Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 26, 2006 12:27 pm

@Cicero
Ne matraj se. Ne splača se ljudem dopovedovat, kako zadeve sploh delujejo. Še manj pa da naj ne primerjajo nekaterih avtomobilov med sabo.

AX turbo je kvečjemu primerjava daihatsu charade turbo, rover 114 turbo, R5 gtt in peugeot 205 T16 in podobnim malim zadevcam. Nikakor se pa ne more primerjat z avtom, ki ima 3x tok KM.

@Mad
Če nekdo iz 1.4 mašine stisne malo manj kot 200KM to sploh ni ne vem kaj. Iz 1.4 N/A mašine se da stisnt 100KM brez večjih problemov, da pa potem temu dodaš še turbino si pa lahko takoj na 200km. R5GTT s 120KM dobi z predelavo za manj kot 2000 sit (2 cevki se kupi pri potokarju in se en del nadomesti) ven 150KM. Z malo večjo predelavo pa tut čez 300KM.

Večji problem je pa tukaj ta kok časa bo vse skupaj delalo. Men je turbak na 150KM delal 4 leta brez problema - problem je bil samo menjalnik, ki ni zdržal mojega divjanja in bremzanja z mašino pa ga je pobralo.

Sej smo včas tut avtomatike štimal, pa so pasal deli iz kosilnce gor in podobno - je avtomatik letu 120, pospeški so bli res hudi, samo kaj ko je to delal samo par ur.
Old subarus never die, they just get faster!
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik Sr jul 26, 2006 12:28 pm

changer je napisal/-a:
po mojem jih kopron sploh nikoli ni pasel...sori mogu sem


če pač ne razumeš fraze " krave skupaj pasti" in to jemlješ dobesedno je to tvoj problem ....

Lp,
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 26, 2006 12:33 pm

... saj jaz vztrajno trdim da se ne da primerjat z RS2 ... - cicero , nebivedu...L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 26, 2006 12:47 pm

Mad je napisal/-a:... saj jaz vztrajno trdim da se ne da primerjat z RS2 ... - cicero , nebivedu...L.p. Mad


Ampak tut vam vsem skupaj ni treba sanjat o 12 ali 11 sekund, ker bo kr nad 13 ostal, je premalo konjenice za kaj več.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ruco555
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Pe mar 17, 2006 2:16 pm
Kraj: ankaran

Napisal/-a ruco555 Sr jul 26, 2006 12:57 pm

nebivedu je napisal/-a:Sej smo včas tut avtomatike štimal, pa so pasal deli iz kosilnce gor in podobno - je avtomatik letu 120, pospeški so bli res hudi, samo kaj ko je to delal samo par ur.



ah dej no...zdržalo je pa že mal več no...mam en primerek ki dela že dolgo vrsto let...leti
več kot 120 km/h pa pospeški so brutalni...sicer je pa v osnovi tomosov APN 6 z motorjem od 4 konje fuoribordo od tomosa...
Never settle for a moment of mediocracy.
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Sr jul 26, 2006 1:00 pm

Čestitke Alex-u in Kopron-u :D,sem se peljal s tem ax-om takrat samo pri 1,5 bar-a,na mokri cesti in s praznim kestelnom(mal je zacukal),pa je že takrat letu neverjetnoo.Najbolj me pa impresionira to,da avto dela pri tolikih konjih in že kar nekaj časa brez problema z originalno mašino.Čestitke :D
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 26, 2006 1:09 pm

nebivedu je napisal/-a:@Cicero
Ne matraj se. Ne splača se ljudem dopovedovat, kako zadeve sploh delujejo. Še manj pa da naj ne primerjajo nekaterih avtomobilov med sabo.

AX turbo je kvečjemu primerjava daihatsu charade turbo, rover 114 turbo, R5 gtt in peugeot 205 T16 in podobnim malim zadevcam. Nikakor se pa ne more primerjat z avtom, ki ima 3x tok KM.

@Mad
Če nekdo iz 1.4 mašine stisne malo manj kot 200KM to sploh ni ne vem kaj. Iz 1.4 N/A mašine se da stisnt 100KM brez večjih problemov, da pa potem temu dodaš še turbino si pa lahko takoj na 200km. R5GTT s 120KM dobi z predelavo za manj kot 2000 sit (2 cevki se kupi pri potokarju in se en del nadomesti) ven 150KM. Z malo večjo predelavo pa tut čez 300KM.

Večji problem je pa tukaj ta kok časa bo vse skupaj delalo. Men je turbak na 150KM delal 4 leta brez problema - problem je bil samo menjalnik, ki ni zdržal mojega divjanja in bremzanja z mašino pa ga je pobralo.

Sej smo včas tut avtomatike štimal, pa so pasal deli iz kosilnce gor in podobno - je avtomatik letu 120, pospeški so bli res hudi, samo kaj ko je to delal samo par ur.
...če se dvignejo konji bi lahko podložil tudi ležaje menjalnika in diferencial ... da ti zdrži menjalnik ... na Igu je en mehanik ki vem da je to delal za rallye vozila z tistega konca recimo Mihi Rihterju... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 26, 2006 1:20 pm

Mad je napisal/-a:...če se dvignejo konji bi lahko podložil tudi ležaje menjalnika in diferencial ... da ti zdrži menjalnik ... na Igu je en mehanik ki vem da je to delal za rallye vozila z tistega konca recimo Mihi Rihterju... L.p. Mad


To je blo vse narejeno, samo vseeno ni zdržal več kot 200.000km, z avtom sem jih pa naredil nekaj čez 400.000.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 26, 2006 1:28 pm

nebivedu je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:...če se dvignejo konji bi lahko podložil tudi ležaje menjalnika in diferencial ... da ti zdrži menjalnik ... na Igu je en mehanik ki vem da je to delal za rallye vozila z tistega konca recimo Mihi Rihterju... L.p. Mad


To je blo vse narejeno, samo vseeno ni zdržal več kot 200.000km, z avtom sem jih pa naredil nekaj čez 400.000.
...dober si jaz z delanim turbakom naredim letno 5-10000 km če sploh ... poraba ... 200000 km je dosti za petko še preveč ... torej si bogat in mojster hkrati ... L.p. - kaj si naredil - si vsteno kjer so ležaji dal eno inox ploščo da sila ki stiska ležaje narazen ne razširja ležišča? ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
seicento
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: Če apr 15, 2004 6:25 pm
Kraj: mb

Napisal/-a seicento Sr jul 26, 2006 1:56 pm

enkratno stari

ajde

eni pa skačejo od faušije
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 26, 2006 3:24 pm

Cicero je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:
VAG_mehatronik je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:A je možno, da si ti prijatelj iz Lune padu ? Ker vrtljaji motorja so pri meritvi na valjarjih pomembni le za navor, ne pa tudi za moč.


Kot prvo: malo več kulturnega obnašanja ti nebi škodilo, ker nisva skupaj krave pasla...

Kot drugo: Točno to sem ti želel povedati. Če je produkt meritve moč potem se navor zračuna preko enačbe, ki sem jo podal v prejšnjih postih. Če vrtljaji ne štimajo potem tudi navor NE štima na tej meritvi ...

Lp,


P.S.: Pa ne rabiš mene učit kako se take meritve izvajajo, ker sem imel z njimi čisto slučajno zelo veliko opravka pri moji diplomski nalogi ...
Sorry, in opa, ker sem ravno sedajle dobil podatek, da vrtljaji klapajo, 7500 rpm ( mojih predvidenih ) pa je le prevrtavanje, da vsaka naslednja prestava takoj potegne, zaradi turbo luknje ...menda, tako pravi Alex by Himself ... toreeej, je meritev kar PRAVILNAAA !



Iz grafa se lahko razbere, da je vrtenje tega motorja na 7500 RPM popolna bedarija.
Če obrati na grafu držijo, pol lahko vidiš da je max moč na 5275 obratih, kar pomeni, da je vsako vrtenje čez 6000 RPM izguba. Saj moč strmo pada.
Like 1 Question : a si ti kdaj dirkal ? Mislim, da vsak ve, da čim večja je turbo luknja, bolj moraš avto prevrtavati, da ne padeš izven območja navora v naslednji prestavi = v luknjo . Alex pa ima to že vse "naštudirano " , ker pozna svoj izdelek, in točno ve, koliko ga mora prevrtavati, da vleče takoj . Edino v SG zadnjič ga je pa uneslo, ko mu je avto tako zamorilo, da mu je skoraj crknil na štartu ( ker je bil pregrob asfalt ). Pa je še vedno vozil 13,474 s . Od takrat dalje se je meni računica obrnila . Kajti, lani je vozil z 150 HP že 13,6 s In kako naj bi letos vozil le 0,2 sekunde bolje, z 1/3 ( tretjino) več moči ? No, pa razloži to , da bom tudi jaz kaj "dojel" , hvala .
Zadnjič spremenil kopron, dne Sr jul 26, 2006 3:44 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 26, 2006 3:41 pm

got 2 go again, I'll be back, soon ,
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 26, 2006 4:08 pm

Cicero, a si ti oni z Leonom ? Prejle sem se spomnil : primerjava iz lani na letos : AX je "le " za 0,2 s boljši, z tretjino več moči. Kar je enako, kot če bi šel Edo iz 600 HP na 800 HP, in vozil "LE" 0,2 s hitreje !!! :tomidelej: ;) :P 8) :lol: :lol: :D :idea: :!:
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Sr jul 26, 2006 4:17 pm

seicento je napisal/-a:enkratno stari

ajde

eni pa skačejo od faušije


word .. to da mož proda avtoradijo pa si 4 take ax-e naredi seveda ni pomembno.
Slika
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Sr jul 26, 2006 5:19 pm

kopron je napisal/-a:Cicero, a si ti oni z Leonom ? Prejle sem se spomnil : primerjava iz lani na letos : AX je "le " za 0,2 s boljši, z tretjino več moči. Kar je enako, kot če bi šel Edo iz 600 HP na 800 HP, in vozil "LE" 0,2 s hitreje !!! :tomidelej: ;) :P 8) :lol: :lol: :D :idea: :!:


Verjemi, da imam z dirkanjem dovolj izkušenj, da vem o čem govorim.
Pa še nekaj, da na 400m izboljšaš čas za 0,5s rabiš kar nekaj KM več in ne samo 20 - 30 KM, sploh pri časih, ki so okoli 13s.

Res je, da je AX zelo lahek, vendar vozit 12s ni kar tako.

Kar se pa turbo luknje tiče, pa je tako, vedno je treba najt nek kompromis, kajti če ima avto max moč pri 5200 RPM in ga vrtiš do 7500 RPM, sem siguren da izgubiš več, kot pa če pade avto v turbo luknjo, razen če je ta tako velika, da iz nje ne prideš ven... :D
Se pa da to lepo rešit z malce krajšimi prvimi prestavami in pol zadnjo doljgo, da imaš še nek vmax!
 
seicento
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: Če apr 15, 2004 6:25 pm
Kraj: mb

Napisal/-a seicento Sr jul 26, 2006 5:36 pm

kolko sem jaz gledal zdaj že parkrat na hrvaškem dirke in je en tam z škodo + turbo zelo lepo pometal take avte ko si nebi mislo

mislim da če bi dobro vozo in taktično ( ker vsi tak vozijo) bi v svoji grupi zelo dobro uspel

ajde
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr jul 26, 2006 6:30 pm

CockroaC je napisal/-a:
seicento je napisal/-a:enkratno stari
ajde
eni pa skačejo od faušije

word .. to da mož proda avtoradijo pa si 4 take ax-e naredi seveda ni pomembno.

.... pa še res je :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Če jul 27, 2006 12:00 am

Pa kaj, če avto ni primerljiv z Edotovim RS2?!

Človek se je potrudil in za svoje veselje zložil skupaj in stunal zmogljiv avto za svoj razred. In to šteje! In zdaj je vse narobe, ker je ponosen nanj. Pa kaj potem.

Zgleda, da je res lažje kritizirati kot pa predelati avto.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Če jul 27, 2006 12:10 am

avto je nas svoj nacin edinstven in mi je tudi zato usec!
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jul 27, 2006 6:23 am

Sierrator je napisal/-a:Pa kaj, če avto ni primerljiv z Edotovim RS2?!

Človek se je potrudil in za svoje veselje zložil skupaj in stunal zmogljiv avto za svoj razred. In to šteje! In zdaj je vse narobe, ker je ponosen nanj. Pa kaj potem.

Zgleda, da je res lažje kritizirati kot pa predelati avto.


Noben mu ni kritiziral avta, avtu nič ne manjak za to težo in za to mašino.
Vsi pa mu dopovedujemo naj ostane na realnih tleh. Z 200KM bo imel čas okoli 13 sekund in ne manj, pa primerjat ax-a z 200km z edotovimi 600 konji je tut mal nerealno.

Hemi je imel tut čas okol 13 sekund, pa ma orenk več konjev kot tale AX in tut obvlada zadeve.

@MAD glede menjalnika - samo nov menjalnik sem dal gor - od tovornega kangooja, je isti, celo oznake ima iste, samo zdje ne vem kateri letnik, ker je samo eno leto bil delan. Hec je pa v tem, da je renault očitno skladišča praznil in so potem tiste menjalnike ponucal.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov