Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
MRC
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: To nov 20, 2007 7:08 pm

Napisal/-a MRC To nov 20, 2007 7:30 pm

Pozdravljeni!


Me veseli, da je končno prišlo na dan kaj se dogaja v Edotovi garaži, ker me je glede na govorice zelo firbec matral.
Vidim, da ste se konkretno poglobili v B grupo in se odločili naredit še en avto ,ki bo brez konkurence.
Držim pesti, da bi zadeva čimprej zlavfala in z čim manj težavami.

Lp. Medo
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay To nov 20, 2007 8:28 pm

hehe, spet bo audi prevladoval, ampak tvoj fičo je še vedno zakon :shock: :)
če boš spet luksuzne avte dol vdarjal, jih bo strah hodit na drage :)

aja pa predstavi nam tu na forumu malo bolj podrobno zverinico ;)
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
vectra driver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: To maj 24, 2005 10:36 pm
Kraj: rakek

Napisal/-a vectra driver Sr nov 21, 2007 12:00 pm

pohvale za projekt, se mi zdi da bo tale tema kar neki cajta na vrhu tegale tuning koticka
 
majstr_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Sr maj 31, 2006 10:29 am
Kraj: idrija

Napisal/-a majstr_ Če nov 22, 2007 5:01 pm

a se da še kej slikc videti :o :P :shock:
No turbo No fun ;)
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Pe nov 23, 2007 11:20 am

Mick Jerry je napisal/-a:Torej bo to zelo podoben S1-ki, ki je bila izdelana v malo več kot 200 primerkih za potrebe homologacije za kratko izvedbo urQuattra? če prav razumem?

Kako je z elektroniko? je to računalnik univerzalen ali je delan posebej za tipe motorja?
Ker če naj bi obvladal vse lamde sonde, lmm-je itd itd.
Če lahko malo bolj razložiš, če se ti morda ljubi.

P.S.: čestitke za projekt. Opažam da se vse več velikih projektov predstavlja na a.com. Upam, Edo, da boš opogumil še koga, navsezadnje je to le najbolj obiskan in največji forum v slo. Takole bi se dalo več projetkov vidt na enmu forumu, kot pa da se jih išče po raznih forumih posameznih znamk.



Glede Autronica in njegovega delovanja bom prosil uporabnika TH performance, da malo bolj tehnično razloži samo delovanje Autronica. Upam, da bo branje poučn pa da to še koga zanima.

Slike bomo update-ali zvečer, kar se bo dalo.

Drugače pa same specifikacije motorja kot takega:
- blok pripravljen po specifikaciji IMSA bloka(so razlike med serijskim kar velike)
- glavna gred IMSA (NOVA!)
- močnješi glavni ležaji za gred (IMSA)
- močnjejši ojnični ležaji za gred (IMSA)
- suhi karter
- oljna pumpa za suhi karter predelana dodatno v audi motorpsortu
- custom audi motorsport vztrajnik
- dirkalne ojnice za 10.000rpm in 1.300NM
- dirkalni kovani bati z nizko kompresijo in visoke obrate
- glava IMSA
- odmične dirkalne SCHRICK (zelo podobne po specifikaciji kot IMSA)
- seveda vse nastavljive (odmične), tako da bomo tukaj iskali najboljše razmerje odzivnost/končna moč
- custom izpušni kolektor (verjetno bomo probali 2 varianti, da vidimo kaj se bolj obnese)
- sesalni kolektor - možni 2 varianti - ali S1 (IMSA) original seveda ali pa 5 loputk za gas - za vsak cilinder posebej in custom plenum naprej
- glede injektorjev se se odločamo ali 10x 750ccm ali 5 x 1600ccm(je več odločimnih faktorjev v igri)
- 3 x bosch motorsport 044 pumpa
- Autronic za krmiljenje vsega namesto motronica
- IC velik in prilagojen - glede na prostor
- turbo custom, keramični ležaji, ojačana vetrnica (ni oznake) ampak velik
- wastegate (se še nismo odločili)

Več se zdele iz glave ne spomnim.
Za karoserijo in ostalo še spišem.

Bomo dokumentirali z slikami.

Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Pe nov 23, 2007 11:44 am

rs2 je napisal/-a:Glede Autronica in njegovega delovanja bom prosil uporabnika TH performance, da malo bolj tehnično razloži samo delovanje Autronica. Upam, da bo branje poučn pa da to še koga zanima.

Slike bomo update-ali zvečer, kar se bo dalo.

Drugače pa same specifikacije motorja kot takega:
- blok pripravljen po specifikaciji IMSA bloka(so razlike med serijskim kar velike)
- glavna gred IMSA (NOVA!)
- močnješi glavni ležaji za gred (IMSA)
- močnjejši ojnični ležaji za gred (IMSA)
- suhi karter
- oljna pumpa za suhi karter predelana dodatno v audi motorpsortu
- custom audi motorsport vztrajnik
- dirkalne ojnice za 10.000rpm in 1.300NM
- dirkalni kovani bati z nizko kompresijo in visoke obrate
- glava IMSA
- odmične dirkalne SCHRICK (zelo podobne po specifikaciji kot IMSA)
- seveda vse nastavljive (odmične), tako da bomo tukaj iskali najboljše razmerje odzivnost/končna moč
- custom izpušni kolektor (verjetno bomo probali 2 varianti, da vidimo kaj se bolj obnese)
- sesalni kolektor - možni 2 varianti - ali S1 (IMSA) original seveda ali pa 5 loputk za gas - za vsak cilinder posebej in custom plenum naprej
- glede injektorjev se se odločamo ali 10x 750ccm ali 5 x 1600ccm(je več odločimnih faktorjev v igri)
- 3 x bosch motorsport 044 pumpa
- Autronic za krmiljenje vsega namesto motronica
- IC velik in prilagojen - glede na prostor
- turbo custom, keramični ležaji, ojačana vetrnica (ni oznake) ampak velik
- wastegate (se še nismo odločili)

Več se zdele iz glave ne spomnim.
Za karoserijo in ostalo še spišem.

Bomo dokumentirali z slikami.

Lp


HOHOHO :vc

...kje je cheerleeder? :D

To mi delaj Edo, to vidis... :bow ...to je bilo slutiti in vesel sem da obcutek ni varal :mrgreen:

Vglavnem to bo MONSTRUM in mislim da bom res rabil WC papir s sabo kot si mi rekel ko me bos zategno eno rundo. :EE ...ampak bom mogo prej mojga posraufat malo in zvozit, da se bom malo obcutka navado, hehe... ker to bi bila prevelika razlika... saj se bo potem, samo bo malo lazje za "prezivet" :EE

Glede zgodovine ki se pise, pa no ja "nebi jaz sebe ravno v ta rang stel", ampak je pa res da sem en bolj "vsekanih" :P

LP ...slikce pa le nalimaj kaksne. :)
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
DJSLY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe jan 24, 2003 12:36 pm

Napisal/-a DJSLY Pe nov 23, 2007 12:40 pm

Špica. končno konkretni podatki o avtu. Konec ugibanj.

Po drugi strani pa drugim jemlješ samozavest in elan za nadaljevanje projektov, grrrr... :)
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Pe nov 23, 2007 1:11 pm

pa obvezno made in slovenija nalepko gor :[]

še mal pa boš rabu mal drugačne injektorje, pomoje bojo kaki avijonski prav prišli za naslednji projekt :shock:
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI Pe nov 23, 2007 3:46 pm

Sesalna stran glave.
Priponke
Audi04.jpg
Tuning by technology
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI Pe nov 23, 2007 3:47 pm

Izpušna stran glave :
Priponke
Audi05.jpg
Tuning by technology
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Pe nov 23, 2007 4:07 pm

Blue GTI je napisal/-a:Sesalna stran glave.


No blu je bil radodaren z slikami ORIGINAL glave od IMSE.
Fantje, to je možno samo na avtomobilizmu :pivo , ker dvomim, da boste take slike našli na forumih kje v tujini.
Tovarne najbolj skrivajo glave, ker tam se dobivajo bitke...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
TurboMan
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po jun 10, 2002 6:33 pm
Kraj: Nurburgring Nordschleife

Napisal/-a TurboMan Pe nov 23, 2007 6:04 pm

hud podpis :lol:
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Pe nov 23, 2007 6:35 pm

A je to potem original glava predelana ali čisto na novo narejena?

Kanali so kot vodovod v Lj :shock: Me zanima koliko se boste kaj spuščali oz ste se v porting in poliš kanalov, če se to sploh dela v večjem obsegu na F/A motorjih?
Če ja; popolnoma gladki kanali ali peskani?
Slika
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI Pe nov 23, 2007 6:54 pm

Narejene so določene modifikacije.

Taprav dec vedno naredi malo portinga :lol:
Tuning by technology
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Pe nov 23, 2007 7:11 pm

Blue GTI je napisal/-a:
Taprav dec vedno naredi malo portinga :lol:


Hehe.
Slika
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI Pe nov 23, 2007 9:06 pm

Visokozmogljivi bati prevlečeni s posebno snovjo, vsi so med seboj uravnoteženi na 2g natančno, specialen material. Ojačani ležaji, dimenzija ležajnih mest je večja, prav tako sornika. Ojnice prav tako dirkalni program, superlahke. Torej bati in ojnice komaj čakajo, da se jih požene v obrate :twisted:
Priponke
Audi06.jpg
Tuning by technology
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj So nov 24, 2007 5:38 pm

tole bo pravi finančni projekt.... nam uporabnikom tega foruma je to lepo gledat :D

marsikdo neve koliko stanejo te stvari, samo pohvale lahko dam

ojnica je pa grozna

lahko vprašam kaj je to suhi karter?


hvala za odgovor, lepo napredujte
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 So nov 24, 2007 6:48 pm

DJSLY je napisal/-a:
Po drugi strani pa drugim jemlješ samozavest in elan za nadaljevanje projektov, grrrr... :)


Ne vem komu jemlje samozavest? :roll:

Meni jo daje! :EE

...Audi team smo ena familija ki drzi skupaj! :con

Ce si kdo zasluzi tak avto je to Edo in mu lahko clovek le privosci! ;) ...Sedaj ze kaj pa vem 3 al 4 leta vozi 500hp+ zverine, nazadnje 700+ al celo se kake 150 ali vec poleg, tako da je to sedaj spet lep nepredek in je taksen projekt sedaj mislim da zadetek v polno! :tomidelej:

@Blue: Lepe slike res!! :twisted:
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj So nov 24, 2007 7:42 pm

Dejan_S2 je napisal/-a:
DJSLY je napisal/-a:
Po drugi strani pa drugim jemlješ samozavest in elan za nadaljevanje projektov, grrrr... :)


Ne vem komu jemlje samozavest? :roll:

Meni jo daje! :EE

...Audi team smo ena familija ki drzi skupaj! :con

Ce si kdo zasluzi tak avto je to Edo in mu lahko clovek le privosci! ;) ...Sedaj ze kaj pa vem 3 al 4 leta vozi 500hp+ zverine, nazadnje 700+ al celo se kake 150 ali vec poleg, tako da je to sedaj spet lep nepredek in je taksen projekt sedaj mislim da zadetek v polno! :tomidelej:

@Blue: Lepe slike res!! :twisted:


lepo si tole povedal

tole sem našel ko sem brskal: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=2204437&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&minPowerAsArray=333&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&lang=de&pageNumber=4

a so meli original S1 magnezijev blok?
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
AudiBoy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1534
Pridružen: So jul 01, 2006 1:17 pm
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a AudiBoy So nov 24, 2007 9:39 pm

dejan tvoj audi ni pa nč slabši aveš :pop:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov