Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
TomazK
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So avg 27, 2005 7:26 am
Kraj: Radomlje

Napisal/-a TomazK So sep 17, 2005 6:56 am

pa še spredaj.
Priponke
štange 002.jpg
 
Uporabniški avatar
Mr. S2k
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Po maj 16, 2005 12:36 pm

Napisal/-a Mr. S2k So sep 17, 2005 1:54 pm

Jaz sem pa tako naredil.
Kopiral sem Spoon. Je pa vse v celoti narejeno by Me!!!

Slika

Vse je iz aluminija, kot SPOON. Ultralahka zadeva - 1.5 kg. Močna pa tako, da prototip nisem mogu s svojo težo zakrivit, čeprav sem skakal po njem.

Ima pa še dodan Oil Catch Can...

LP
When i got my s2k i though i was getting one of the fastest cars on the street, then i learned what the s2k is about.

So its not called the S 2000 for nothing!!!!

Slika
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani So sep 24, 2005 4:02 pm

Meni je ta tema zelo zanimiva in zato sem se odloču da nardim en test,in sicer da ugotovim kolk se mi zvija karoserija oz. pleh ali kakor hočete.Na nosilce amortizerjev sam prišraufal star trak metra tako da je bil dobro napet vmes pa na cev od filtra pritrdil še flomastr da mi riše po metru da vidim kolk se mi vse skupi zvija.Vse je blo dobro pritrjeno tako da mislm da je kr točno. Pol sm se šel pelat po ovinkasti cesti od ilirske bistrice do šembij kjer poteka tudi gorsko hitrostna dirka in sicer gor v klanc,nazaj dol in spet gor.Ovinki so res ostri tako da neki se je moglo zvit.V najbolj ostrih sm peljal neki čez 40km/h v drugih pa 50-60 odvisno od ovinka.To sm delu danes s svojo petko 1.1 in zimskimi gumami 155/70/13.Flomastr je zarisu deformacijo 9mm levo desno kar je skupi 18mm +/- 2mm tolerance zaradi nenatančnosti zadeve in vibracij motorja.Z dobrimi letnimi gumami bi bla deformacija verjetno še večja ker se tolk ne zvijajo. Neki takega sm pričakoval in če bi imel strut bar montiran bi se kar poznalo.Zdej me pa zanima če je to normalno ali ne a bi se moglo zvijat manj al se lahko še več?Naj pove kdor se bolj razume pa tudi kaj mislite o mojem testu je kredibilen al ne.Upam da se na sliki vsaj približno vidi ker mi boljših ni ratalo narest.Kot dokaz še neki slikc. :D
Priponke
PIC_0008.JPG
PIC_0019.JPG
PIC_0018.JPG
PIC_0017.JPG
PIC_0013.JPG
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R So sep 24, 2005 4:41 pm

zdej dej pa še strut bar gor pa še enkat isti test nared :D pa bo primerjava

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC So sep 24, 2005 5:21 pm

Hehe kaki test :> Car si da se ti da delat take ekspirimente
Slika
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr So sep 24, 2005 6:18 pm

Sori sam tale test je čist mimo, zato ker si flumaster fiksiru na mašino(oziroma luft filter) in ti je risu premike mašine ne pa zvijanjje kabine, raj ga fiksiri na sredo kabine pa pol mer( odstopanje bo okol 1-2mm+-)če sploh bo!
Slika
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ So sep 24, 2005 6:23 pm

urosr je napisal/-a:Sori sam tale test je čist mimo, zato ker si flumaster fiksiru na mašino(oziroma luft filter) in ti je risu premike mašine ne pa zvijanjje kabine, raj ga fiksiri na sredo kabine pa pol mer( odstopanje bo okol 1-2mm+-)če sploh bo!

točno tako, tolk se ti sama mašina premika.dej še enkrat probaj, samo zajlo za gas potegni na mašini pa boš takoj vidu kaj ti naredi....
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani So sep 24, 2005 9:04 pm

Dragi prjatli sm dal po gasu do konca in mašina se je res premaknla sam za kak milimetr al dva sm tudi na to pomislu.Tako da tisti ris ne more bit od tega cev se pa tudi ni tolko premaknla.To sm pa naredu ker me je res firbec martru.Sej vem da sm za fotra b**** in še nekatere sam sm vseeno to naredu.Strut bara pa ne bom gor dal,mogoče na nov avto.Še prej bom pa seveda zmeru kolk se mi zvija da vidim če se mi ga splača gor dat al ne. ;) 8)
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr So sep 24, 2005 9:18 pm

no zdej pa še probi mal spelat, pa glej kok se bo mašina premaknila! Če bi se ti avto zviju 2cm vrjam da bi ti marsikaj popokalo!Dragi prijatel!
Slika
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Ne sep 25, 2005 8:48 pm

Če bi hotu videt kolk se mi mašina premika med vožnjo bi mogu kako kamero spodi dat al pa vozt z odprto haubo pa z enim na strehi da bo gledal kolk se premika. :P :roll: Verjetno bi blo še najbolše da bi res flomastr montiru na pleh nekam pod šipo in še enkrat provu.Da se pa sam kak milimetr al pa dva premakne se mi zdi pa malo.Avto je letnik 92 če tudi starost kej vpliva na togost karoserije,star verjetno ni več tako tog kot nov.Če bom še kak eksperiment naredu boste še obveščeni. :mrgreen: ;)
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Uporabniški avatar
Mr. S2k
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Po maj 16, 2005 12:36 pm

Napisal/-a Mr. S2k Po sep 26, 2005 6:09 pm

Pri stoenki vidiš, kako se luft med haubo in blatnikom spreminja med vožnjo čez ovinke.

