Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Po okt 05, 2009 10:19 pm

Mene pa zanima ce so v rallycrossu kaksna pravila glede predelav motorja al je to bl kar tako,ker v rallyu iz 1.4 motorja motorja stegnt ven 170 KM :shock: ,ne vem no se grupa N3 jih ima komaj kaj vec,ce odstejemo Fiesto ST z 165 KM,klub 2.0 motorju.
Ta motor-tvoj bi spadal pod kitcar vozila A7 ce se ne motim :?:
CARPE IMPREZAM
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po okt 05, 2009 10:30 pm

PRODRIVE je napisal/-a:Mene pa zanima ce so v rallycrossu kaksna pravila glede predelav motorja al je to bl kar tako,ker v rallyu iz 1.4 motorja motorja stegnt ven 170 KM :shock: ,ne vem no se grupa N3 jih ima komaj kaj vec,ce odstejemo Fiesto ST z 165 KM,klub 2.0 motorju.
Ta motor-tvoj bi spadal pod kitcar vozila A7 ce se ne motim :?:
Zato se ji pa reče grupa N, kjer si omejen z dvigom, durationom pri odmičnih, sesalnim kolektorjem, izpuhom itd....praktično serijska vozila z boljšim podvozjem in gumami.
Grupa A je marsikaj dovoljeno.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po okt 05, 2009 10:41 pm

Yugoti 1.3 imajo okoli 120-130KM, ce so narejeni kot je treba. Ocitno da ni takih omejitev.
Zato so mi najljubse gorske dirke. Grupa F, ce se ne motim. Delaj kar hoces, znajdi se. No limits. Razen teze glede na kubaturo. Prav tako v avtokrosu, vozila so omejena glede minimalne teze glede na prostornino motorja.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE To okt 06, 2009 1:27 am

No zdaj mi je jasno,hvala za odgovor,se pravi polo je recmo temu napol kitcar ;)
CARPE IMPREZAM
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To okt 06, 2009 7:18 am

Yugoti so v grupi A5 tko da ni nevemkakšnih omejitev, zato toliko konjev, čeprav dvomim ampak dobro. V tej grupi so še P106 1.3 rallye, 106 1.4 xsi, škoda felicija 1.4, vw polo 1.4,...Tako je v Rally-ju.
Mislm pa da jim naslednje leto poteče homologacija in najbrž jim ne bojo več podaljšal, tko da yugotov ne bo več.
 
Uporabniški avatar
_GP_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po okt 05, 2009 2:02 pm
Kraj: prelepa gorenjska

Napisal/-a _GP_ To okt 06, 2009 8:39 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Yugoti 1.3 imajo okoli 120-130KM, ce so narejeni kot je treba. Ocitno da ni takih omejitev.
Zato so mi najljubse gorske dirke. Grupa F, ce se ne motim. Delaj kar hoces, znajdi se. No limits. Razen teze glede na kubaturo. Prav tako v avtokrosu, vozila so omejena glede minimalne teze glede na prostornino motorja.

slovenski avtokros ima to slabost da dirkalniki v open klasi rabijo restriktor (za evropsko prvenstvo temu ni tako) in tam so dirkalniki tudi do 600km z 2.0 motorjem, na kratko, če bi hotel pripeljati dirkalnik pripravljen za open klaso za evropsko prvenstvo, bi ga v sloveniji dali med bagije pod pogojem da boš moral dograditi restriktor turbine :evil: tukaj se samo vidi kakšno vodstvo avtošporta imamo v sloveniji ...

Pro_Tuning je napisal/-a:Odlicen prispevek. Imas se kaksen posnetek startov? Tam se vidi kako kateri avto potegne do prvega ovinka.

to sem naredil na hitro, kasneje pride še posnetek štarta z vsemi drugimi kategorijami

Nisem zasledil v preteklih straneh, kater menjalnik pa ste uporabili? Serijski se mi zdi da ima daljše prenose.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To okt 06, 2009 10:18 am

Menjalnik ima kombinacijo prenosov iz raznih menjalnikov. Da je cimbolj optimalno.

Sem ze meril Yugota na 115KM, letos pa gre bolje. Se pravi ima prek 120KM.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE To okt 06, 2009 1:15 pm

kolikor sem se pogovarjal z Yugo dirkači,bi najbolj "močnega" Yugeca takrat imel Fridi-Darko Lampe in bi naj bil okoli 120KM.
Nacionalna zveza pa bo morala podaljšati homologacijo avtu,saj bo na rallyih prevelik osip,saj ne bomo potem skoraj ničesar vidli dirkati,pa ti avti so preveč zanimivi.
No ko se omenja tuja rallycross scena Gronholmova Fiesta,ki tudi tekmuje v tej panogi,ima prek 600KM
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 To okt 06, 2009 1:18 pm

drmocar je napisal/-a:Mislm pa da jim naslednje leto poteče homologacija in najbrž jim ne bojo več podaljšal, tko da yugotov ne bo več.


hvala bogu
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
denko4
Novinec
 
Prispevkov: 378
Pridružen: Pe sep 04, 2009 9:54 pm
Kraj: dolenjske benetke

Napisal/-a denko4 To okt 06, 2009 3:38 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:Mislm pa da jim naslednje leto poteče homologacija in najbrž jim ne bojo več podaljšal, tko da yugotov ne bo več.


hvala bogu

Zakaj? Prav Yugote je najbolj zanimivo gledat :twisted:
 
Uporabniški avatar
_GP_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po okt 05, 2009 2:02 pm
Kraj: prelepa gorenjska

Napisal/-a _GP_ To okt 06, 2009 4:21 pm

Yoni je napisal/-a:Ko prideš na GHD in je na začetku 20 yugotov je res zanimivo ja... :roll: :roll: :roll: Zadnji cajt da skenslajo to sranje...

če yugoti vozijo invidualno so res nezanimivi, ampak če so pa skupaj na krožnih, kot so avtokros, KHD, jih je pa zanimivo gledat, saj imajo podobene karakteristike motorjev ...
še tolk, yugo s št. 55 na posnetku ima 130 km, potrjeno ;)
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama To okt 06, 2009 5:35 pm

poučen je vzpon Makarova...lani praktično celo sezono z razbitoim avtom, letos skoraj nepremagljiv

http://www.youtube.com/watch?v=0tEUbn293Y0

je treba delat..potem je vse šala
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE To okt 06, 2009 5:49 pm

in kakšne spec je ta Fabia ?
CARPE IMPREZAM
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To okt 06, 2009 5:50 pm

Na GHD bodo Yugoti se zmeraj lahko vozili v F klasi. Tako da ne jih prezgodaj odpisat.

Stevilka 55 je res hiter Yugo. Letos leti precej bolje kot lani.

Saj je precej takih manjsih poceni avtov za dirkat. Yugo ima dobro podporo domacih mojstrov in je zato se toliko bolj zanimiv.

1.4 motorjev je kar nekaj ki so zelo uporabni za dirke, od PSA AX,106,Saxo. Opel Corsa 1.4 16V, VW Polo, Golf 1.4 16V, Honda Civic 1.4. Mogoce se kaksen.
Za avtokros je dodatno se zelo pomembna vzdrzljivost menjalnika in zglobov ter polosovin.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 To okt 06, 2009 5:58 pm

mogoče se bo celo kopron nekega dne tukaj z njegovim 1.4 turbo saxo-jem prikazal :lol: pol pa bojo spet sami bari v debati :lol:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
_GP_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po okt 05, 2009 2:02 pm
Kraj: prelepa gorenjska

Napisal/-a _GP_ To okt 06, 2009 6:07 pm

PRODRIVE je napisal/-a:in kakšne spec je ta Fabia ?

Specifications (2008):
Engine: 1763 cc
Power: 530 hp
Torque: 680 Nm
Transmission: Sellholm sequentially
Suspension: Reiger WRC
Construction: Volland Racing

Slika

kakšno moč je imel pa letos pa nebi vedel, morda še večjo, saj je običajno vso konkurenco ugnal že pred prvim ovinkom ... je pa res da 1. štartni položaj veliko pripomore ;)
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama To okt 06, 2009 6:12 pm

PRODRIVE je napisal/-a:in kakšne spec je ta Fabia ?

upss..too slow

za 2009?

bom probal kaj izbrskat
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE To okt 06, 2009 6:27 pm

Hvala za info _GP_,je pa dobro iz 1.8 T spravit 530 HP 8)
Sam meni bo pa žal Yugov,pa še marsikomu,kaj pa če podo vozili zH grupo - potečena Homologacija :?:
CARPE IMPREZAM
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE To okt 06, 2009 7:58 pm

Pri nas so v grupi F določene omejitve,ni tako kot pri jodlerjih,kjer je res vse fraj-Gabat,Pailer....
No bodo pa Yugeci sikali kot Lancie :lol:
CARPE IMPREZAM
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr okt 07, 2009 10:49 am

Na 7:30 je lep posnetek starta

http://www.youtube.com/watch?v=LEiYLpgYEX8
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost