urosr je napisal/-a:Sori sam tale test je čist mimo, zato ker si flumaster fiksiru na mašino(oziroma luft filter) in ti je risu premike mašine ne pa zvijanjje kabine, raj ga fiksiri na sredo kabine pa pol mer( odstopanje bo okol 1-2mm+-)če sploh bo!
Danes sm točno to naredu,flomastr sm pritrdil na pleh pod šipo tako da je res stal primeru.Vse je isto kot pri prvem testu razen tega.Rezultat je sledeč:vse skupi se zvije od 1 do največ 2mm upoštevat pa je še treba debelino risa,ki znaša 2mm.Kot je razvidno iz slike je flomastr zarisal 3mm se pravi da je ob upoštevanju tolerance deformacija okoli 1mm.Odstopanje v +/- pa je minimalno.Zaključek: za nagnivanje in zvijanje avta pa so krive gume in amortizerji,strut bar pa v mojem primeru ne bi imel skoraj nobenega učinka.Pa tudi če bi ga dal kdo drug v avto z močnejšo mašino in bi ovinke hitreje speljal ne bi blo kake večje razlike.Skratka to je bolj styling kot pa tuning,če avto bolj ali manj normalno uporabljaš.
Kot je že nekdo reku je to za mašine ki imajo 300KM in več da se razlika čuti kar pa pride prav tistim ki vozijo rally ne pa tistim ki avto kdaj pa kdaj mal bolj prtisnejo v ovinku al pa še to ne.
Še ena šola več zame in še za koga,urosr pa je imel čist prav.Strut bar se enostavno ne izplača razn če ga montiraš za oči kar pa jaz ne mislm narest.