Sosed je znižal svojega Audija A3 1.8T in dal gor 17 col. Avto ni bil nevem kako trd, ker je le fedre zamenjal.
Po dveh letih je imel spredaj proti odbijaču lufte za polovico manjše (hauba in blatnik bolj skupaj) kot pa pri šipi. Avto je malo vkup sedel.

Pri navadnih avtih so amortizerji vpeti v šalce na karoseriji. In udarci se s ceste preko amortizerjev prenašajo na karoserijo in le ta se zvija in s tem se spreminja geometrija koles.Zadeve so malenkostne, vendar so. To praktično ni važno in opazno v veliki večini avtomobilov, razen pri športnih avtih.
Z strut barom pa povežemo šalce skupaj. Avto se manj ˝zvija˝ in posledično se kolo (tu mislim roke, vpetje,...) čez neravnine ne upogiba ampak ima bolj vertikalno gibanje. S tem ima tudi guma boljši stik s cesto, ker lepše nalega.
Avto postane malce bolj oster, odziven in ni več tako mlahav čez ovinke. Ta povezava je opazna pri nižjih - trših avtih in pri avtih z nizko profilnimi gumami, katere se ne zvijajo toliko kot normalne.

Še enkrat pa ponavljam, da to ne bo doprineslo do neke drastično boljše lege. No razen že pri omenjeni stoenki in kakšnem prerjavenem avtu.

LP
When i got my s2k i though i was getting one of the fastest cars on the street, then i learned what the s2k is about.

So its not called the S 2000 for nothing!!!!

Slika
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Pe sep 30, 2005 5:35 pm

urosr je napisal/-a:Sori sam tale test je čist mimo, zato ker si flumaster fiksiru na mašino(oziroma luft filter) in ti je risu premike mašine ne pa zvijanjje kabine, raj ga fiksiri na sredo kabine pa pol mer( odstopanje bo okol 1-2mm+-)če sploh bo!

Danes sm točno to naredu,flomastr sm pritrdil na pleh pod šipo tako da je res stal primeru.Vse je isto kot pri prvem testu razen tega.Rezultat je sledeč:vse skupi se zvije od 1 do največ 2mm upoštevat pa je še treba debelino risa,ki znaša 2mm.Kot je razvidno iz slike je flomastr zarisal 3mm se pravi da je ob upoštevanju tolerance deformacija okoli 1mm.Odstopanje v +/- pa je minimalno.Zaključek: za nagnivanje in zvijanje avta pa so krive gume in amortizerji,strut bar pa v mojem primeru ne bi imel skoraj nobenega učinka.Pa tudi če bi ga dal kdo drug v avto z močnejšo mašino in bi ovinke hitreje speljal ne bi blo kake večje razlike.Skratka to je bolj styling kot pa tuning,če avto bolj ali manj normalno uporabljaš.
Kot je že nekdo reku je to za mašine ki imajo 300KM in več da se razlika čuti kar pa pride prav tistim ki vozijo rally ne pa tistim ki avto kdaj pa kdaj mal bolj prtisnejo v ovinku al pa še to ne.
Še ena šola več zame in še za koga,urosr pa je imel čist prav.Strut bar se enostavno ne izplača razn če ga montiraš za oči kar pa jaz ne mislm narest.
Priponke
pjtka 024.jpg
pjtka 010.jpg
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Pe sep 30, 2005 6:49 pm

Ja samo kaj pa ce se pri tebi sile tolko ne prenesejo na karoserijo ker se gume, pa fedri absorbirajo vec energije?Mogoce bi blo pri nizkopresecnih gumah drugace ... ne vem, samo pametujem.
Slika
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Pe sep 30, 2005 7:29 pm

Sm tudi to študiral in mislim enako kot ti,če bi imel litke gor z nizkopresečnimi gumami mal znižan avto pa športne vzmeti bi blo verjetno drugače(večja deformacija zaradi bolj neposrednega prenosa sile obremenitve).
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe sep 30, 2005 11:17 pm

Petka ma že nekak po defaulto narjen strut bar....tuscani če mal pogledaš hitr ugotoviš da ma zadnje stene amortizerjev povezane.... prek požarnega zidu.

Če te zanima mam jaz nekje u garaž še strut bar točn za tvojo petko ( sam filter morš mal predelat ) na dizla žal ne paše ker je treba štango hudo predelat.

Drgač pa....... fantje veste kaj se pozna?Pragi narjeni iz 1mm pleha...... Jaz mam oba praga narjena iz 1mm pleha ( original so bli prerjaveti) pa sem lepo nove nardil iz 1mm pleha...... zadeva se pozna......
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani So okt 01, 2005 5:45 pm

Lisko hvala za ponudbo sam avto bom imel sam do marca tako da ne bom stavu gor strut bara ali pa ojačal kolone ker se mi res ne splača,za druge ga pa ne bom rihtu.Kako bi filtr predelu pa mi ni jasno vem pa da je previsko da bi kaj dal preprost čez.
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC To okt 11, 2005 9:18 pm

Vrjetno pa si bom res šel prage iz pleha nareit ja ...
Slika
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR To okt 11, 2005 9:32 pm

jst tud :D
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 11, 2005 10:10 pm

CockroaC je napisal/-a:Vrjetno pa si bom res šel prage iz pleha nareit ja ...


Iz česa pa te zaj maš? iz plastike?:D kaj maš plastično karoserijo..... ? Original so iz 0.6mm pleha zdej so pač moji 1mm in se pozna pri zvijanju karoserije ker pragi so eni izmed ključnih nosillcev podvozja, poleg srednjega tunela.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR To okt 11, 2005 10:15 pm

a pol pod pragom ni še enga nosilca oz še ene notranje plasti
My soul almost complete ;)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov