Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Po nov 16, 2009 4:18 pm

@croma: res je ;)
drugače pa rdeč rs2 res bil strupen.
Rezultati so bili več kot odlični...
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Po nov 16, 2009 4:39 pm

Zanima me kaj vse odstranite, da zmanjšate težo?

hvala lp
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Po nov 16, 2009 4:51 pm

croma_man je napisal/-a:fantje respect za take projekte, sam se več kot 300 za daily driverja nisem upal privoščit, že tam je vse crkovalo.

Bom pa potegnil eno alinejo skupno z avtoakustika.com forumom kjer sem bolj domač, tudi tam si uvozniki in trgovci mečejo polena pod noge, kljub temu da je slovenija dovolj velika in če nebi bilo "foušije" bi bilo za vse dovolj posla.

LP


pa če nekateri nebi imeli toliko, da nevejo kako zapraviti :) to ne leti na nobenga tu na forumu, ampak sami dobro veste, katere primerke imam v glavi :P
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Po nov 16, 2009 4:52 pm

MikeLima je napisal/-a:Se drzim prec od takih forumskih debat, ce sem le dovolj dobre volje. In seveda, dokler se kdo ne spravi pljuvat po mojem delu.

rs2 je napisal/-a:Pure facts;
- vmesnik za Motec in razvoj? Lalala. Konektor, ki na eni strani paše na Motec na drugi na fabrški šteker od motronica. To je imel tatech že pred 5 leti... Tudi mi ne vežemo dodatno novo inštalacijo, če to ni potrebno. V večji meri se za tak poseg odločajo lastniki z starejšimi avtomobili, ki imjo v večji meri dotrajano inštalacijo in jo je potrebno menjati. Če potrebe ni, se priklopi na tovarniško. Ni Motec pri tem nič poseben. Vsak drugi standalone lahko tako priklopiš. Seveda moraš v dodanem vmesniku prilagoditi pine med seboj...


Ne ne... Ne gre za kabelcke med dvemi konektorji. Gre za pravi plug and play. Kot je ze RSR_Tech omenil, vse deluje. Deluje Haldex in to po vseh reglcih, deluje ASR, deluje ABS, deluje ves komfort z avtomatsko klimo, delujejo vsi eko ventili, na koncu bo se OBD deloval, da stranka ne bo imela problema na tehnicnem, ko bodo zaceli tezit. Zdaj je zadeva montirana v avtu 420HP/400Nm, stranka se vozi naokoli in testira delovanje. Skratka, vlozenega je veliko truda, izkusenj, znanja in uspelo je tisto, kar mnogim v svetu se ni - delujoc implant, krizanec med dirkalno elektroniko, ki je brez limitov in udobnim pocestnezem. Zdaj to isto naredimo se za Porscheje.

rs2 je napisal/-a:Se pa sprašujem, kje je Motec z ceno, da imaš vključene vse možne funkcije, ki jih ponuja?
Vipec vse to ponuja v osnovni ceni, brez doplačil. In kaj je najslajše? Vse to deluje. in še nekaj. Vsak mesec dodajajo nove stvari - brezplačno seveda - in to vse na željo dealerjev po svetu, ki diktirajo kaj vse se potrebuje v realnem življenju. In vse te nove funkcije razvijajo in dodajajo v osnovni Vipec. free of charge. Life is great is it not?


Tole je pa takole... Vsaka stvar ima svojo ceno in na trziscu svojo niso. Meni je slo v 20+ letih skozi roke ze marsikaj. Ko enkrat delas na Marelliju, pa na Pectelu, se ti zdi Motec res zabaven za sprejemljivo ceno. Vse ostalo kar mi je prislo v roke, pa je v glavnem kaj kmalu pomenilo srecanje s kameno dobo. Take so moje izkusnje. Tvoje so lahko drugacne.

Aha... Pa se sportnih uspehov iz enih prejsnih postov bi se dotaknil. Kje smo se srecali, pa da ste nam dali tinte pit? Ce me ne vara, je bil Leon iz vase stale na Roglji lani, pa v Bistrici. Kako je ze izgledalo? 2 sek/km? In to avto, vasa promo pistaska specialka s 500+ konj proti 1.45 tone tezkemu rally grN avtu brez restriktorja, ki je na valjih pokazal stiristoenega konjica? Nekaj ne pije vode tukaj... V soferjih ni take razlike, verjemi!

Zato pa dragi RS2....
Midva se osebno ne poznava, sva se videla samo na dalec na sejmu lani, ko si pljuval po tistem, kar si je omislila moja stranka. Seveda je bil to tudi pljunek po meni, ki sem mu tak nakup svetoval. No, ta isti dvolitrski avto s popljuvano konfiguracijo in zanic tuningom na Motec-u, ki je bil delan na RSR valjih v stari konfiguraciji, je letos res imel tistih 700+konj (do tja se je dalo merit takrat, zdaj bi slo se kaj vec) in 4.8 sekunde od 100-200 v hrib (ciljna "ravnica" v Sevnici)! In lastnik Horvat, je zmagal prvenstvo GHD.
Mislim, da se v tem fohu (pa tudi kaksnem drugem)res ne gre promovirat na tak nacin, da pljuvas po drugih. Delajte svoje delo, obdrzite svoje stranke in vse bo fino fajn.

Lep pozdrav!

No, pa se slikce sem dodal (mojega razvojnega prototipa) plagina za 1.8T. Da ne bo nabijanja...



dragi Mike Lima,

poglej, vsi vi ste eni preobremenjeni dečkoti, ki imate fiksno idejo, da kdo po vas pljuva. Jaz nisem in tudi ne vem kaj te je zmotilo.
Da ste naredili šteker - plug@play kot praviš ni nič takega, kar marsikdo po svetu že ne nudi(ne govorim o motecu). Čestitam, če si to želel slišati. To, da ste si dali dela z Motec-om, ker Motec nima posluha za tako majhen trg, je vaš problem, Lepo, da ste naredili plug@play. Ampak tudi z Vipecom vse to dela.... Pa če ti imaš izkušnje ali ne. Če ti izkušenj z Vipecom nimaš, še ne pomeni, da ni enako zmogljiv kot Motec. Jaz jih imam in povem, da je. Zaenkrat deluje vse.
Fiksna ideja dirkalne elektronike je očitno v vaših glavah lahko le Motec in nič drugega.
Tud sam sem se imel priložnost spoznati npr. z Pectel-om in ko že govorimo dirkaštvu, veš da je tudi Pectel tam konkurenca Motec-u. In kaj sem ugotovil. Da jih Vipec vse popapa v uporabnosti za cestne avtomobile. Zakaj? Ker je preprosto dosti bolj enostaven in enako zmogljiv... zakaj bi komplicirali tam kjer ni potrebe?
Ampak dokler probavaš le domačo babo, ne veš kakšna je sosedova...

Dirke;
Leon? Govorimo o Robidi? Kako vozi Robida, s kakšnim setupom in podobne stvari ve le on. Smo mu delali določene stvari, vendar ne vseh. Kolikor vem, je avto delal predvsem za proge kot so Grobnik in dosedaj je v svoji skupini najhitrejši. Vse ostalo so brezvezne primnerjave. Še enkrat, v svoji skupini je najhitrejši.
Če bi se pa lahko srečali, bi se pa lahko le na streetrace-u. Tam vas pa očitno ni bilo ali pač? Tudi tam smo naredili najhitrejši čas s street-avtom v bivši Jugi. Se pravi smo pokazali, da znamo. To ne pomeni, da pa nekdo drug ne zna (kot si ponavadi vi razlagate moje trditve) ampak enostavno - mi znamo naredit daily driver, ki pospeši 0-230 v 10s...

ZATO pa dragi MikeLima;
ne vem kaj se razburjaš? In prosim NE govori, da sem jaz osebno kdajkoli karkoli pljuval - očitno na sejmu kot praviš - ker to ne drži. me res čudi, če si to slišal iz mojih ust (kar nisi mogel ker tega nisem rekel), da nisi pristopil in bi lahko padla v kakšno konstruktivno debato.
Verjetno tukaj ciljaš na Evo-ta, ki je bil takrat parkiran na rsr štantu?
Takrat sem govoril le z g.Mrakom, ki se je takrat predstavil kot lastnik avtomobila in je povedal, kako ste sestavili evota. Prišla sva v povsem običajno debato komponent, ki so bile na avtu. Sam je želel moj komentar in sem mu ga tudi podal. Brez kakšne žaljive prispodobe ali kaj podobnega. Je pa sam povedal, kako je kupil motor sestavljen od Norris designa. to so bile njegove besede ne moje. Toliko o izkušnjah in znanju.
700+ konjev na GT35R? Realnih ne... ampak se ne bom pregovarjal, če tako praviš, super, čestitam, da ste potegnili iz turbine več, kot deklarira proizvajalec.

4.8s od 100 - 200? Ko bi le to dokumentirali...
Za info; rs2 je šel 4.4s od 100-200, pa tudi nimam dokumetirano in pač tega ne poudarjam.

Še samo za konec;
nihče ne pljuva po nikomer, samo izpostavil sem naše delo - v obliki projekta in predstavil en narejen avto, ki malo izstopa iz povprečja. In kaj se zgodi? Konkurenco zaboli...

Očitno ne veste, da je vsaka konkurenca dobrodošla, ker le tako gre razvoj naprej...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po nov 16, 2009 5:27 pm

Čeee foušija bi gorela bi bila u ognju celaaa ti Slovenijaaaaa....
Res žalostno, da je tako.
Vse pohvale za vse projekte in enim in drugim :bow
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Po nov 16, 2009 5:52 pm

končno en tema , ki sem jo pogrešal že dlje časa na forumu in kaj se zgodi potem....na razumem zakaj si mečete polena pod noge, vsak je očitno , po predstavljenih avtomobilih, mojster za neko znamko, lahko bi povedali raje kaj več zanimivosti in dodali par slik predelav..konec koncev zmagovalca tu ni, mogoče bi se pa kaj naučili drug od drugega, se pa strinjam da brez konkurence razvoja ni, v kolikor pa hočete titulo najboljši na forumu pa dodajte anketo pa bomo glasovali; škoda se mi zdi vseh ur dela in vloženega znanja za kregarije, za obe strani, za to majhno slovenijo ste vsaj nekateri naredili že dovolj in s tem dokazali mojstrsvo v rejlijih ali na dragih itk...veliko sreče in predvsem znanja še naprej, pa kakšnih slik dyno testov, filmčkov pospeševanj in podobno se pa tudi ne bi branili... :D
lp,a.
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Napisal/-a dr.sah Po nov 16, 2009 6:05 pm

naj odpre vsak svojo temo, kjer bo lahk predstavil svoj avto ter vse to lepo opisal, pripel kak film itd... pa se bo razpravljalo. Ta tema pa naj se drži RS2.
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Po nov 16, 2009 9:43 pm

dr.sah je napisal/-a:naj odpre vsak svojo temo, kjer bo lahk predstavil svoj avto ter vse to lepo opisal, pripel kak film itd... pa se bo razpravljalo. Ta tema pa naj se drži RS2.


se strinjam, naj se v podforumu TUNING na vrhu nalimjo posti naših tunerjev (vsak posebaj) kjer bodo lahko predstavili svoje projekte. Če bodo seveda želeli.


lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Po nov 16, 2009 10:37 pm

rs2 je napisal/-a:
dragi Mike Lima,

poglej, vsi vi ste eni preobremenjeni dečkoti, ki imate fiksno idejo, da kdo po vas pljuva. Jaz nisem in tudi ne vem kaj te je zmotilo.
Da ste naredili šteker - plug@play kot praviš ni nič takega, kar marsikdo po svetu že ne nudi(ne govorim o motecu). Čestitam, če si to želel slišati. To, da ste si dali dela z Motec-om, ker Motec nima posluha za tako majhen trg, je vaš problem, Lepo, da ste naredili plug@play. Ampak tudi z Vipecom vse to dela.... Pa če ti imaš izkušnje ali ne. Če ti izkušenj z Vipecom nimaš, še ne pomeni, da ni enako zmogljiv kot Motec. Jaz jih imam in povem, da je. Zaenkrat deluje vse.
Fiksna ideja dirkalne elektronike je očitno v vaših glavah lahko le Motec in nič drugega....

Očitno ne veste, da je vsaka konkurenca dobrodošla, ker le tako gre razvoj naprej...



Dragi RS2

Ma nisem jest nic obremenjen, nic bat. Sam ne omalovazevat tujega dela, pa bo vse OK.

Sem sel za 5 minut pogledat, kako izgleda Vipec na netu.
Ostanem pri svoji trditvi, da je Motec kar taprava rec, s katero je lustno delat in da Vipec pac ni konkurenca, prej se ena kamena doba. Zakaj? Pogledam na hitrco, se pohvalijo z autotune funkcijo. OK. Ampak... Vedno ta ampak... Dela samo, ce imas zunanji wide lambda controller oziroma skatlo.( http://www.vi-pec.com/techdata/Vi-PEC_Manual.pdf, stran 27) In kaj naj prikljucim tu gor, da bom lahko zaupal izmerjenemu? Motecev PLM? Malo draga varianta, ni kaj. Innovateja? Se drazja, ker bom scvrl motor.
Pogledam se med plugine za Mitsubishija, ker menda poznam avto na pamet...
In prva rec ki mi pade v oci - MAF na analogni vhod AN2 ( http://www.vi-pec.com/techdata/ViPEC_EVO9_PlugIn.pdf stran 19). Pregledal se specifikacije za 88 pa 44 pa nikjer besede o tem, da se na analognem vhodu meri frekvenco. Ja, mickin MAF, ki je pri osmici tako pomemben kot VAG avtih, da od sebe frekvenco. Ne duty cycla, kar bi se z integriranjem lahko priblizno spravil v neko napetost, ampak cisto frekvenco proporcionalno z maso zraka ki gre skozi merilec. Mi ViPEC poskusa bucke prodat?
Pogledam se kako je s Knock kontrolo pa to... ( http://www.vi-pec.com/techdata/VipecKnockAmplifier.pdf ) Sorci, ne pije vode. Spet zunanji modul, z samo tremi frekvencami filtra, pa se te so napacno izbrane. Nic filtriranja po frekvencah glede na obrate, dinamicne obcutljivosti itd itd... Za tega je tisti na mojem "stekarju" barvna televizija.

Toliko o tem. Verjemi mi, da ce bi stvar imel enkrat v rokah za par uric, da bi ti lahko se kaj ne najbolj lepega povedal. Ampak ce ne ves, ne boli, al kak je ze to?

Moram pa priznati, da je velik pogum dat tak ECU stranki v avto, pa potem gnat zadevo tja na 800 konj ali koliko ze? No, na 300 na uro..

Dokazi so pologirani in spravljni na disku, jasno. Ampak moram dobit dovoljenje stranke, da lahko kaj tega objavim. Dirkarija pac... Una, za DP, pa po FIA pravilnikih, ne pa beg pred polcaji v visnjegorski klanec al kaj je ze street race?

Lahko pa kak filmcek prvega kilometra avta nasploh...

http://www.youtube.com/user/tunedmazi#p ... 2LHatMjgbM

Pa ko sem pozabil snemat... Prvi start, slicki, 1 dan star asfalt, pazi na crte!

http://www.youtube.com/user/tunedmazi#p ... qqxPMKgpfQ


LP

Jest
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač To nov 17, 2009 12:54 am

a obstajajo slucajno kaksna navodila v slovenscini za racelogic?lp in hvala
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny To nov 17, 2009 7:48 am

pa ti si čist nor z tem audi-jem :D
ni kj, zanimiva in dobro podkrepljena tema 8)
prava osvežitev v primerjavi z nekaterimi nabijanji nedoraslih otrok :D
kar tako naprej, bom spremljal
če se pa kdaj srečamo, pa upam da zategneš kak krog, da začutim teh več sto konjev pod ritjo :D
uživaj v tem početju še naprej 8)
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Napisal/-a dr.sah To nov 17, 2009 7:58 am

čudim se, toliko tunerjev pri nas, pa tako malo avtov za pokazat. Ampak, vsi so delali avte z 700KM + in ne vem kaj vse še. Ko pa mi navadni smrkavci začnemo težit kje so slike, filmi itd, se pa začnejo izgovori, izgovori...... Vedno poslušamo o blaznih projektih, in kje so ???? Malo jih ima očitno kaj pokazat, in še ko to naredi se začne pluvanje. Sram vas je lahko.
Kot sem rekel, vsak svojo temo, pa brž slike not dat in filme. Potem bom pa verjel da znate delati. Do takrat pa je vse samo teorija v vaših glavah.
To seveda ne velja za vse.
 
Uporabniški avatar
RSR_Tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 04, 2007 8:19 pm

Napisal/-a RSR_Tech To nov 17, 2009 9:22 am

Dragi Edo najprej omeniš v svoji temi moje ime in ocenjuješ kaj sem sposoben narediti in kaj ne. Potem se jaz oglasim in sem ti takoj kao fouš in da nas kao boli ...

Kdo pa si ti, da lahko javno in kredibilno ocenjuješ delo nekoga drugega?
Si mogoče izredni profesor na strojnem faksu?
Imaš mogoče ustrezno izobrazbo iz elektro ali strojne stroke?
Edino če si profesor na faxu lahko javno ocenjuješ delo drugega na tak način pa še to samo, če je ta drugi tvoj učenec.

Vedi, da se jaz v tvoji temi nebi nikoli oglasil, če me nebi omenil in "strokovno" ocenjeval moje zmožnosti. Tako bo tudi v bodoče.
V glavnem predstavljaj svoje projekte in rezultate. Ocenjevanje dela drugih na tak način kot si se ga lotil ti pa raje zadrži zase.

Lp,
Matjaž
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 To nov 17, 2009 10:10 am

Najprej reply na Matjaža;

nisem profesor na faksu, nimam stroje ali elektro šole. Je ne potrebujem za to, kar sem se naučil iz izkušenj. Zato podajam opažanja iz izkušenj. Delujem iz izkušenj. Kar smo pokazali so izključno izkušnje. Drage izkušnje.
Nisem ocenjeval tvojega dela če nisi opazil. Sem pa podal IZKUŠNJO, ki je bila resnična. Da ob priložnosti tuninga 1.8T od Cicera - V TAKRATNIH ČASIH - nisi mogel narediti zadovoljive mape, da bi avto sploh laufal pod leerlaufom. Veš, da je to res... Ali pa si nisi vzel dovolj časa, kar je tudi možno. Če želiš detajle, lahko javo si poveva kar hočeš. Mislim pa, da ni potrebe.
Če si sposoben danes to naredit, te NE OCENJUJEM in sem ti enkrat nazaj že odpisal, da VERJETNO SI a tega nisem videl. Če imaš 1.8T s tako predelavo potem ga predstavi - če ti stranka dopušča. Te pa nobeden ne sili.
Kakorkoli, si brezveze užaljen in sem ti dal kompliment že s tem, ko sem te izpostavil za nekoga, ki v naši mali Sloveniji ve največ od Motronica in 1.8T.
Verjamem tudi, da si se v teh letih še tudi donaučil ogromno - in tu ti ni pomagal nobeden faks ali izobrazba, predvsem izkušnje in izkušnje tunerjev po svetu. Če se motim me popravi.

Dobro veš, da se poznava iz časov, ko nisi vedel, da je treba pritegnit feder v wastegatu v mojem rs2, da bi dobili željeni tlak... TUDI JAZ NISEM.
Kar pomeni, da smo vsi naredili velik preskok v znanju do danes a še zdaleč ne dosegamo marsikaterega resnega tunerja po svetu. Ne ti, ne jaz.
Toliko o ocenjevanju in ni potrebe, da si name jezen, pa čeprav me že nekaj časa ne pozdravljaš če se srečava. Povsem nepotrebno. Pa če prav smo postavili SKN, ki ti je neke vrste ponekod konkurenca. Moral sem to napisati, brez zamere. A od takrat si nekako jezen name in na Blu-ja, ki smo nekoč bili prijatelji - vsaj midva misliva tako. Marsikje bi lahko sodelovali a je preužaljenost prevelika. Kdor te osebno pozna, ve da nisem daleč od resnice.

ŠE enkrat - to da greš ti z razvojem naprej - npr. MikeLima je napisal kako je on razvil plug@play, sili vso tvojo konkurenco v Sloveniji, da se stvari postavljajo na čimvišjo raven znanja, ki se ga ponudi tržišču. Vsak po svoji ceni. In to je dobro, da postavljate svoje znanje stopničko višje. Tudi mi ga. Vsak od nas po svoje.
Ti lahko naštejem marsikaterega slo tunerja (jih moram vse tako imenovati, pa čeprav nimajo fensi špenci prostorov), ki ima za sabo že nekaj kilometraže z vgrajevanjem standalone-ov, pa čeprav v cenejših avtih kot ti in se vseeno dnevno vozijo. ne bom uhajal, kdo je naredil lepši izdelek, komu gre boljše, ker so primerjave nesmiselne. So popolnoma drugi avti z drugimi nameni.

Kaj vse zgoraj napisano pomeni?

DA NISMO SAMI. Že dolgo ne. In vedno sem mnenja, da se postavljamo lahko le z svojimi dosežki in ne z blatenjem drugih rezultatov. Jaz nisem blatil nikogar - ne tebe - ne delo MikeLime ne(ki očitno dela s tabo/pri tebi) - če je MikeLima takoimenovani "Mazi"(ga osebno ne poznam), potem sem slišal veliko pohval na njegovo delo od neodvisnega majstra, ki mu zaupam.

Moram reči, da nobeni stranki nikoli nisem blatil tvojega dela, sem vedno rekel, da ima na izbiro tudi tvoje usluge, vsak pa se odloči sam. Tudi stranke smo ti že poslali - ko smo odprto rekli, da si ti boljši naslov kot mi... Se pa spomnim časov, kako je bilo ko je prišla Avtoelektronika na trg vzeti svoj delež - do takrat si bil skorajda sam v vsej Sloveniji in kake zdrahe si počel tkarat, dokler se nisi sprijaznil, da nisi več sam, ki ponuja tovrstne storitve. Pa prosim ne začenjaj sedaj, kaj pa sem počel in podobno, ker potem odpri DRUGO TEMO in lahko debatiramo.

Še enkrat - ČE SEM TE S ČIMERKOLI UŽALIL TEBE IN TVOJE DELO, SE TI JAVNO OPRAVIČUJEM. Dovolj dobro? Mislil sem z opravičilom zelo resno.

Bom pa odprl novo temo za delovanje Vipec-a, da dematiram pisanje MikeLime, ki nima izkušenj z Vipecom. le kar prebere očitno.
Da ne smetimo več teme rs2 by sknmotorsport, ker smo jo že zadosti, čeprav je prijetna debata :D

Če pa imaš kaj za pokomentirat naš narejen rs2, pa prosim daj, vsaka kritika dobrodošla, pa čeprav še tako boli. Jaz definitivno ne bom padel tako hudo v "delirij" kot ti, če mi boš rekel, da pa nekaj ne znamo oziroma smo slabo naredili. Bomo pa popravili. Ni konec sveta.


Bom pripopal še malo slik, da se vidi predelava.

Lp pa brez zamer fantje, ker smo dost stari.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon To nov 17, 2009 11:04 am

Pohvale... res so strupi!

Vsi.
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima To nov 17, 2009 2:24 pm

rs2 je napisal/-a:Bom pa odprl novo temo za delovanje Vipec-a, da dematiram pisanje MikeLime, ki nima izkušenj z Vipecom. le kar prebere očitno.


No, daj.
Res je, nimam nobenih izkusenj z ViPEC-om. Niti nisem rekel, da jih imam.
Hmmm.. Mislim, da ne bos demantiral mene, ampak dokumentacijo dostopno na spletu. Jest sem samo prebral in napisal tisto kar me je zmotilo. Se pa pustim poduciti o teh receh, jasno.
Ampak res dajmo to preselit kam drugam.

Veliko srece s tem projektom!

LP

Mazi
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 To nov 17, 2009 7:08 pm

Yoni je napisal/-a:
rs2 je napisal/-a:nisem profesor na faksu, nimam stroje ali elektro šole. Je ne potrebujem za to, kar sem se naučil iz izkušenj. Zato podajam opažanja iz izkušenj. Delujem iz izkušenj. Kar smo pokazali so izključno izkušnje. Drage izkušnje.


Vidiš točno v tem se razlikuje tvoje (empirično) znanje od nekoga, ki ima znanje, ki je podkrepljeno z enim širokim znanjem, ki ti ga lahko da strojni ali pa elektro faks. Razlika je v tem, da si ti moral po domače povedano zjebat nekaj motorjev, da si prišel do "optimuma", tisti ki pa ima narjen strojni al pa elektro faks, je pa to lahko izračunal. Cena "parih listov papirja" pa je sitnica v primerjavi s ceno motorja.


No še moj pogled;
moje empirično znanje presega marsikatero (na)učeno znanje. Se povsem strinjam z tezo, da dobiš neko splošno ali nekdo bi rekel strokovno znanje na strojnem oziroma elektro faksu. Zato obstajajo. In taka izobrazba je povsem primerna za tuning a še zdaleč ne dovolj.
Po domače povedano, zjebal nisem nič motorjev (na mojo srečo) a sem vseeno na drag način spoznaval osnove tuninga. Zakaj? Odločil sem se zato, da kdaj pa kdaj tudi kupim informacijo, ki mi na nek drug način privarčuje čas n denar, da isprobam teorijo v praksi - npr.3 teorije, katera je boljša v praksi?? Da 3 motorje sestavjam in se čudim sam sebi? Sej razumeš... ni vse v listu in tinti.
Sem pa v realnem svetu obkrožen z ljudmi tako z strojno kot elektro izobrazbo, kar pomeni, da imam tehničnega na(učenega) znanja okoli sebe več kot dovolj, ki ga je potrebno spraviti v prakso. In tu smo se pokazali kot dobri. Se dopolnjujemo in si delimo tako teorijo kot prakso.
Dejstvo je, da lahko kadarkoli tudi sam odprem kakšno knjigo, pokličem nekoga s strojno ali elektro izobrazbo (če nalogi nisem sam kos) in stvar razrešim brez težav.

Večja težava je v teoretikih, ki veliko govorijo, realizirajo pa bore malo oziroma skoraj nič. Redki, zelo redki.
In le ti teoretiki lahko samo zganjajo teorijo (ki mnogokrat v praksi odpove), nimajo pa koga poklicati, da jim pove kako ta njihova teorija zgleda v praksi.

Trenutno imam raje empirično znanje, ki se iz dneva v dan dopolnjuje z teorijo - tudi tako, ki jo na faksu ne jemlje(te)... Upam, da sem zadel point in da boš razumel...

Ali kot bi rekel en moj znanec;
spoznal sem ogromno teoretičarjev, praktičarjev skorajda nobenega.

Lp


P.S. MikeLima; no, si vseeno Mazi 8) ... se vsedem zečer in spišem na temo Vipeca in pavšalnih navedb. Pa četudi so na internetu...bom povedal iz prakse.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 To nov 17, 2009 8:13 pm

Sej trobiva isto...
samo mogoče si dojel, da imam samo empirično znanje in nič drugega. Že ob empiričnem znanju si sam sebi potrdim teorijo....
Se pa strinjam, da najprej sploh preveriš teorijo če zdrži...če imaš pa še kaj empiričnega za potrdit teorijo, potem gre vse lažje od rok...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 To nov 17, 2009 9:01 pm

Jah nekateri znajo praktično narest in ocenit stavri bolje kot ti jih kak teoretik zračuna :lol:
Sam sem praktik in sem vesel da je tako :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Sr nov 18, 2009 11:06 pm

jest bi pa malo se uštulu...

na mojem s3-ju je očitno wasegate malce slabši (so pač fantje pri nas na servisu potestiral) ... WG se original na servisu ne da dobit, razen z novo turbino - ni potrebe... :) .. če naročim nov WG pri Beji stane to 180€... in pa e vprašanje...

ali obstaja kakšna druga alternativa? recimo kakšn drug WG?.. želja mi je samo da avto dela tako kot mora in da bi lahko prilezel na 15s 100 - 200 :D

hvala
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost