vincent je napisal/-a:dejmo se tako zmenit - pedvidevam da bereta forum tako Rajc kot Matjaž oz. zaposleni pri njih
torej...naj se eden javi z (vsaj) 150 konjskim dizlom (!) - čipan ali ne, je vseeno
pa naj Rajc in Matjaž tule potrdita da data skonto meritev za ta dotični avto....in se naredi probo
ta z dizlom zapelje do Rajca, naredita meritev, se usede v avto in zapelje do Matjaža na še eno meritev
torej so pogoji (praktično identični)....pa bomo imeli podatke na dlani (in vsi bomo mirno spali, ter čipali vsak pri svojem 'favoritu')
...rajc?...matjaž? sta zavoljo miru pripravljena šenkati eno meritev avta??
(če sta..rabimo še enega prostovoljca ki da avto na test).
Žal je problem pri nas, da se v tuning vtikajo ljudje, ki o tej stvari nimajo pojma
ShineR je napisal/-a:cicero: od kok HP naprej pa so zate tisti konji ki bi lahko prevrtel carinventove valje? 150, 200, 250, 350, ... 400+?
Cicero je napisal/-a:Je zelo težko rečt. Ker je odvisni kje in kdaj kateri avto razvije največjo moč in novor.
Če imaš močnega dizla, je to možno kar hitro.
P.S. Poglej si grafe od Seba_R , ko je meril svojega ATR-T pa boš sam videl, če se na grafe kaj spoznaš. Da ti pri FWD in 514 KM zmeri samo 8% zgub, ti lahko pove že vse.
RS2 je izmeril 51 KM na kolesih več ( napram AU ) če sem čisto natančen, kar je pri quattro pogonu vsaj 65 KM... kar pa se meni ne zdi tako zanemarljivo.
ShineR je napisal/-a:Cicero je napisal/-a:Je zelo težko rečt. Ker je odvisni kje in kdaj kateri avto razvije največjo moč in novor.
Če imaš močnega dizla, je to možno kar hitro.
P.S. Poglej si grafe od Seba_R , ko je meril svojega ATR-T pa boš sam videl, če se na grafe kaj spoznaš. Da ti pri FWD in 514 KM zmeri samo 8% zgub, ti lahko pove že vse.
RS2 je izmeril 51 KM na kolesih več ( napram AU ) če sem čisto natančen, kar je pri quattro pogonu vsaj 65 KM... kar pa se meni ne zdi tako zanemarljivo.
sm vidu zdej graf ja... noro ql![]()
pa od RS2 tud ni slab :P
(res pa bi lahko kej s krivuljami prilepu, za boljšo predstavitev)
izgub na kolesih se pa mislim da med AWD pa FWD ne da glih lepo primerjat... je % pri 4x4 toliko večji....
kar se pa samih valarjev (CI, RSR, ...) tiče pa mislim da se bo letos marsikej razjasnilo, ker je kr neki testov v planu
Cicero je napisal/-a:ShineR je napisal/-a:cicero: od kok HP naprej pa so zate tisti konji ki bi lahko prevrtel carinventove valje? 150, 200, 250, 350, ... 400+?
Je zelo težko rečt. Ker je odvisni kje in kdaj kateri avto razvije največjo moč in novor.
Če imaš močnega dizla, je to možno kar hitro.
P.S. Poglej si grafe od Seba_R , ko je meril svojega ATR-T pa boš sam videl, če se na grafe kaj spoznaš. Da ti pri FWD in 514 KM zmeri samo 8% zgub, ti lahko pove že vse.
RS2 je izmeril 51 KM na kolesih več ( napram AU ) če sem čisto natančen, kar je pri quattro pogonu vsaj 65 KM... kar pa se meni ne zdi tako zanemarljivo.
Cicero je napisal/-a:Pač, dejstva kažejo na to, da valji niso točni, žal.
ShineR je napisal/-a:Cicero je napisal/-a:Pač, dejstva kažejo na to, da valji niso točni, žal.
hja.. sam je pa pol zanimivo da npr. jaz s 260hp silvio (oz. z 235hp če odštejemo 10%) in njenimi 1350-1400 kilogrami dosegam čase, katere dosegajo angleži s prav tako 260-280 hp... zdej pa res ne vem noso pol uni vsi čist preveč nesposobni?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov