...naj lajna svoje se mu bo itak tisti ki nekaj ve posral na post ... smisel tlaka je da ti v določenem časovnem obdobju daš možnost pumpi porinit večjo maso goriva in ga bolj enakomerno razbit po cvilindru :P ... večja masa goriva rabi več zraka torej spet napneš turbino tako se spet zmanjša dimnost pridobi odzivnost dal pa bi pumpo na 200 bar brez problemov za motor samo GUMPEC trdi da pritisk določi pumpa ne ve niti tega da je odvisen pritisk od nastavitve injektorja - injektorji držijo predpisan pritisk ki ga gor dol povečaš za 5 ... do 15 pol jih pa moraš menjati da jih lahko dobiš na 180, 200 260 itd in tudi sama igla pride drugačna samo neee 155 in smrt - električarji so pač izkušeni bolj kot strojniki in vedo več ... kar se tiče pritiskov - veš ti koliko pride pritiska v cilindru v zadnji fazi kompresije pred g. mrtvo točko ? ... 155 :P :P :P deejbitmirn sicer pa Aleš izvedel sem da je isto kot na mojem Pugu - mehanska pumpa ki rabi samo diesel mehanika da jo potipa p-box si si na žalost in srečo prihranil 200 konjev ne boš imel bomo pa zadevo popravili v razumnih mejah ... sumim, da sem prehitro obljubil preveč ker RFD motor ima še verjetno zajlo na pumpi - poglej prosim ... in javi no vseeno bo nekaj več kar se bo poznalo ... naslednji teden če moreš pridi dol bova skočila do Mariota Derina in uredila del ki ga mora on ... ostalo bomo pri meni domaSierrator je napisal/-a:TrijoAdijo:
Pa kakšen smisel ima, da se kregata na suho. Pusti človekoma, naj uresničita svoj načrt. Če bo pa slučajno kaj narobe, bosta že povedala... Vsaj eden izmed njiju.
ja tu po Kopru sem dosti zajebal kar vprašaj po madmaxu :P :P :P če sem jaz debilen in ti nisi pol je to zame zeelo velika čast sem pa ladijski strojni tehnik od otroštva nagnjen k kvarjenju motorjev uaaaa pa en lep sončen pozdrav prijatelj . bilo mi je v veselje :P :P :P patentiraj tvoje ugotovitve ker so unikatne :P :P :PTrijoAdijo je napisal/-a:Od kdaj si pa ti strojnik?Od nikol..to bi rad bil pa si samo gumpec...jebiga...sicer se pa poserem nate in na tvoje debilne poste,tak da delaj po svoji telečji pameti kulkogod hočeš...pa glej da boš spet kej zajebu...
LP!
Mad je napisal/-a:daj ne gaziraj se previsok tlak ti ne naredi nič takoalitako ga ne moreš dobit kolikor ti paše ... ne da se mi tu prerekat ti bom dal podatke samo da pridem do Mariota edino kar imaš prav je to, da Lukas ima par problemov z čipanjem ker je neka posebnost na eni pumpi vsaj kar sem na pug forumu prebral ... vse to sem delal že na 406 1.9 TD ... odkril kako malo spremeniš in koliko več porabiš in kupil spet turbo bencinca kot prej ... dej menjaj si varovalko, ki ti pena na tipkovnico teče ... boš stik naredu ... :P :P :P L.P. MAXTrijoAdijo je napisal/-a:Ja ti brihta brihtna...kaj le si ti ugotovuda je večji tlak, je boljši izkoristek...Noe Schitt Sherlock
Sam če bi ti bil tak majstr za kakšnega se izdajaš
bi lahk vedu da tlak ne sme bit previsok,ker ti bo bat vrglo direkt posredi čela,kar je tebi več kot očitno že naredilo.Od tod torej tvoje izjave.Lahk si ti valjal stvari po rokah x let,sam kaj ti hasne ko pa nisi vedu za kaj so te stvari
Dej pojdi pamet solit kom drugemu.
LP!
...kolikor se spomnem 1.6 in 1.6 Td sta samo podobna ker 1.6 je imel manjše - ožje ležaje in ni imel hlajenje bata od spodaj - z teleskopi ... td lahko daš povsod kdo ti pa brani samo če ne boš pretiraval pa ohlajat bi moral olje stare motorje kot je tvoj bi se dalo enostavno predelat po moje nisem pa nikoli niti pomislil da bi se jebal ker enkrat smo dajali en motor v golf 1 od golfa 2 TD pa se je pol moralo kar zmišljevat marsikaj ... poskusi z Kopronom on ima rad izzive samo 1.6 renault mi ne diši kot motor ki bi kaj preveč prenesel naredit boš pa moral mazanje in hlajenje turbine intercooler dat gor itd raje kupi pug 1.8 d in daj not motor 2.1 TD od 605 ali od XM-a je skoraj isti kot 1.9 td, ki gre notlisko je napisal/-a:Ok stručkoti za dizle...... 1.6 N/A renojev motor in pa 1.6TD od WV .... mata sploh kaj skupnega? ker lahko dobim en 1.6 TD motor z rahlo okvaro.... Osnovo pa bi obdržal od tega motorja..... bi blo možn pol drobovje prevekslat?
... prejšnjo soboto je bil v Kopru meeting avtošou in tisti ki so bili so videli -sierro od gregorja kako gre - tam je bila tudi Kalibra turbo pa ni šlo glih isto ... stolli je imel dober motor v svojem escortumilankregar je napisal/-a:Mad je napisal/-a:daj ne gaziraj se previsok tlak ti ne naredi nič takoalitako ga ne moreš dobit kolikor ti paše ... ne da se mi tu prerekat ti bom dal podatke samo da pridem do Mariota edino kar imaš prav je to, da Lukas ima par problemov z čipanjem ker je neka posebnost na eni pumpi vsaj kar sem na pug forumu prebral ... vse to sem delal že na 406 1.9 TD ... odkril kako malo spremeniš in koliko več porabiš in kupil spet turbo bencinca kot prej ... dej menjaj si varovalko, ki ti pena na tipkovnico teče ... boš stik naredu ... :P :P :P L.P. MAXTrijoAdijo je napisal/-a:Ja ti brihta brihtna...kaj le si ti ugotovuda je večji tlak, je boljši izkoristek...Noe Schitt Sherlock
Sam če bi ti bil tak majstr za kakšnega se izdajaš
bi lahk vedu da tlak ne sme bit previsok,ker ti bo bat vrglo direkt posredi čela,kar je tebi več kot očitno že naredilo.Od tod torej tvoje izjave.Lahk si ti valjal stvari po rokah x let,sam kaj ti hasne ko pa nisi vedu za kaj so te stvari
Dej pojdi pamet solit kom drugemu.
LP!
LOL, če se dobro spomnim si ti tisti, ki je čipal ono Sierro Cosworth na 300KM, samo da ste tiste konje od oka izmerili, meritve ne obstajajo sploh, edini dokaz je aluwing na pokrovu prtljažnika in škrnulčaste feltne.
jutri bova samo pogledala ker ti moram določit kam bom kaj dal pol naročit cevi in pol poklicat Mariota, da se dogovorimo za pumpo ... Mario je pa tu na obali najstarejši mehanik za Diesel pumpe - Mario Derin BOSCH Servis ... da ne bo 155 kap ... :P :P :P jaz ti bom kose pripravil Igor T. - klepar ti bo snel odbijač dol in pol bomo našli nosilec ali ga naredili za I.C. in pol šli k Andreju v delavnico nastavit Turbino da bo imela 0.2 Bar boosta več in pol k Mariotu dokončat delo ... jaz ti ne bom kasiral nič Igor kakega jurja Andrej tudi Mario tudi cevi so drage - INOX pa Tudi tista od Samco silikonska za štukat z INOX-om bo kake 50 eur pa objemke še par jurjev pol gremo k enemu ki ima Tig varilni stroj da navari nosilčke za cevi na cevi in tudi par jurčkov I:C: ti bom prodal za cifro ki je 50% manjša od moje nabavne ker avta nimam več in ko sešteješ boš ugotovil da si dal 100 - 120 jur za delo, cevi I:Cooler od Cosswortha in povem ti da si šel poceni skozi I.C stane med 500 in 600 eur v Italiji če pa ga ti dobiš ceneje ga najdi pa si spet prišparal ... samo to bo težko ... pa še lepo bo videt ves ta Inox po motornem prostoruInterscope je napisal/-a::-PVidim da ste se orgn razgovorli...
Sierra brez skrbi vse kar mi bo max ustimo na motorju, bo sveze posredoval tu na foromu.
Ja za cip pa res skoda, sem ze mel mal upanja, ko si rekel, da bo slo. Drugace pa jutri startam iz sg okol dvanajstih, mislim da bom okol dveh,treh pri tebi. Pol pa zrihtama, pol pa lahk se mal
![]()
![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov