CupraR je napisal/-a:Zakaj pa ne bi rabu drugih amortizerjev. Sami fedri ne vplivajo preveč na lego lih amortizerji so glavna stvar pr podvozju :P Pač z fedri spustiš avto, pa mal trši postane, sam za kej bl konkretnega treba amortizerje menjat (seveda če že v osnovi nimaš bolj športnih)
Fantje ni fora v trdem avtu, da ti ledvica ven vrže! Fora je v tem, da avto pobira neravnine, se ne ziblje, ne zabija, te ne premetava po neravni cesti, da imaš vedno občutek kontrole v ovinku in da je vožnja primerno udobna. Potem je šele vožnja užitek.
Osnova za to pa je dobra vzmet in na njeno lastnost nastavljena sila dušenja v amortizerju. To pa ne moreš kar na pamet narediti temveč je osnova za to veliko znanja predvsem izkušenj in stroj za preizkus amortizerja.
Nardit nizek avto in trd amortizer ni nobena znanost. Nekateri dirkači imajo dober občutek za te stvari. Turnšek je na tem področju sodeloval še s Kuzmičem, da ne govorim o Peljhanu in ostalih. Na osnovi baze podatkov nam zna svetovati in narediti podvozje za vsako zvrst dirkanja od piste, rallya, avtokrosa. Kdor spremlja rally dobro ve, da noben avto ne poskakuje po jamah in slabih cestah. To je to!