Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
dirkac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr mar 09, 2005 9:57 am

Napisal/-a dirkac Če mar 10, 2005 2:33 pm

CupraR je napisal/-a:Zakaj pa ne bi rabu drugih amortizerjev. Sami fedri ne vplivajo preveč na lego lih amortizerji so glavna stvar pr podvozju :P Pač z fedri spustiš avto, pa mal trši postane, sam za kej bl konkretnega treba amortizerje menjat (seveda če že v osnovi nimaš bolj športnih)

Fantje ni fora v trdem avtu, da ti ledvica ven vrže! Fora je v tem, da avto pobira neravnine, se ne ziblje, ne zabija, te ne premetava po neravni cesti, da imaš vedno občutek kontrole v ovinku in da je vožnja primerno udobna. Potem je šele vožnja užitek.
Osnova za to pa je dobra vzmet in na njeno lastnost nastavljena sila dušenja v amortizerju. To pa ne moreš kar na pamet narediti temveč je osnova za to veliko znanja predvsem izkušenj in stroj za preizkus amortizerja.
Nardit nizek avto in trd amortizer ni nobena znanost. Nekateri dirkači imajo dober občutek za te stvari. Turnšek je na tem področju sodeloval še s Kuzmičem, da ne govorim o Peljhanu in ostalih. Na osnovi baze podatkov nam zna svetovati in narediti podvozje za vsako zvrst dirkanja od piste, rallya, avtokrosa. Kdor spremlja rally dobro ve, da noben avto ne poskakuje po jamah in slabih cestah. To je to!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če mar 10, 2005 2:50 pm

Točno tako. Meni kar slabo rata ko vidim nekatere avtomobile na cesti. Zapelje v lukno pa se še 100 metrov naprej odbija ko pinkponk žogca :) Ponavadi to pomeni, da amortizerji ne opravljajo več svoje funkcije, ker so gor prekratke vzmeti. In tak avto ima v resnici dosti slabšo lego na cesti kot serijski.

Ampak druga stvar je pa takle osnovni tuning podvozja. Če daš na avto 30, 40mm nižje športne vzmeti, ni nujno menjati tudi amortizerjev. Lega bo vseeno boljša. Pridobiš 3 stvari. Nižje težišče avtomobila. Zaradi povečane trdote pa se avto manj nagiba in hitreje požira neravnine na cesti in s tem bolje drži stik s podlago.

To velja za večino serijskih avtomobilov, sploh manj športnih. Ti so narejeni tako, da so kar najbolj udobni. S športnimi vzmetmi izgubiš nekaj udobja pridobiš pa na legi in handlingu.
 
oo7
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: To jan 13, 2004 10:40 pm
Kraj: here , there , everywhere

Napisal/-a oo7 Če mar 10, 2005 6:25 pm

Meni je večina strokovnjakov svetovala EIBACH....sam res pa je da so dragi
To sm jst ja , Blond ..... Janez Blond
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Če mar 10, 2005 7:21 pm

Eibach,pa pr Turnšku-Amortizer jih kup, pa še HOMOLOMO ti bo zrihtal, preverjeno!!
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Če mar 10, 2005 7:28 pm

PRODRIVE je napisal/-a:Eibach,pa pr Turnšku-Amortizer jih kup, pa še HOMOLOMO ti bo zrihtal, preverjeno!!



al pa pr devitotu!!drgac se pa podpisem!



lp venom
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Če mar 10, 2005 7:28 pm

PRODRIVE je napisal/-a:Eibach,pa pr Turnšku-Amortizer jih kup, pa še HOMOLOMO ti bo zrihtal, preverjeno!!



al pa pr devitotu!!drgac se pa podpisem!



lp venom
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če mar 10, 2005 8:12 pm

In kje sm reku da je bolš če je bl trdo jao :P
 
oo7
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: To jan 13, 2004 10:40 pm
Kraj: here , there , everywhere

Napisal/-a oo7 So mar 12, 2005 11:22 am

Mene pa zanima kako se kej FK fedri obnesejo??
To sm jst ja , Blond ..... Janez Blond
 
Andy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2122
Pridružen: Pe nov 29, 2002 7:41 pm
Kraj: sLOVEnija

Napisal/-a Andy So mar 12, 2005 11:49 am

oo7 je napisal/-a:Mene pa zanima kako se kej FK fedri obnesejo??
Kok jst vem se še ni nobedn pritoževal čez njih, da bi se mu posedle al pa kaj drugega. pomoje kr dobra izbira v kombinaciji z tršanimi amortizerji.
 
oo7
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: To jan 13, 2004 10:40 pm
Kraj: here , there , everywhere

Napisal/-a oo7 So mar 12, 2005 11:51 am

Andy je napisal/-a:
oo7 je napisal/-a:Mene pa zanima kako se kej FK fedri obnesejo??
Kok jst vem se še ni nobedn pritoževal čez njih, da bi se mu posedle al pa kaj drugega. pomoje kr dobra izbira v kombinaciji z tršanimi amortizerji.


Men so rekl da mi ni treba tršat, ker ga bom sam za 35mm spustu...
Drugač pa zbiram med FK in Eibach...pa so mi serviserji glede na ceno/kvaliteto bolj FK svetoval....
To sm jst ja , Blond ..... Janez Blond
 
Uporabniški avatar
GTA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Pe apr 02, 2004 6:34 pm

Napisal/-a GTA Po apr 18, 2005 2:39 pm

Če še zmer nucaš vzmeti za alfico :

http://www.alfaromeo-si.com/alfa/viewtopic.php?t=4122

LP ;)
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov