Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To jun 06, 2006 8:58 pm

Moj Golf IV 1.9 TDI čipan iz 115 na 150KM pri RSRu tudi še vedno laufa. Čipan je že 14kkm oz. pol leta, skupno pa ima 137kkm.
Slika
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii Če jun 08, 2006 10:46 pm

Bom kr v tej temi odpru se splača tole nabavit je tudi za bencinske motorje.
http://cgi.ebay.de/Chiptuning-Tuningchi ... otohosting
Clean look
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Če jun 08, 2006 11:07 pm

Ko se tkole sprašujem, al je to dobr al ni, pridem do sledečega odgovora. Ni dobr, če ne znaš s turbo dizelskim motorjem delat tako kot je treba. Namreč, službeni pasat ima že četrtič okvaro turbine, 3× do zdaj je bla menjana, pa avto ne zdrži niti 10.000 km. Avto ni čipam ima pa 130KM. Hočm povedat, da dejte delat s to mašino tko kot se dela s trubinarji. Pa neki mi povejte, je normaln, da ima avto 3 mesece stare gume in koma 2.5mm profila?? Je normaln, če ga dobi v roke ''normaln'' človk.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jun 08, 2006 11:27 pm

Walker_P je napisal/-a:Ko se tkole sprašujem, al je to dobr al ni, pridem do sledečega odgovora. Ni dobr, če ne znaš s turbo dizelskim motorjem delat tako kot je treba. Namreč, službeni pasat ima že četrtič okvaro turbine, 3× do zdaj je bla menjana, pa avto ne zdrži niti 10.000 km. Avto ni čipam ima pa 130KM. Hočm povedat, da dejte delat s to mašino tko kot se dela s trubinarji. Pa neki mi povejte, je normaln, da ima avto 3 mesece stare gume in koma 2.5mm profila?? Je normaln, če ga dobi v roke ''normaln'' človk.
...Kdo so zaposleni ...Kromanjonci ? Jaz imam 5 Turbinar dva dizla tri bencinarje pa mi še ni prdnla niti ena turbina pa gonim vsakega - Turbine se danes sploh ne kvarijo več to je bilo na starih avtih ... če pa ti poliješ kamen pregret z hladno vodo pač - poči ;) ... Turbine uničijo brezvestni voznik in neuzdrževanje avtomobila ... Taksist v Kopru servisira svoja vozila pri mojemu mehaniku tako da poznam približno posege ki so jih opravili ... Oktavija 1.9 TDI 110 km - 600000 km Audi A6 600000 km ... iste turbine pa avta vozita non stop sploh ne stojita - menjavajo se samo škodljivci, ki jih vozijo :P :P :P L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Če jun 08, 2006 11:45 pm

Če ti podatek o globini profila na gumah kj pove ki sm ga napisal, pa povprečna poraba 12.7l/100km, mislim da tak veš da neki ne štima. Aja govorim o dizlu ne bencinarju, da ne bo pomote.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jun 09, 2006 12:14 am

Walker_P je napisal/-a:Če ti podatek o globini profila na gumah kj pove ki sm ga napisal, pa povprečna poraba 12.7l/100km, mislim da tak veš da neki ne štima. Aja govorim o dizlu ne bencinarju, da ne bo pomote.
...ma dej pobit živali ... jaz menjam gume letne 2 x na leto delam pa 2.5 do 4 kile/km na mesec pa v dveh letih nisem menjal razen ene manšete in enega zgloba volanskega še nič ... sklopko sem dobil uničeno in sem eno leto vozil z drsečo preden sem jo menjal ( bal sem se da je vztrajnik za zamenjat zato sem odlašal )... no čipano je od začetka in pravim meni pije bencinar 12.5 zdaj ...4x4 pogon pa ga niti slučajno ne šparam - je pa res, da se pozna če stalno prešaš gas pa bremzo - lahko voziš tekoče in hitro pa ne porabiš dosti več kot povprečen voznik... pol ravnine stiskaš pol ga spustiš pred ovinkom da pade na normalno hitrost ne pa stiskat do pet metrov pred ovinkom pol pa gret diske ... jebiga se zgodi kdaj pa kdaj a ne stalno - pol si moten!!! kakorkoli vestni ti tvoji sodelavci glih niso če bi pred ustavitvijo spustili 2 km gas da se malo shladi turbina pa ga pustili še 30 sekund prižganega v prostem teku preden izstopijo ven in ga ugasnejo pa da bi prvih 5 km zjutraj vozili do 2200 obratov ne čez pol bi turbina preživela motor ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Pe jun 09, 2006 12:22 am

Mad je napisal/-a:
Walker_P je napisal/-a:Če ti podatek o globini profila na gumah kj pove ki sm ga napisal, pa povprečna poraba 12.7l/100km, mislim da tak veš da neki ne štima. Aja govorim o dizlu ne bencinarju, da ne bo pomote.
...ma dej pobit živali ... jaz menjam gume letne 2 x na leto delam pa 2.5 do 4 kile/km na mesec pa v dveh letih nisem menjal razen ene manšete in enega zgloba volanskega še nič ... sklopko sem dobil uničeno in sem eno leto vozil z drsečo preden sem jo menjal ( bal sem se da je vztrajnik za zamenjat zato sem odlašal )... no čipano je od začetka in pravim meni pije bencinar 12.5 zdaj ...4x4 pogon pa ga niti slučajno ne šparam - je pa res, da se pozna če stalno prešaš gas pa bremzo - lahko voziš tekoče in hitro pa ne porabiš dosti več kot povprečen voznik... pol ravnine stiskaš pol ga spustiš pred ovinkom da pade na normalno hitrost ne pa stiskat do pet metrov pred ovinkom pol pa gret diske ... jebiga se zgodi kdaj pa kdaj a ne stalno - pol si moten!!! kakorkoli vestni ti tvoji sodelavci glih niso če bi pred ustavitvijo spustili 2 km gas da se malo shladi turbina pa ga pustili še 30 sekund prižganega v prostem teku preden izstopijo ven in ga ugasnejo pa da bi prvih 5 km zjutraj vozili do 2200 obratov ne čez pol bi turbina preživela motor ... L.p. Mad

E, to ti js pravim. Če si drvo, di drvo in drvo tut ostaneš. Ne zastopim folka ko nonstop na bremzi stoji, ko je konca naselja pa gas do podna, pa spet čez 5km jovo na novo. Sam seb se čudim kak lahka 30km nardim brez da bi na bremzo prtisnal. Zadnje bremze so mi zdržale 95.000km, kar se mi zdi kr lepa cifra.
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Pe jun 09, 2006 6:32 am

ja, to pa občutek dela, jaz tudi, ko se zjutraj peljem po AC do Celja gledam, kako se nekaterim skos stop lučke prižigajo, pa pred vsakim krožnim prometom isto, da semaforjev ne omenjam... :/:o:/
kot si rekel, če si drvo si drvo, ti samo motorna žaga pomaga (al pa trobčeva peč :wink: )
Slika
 
Uporabniški avatar
GUFY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Ne okt 17, 2004 9:13 pm

Napisal/-a GUFY So jun 10, 2006 7:18 pm

Pred kratkim sem kupil Audi S3, ki ima 160.000 km potrjena je tudi servisna kniga in avto je zelo lepo vzdrževan pa me zanima ali je tak rabljen avto varno "čipati" ali lahko nastanejo kakšne težave. Ponavadi vozim bolj umirjeno me pa včasih prime prava dirkaška mrzlica takrat pa ne šparam avtomobila. Zanima me vaše mnenje.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So jun 10, 2006 9:03 pm

GUFY je napisal/-a:Pred kratkim sem kupil Audi S3, ki ima 160.000 km potrjena je tudi servisna kniga in avto je zelo lepo vzdrževan pa me zanima ali je tak rabljen avto varno "čipati" ali lahko nastanejo kakšne težave. Ponavadi vozim bolj umirjeno me pa včasih prime prava dirkaška mrzlica takrat pa ne šparam avtomobila. Zanima me vaše mnenje.
...Pojdi k Ogrincu in naj ti da veselje ... Tvoj avto bo imel problem samo z sklopko (če boš pretiraval) ;) motor je v nulo zdrži brez problemov 270 km ... www.rsrmotorsport.com ...L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So jun 10, 2006 10:37 pm

Se precej strinjam, da 160kkm ni ovira za čipanje. Pri RSRu se gre pa itak prej pelat z avtom in se pregleda kako turbina polni, kakšni so odčitki LMMa in če so te vrednosti pa mogoče še kakšne take kot morajo biti, šele potem se poseg opravi in pravtako se gre po posegu peljat z avtom, kjer se preveri, če so tudi nove vrednosti vredu... pa seveda gledat nasmeh voznika :)

Še vedno, ko sem se ustavil tam (z mano vred) je bil vsak nasmejan do ušes, ko je prišel nazaj s testne vožnje po čipanju.
Slika
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii Ne jun 11, 2006 10:50 pm

Jst še nisem dobil odgovora povezavo ki sem jo dal gre za nek čip ki bi pr bencinskem motorju povečalo nekje 20 konjev. Cena 99 EUR pa me res zanima če se splača dajat to noter da ne bo potem kej z motorjem narobe ?
Clean look
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 12, 2006 12:54 am

Denii je napisal/-a:Jst še nisem dobil odgovora povezavo ki sem jo dal gre za nek čip ki bi pr bencinskem motorju povečalo nekje 20 konjev. Cena 99 EUR pa me res zanima če se splača dajat to noter da ne bo potem kej z motorjem narobe ?
...povej kak motor in kateri proizvajalec čipa ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po jun 12, 2006 10:28 am

GUFY je napisal/-a:Pred kratkim sem kupil Audi S3, ki ima 160.000 km potrjena je tudi servisna kniga in avto je zelo lepo vzdrževan pa me zanima ali je tak rabljen avto varno "čipati" ali lahko nastanejo kakšne težave. Ponavadi vozim bolj umirjeno me pa včasih prime prava dirkaška mrzlica takrat pa ne šparam avtomobila. Zanima me vaše mnenje.


par dni nazaj je bil moj deleže nabave nvih konjičev (pa ima avto verjetno že 200.000 km - ali več...kdo bi vedel). Pa ti lahko rečem da ko ga voziš po čipanju se ti samo smeji - pa verjemi, tudi jaz sem umirjen voznik...gre se za odzivnost pri normalni vožnji...dobiš občutek kot bi vatu odvzel kakih 300 kg - vse je lahkotno.

Moram pa rečt da ga pa še nisem nateral do konca v katerikoli prestavi -ker nimam potreb epo tem - važno, da je postal odziven pir običajni vožnji...zdaj že lepo vleče iz vrtlajjev, pri katerih si pred dobesedno slišal kako se motor muči (npr. prej i 5. prestave pri 70 km/h je bil gres pospeševat...zdaj se ti že zdi neumno dabi kaj dost prestavljal nižje)...da klance ne omenjam....vleče gor, kot da jih ni (vse govora o vrtljajih od 1.200 do 2.500 kjer se motor največ vrti).

skratka.....čipaj! Glede vzdržljivosti pa tako...če si norec boš uničil vse...ali je čipano ali ne...za nas 'običajne voznike'pa ti čim le predstavlja večji užitek v vsakodnevni vožnji (pa še poraba se ti spusti).

LP
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii Po jun 12, 2006 9:04 pm

Mad je napisal/-a: povej kak motor in kateri proizvajalec čipa ... L.p. Mad


Gre za tale čip avto pa je 1.6 16V 100Km
http://cgi.ebay.de/Chiptuning-Tuningchi ... otohosting
Clean look
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Po jun 12, 2006 9:17 pm

Denii je napisal/-a:
Mad je napisal/-a: povej kak motor in kateri proizvajalec čipa ... L.p. Mad


Gre za tale čip avto pa je 1.6 16V 100Km
http://cgi.ebay.de/Chiptuning-Tuningchi ... otohosting


tako velik prirastek pri atmosferskem motorju taksne velikosti so buče
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po jun 12, 2006 9:59 pm

... pa še čip po pošti :con , kot pri Neckermann-u...svašta
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 12, 2006 10:14 pm

...realno sem dobil podatek ko sem sam to delal na svojih avtomobilih da lahko spremeniš moč in navor pri atmosfercu na + 7 % torej 74 kw pri tvojem bi bilo - 79.2 kw kar da ven v konjih x 1.367 - 108 Km - več dvomim ...bi že moral še kaj spremeniti npr sesalni kolektor ker ecotec imajo luknjice kot da so zamašeni namerno + menjati injektorje in dvigniti tlak vbrizga pa zamenjati odmične ... to naj ti bo refernca kar je več je skoraj sigurno reklamna poteza ;) ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek To jun 13, 2006 7:51 am

čipal 1.9 tdi 130km pri rsr, pa se mi zdi da vsi tukaj malo pretiravate. Avto naj bi mel zdej 160-165km, jst pa tako ogromne razlike ne občutim. Čuti se sicer navor pri nižjih obratih, pa avto se raje vrti z isto močjo v večje obrate. Po testni vožnji sem bil kar malo razočaran. Ne bom rekel da se ne pozna, samo kar pa tukaj gor vi govorite pa je eno veliko pretiravanje, potem pa vsi preveč pričakujemo od tega čipanja...
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent To jun 13, 2006 8:19 am

yurchek je napisal/-a:čipal 1.9 tdi 130km pri rsr, pa se mi zdi da vsi tukaj malo pretiravate. Avto naj bi mel zdej 160-165km, jst pa tako ogromne razlike ne občutim. Čuti se sicer navor pri nižjih obratih, pa avto se raje vrti z isto močjo v večje obrate. Po testni vožnji sem bil kar malo razočaran. Ne bom rekel da se ne pozna, samo kar pa tukaj gor vi govorite pa je eno veliko pretiravanje, potem pa vsi preveč pričakujemo od tega čipanja...


občutek je tak kot bi avto izgubil 200 - 300 kg. Ali da rečem drugače...če kdaj voziš poln avto ljudi, pa jih potem vržeš na plano....imaš potem občutek da avto lepše vleče. Podobno je po čipanju.

Da bo trgalo zaradi 20 % povečanja moči lahko odmisliš.

Je pa sama vožnja (zlasti v spodnjem območju vrtljajev, kjer se odvija največ vožnje) izjemno lahkotna, in to je čar čipanja (vsaj po mojem mnenju).

LP
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov