Symon je napisal/-a:Večinoma mi je jasno... Šobe se da pri njih dobit, avspuh... no ja lokalni mojster.ops: Tlačna regulacija je kaj? Misliš večji pretok benza ne? Torej močnejšo pumpo. LMM?
Zračni filter je itaq prvo še na neturbačih.
Hja ta custom remap ne razumem. RSR, ki ti individualno potem vse skupaj optimira? Še nekaj me zanima. Za Japonce vem, da je standart po letu 96 OBDII a je bilo to po vsem svetu? Torej se uporabljajo isti Boost controlerji/turbo timerji kot za Japonce, torej Apexi, HKS...?
Tunung je drag šport ampak adrenalinski... :P Eh če ne pa samo RSR, glasen (pozerski :P blow-off).
Itak sprašujem bolj iz firbca, bom vsaj malo bolj izobražen še o Nemcih... Nikoli ne veš kdaj ti prav pride.![]()
Aja pa se opravičujem ker je offtopic ampak je pa vseeno malo povezano in mislim, da tudi zanimivo...
Kje naj zacnem... avspuh ja, ampak ne kar en lokalni mojster, tukaj je treba tocno vedeti, kako narediti avspuh. Jemc je svoje case delal super avspuhe, sedaj jih RSR baje v Zagreb posilja delat k enemu tipu.
Tlacna regulacija bencina je tak tlacni regulator, ki ti proizvede nadtlak goriva na injektorjih. Taka majhna okrogla stvarca, ponavadi na koncu dovoda goriva tik pred injektorji. Boost controllerji, turbo timerji - ne vem, zakaj bi to rabil, sama sminkerija. Bezveze.
LMM = Luft Massen Messer (merilec masnega pretoka zraka).
Custom remap ti naredi RSR, prav si uganil.
Blowoff ni nujno slaba zadeva, se vec, zelo uporabna stvar je. Pac, zeleni naravovarstveniki so zadevo prepovedali, drugace pa po zasnovi funkcijo opravlja precej bolje kot diverter ventil.
/jan