Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
hoomzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: To feb 02, 2010 9:25 am

Napisal/-a hoomzi Pe feb 19, 2010 9:44 am

lega ugrinca:D

jankoh je u bistvu že vse povedu, pač puše so mišljene da gred "zaplava" v olju, in če jo šponaš z jermenom hitr ribne.

zdej pa še par drugih mitov ovržmo:
Turbina je pač turbina dizl alpa bencinar princip je isti, tist k pa nima iste, nej jo gre pa hitr patenterat:D razlika je samo v tem da se v dizlu ustvar višji tlak v izpušnem sistemu in zato je naklon lopatic v turbini drugačen. Turbina bi na bencinarju delovala, vendar bi ustvarjala nižji tlak.

2. Fergazer pred turbino, ni noben samomor in je v praksi dobro poznana stvar. To je side draft sistem in ga je uporabla večina prisilno polnjenih hroščev, kompresorski american muscle avtomobili itd itd, načeloma vsi ki hocejo turbino ampak ne elektronike.
Slika

Slika
Slika
Slika
“Programming today is a race between software engineers stirring to build bigger and better idiot-proof programs, and the universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the universe is winning.”
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Pe feb 19, 2010 10:47 am

Ena slika bi bila dovolj, da šeenkrat povdariš da imam prav :!: :-P

Da se vrnem na temo
Problem je sledeč:
Ko sem se vrnil do prodajalca, ki mi je trubino prodal.
Mi je povedal, da "se ne da" z gredi sneti turbinski del lopatic :?:
Glej sliko:
Slika

*Če želim namestiti jermenico, se moram najprej "znebiti" nepotrebnih lopatic.
Prodajalec-servise turbin je dejal, da je vetrnica sprešana na gred :?
-Ena možnost je, da se gred vpne v stružnico in se pobere vse kar je lepega.
-Ali druga, da obstaja obratni postopek montaže le te.
*Kje dobiti majstra, ki bi mi lahko to naredil?
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
hoomzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: To feb 02, 2010 9:25 am

Napisal/-a hoomzi Pe feb 19, 2010 11:53 am

brejker je napisal/-a:Ena slika bi bila dovolj, da šeenkrat povdariš da imam prav :!: :-P

Da se vrnem na temo
Problem je sledeč:
Ko sem se vrnil do prodajalca, ki mi je trubino prodal.
Mi je povedal, da "se ne da" z gredi sneti turbinski del lopatic :?:
Glej sliko:
Slika

*Če želim namestiti jermenico, se moram najprej "znebiti" nepotrebnih lopatic.
Prodajalec-servise turbin je dejal, da je vetrnica sprešana na gred :?
-Ena možnost je, da se gred vpne v stružnico in se pobere vse kar je lepega.
-Ali druga, da obstaja obratni postopek montaže le te.
*Kje dobiti majstra, ki bi mi lahko to naredil?


se enkrat preber jankoh-ov in urossrov post, puša ne more funkcionerat, če gred šponaš z jermenom, ker ne "zaplava".

sestav turbino nazaj pa zacni delat na tem da jo bodo gnali izpušni plini, sej se da
http://magazine.maxiscoot.com/Francais/ ... mpresseur/
Slika

pa pozanimi se kako to delajo pr jetskijih in motornih sankah kjer je to že ustaljena praksa

Slika
http://www.youtube.com/watch?v=IRfEvzLU ... ature=fvwp
http://www.youtube.com/watch?v=IiymnuCo ... re=related
“Programming today is a race between software engineers stirring to build bigger and better idiot-proof programs, and the universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the universe is winning.”
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe feb 19, 2010 4:44 pm

Saj se da narest mehansko, samo je treba imeti v bistvu planetni prenos brez zobnikov, samo s kotalecimi se kolesci. Ce me spomin ne vara, je maksimalno razmerje za tak prenos 11.6:1. Ce vrtis to rec na 10kRPM, bo kaka vecja tovornjakarska turbina ze precej zmogla. Hkrati ti drzi zadeva os turbine na sredi, in ni problematicno vlezajenje, ce ga na obeh straneh sploh rabis zares. Obstajajo tudi keramicni lezaji, ki jim te hitrosti niso problem, sploh ker ni kake visoke temperature kot pri turbaku na izpuh.

Drgac pa se mi zdi malo smesen un skuter zgoraj na sliki. Jaz mojega ZIP-a ustavim na polnem gasu @14 konjih na zadnjem kolesu s prstom, ce ga pritisnem na konec dusilca. Tako da ne vem, kako uspe rec se gnat kak turbo brez velike izgube moci. Naj mi kdo linkne tole, da pofirbcam zadevo :)
 
Uporabniški avatar
hoomzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: To feb 02, 2010 9:25 am

Napisal/-a hoomzi Pe feb 19, 2010 5:22 pm

@mikelima, sj mas nad sliko link
“Programming today is a race between software engineers stirring to build bigger and better idiot-proof programs, and the universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the universe is winning.”
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Pe feb 19, 2010 6:34 pm

@Simon: Kaj od tega, da je mašina prešvoh (50ccm 4T) nisi dojel ? :?
*Koleščka sem že gruntal...

*Turbina se nebo vrtela, da bi zmogla "nafilat" 0.2Bara*
(kar je ravno prav že za manjši avto)

*Potrebujem kompresor, le da spravi zrak od ferga do glave celindra.
*Scooter bo ob koncu homologiran kot KOLO S POMOŽNIM MOTORJEM.
Se pravi, da bo njegova street legal hitrost 25Km/h .

*Turbina oz. kompresor je bil/a kupljena le iz enega razloga.
-To je ena čudovita strojniška komponenta
-Naj povzamem da sestavljam-ustvarjam nekaj iz nič in pri tem uporabljam avto-moto komponente...

*Ko smo ravno že pri umetnosti:
Kdo bi mi zmogel "sneti vetrnico, dol z gredi :jy ?
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
hoomzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: To feb 02, 2010 9:25 am

Napisal/-a hoomzi Pe feb 19, 2010 7:09 pm

lej zgleda me ne zastopš, problem ni da nebi dobu zadost obratov, ampak da je os turbine "uležajena" s drnim ležajem oz bolj po domače s pušo, , zato je ne moreš šponat z jermenom, ker ne bo ustreznega mazajna, pri pospeševanju bi ti znal celo krivit os, oz. bolj po domač povedano bo vse skup zaribal.

Tiste "pol turbine" ki si jih gledal so u bistvu centrifugalni kompresorji, ki delujejo takole
Slika

drugac pa ja turbine so res čudovita stvar, dokler ti ni treba kej vedt o njih.... :lol:
“Programming today is a race between software engineers stirring to build bigger and better idiot-proof programs, and the universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the universe is winning.”
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe feb 19, 2010 8:52 pm

Centrifugalni kompresorji imajo eno zanimivo lastnost.
(to so te turbine gnane prek jermena)

Da se tlak povecuje z obrati kompresorja. Mestem ko klasicni "lopatasti" kompresor tipa Roots (Eaton) drzi isti tlak.

Se pravi, pri 3000 obratih bo centrifugalni kompresor polnil s 0.3 bar, pri 6000 obratih pa z 0.6 bar.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe feb 19, 2010 9:56 pm

Drugace ki je tolko tem komentiranja vplinjača in turbine...naj povem vsem, da R5 GTT ima vplinjač in turbino...komprimiran zrak gre skozi vplinjač v turbino ;)

LP
Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe feb 19, 2010 10:31 pm

Kar je boljsa resitev, saj lahko uporablja intercooler. Blow thru carb, po domace.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
hoomzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: To feb 02, 2010 9:25 am

Napisal/-a hoomzi So feb 20, 2010 8:30 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Centrifugalni kompresorji imajo eno zanimivo lastnost.
(to so te turbine gnane prek jermena)

Da se tlak povecuje z obrati kompresorja. Mestem ko klasicni "lopatasti" kompresor tipa Roots (Eaton) drzi isti tlak.

Se pravi, pri 3000 obratih bo centrifugalni kompresor polnil s 0.3 bar, pri 6000 obratih pa z 0.6 bar.



to že, sj zato slika.
sam nemors pa vseen vzet turbine pa dat jermenice namest izpušnga dela.
“Programming today is a race between software engineers stirring to build bigger and better idiot-proof programs, and the universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the universe is winning.”
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker So feb 20, 2010 11:40 am

Kdo mi lahko sname vetrnico dol?
DIY maniac.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So feb 20, 2010 3:08 pm

Preprosto odzagas vetrnico dol. Snet jo ne mores saj je zavarjena.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker So feb 20, 2010 3:41 pm

Če jo odžagam, nimam "mesa" za pritrditev jermenice :?
DIY maniac.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So feb 20, 2010 4:54 pm

Potem je potrebno odstruzit vetrnico, da ostane samo sredina. Kolega bi lahko zrihtal kaj takega. Pa se blizu si.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Ne feb 21, 2010 12:38 pm

očitno človeška neumnost ne pozna meja...kolk folka ti bo se mogl povedat kolk obratov mora met turbo...pa koko ti bo ribnu pa tko naprej pa še kr težiš...zakaj pa ne nardiš pogon na pedala...pa 21 prestav boš lahk mel na turbini...sploh ne boš rabu boost controlerja...
pa nes tisto prekleto velo do prvega strugarja pa nej ti poreže lopatke stran da boš uničil zadevo....pol boš pa lahk nosu v šolo v ruzaku namest malce....lahk pa tud nardiš pepelnik, vazo za rože al pa stojalo za svinčnike...ker za druzga itak nav.....bik tromotorn
IMA SE...MOŽE SE...
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Ne feb 21, 2010 1:02 pm

modriDIRKAC je napisal/-a:očitno človeška neumnost ne pozna meja...kolk folka ti bo se mogl povedat kolk obratov mora met turbo...pa koko ti bo ribnu pa tko naprej pa še kr težiš...zakaj pa ne nardiš pogon na pedala...pa 21 prestav boš lahk mel na turbini...sploh ne boš rabu boost controlerja...
pa nes tisto prekleto velo do prvega strugarja pa nej ti poreže lopatke stran da boš uničil zadevo....pol boš pa lahk nosu v šolo v ruzaku namest malce....lahk pa tud nardiš pepelnik, vazo za rože al pa stojalo za svinčnike...ker za druzga itak nav.....bik tromotorn


Ne nooooo stari, zdej si mu pa uniču sanje...... :lol:
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
x[Rok]x
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Pe jan 25, 2008 3:51 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a x[Rok]x Ne feb 21, 2010 1:32 pm

Ne nooooo stari, zdej si mu pa uniču sanje......


x2

In pol turbina brez lopatic veselo dela dalje :lol: :lol:
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po feb 22, 2010 8:08 pm

Zaradi te znacilnosti centrifugalnega kompresorja, se je nekdo spomnil in v pogonski del vgradit menjalnik. Tako se pri nizjih obratih motorja vrti z vecjo hitrostjo in da od sebe dovolj tlaka

http://www.worldcarfans.com/10605057145 ... percharger


Se zanimiva primerjava med razlicnimi vrstami kompresorjev ter turbinskim polnilnikom.
Sele na najvisjih obratih doseze centrifugalni kompresor dovolj tlaka, da se lahko primerja s klasicnim roots kompresorjem oziroma turbino.


----------------------------Baseline----Centrifugal----Turbo------Roots
Peak HP-------------------392@6000--617@6000--600@6000--535@6000
Peak TQ-------------------386@5200--561@5200--617@4200--513@4600
Min Boost------------------------------1.7@2500--5.7@2500--4.8@2500
Max Boost-----------------------------9.5@6000--9.5@5100--8.0@6000
Ave HP(2500-6000rpm)---------310-----------412----------460-------394
Ave TQ(2500-6000rpm)---------365-----------494----------564-------483
Ave HP(4000-6000rpm)---------352-----------518----------555-------472
Ave TQ(4000-6000rpm)---------371-----------542----------585-------497

TQ@2500------------------------------------360----------490-------440
TQ@3000----------------------340-----------405----------500-------450
TQ@3500----------------------355-----------450----------560-------475
TQ@4000----------------------365-----------500----------610-------500
TQ@4500----------------------380-----------525----------610-------505
TQ@5000----------------------375-----------555----------600-------505
TQ@5500----------------------355-----------555----------560-------485
TQ@6000----------------------354-----------540----------530-------475

HP@2500------------------------------------170----------235-------210
HP@3000----------------------190-----------235----------290-------250
HP@3500----------------------240-----------300----------375-------325
HP@4000----------------------275-----------375----------455-------375
HP@4500----------------------325-----------450----------525-------445
HP@5000----------------------360-----------525----------575-------485
HP@5500----------------------380-----------575----------600-------510
HP@6000----------------------395-----------617----------600-------535
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
hoomzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: To feb 02, 2010 9:25 am

Napisal/-a hoomzi Po feb 22, 2010 8:39 pm

pa še zmer mislš da ga je en navadn smrtnik brez strojniških osnov in pojma o ujemih in tolerancah, prenosih, potrebne zračnosti zobnikov v prenosih itd itd sposoben sam nardit zgolj s predelavo turbine.

drugač pa men ne rabš grafov pa tabel limat, sm dost preštuderu že te stvari.

če pač pozabmo da bo "kompresor" zaribov prej kot v minuti, pa s čist osnovnošolsko matematko preračunamo velikost jermenic pri enostopenskemu prenosu, v idealnih pogojih (brez zdrsavanja jermena) , in vzamemo da je na "kompresorju" nameščena jermenica s premerom 2cm (kar je itak premalo da nebi drsel jermen) ter da želimo pri n1=9000 min-1 ki sploh nevem če jih motor doseže, doseči n2=100000min-1 na kompresoju, potem potrebujemo na motorju jermenico premera 44 cm. zanimivo.....

n1/n2=d1/d2
“Programming today is a race between software engineers stirring to build bigger and better idiot-proof programs, and the universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the universe is winning.”
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov