Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Pe jan 27, 2006 11:31 am

dejmo se tako zmenit - pedvidevam da bereta forum tako Rajc kot Matjaž oz. zaposleni pri njih

torej...naj se eden javi z (vsaj) 150 konjskim dizlom (!) - čipan ali ne, je vseeno

pa naj Rajc in Matjaž tule potrdita da data skonto meritev za ta dotični avto....in se naredi probo

ta z dizlom zapelje do Rajca, naredita meritev, se usede v avto in zapelje do Matjaža na še eno meritev

torej so pogoji (praktično identični)....pa bomo imeli podatke na dlani (in vsi bomo mirno spali, ter čipali vsak pri svojem 'favoritu')



...rajc?...matjaž? sta zavoljo miru pripravljena šenkati eno meritev avta??



(če sta..rabimo še enega prostovoljca ki da avto na test).
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe jan 27, 2006 12:52 pm

jest dam svojga 130 konjskega na test.. če pa že vztrajata pa lahko tud čip naredita zanj(o)... :D
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Pe jan 27, 2006 6:15 pm

vincent je napisal/-a:dejmo se tako zmenit - pedvidevam da bereta forum tako Rajc kot Matjaž oz. zaposleni pri njih

torej...naj se eden javi z (vsaj) 150 konjskim dizlom (!) - čipan ali ne, je vseeno

pa naj Rajc in Matjaž tule potrdita da data skonto meritev za ta dotični avto....in se naredi probo

ta z dizlom zapelje do Rajca, naredita meritev, se usede v avto in zapelje do Matjaža na še eno meritev

torej so pogoji (praktično identični)....pa bomo imeli podatke na dlani (in vsi bomo mirno spali, ter čipali vsak pri svojem 'favoritu')



...rajc?...matjaž? sta zavoljo miru pripravljena šenkati eno meritev avta??



(če sta..rabimo še enega prostovoljca ki da avto na test).





Daj no, zresni se... za tak podvig rabiš en močan avto, pri katerem so odstopanja večja. Kaj boš meril neke jajčke, kjer bo max. 10 KM razlike.

Sem že povedal, da se pri pravih KM pokaže natančnost. Razlika 40+ KM na kolesih ti očitno ne pove dovolj!
Vprašaj malo kako so izmerli od Bavarca M3 ? Pa tako dalje!
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Pe jan 27, 2006 6:21 pm

res je da so odstopanja večja pri močnejšem avtu, sam so procentualno podobna tistim s šibkimi motorji? sam logično sklepam..

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Pe jan 27, 2006 6:27 pm

...evo Cicero bo testni...
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe jan 27, 2006 6:31 pm

Hja tut jst sem brsku mal po tujih forumih in pri VAG koncernu je mogoče da posamezen motor preseže deklarirano število konjev tko se je nardilo angleškemu tipu ki je kupu Leona TOP SPORT 150hp ter šel do 4 tunerjev ter opravu 4 meritve pri vseh valjih je dejansko pokazalo večjo moč in sicer 157hp pri dveh tunerjih ostala dva sta se pa gibala v rangu +/-3hp tko da odstopanja so pa tut dejstvo,da marsikateri motor preseže napisane konje in če maš 7hp več tut ni slabo :D

Žal je problem pri nas, da se v tuning vtikajo ljudje, ki o tej stvari nimajo pojma


Žalostno ampak resnično :D

Cicero mia2 sva pa tak zmenjena da se spomladi dobima pa bomo vsaj šobe probali spedenat če že kaj druzga ne :D
btw kaj za oni shortshifter že kaj veš sam tko informativno :D
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Pe jan 27, 2006 8:03 pm

@eclipse_R

Bom še enkrat razložil:

Carinventovi valji nimajo zavore, kar pomeni da jih močan avto prevrti.
In zato ni možno v % gledat in primerjat proti šibkim avtom. Ker lahko že kak dizl z veliko navora prevrti valje, pa čeprav nima dosti KM!

Najdi avto in pojdi probat, pa se boš sam prepričal.
Sicer pa sem ti dal par primerov!

@
Seat

Velja. Glede šifterja pa nič novega, tip je zgleda poniknil, bom probal drugje dobit!
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Pe jan 27, 2006 8:11 pm

ok, štekam ;) btw, ke to gledate za shifterje?

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR So jan 28, 2006 5:43 pm

cicero: od kok HP naprej pa so zate tisti konji ki bi lahko prevrtel carinventove valje? 150, 200, 250, 350, ... 400+?
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So jan 28, 2006 5:54 pm

Mogoče bom mim ustrelu sam a ni ponavad tm z 200-230sp že problem??? če ni zavore... oz cca 300nM..
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So jan 28, 2006 6:07 pm

fak ej kva se to greste. še ta trg k ga mamo se bo sam od sebe spravu na kolena... :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Po jan 30, 2006 8:54 am

ShineR je napisal/-a:cicero: od kok HP naprej pa so zate tisti konji ki bi lahko prevrtel carinventove valje? 150, 200, 250, 350, ... 400+?



Je zelo težko rečt. Ker je odvisni kje in kdaj kateri avto razvije največjo moč in novor.

Če imaš močnega dizla, je to možno kar hitro.


P.S. Poglej si grafe od Seba_R , ko je meril svojega ATR-T pa boš sam videl, če se na grafe kaj spoznaš. Da ti pri FWD in 514 KM zmeri samo 8% zgub, ti lahko pove že vse.
RS2 je izmeril 51 KM na kolesih več ( napram AU ) če sem čisto natančen, kar je pri quattro pogonu vsaj 65 KM... kar pa se meni ne zdi tako zanemarljivo.
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Po jan 30, 2006 8:55 am

Pugi je napisal/-a:fak ej kva se to greste. še ta trg k ga mamo se bo sam od sebe spravu na kolena... :roll:



Samo debatiramo. Žal, dejstva so pač taka kot so.
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po jan 30, 2006 12:05 pm

Cicero je napisal/-a:Je zelo težko rečt. Ker je odvisni kje in kdaj kateri avto razvije največjo moč in novor.

Če imaš močnega dizla, je to možno kar hitro.


P.S. Poglej si grafe od Seba_R , ko je meril svojega ATR-T pa boš sam videl, če se na grafe kaj spoznaš. Da ti pri FWD in 514 KM zmeri samo 8% zgub, ti lahko pove že vse.
RS2 je izmeril 51 KM na kolesih več ( napram AU ) če sem čisto natančen, kar je pri quattro pogonu vsaj 65 KM... kar pa se meni ne zdi tako zanemarljivo.


sm vidu zdej graf ja... noro ql 8)

pa od RS2 tud ni slab :P
(res pa bi lahko kej s krivuljami prilepu, za boljšo predstavitev)

izgub na kolesih se pa mislim da med AWD pa FWD ne da glih lepo primerjat... je % pri 4x4 toliko večji....


kar se pa samih valarjev (CI, RSR, ...) tiče pa mislim da se bo letos marsikej razjasnilo, ker je kr neki testov v planu ;)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Po jan 30, 2006 12:16 pm

ShineR je napisal/-a:
Cicero je napisal/-a:Je zelo težko rečt. Ker je odvisni kje in kdaj kateri avto razvije največjo moč in novor.

Če imaš močnega dizla, je to možno kar hitro.


P.S. Poglej si grafe od Seba_R , ko je meril svojega ATR-T pa boš sam videl, če se na grafe kaj spoznaš. Da ti pri FWD in 514 KM zmeri samo 8% zgub, ti lahko pove že vse.
RS2 je izmeril 51 KM na kolesih več ( napram AU ) če sem čisto natančen, kar je pri quattro pogonu vsaj 65 KM... kar pa se meni ne zdi tako zanemarljivo.


sm vidu zdej graf ja... noro ql 8)

pa od RS2 tud ni slab :P
(res pa bi lahko kej s krivuljami prilepu, za boljšo predstavitev)

izgub na kolesih se pa mislim da med AWD pa FWD ne da glih lepo primerjat... je % pri 4x4 toliko večji....


kar se pa samih valarjev (CI, RSR, ...) tiče pa mislim da se bo letos marsikej razjasnilo, ker je kr neki testov v planu ;)



No, če si videl oba grafa, pol ti je lahko jasno, kako zelo od CI valji mimo tolčejo. Že samo po sebi je žalostno, da ti izračuna 8% izgube.

RS2 je bil merjen na 4x4 Bosch valjih v AU in kot je razvidno iz grafa ima 454 KM na kolesih... pri CI so mu namerili 505 KM na kolesih.

Glede na izgube iz AU, bi pri CI pol moral imeti 623,45 KM, kar je za 63 KM več kot v AU. To pa je ca. 10% preveč. In prav take rezultate dobiva CI tudi pri drugih avtih.
Ker če 2.0 TDIju izmeri 190 KM in odšteješ 10% = 171 KM, kar pa je realno!

Pač, dejstva kažejo na to, da valji niso točni, žal.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po jan 30, 2006 12:25 pm

BTW dobi letos RSR nove valje a ne?? Tut za 4*4 :twisted:

Drgač pa načeloma je čist usen kje merš če ti je važn samo napredek, tako da skos pr istem meriš da vdiš razliko pred in po predelavi itd... Je pa pol res smešn če nek ful laže in se zanašaš na une končne številke :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Po jan 30, 2006 12:32 pm

Cicero je napisal/-a:
ShineR je napisal/-a:cicero: od kok HP naprej pa so zate tisti konji ki bi lahko prevrtel carinventove valje? 150, 200, 250, 350, ... 400+?



Je zelo težko rečt. Ker je odvisni kje in kdaj kateri avto razvije največjo moč in novor.

Če imaš močnega dizla, je to možno kar hitro.


P.S. Poglej si grafe od Seba_R , ko je meril svojega ATR-T pa boš sam videl, če se na grafe kaj spoznaš. Da ti pri FWD in 514 KM zmeri samo 8% zgub, ti lahko pove že vse.
RS2 je izmeril 51 KM na kolesih več ( napram AU ) če sem čisto natančen, kar je pri quattro pogonu vsaj 65 KM... kar pa se meni ne zdi tako zanemarljivo.


Torej kater "specificen" avto lahko pokaze napake na valarjih pri RSRju in kateri "specificen" avto pri CarInventu. Ker zaenkrat se nisi se cist razjasnu. Morm vedt, da ce je moj, da ga ne pelem in si pristejem sam 50KM pa bo prblizn enak efekt. ;)

Glede viska konjev pa loh PureTNT kej vec pove. Pravi da ima njegov 1.9mjet stilo 150KM, ceprav je deklariranih 140KM. Pa tudi za Porscheje pravi da je resnicna moc dosti vecja od deklarirane.

LP
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po jan 30, 2006 12:37 pm

Cicero je napisal/-a:Pač, dejstva kažejo na to, da valji niso točni, žal.


hja.. sam je pa pol zanimivo da npr. jaz s 260hp silvio (oz. z 235hp če odštejemo 10%) in njenimi 1350-1400 kilogrami dosegam čase, katere dosegajo angleži s prav tako 260-280 hp... zdej pa res ne vem no :) so pol uni vsi čist preveč nesposobni? :lol:
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Po jan 30, 2006 12:41 pm

ShineR je napisal/-a:
Cicero je napisal/-a:Pač, dejstva kažejo na to, da valji niso točni, žal.


hja.. sam je pa pol zanimivo da npr. jaz s 260hp silvio (oz. z 235hp če odštejemo 10%) in njenimi 1350-1400 kilogrami dosegam čase, katere dosegajo angleži s prav tako 260-280 hp... zdej pa res ne vem no :) so pol uni vsi čist preveč nesposobni? :lol:


Primerjava časov na 400m je brezsmiselna. In prav tako iz tega sklepanje za kolko KM bi naj šlo.

Na 2 različnih progah, ne boš dosegal enakega časa, pa boš pol sklepal iz tega, da si imel manj/več KM zaradi tega?

Res pa je, da se mogoče jaz motim in valji kažejo točno. Samo trenutno, sem prepričan v svoj prav.
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po jan 30, 2006 12:48 pm

to imaš prav da se ne da full sklepat po času na 402m ampak na grobo se pa vseeno da..

sicer pa v bistvu ne rečem da so valarji od CI popolnoma točni ampak sem mnenja da odstopanje ne more biti tako veliko kot je 10% (pa tudi za več % se je že govorilo). odstopanja so pa praktično povsod - pri CI, RSRu, v italiji, avstriji....
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov