Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
KODRE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: To jun 22, 2004 9:41 pm
Kraj: NOVA GORICA

sicer

Napisal/-a KODRE Pe okt 13, 2006 7:47 pm

...sicer pa je tuki par dobrih!!!

http://www.putfile.com/cat.php?cat=18&page=5

Lp
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Pe okt 13, 2006 7:47 pm

Morm te popravit glede končne brzine, ker je bila manjša. S temi gumami, kot jih imam gor za normalno vožnjo, je res končna 230 km/h, s tistimi na dirki (drag radial) pa je bila končna nižja, ker imajo te gume manjši obseg. Je pa tud res, da sem končno dosegel že fuuull pred ciljem in mi je na žalost uspelo motor prevrtet v previsoke vrtljaje (motor nima blokade), kar mi je posledično sfookalo en dročnik. Sej mam že kompletni set novih-boljših naročen. Problem je v tem, da imam rdeče polje na obratomeru ravno skrito za volanom in sem prepozno opazil previsoke vrtljaje. Bo treba naštimat en velik obratomer pred oči.

Največ sem izgubil na štartih, kjer mi avto vedno na štartu nekaj zatrokira, potem pa začne vlečt. Tam sem glede na 0-60 foot čase izgubil tudi celo sekundo proti normalnemu štartu, kakršen bi moral biti. Ta problem bo do nasl sezone že rešen.
Seveda pa bo treba še naštudirat štarte, da ne bom še tam izgubljal preveč časa, kot do sedaj :oops:

Jebat ga, naslednja sezona bo zanimiva.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe okt 13, 2006 7:54 pm

K0zM0 je napisal/-a:nalij kerozin v avto pa ti bo razfukalo motor pomoje .... :twisted:

ampak dober js nimam blage :)
...Kerozin je drugo ime za svetilni petrolej rabiš kake 250 stopinj za ga sploh vpliniti - v avtu ga ne moreš uporabljati, ker ti sploh ne bi vžgal če ni mešan z bencinom in ko - če bi, bi smodil ko tovarna plastike ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe okt 13, 2006 10:13 pm

Bandit, pol bo pa zgleda res tko šlo, kot si mi razlagu že lani .
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Pe okt 13, 2006 10:23 pm

Jah delamo na tem ane. ;)

Zdej k bom še mal dvignil konje na motorju me bo pa strah za menjalnik in diff, da ne bo samo še potrgalo enkrat vse skupaj :D
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Pe okt 13, 2006 10:59 pm

_BANDIT_ je napisal/-a:Morm te popravit glede končne brzine, ker je bila manjša. S temi gumami, kot jih imam gor za normalno vožnjo, je res končna 230 km/h, s tistimi na dirki (drag radial) pa je bila končna nižja, ker imajo te gume manjši obseg. Je pa tud res, da sem končno dosegel že fuuull pred ciljem in mi je na žalost uspelo motor prevrtet v previsoke vrtljaje (motor nima blokade), kar mi je posledično sfookalo en dročnik. Sej mam že kompletni set novih-boljših naročen. Problem je v tem, da imam rdeče polje na obratomeru ravno skrito za volanom in sem prepozno opazil previsoke vrtljaje. Bo treba naštimat en velik obratomer pred oči.

Največ sem izgubil na štartih, kjer mi avto vedno na štartu nekaj zatrokira, potem pa začne vlečt. Tam sem glede na 0-60 foot čase izgubil tudi celo sekundo proti normalnemu štartu, kakršen bi moral biti. Ta problem bo do nasl sezone že rešen.
Seveda pa bo treba še naštudirat štarte, da ne bom še tam izgubljal preveč časa, kot do sedaj :oops:

Jebat ga, naslednja sezona bo zanimiva.


Tako je prav! :D

Bomo se vsi skupaj potrudli da bo zanimiva kolker se le da! :EE

Kolk ti kaj da konjev nitro poleg? Kolko jih maš brez?
Kaj se sploh skriva noter v tem stroju? A lahko prosim malo opišeš.
Sem bral na suxu ko si opisoval kolk zalima ko vklopi nitro. :vc Pol že more bit orenk doza. 8)

Lp
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Re: cbr1000rr

Napisal/-a Dejan_S2 Pe okt 13, 2006 11:02 pm

KODRE je napisal/-a:Imel sem Hondo CBR1000RR in povem vam, da je zadeva huda,...
Še dobro da ima blokator na 300 Km/h!!!

Za naslednjo sezono me mika Suzuki GSX 1000R.

Kaj pravite??


O čem ti to? :vc

Daj raje povej kolko maš 100-200 al pa 0-200 al pa 0-300, pa kakšen tvoj filmček prilimaj. :P
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe okt 13, 2006 11:07 pm

Dejan konji na avtu niso zmerjeni, šobe za nitro so pa 200 konjske, vendar je bil pritisk na dirki mal večji (1200+PSI namesto 950), tako da je mal več kot 200hp na kolesih. Za več podrobnosti ti pa svetujem da se registriraš na zup racing forum, ker kle mi ne paše, pa banditu tud vrjetn ne pisat o detajlih...
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Pe okt 13, 2006 11:28 pm

ja zdaj če je tak, si najbolj "delikatno" tako že izdal.
Mene zanima v prvi fazi drugo, kaj je osnova.. res nevem al je V8? Mislim si pač... Nevem če je kako polnjen motor, kakšen turbo?? To me je zanimalo v prvi fazi "tista osnova".

Jaz ti povem za mojega, ni problema. :D

2.2 TURBO, 5cyl, 20V je in bo ostal. :lol:
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport So okt 14, 2006 12:08 am

Hm, kjeri podatki so tu že padal..

Pol si predstavlite Enzota, ki je nek kao zelooo hud ferrari, pa se mi zdi da ma okol 31 sek. do 300, kar je za dve sekundi slabš od S 65 AMG Mercedesa??

Sam to so itak serijski bolidi, kar ne gre primerjat s temi vašimi tuner-zverinami, sam pa nikol tok ne zdržijo kot te serijski pomoje..

Ja tud 31 do 300 je bolano, vem..

Js sm pa najhitrej od 100-200 rabu približno 10-11 sekund se mi zdi v RS6, pa enako tolk s CL-om 1997 z 73 AMG motorjem (525 PS, ??? Nm), pa se mi je zdelo pač noro...vse ostalo je že prov pretiravanje, ker lahko organe zgubiš pomoje.. :P
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So okt 14, 2006 12:34 am

Vse informacije pol-javnega značaja najdeš tule:

http://www.zup-racing.com/forum/viewtopic.php?t=532
Slika
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE So okt 14, 2006 3:03 am

Kak F-14 TOM CAT al pa F-15 EAGLE znata bit zelooo hitra proti 300 km/h :lol:
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So okt 14, 2006 8:44 am

kopron je napisal/-a:Bandit, pol bo pa zgleda res tko šlo, kot si mi razlagu že lani .
Toreeej, : kolk je kojn zdej ?
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So okt 14, 2006 9:30 am

Zdle majo počitnce, drug let bomo pa še zmerl.
Slika
 
Uporabniški avatar
wackosan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne apr 24, 2005 4:47 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a wackosan So okt 14, 2006 11:21 am

Formula ena z desetvalniki je pospeševala do 100 v 2.5s, do 200 km/h v 5s, in do 300 km/h v 7.5s.
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 So okt 14, 2006 11:27 am

Pugi je napisal/-a:Vse informacije pol-javnega značaja najdeš tule:

http://www.zup-racing.com/forum/viewtopic.php?t=532


Ja naredo si dobro reklamo, jaz sem se registriral. :lol:

Samo kaj mi pomaga, tvojega linka še vedno nemorem odpret, more mi neki administrator prvo odobrit oz. aktivirat nick.

Upam da še danes.
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 So okt 14, 2006 11:29 am

wackosan je napisal/-a:Formula ena z desetvalniki je pospeševala do 100 v 2.5s, do 200 km/h v 5s, in do 300 km/h v 7.5s.


No tisto do 300 jaz neverjamem najbolj. Najmanj kakšna sekunda ali dve več je ziher. :P

Drugače pa LINK?
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So okt 14, 2006 11:37 am

Dejan, ne delam reklame, pač eni nočmo avtov izpostavljat širni javnosti ane. Na našem forumu je pač tak zaprt sistem, da morm jst odobrit tvojo prijavo. Šele takrt vidš tud rubriko o avtih. To je zato da vsaj mal vemo kdo pregleduje to.

BTW zdj sm te aktiviral.

7.5 sekund do 300 je kr huda številka, nekak mi ne deluje realna.
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 So okt 14, 2006 11:41 am

ja sori no, nisem si mislo da boš tak občutljiv na besedo "reklama". Veš da pišemo hitro... :lol:

Ja, pa hvala za aktivacijo!
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So okt 14, 2006 11:41 am

The 2006 F1 cars have a power-to-weight ratio of 1250 hp/tonne (930 W/kg). Theoretically this would allow the car to reach 100 km/h in less than 1 second. However the massive power cannot be converted to motion at low speeds due to traction loss, and the usual figure is 2 seconds to reach 100 km/h. After about 130 km/h traction loss is minimal due to the combined effect of the car moving faster and the downforce, hence the car continues accelerating at a very high rate. The figures are (for the 2005 Renault R25):

0 to 100 km/h: 1.9 seconds
0 to 200 km/h: 3.9 seconds
0 to 300 km/h: 8.4 seconds, may be slightly more or less depending on the aerodynamic setup.

The acceleration figure is usually 1.4 g (14 m/s²) up to 200 km/h
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov