Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Po nov 21, 2005 11:22 pm

Symon je napisal/-a:Večinoma mi je jasno... Šobe se da pri njih dobit, avspuh... no ja lokalni mojster. :oops: Tlačna regulacija je kaj? Misliš večji pretok benza ne? Torej močnejšo pumpo. LMM? :? Zračni filter je itaq prvo še na neturbačih. :lol: Hja ta custom remap ne razumem. RSR, ki ti individualno potem vse skupaj optimira? Še nekaj me zanima. Za Japonce vem, da je standart po letu 96 OBDII a je bilo to po vsem svetu? Torej se uporabljajo isti Boost controlerji/turbo timerji kot za Japonce, torej Apexi, HKS...?
Tunung je drag šport ampak adrenalinski... :P Eh če ne pa samo RSR, glasen (pozerski :P blow-off).
Itak sprašujem bolj iz firbca, bom vsaj malo bolj izobražen še o Nemcih... Nikoli ne veš kdaj ti prav pride. ;)
Aja pa se opravičujem ker je offtopic ampak je pa vseeno malo povezano in mislim, da tudi zanimivo...


Kje naj zacnem... avspuh ja, ampak ne kar en lokalni mojster, tukaj je treba tocno vedeti, kako narediti avspuh. Jemc je svoje case delal super avspuhe, sedaj jih RSR baje v Zagreb posilja delat k enemu tipu.

Tlacna regulacija bencina je tak tlacni regulator, ki ti proizvede nadtlak goriva na injektorjih. Taka majhna okrogla stvarca, ponavadi na koncu dovoda goriva tik pred injektorji. Boost controllerji, turbo timerji - ne vem, zakaj bi to rabil, sama sminkerija. Bezveze.
LMM = Luft Massen Messer (merilec masnega pretoka zraka).
Custom remap ti naredi RSR, prav si uganil.
Blowoff ni nujno slaba zadeva, se vec, zelo uporabna stvar je. Pac, zeleni naravovarstveniki so zadevo prepovedali, drugace pa po zasnovi funkcijo opravlja precej bolje kot diverter ventil.

/jan
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To nov 22, 2005 11:01 am

Jah downpipe je kriza narest ponavad zrada placa pr motorju, sredinski del ti pa lahk vsak nardi, ker ni lih umestno uno cev potegnt...

Jp bencisnko pumpo je fajn menjat, mislm da orginal na 1.8T fila na 3 bare, če čipaš je fajn dat močnejšo (4bari).
Zdej filtr je fajn menjat, bo vložek čisto dovolj, sam je pa dvorezen meč, ker je bolj prepusten, posledično ga treba skos pucat, drugače gre LMM še prej v pm :roll: :roll: :roll:

Uni controlerji itd... je itak sam fany šmensi :lol: :lol: če vozš tako kot treba še turbo timerja ne rabš, itak ne prgonš direkt na dvorišče :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
ITAL-JET
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr jun 29, 2005 8:06 am

Napisal/-a ITAL-JET To nov 22, 2005 4:20 pm

Preberam tole pa me neki zanima če veste
Kako se da če se sploh da namontirat BOV na VOLVO 850 T5R.
Mam namreč ventil za prodat pa se je šel kupec pozanmat k lekšetu pa so mu rekl
da se ga sploh ne da namontirat na ta avto.
Zdej me pa mal zanima kaj pravte na to?
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon To nov 22, 2005 4:22 pm

1.8T je napisal/-a:Pac, zeleni naravovarstveniki so zadevo prepovedali, drugace pa po zasnovi funkcijo opravlja precej bolje kot diverter ventil.

Viš pa sem res nekaj novega izvedel. :shock: Prepovedali? :roll: Vem, da je zelo uporaben ampak sem se narobe izrazil. Dal bi glasnega zarad zvoka in ne zato, ker je sam blow-off pozerski.
Cupra OK mogoče imaš prav glede turbo timerja in boost controlerja ampak še pa tako lepo izgleda. :oops: Je pa res, da ful berem Japanese performance in japončke nonstop rihtajo z raznimi boost controlerji, da ga navijejo le za med vikendom. :P
Aja še vedno mi ni nihče odgovoril glede OBDII -ja.
Pa hvala, za razširitev obzorij. :tomidelej:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To nov 22, 2005 6:00 pm

Symon je napisal/-a:Viš pa sem res nekaj novega izvedel. :shock: Prepovedali? :roll: Vem, da je zelo uporaben ampak sem se narobe izrazil. Dal bi glasnega zarad zvoka in ne zato, ker je sam blow-off pozerski.


Okoljevarstveniki so BOV prepovedali, ker hkrati z odvecnim zrakom v atmosfero spusca tudi oljne hlape ter ostalo nesnago, katera gre naceloma v odduske....

Diverter pa vse skupaj lepo ekolosko vrne nazaj v sistem.

Vsi se borimo, da bi do motorja prisel cimhladnejsi zrak, a ne? Po moljih meritvah pride pri visokih obremenitvah v motor tudi 70 stopinj vroc zrak, katerega je turbina in pritisk segrel, IC pa malenkost ohladil.

Torej, tukaj je kratek kviz:

Kaj je bolje, da gre vroc odvecni zrak, ko zapremo loputo?
a) v atmosfero
b) nazaj v sesalni sistem pred turbino.

Kvizkota ni.

:pop:

/jan
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon To nov 22, 2005 6:18 pm

V atmosfero ker drugače se zrak nonstop segreva in mi imamo manj konjev. 8)
Imaš pa kar prave meritve. V Japanese performancu so delali nekakšen test in so izmerili naprimer naslednje temeprature- kolikšna pride v intercooler in kakšna je, ko gre ven:
90>28, 83>30, 84>29, 87>30 in povprečje je 96>29.5 kar je 79% ohlajeno. :P Ko so menjali intercooler na Imprezi je bilo povprečje 81.3>22 kar je prineslo 86.4% ohladitev in 16 konjev več. :shock: Matr obvladam (prepisovanje). :P

k*** pa globalno segrevanje, s temi malenkostmi se bom obremnjeval, ko bosta Amerika in Japonska podpisala Kjotski protokol.

Glede Volvota Turbo... Hja naj bi se dalo, raten, če nima že kakšno turbino, ki ima vse skupaj v ohišju (to se mi pa ne da iskat po revijah če sem sploh prav napisal). :D
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
toncek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Ne mar 28, 2004 7:32 pm

Napisal/-a toncek To nov 22, 2005 8:12 pm

Ali je blow off in bov ista stvar in samo drug izraz?
Ali je bri vgradnji blow offa poraba goriva kaj višja?
Kje bi se ga dalo kupit, razen RSR?
Ali bi s tem pridobil kakšnega konja?
Motor pa je 1.8T 156KM + čip.

hvala
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To nov 22, 2005 9:04 pm

Symon je napisal/-a:V atmosfero ker drugače se zrak nonstop segreva in mi imamo manj konjev. 8)
Imaš pa kar prave meritve. V Japanese performancu so delali nekakšen test in so izmerili naprimer naslednje temeprature- kolikšna pride v intercooler in kakšna je, ko gre ven:
90>28, 83>30, 84>29, 87>30 in povprečje je 96>29.5 kar je 79% ohlajeno. :P Ko so menjali intercooler na Imprezi je bilo povprečje 81.3>22 kar je prineslo 86.4% ohladitev in 16 konjev več. :shock: Matr obvladam (prepisovanje). :P

k*** pa globalno segrevanje, s temi malenkostmi se bom obremnjeval, ko bosta Amerika in Japonska podpisala Kjotski protokol.

Glede Volvota Turbo... Hja naj bi se dalo, raten, če nima že kakšno turbino, ki ima vse skupaj v ohišju (to se mi pa ne da iskat po revijah če sem sploh prav napisal). :D


Sedi, 5.

8)

/jan
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To nov 22, 2005 9:11 pm

toncek je napisal/-a:Ali je blow off in bov ista stvar in samo drug izraz?
Ali je bri vgradnji blow offa poraba goriva kaj višja?
Kje bi se ga dalo kupit, razen RSR?
Ali bi s tem pridobil kakšnega konja?
Motor pa je 1.8T 156KM + čip.

hvala


1. ista stvar, BOV = Blow Off Valve
2. Teoreticno ne, v praksi pa na zacetku nekoliko visja, saj te vlece un pfsssst...
3. Marsikje, najlazje ti je pa pri RSR-u, saj ti bo v ECU-ju vgasnil trigger, kateri ti pri BOV-u vcasih vrze v not-lauf, ker sistem misli, da nekje pusca.
4. Mogoce kaksnega konja nazaj, saj ti verjetno pri povisanem tlaku sedaj nekaj pritiska uhaja skozi plasticen Boschev diverter ventil, katerega kekci originalno stlacijo pod havbo.

/jan
 
toncek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Ne mar 28, 2004 7:32 pm

Napisal/-a toncek To nov 22, 2005 9:21 pm

3. Marsikje, najlazje ti je pa pri RSR-u, saj ti bo v ECU-ju vgasnil trigger, kateri ti pri BOV-u vcasih vrze v not-lauf, ker sistem misli, da nekje pusca.

Pa bo potem vse delalo kot bi bilo original, al bom imel kakšne tezave?
(Mogoce kaksnega konja nazaj) bo pol več al manj.

A ima kdo kakšen filmček o vgrajenem BOVu?
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To nov 22, 2005 10:41 pm

toncek je napisal/-a:3. Marsikje, najlazje ti je pa pri RSR-u, saj ti bo v ECU-ju vgasnil trigger, kateri ti pri BOV-u vcasih vrze v not-lauf, ker sistem misli, da nekje pusca.

Pa bo potem vse delalo kot bi bilo original, al bom imel kakšne tezave?
(Mogoce kaksnega konja nazaj) bo pol več al manj.

A ima kdo kakšen filmček o vgrajenem BOVu?


Ce imas sedaj plasticen Boschev ventil, ti zelo verjetno pusca in posledicno izgubljas moc motorja. Ce das noter BOV, ti ne bo vec puscalo in moc motorja se bo "povecala".

Filmcek? Tako zgleda BOV v moji gajbi...

http://haktar.select-tech.si/1.8T/whoosh.mpg

/jan
 
Uporabniški avatar
ITAL-JET
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr jun 29, 2005 8:06 am

Napisal/-a ITAL-JET Sr nov 23, 2005 6:39 am

Symon je napisal/-a:Glede Volvota Turbo... Hja naj bi se dalo, raten, če nima že kakšno turbino, ki ima vse skupaj v ohišju (to se mi pa ne da iskat po revijah če sem sploh prav napisal). :D


Lej tko je pr temu volvotu mašina je 2.3 turbo vse je tko lepo na svojem mestu sam baje
da ma tm okol k bi bov pršu gor preveč enih senzorjev tko da kao nebi delal so rekl.
Zato me zanima če kdo kej več ve o tem se da te senzorje kej prevezat oz. zaprt al
kako drugače (prepričat :D ) da bi to delal.
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Sr nov 23, 2005 10:32 am

ital-jet: a maš mogoče kje kkšno shemo oz. načrt tistega dela kjer se nahaja diverter pri volvotu?
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
ITAL-JET
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr jun 29, 2005 8:06 am

Napisal/-a ITAL-JET Sr nov 23, 2005 10:52 am

ShineR je napisal/-a:ital-jet: a maš mogoče kje kkšno shemo oz. načrt tistega dela kjer se nahaja diverter pri volvotu?

Lej jst mam drgač punto gt.
Mam pa ta bov za prodat pa je ta model k ma tega 850t5r reku da bi ga vzel .
Ej smo vse pregledal sam je kr dost zaprt tko da se ne vid dobr.
Lohka bi se pa kej zmenil pa bi pogledu tole če ti ni odveč.
Sheme oz slikce pa nažalost nimam.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Sr nov 23, 2005 11:29 am

ITAL-JET je napisal/-a:
ShineR je napisal/-a:ital-jet: a maš mogoče kje kkšno shemo oz. načrt tistega dela kjer se nahaja diverter pri volvotu?

Lej jst mam drgač punto gt.
Mam pa ta bov za prodat pa je ta model k ma tega 850t5r reku da bi ga vzel .
Ej smo vse pregledal sam je kr dost zaprt tko da se ne vid dobr.
Lohka bi se pa kej zmenil pa bi pogledu tole če ti ni odveč.
Sheme oz slikce pa nažalost nimam.


Na Volvo T5R gre lepo blowoff, ceprav deluje na princip meritev masnega pretoka zraka (LMM).

http://www.cardomain.com/ride/457120/1?cat=25&val=1

RSR ima vse pripomocke, da ti vgasne triggerje na Volvotu, kateri bi ti znali povzrocati probleme. Poklici Matjaza in povprasaj, najbolje pa bo, ce se z Volvom kar tja zapeljete in izvesta vse iz prve roke.

/jan
 
toncek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Ne mar 28, 2004 7:32 pm

Napisal/-a toncek Sr nov 23, 2005 11:52 am

1.8T kje si pa nabavu ta BOV?
A si ga pri RSR?
A ima kdo telefonsko od Matjaza pri RSR, ker če kličem na firmo se oglas ena gospodična, pa se ne da kej dosti zment z njo.
 
Uporabniški avatar
ITAL-JET
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr jun 29, 2005 8:06 am

Napisal/-a ITAL-JET Sr nov 23, 2005 11:57 am

1.8T je napisal/-a:
ITAL-JET je napisal/-a:
ShineR je napisal/-a:ital-jet: a maš mogoče kje kkšno shemo oz. načrt tistega dela kjer se nahaja diverter pri volvotu?

Lej jst mam drgač punto gt.
Mam pa ta bov za prodat pa je ta model k ma tega 850t5r reku da bi ga vzel .
Ej smo vse pregledal sam je kr dost zaprt tko da se ne vid dobr.
Lohka bi se pa kej zmenil pa bi pogledu tole če ti ni odveč.
Sheme oz slikce pa nažalost nimam.


Na Volvo T5R gre lepo blowoff, ceprav deluje na princip meritev masnega pretoka zraka (LMM).

http://www.cardomain.com/ride/457120/1?cat=25&val=1

RSR ima vse pripomocke, da ti vgasne triggerje na Volvotu, kateri bi ti znali povzrocati probleme. Poklici Matjaza in povprasaj, najbolje pa bo, ce se z Volvom kar tja zapeljete in izvesta vse iz prve roke.
Hvala bom upoštevu tvoj nasvet pa mu bom reku naj gre k rsr-u vprašat.
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Sr nov 23, 2005 12:18 pm

1.8T je napisal/-a:Na Volvo T5R gre lepo blowoff, ceprav deluje na princip meritev masnega pretoka zraka (LMM).


dost tipičen problem.. RSR je pol pravi naslov ja :)

sam mi res ni jasno kaj morajo pri načrtovanju teh zadev tolk komplicirat, čist brezweze :roll:
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Sr nov 23, 2005 12:36 pm

toncek je napisal/-a:1.8T kje si pa nabavu ta BOV?
A si ga pri RSR?
A ima kdo telefonsko od Matjaza pri RSR, ker če kličem na firmo se oglas ena gospodična, pa se ne da kej dosti zment z njo.


Klasika...

Jaz sem BOV nabavil v ZDA, je pa znamke GFB Stealth FX ( http://www.gfb.com.au ), takrat RSR se ni prodajal BOV-ov.

Mine is working as designed.

/jan
 
Uporabniški avatar
TakelowG
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne jun 26, 2005 5:59 pm

Napisal/-a TakelowG Pe nov 25, 2005 10:08 am

serbus......

nekje na forumu sem enkrat vido link, kako mensezdi v civica vgradit turbo-kit.
zdaj me pa zanima, če ma kdo tu kakšen "žepni" :D link, kako to namontirat v polota ali v Golf III!! (če si sam vkup naredis je boljsi feeling) :P
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost