Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po mar 19, 2007 3:32 pm

Am ja N/A se ne splača čipat. Tam pač pride v poštev takšna predelava katere si ti pristaš. :D Mehanska.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Po mar 19, 2007 3:33 pm

hehe ja ne :)

pa še neki, če daš čip notr ne na tdi itd pač turbačih, pol po logiki
rabš večji intercooler al ni treba? al se ne segrave tolk turbina?
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po mar 19, 2007 3:34 pm

na navadnem dobiš 0...oziroma mogoč kakšen napol crknjen konj...se ti ne splača...pa sej o tem sma ja že govorila :P serijske mašine so prbližno na 70% svoje zmogljivosti tak da majo še nekaj rezerve.
čip kontrolira količino vbrizganega goriva, tlak polnjenja turbine, čas vžiga,...Pri čip tuningu gre za optimizacijo tega programa. Pri tem povečamo količino in čas vbrizganega goriva in pritisk polnjenja turbine. S tem dosežemo večjo moč in višji navor vozila. To ima za posledico občutno boljše pospeške, medtem ko se končna hitrost ne spremeni bistveno (max. 10 km/h), ker zaradi zaščite motorja ne spreminjamo blokade vrtljajev. Pri vozilih s turbo motorjem lahko na tak način povečamo moč in navor za 20 - 40%.
mehanskega posega pa ni ker samo preprogramirajo ;) ;)
lep pozdrav
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po mar 19, 2007 3:36 pm

Nujno ni. Lahko pa če še češ kaj več iztisnit ven, kakega konjiča :twisted:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Po mar 19, 2007 3:37 pm

ja vem, sam nevem no, pomoje je z razlogom mašina odprta samo do
70% odprta al pač ne?

nevem mašina k je do konca navita oz. kok bi temu reku "odprta"
je bol nekak izpostavljena različnim dejavnikom?
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po mar 19, 2007 3:39 pm

ja če bi bila mašina dokonca odprta nebi mela tako dolgo življensko dobo kokr če je pa na 70%.vendar je vse odvisno od stila vožnje
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Po mar 19, 2007 3:40 pm

ja to je to ja!

pomoje mehansko predelana mašina če je nekako u nulo skup
sestavlena je majn šans da crkne kot čipana?

če se motim me naj kdo popravi!
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po mar 19, 2007 3:41 pm

So določeni dejavniki, zarad katerih je na 70% odprt motor. Evo, kopiram ti iz RSR strani zakaj je to tak :
"Zakaj tega ne naredi že proizvajalec?
Program za krmiljenje motorja je shranjen v čipu (EPROM). Tega načeloma ni možno spreminjati.Proizvajalec mora pri razvoju skleniti številne kompromise. Upoštevati morajo kvaliteto goriva, nastajanje izpušnih plinov, prekoračevanje servisnih intervalov in seveda finančne razloge kot so npr. zavarovalni razredi."
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po mar 19, 2007 3:41 pm

odvisno od kvalitete narejenega...drgač pa pr čipanju maš itak garancijo in sicer kokr jz vem dve leti pri mehanskem pa nimaš... ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Po mar 19, 2007 3:48 pm

haha tud pr mehanskem lahka maš sam če plačaš mastne dnarje
kakem A3M-u (k je itak v kurcu) :D
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po mar 19, 2007 3:51 pm

tam je isto ko da bi mel za enkratno uporabo :P
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Po mar 19, 2007 3:53 pm

:lol: :lol: :lol:

nebi komentiru sploh tega :)

važn je da so uporabniki čipov zadovoljni in da jim avtomobili
delajo tko k morjo!

drgač pa nobody sj veš ne ;)
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po mar 19, 2007 3:55 pm

a seveda...glavno da motorčki delajo... ;) ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
rožlek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Pe mar 09, 2007 9:37 am
Kraj: Laško

Napisal/-a rožlek Po mar 19, 2007 9:42 pm

lumpi ti se kr smej glede stopljene wetrnice...sam sm ze na lastne oci widu kak jo stopi ;) pa ko sm napisu da pije weliko olja...to je sluzbeni avto in je redno servisiran ;)
 
rožlek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Pe mar 09, 2007 9:37 am
Kraj: Laško

Napisal/-a rožlek Po mar 19, 2007 9:46 pm

aja pa ko si reku da ma vec prevozenih ko ma na stevcu...avto je bil kupljen v trgovini :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Po mar 19, 2007 9:50 pm

en je zgori napisal da pri tuningu povecajo tudi tlak turbine. a nima turbina gor mehanskega ventila ki regulira tlak al kako gre to?????
lp
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po mar 19, 2007 10:39 pm

rožlek je napisal/-a:lumpi ti se kr smej glede stopljene wetrnice...sam sm ze na lastne oci widu kak jo stopi ;) pa ko sm napisu da pije weliko olja...to je sluzbeni avto in je redno servisiran ;)



Ja kaj pa je človek delal z avtom da mu je stopilo vetrnico? Mogoče pa je tuner pretiraval ko so čipali motor. Jaz mam trenutno drug avto ki je čipan, pa ga ne šparam, pa mu nič ne manjka. Prejšnji je mel 290k km ko je šel na čipanje, pri 350k km sem ga prodal, pa je laufal ko urica. :D


LP
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Po mar 19, 2007 11:36 pm

juhica je napisal/-a:en je zgori napisal da pri tuningu povecajo tudi tlak turbine. a nima turbina gor mehanskega ventila ki regulira tlak al kako gre to?????
lp


mislim da, ampak a ni treba pol ko tlak nastaviš tud računalnik oz. čip
programirat nanov?

če se motim me naj poprav kir ;)
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ To mar 20, 2007 12:08 am

Res je da poveča tlak turbine. Mislim da ni treba vsakič na novo optimirat računalnika. Pol bi vsak moral hodit na novo nastavlat to, ko se igra s turbino doma.
Če pa se motim pa naj kdo napiše ki je siguren kak je s tem.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
rožlek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Pe mar 09, 2007 9:37 am
Kraj: Laško

Napisal/-a rožlek To mar 20, 2007 7:51 am

nc ni delal z avtom.to je bil preizkus.na golfu v. so preizkusili priblizno 8 čipov.končni rezultat pa je bila stopljena vetrnica :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov