Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Pe sep 08, 2006 11:04 am

pazi: Punto Grande, ne navadni Punto. To JE ista elektronika kot Idea. ;)
Zadnjič spremenil CarInvent, dne Pe sep 08, 2006 12:01 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe sep 08, 2006 6:23 pm

VAG_mehatronik,CarInvent;
prosil bi vaju za en komentar, ki se ne dotika direktno te teme. Je pa chiptuning. Verjamem, da so vama te stvari tudi znane.Bom bolj na kratko opisal dogodek. Ne bom pa omenjal nobenih ime ali podjetij.

Znanec ima Audi A6 3.0 TDI. Ni še star 2 leti. Ima (je imel) narejen tudi chiptuning.Tuning je bil narejen (doplačilo 1000 EUR) ob nakupu novega vozila (ne vem pa, kako je bil tuning narejen - uradno ali po sivi coni s prodajalcem). V glavnem, prodajalec mu je rekel, da mu garancije ostanejo.Pred časom je klical na uradni servis, da se mu motor pod "štandgasam zaletava".Na servisu so mu dejali, da zadevo poznajo, da je potrebno naložiti nov software, ki ga že imajo, da naj pride in, da bodo zadevo uredili. Ko se mu je software nalagov, se je po približni polovici nalaganje ustavilo in ERROR. Iz servisa so klicali v Nemčijo, kjer so jim povedali, da so jim zadeve poznane in, da imajo že dve taki zadevi. Vzrok te napake pri nalaganju je po besedah iz Nemčije (slab) chiptuning. Zadeva se reši s nakupom novega računalnika.

Rezultat za znanca: garancija je neveljavna, prodajalec pa je med tem zamenjal službo. Stroški popravila - 2000 EUR za nov računalnik.

Celotni strošek, da ima avto zopet tovarniške konje = 1000 EUR tuning + 2000 EUR servis.

Vprašanje za vaju pa je: ali je možno, da je chiptuning vzrok taki napaki?
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Pe sep 08, 2006 7:12 pm

Je možno. Lahko bi bil vrok v napačnem RSA ključu. V tem primeru so mu pravilno povedali, bil je "slabo" narejeno čip tuning. Dejansko nekatere tuning firme nekaj časa niso pravilno rešile problema s t.i. RSA key-em (zaščita v ECUju). Če tak avto flashiraš (po domače narediš update programa recimo s testerjem) je računalnik za v smeti (no ja, obstaja še varijanta, da ti ga reši tisti tuner kateri je delal tuning in da z BDM programatorjem vse skupaj nazaj na original - ampak samo on lahko to naredi če ima arhiv).
Dandanes se to ne bi smelo več dogajati ker je ta zaščita že dolgo "razbita", zato predvidevam da je to bilo verjetno kako leto dve nazaj? Bil pa je to problem za VAG graupo in to ob prvih tuningih EDC16 ECUjev. Pri nas omenjenih problemov ni bilo, saj je bil Dimsport prvi ali izmed prvih ki so to poštimal.

Ravno 2 tedna nazaj sem imel takega Tourana 2.0tdi za tuning, a je nekdo že delal tuning na njem, in mu ni naredil originalnega RSA keya -> če bi ga jaz flashiral ali če bi šel lastnik na update na servis, bi prav tako rabil nov računalnik. K sreči sem stvar pravočasno opazil in smo uspeli nekako rešit zadevo.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Pe sep 08, 2006 8:15 pm

... :clapclap :clapclap :clapclap ... lepo razloženo...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe sep 08, 2006 8:31 pm

Kateri avtomobili pa imajo ta RSA ključ v vag grupi al so to vsa vozila al samo določeni avtomobili.
Ravno razmišljam,da bi čipal svojga Leona pa tudi na servisu so mi zagotovili,da mi garancija ostane.Zj nevem al so to samo prazne besede prodajalca oz. serviserja in bom ob morebitnem problemu ostal sam brez garancije.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Pe sep 08, 2006 8:57 pm

seat je napisal/-a:Kateri avtomobili pa imajo ta RSA ključ v vag grupi al so to vsa vozila al samo določeni avtomobili.
Ravno razmišljam,da bi čipal svojga Leona pa tudi na servisu so mi zagotovili,da mi garancija ostane.Zj nevem al so to samo prazne besede prodajalca oz. serviserja in bom ob morebitnem problemu ostal sam brez garancije.


RSA bojazen zate ni več aktualna, ker to je že mimo, nasrkali so tisti VAG edc 16 (po domače novi 1.9, 2.0, 2.7, 3.0), katerim so delali tuning s slabo/zastarelo tuning opremo. Danes na to ne boš več naletel mislim da nikjer.

Sem hotel še nekaj napisat na tvoje drugo vprašanje, ampak se mi zdi da se bo spet preveč zapletlo.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So sep 09, 2006 5:21 am

CarInvent;
ja, res je. Avto še ni star dve leti. Manjka mu še kakšen mesec. Hvala za razlago.
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent So sep 09, 2006 11:39 am

Nasty je napisal/-a:CarInvent;
ja, res je. Avto še ni star dve leti. Manjka mu še kakšen mesec. Hvala za razlago.


potem je to to.
 
B3NZ0
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Ne apr 18, 2004 1:49 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a B3NZ0 So sep 09, 2006 3:00 pm

CarInvent je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:peljal sem fiat idea, avto gre nasledn tedn k senici, al pa po 20 septembru k rsr, morem se še odločit (no ja foter se more odločit)

zakaj se ni dalo čipat? nisem najbolje razumel, ampak računalnik je drugačn kot naostalih 1.3 mjet motorjih in jih program ni spustil skos al nekaj takega. nisem si glih kaj zapomno ker sem bil v šoku... prav porušlo se miej vse. ker sn bil ful že radovedn kak bo po čipanju, kaka bo razlika itd. tak bo pa treba še malo počakat...


Pri nas smo Fiat 1.3 MJ+ (Punto Grande = Idea) že delali. Ne gre preko OBD, ker je že novejša generacija Magneti Marellijevega ECUja kot pri prejšnjih generacijah, katere se že dolgo programira preko OBD. Tega pa se dandanes dela z BDM tehnologijo (konektor znotraj ECUja). Izmerjenih +15hp in +35Nm. Res malo pokadi pri polnem gasu, ampak se pa solidno pelje za to majhno prostornino (tudi s prižgano klimo).
Če želiš ti pošljem PDF dyno meritve 75 konjskega 1.3 Punta Grande.


To so poskusili narediti na idei, pa je rekel majstr, da ima verjetno neko novo kodiranje ta ECU in da jih ni spostil ECU notri nekaj takega ter da je probal direktno na nek procesor ali čip prklopit in ni reagiral, ker tudi prek unega konektorja v ECU ni šlo... Je rekel da pač nimajo še pravega software-a, ki bi to dopuščal in da naj bi 20tega sept. to dobili in bo možno čipati. Senica ima ta software baje že... Je bilo pa fer da je majstr vrnil za potne stroške in se je leni z njim vse lepo zmenil.

LP
 
alkac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: So jan 28, 2006 4:12 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a alkac Pe sep 15, 2006 3:24 pm

a lahko nekaj uprasam, verjetno se je ze 673465365krat, sam pac se zdj nevem :D :D ....na vseh stranehk majo cipiranje so modeli katere lahko cipiras samo dizli...s turboni ponavadi, meni pa vsi pravijo kako je mozno tudi cipirat bencinarja, pa nekateri kako so ga ze pa jim dalo po 10,15,20KM......nicc jasno zdj m a se lazejo al res gre al kaj, aja no kolko bi tej slo cipirat motor bencinar z turbo, ce gre...
Life is too short to drive a golf diesel
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Pe sep 15, 2006 4:10 pm

če je turbo se fajn izplača, drugače se ne izplača.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So sep 16, 2006 6:05 pm

alkac;
atmosferske bencinske motorje se frizira z zamenjavo odmične(ih) gredi, celotnega izpuha in zračnim fitrom. Na koncu pa se še optimira elektronika.
S to, "klasično" frizuro se pridobi približno toliko KM (ali še kakšnega več), kot si omenil.
Npr.: Marea 2.0 20v iz serijskih 147KM na že kar zavidljivih 188KM.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po sep 18, 2006 8:28 pm

... procentualno se da še več, mx limit pa boga revščina, sorry :? ...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Po sep 18, 2006 9:19 pm

Podoben rezultat je bil tudi pri našem Puntu Grande 75hp (+cca 15hp). Čeprav meni osebno, je najlepše če ima avto čimveč navora že v nizkih vrtljajih, kjer se tudi največ vozim. Ravno sem nameraval nekaj iskat k Branetu, ko si bil dopoldne pri njem, pa potem nisem šel. Če ne bi lahko že kar pri njem poskusli.
Priponke
Fiat_PuntoGrande_13MJ_75ps.pdf
(91.85 KiB) Prenešeno 145 krat
Zadnjič spremenil CarInvent, dne Po sep 18, 2006 9:50 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po sep 18, 2006 9:30 pm

CarInvent je napisal/-a: Čeprav meni osebno, je najlepše če ima avto čimveč navora že v nizkih vrtljajih...


... opazna razlika, tudi v G-ju...pa Kopron bi rekel: navor je važen :D :D :D ...
Zadnjič spremenil DrMr, dne Po sep 18, 2006 9:33 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov