sel iz Madzarske... :)


Mimo Mb si šel,pa se nisi mogel na enem piru ustavit?!?! Sram te bodi! :lol: :lol: :lol:

A, to je oni mondeo o katerem si mi pravo Cockroach ? Ah,tegale pa poznam! Je strupen ja! :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC To jul 26, 2005 4:40 pm

torti ne ni to tisti ... tistega sem enkrat prej vido.
Z mađarske si sel pa cez sentilj?Malo si zalutal pa to?
Slika
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy To jul 26, 2005 6:18 pm

CockroaC je napisal/-a:torti ne ni to tisti ... tistega sem enkrat prej vido.
Z mađarske si sel pa cez sentilj?Malo si zalutal pa to?


Nisem zalutal. :D Sem mel tekmo v Szombateliju, ki je vzhodno od Gradca in je najhitreje po A2 avtocesti.
Pa ni bla drag dirka, da ne boste spraseval ampak atletska. ;)

Sej bi se kej ustavu sam sem mel se trenerja v avtu.....
 
vectra driver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: To maj 24, 2005 10:36 pm
Kraj: rakek

Napisal/-a vectra driver Če jul 28, 2005 1:56 am

Pa kaj nisi zadnjič ko si bil pri urošu rekel da maš tok konjev ! Bi šli na testno
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Če jul 28, 2005 10:06 am

vectra driver je napisal/-a:Pa kaj nisi zadnjič ko si bil pri urošu rekel da maš tok konjev ! Bi šli na testno


saj tema je rahlo stara ...
Slika
 
vectra driver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: To maj 24, 2005 10:36 pm
Kraj: rakek

Napisal/-a vectra driver Če jul 28, 2005 11:09 pm

Ja sam kaj ko že dolgo nisem zalutal na avtomobilizem
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov