
drugače pa rdeč rs2 res bil strupen.
Rezultati so bili več kot odlični...
croma_man je napisal/-a:fantje respect za take projekte, sam se več kot 300 za daily driverja nisem upal privoščit, že tam je vse crkovalo.
Bom pa potegnil eno alinejo skupno z avtoakustika.com forumom kjer sem bolj domač, tudi tam si uvozniki in trgovci mečejo polena pod noge, kljub temu da je slovenija dovolj velika in če nebi bilo "foušije" bi bilo za vse dovolj posla.
LP
MikeLima je napisal/-a:Se drzim prec od takih forumskih debat, ce sem le dovolj dobre volje. In seveda, dokler se kdo ne spravi pljuvat po mojem delu.rs2 je napisal/-a:Pure facts;
- vmesnik za Motec in razvoj? Lalala. Konektor, ki na eni strani paše na Motec na drugi na fabrški šteker od motronica. To je imel tatech že pred 5 leti... Tudi mi ne vežemo dodatno novo inštalacijo, če to ni potrebno. V večji meri se za tak poseg odločajo lastniki z starejšimi avtomobili, ki imjo v večji meri dotrajano inštalacijo in jo je potrebno menjati. Če potrebe ni, se priklopi na tovarniško. Ni Motec pri tem nič poseben. Vsak drugi standalone lahko tako priklopiš. Seveda moraš v dodanem vmesniku prilagoditi pine med seboj...
Ne ne... Ne gre za kabelcke med dvemi konektorji. Gre za pravi plug and play. Kot je ze RSR_Tech omenil, vse deluje. Deluje Haldex in to po vseh reglcih, deluje ASR, deluje ABS, deluje ves komfort z avtomatsko klimo, delujejo vsi eko ventili, na koncu bo se OBD deloval, da stranka ne bo imela problema na tehnicnem, ko bodo zaceli tezit. Zdaj je zadeva montirana v avtu 420HP/400Nm, stranka se vozi naokoli in testira delovanje. Skratka, vlozenega je veliko truda, izkusenj, znanja in uspelo je tisto, kar mnogim v svetu se ni - delujoc implant, krizanec med dirkalno elektroniko, ki je brez limitov in udobnim pocestnezem. Zdaj to isto naredimo se za Porscheje.rs2 je napisal/-a:Se pa sprašujem, kje je Motec z ceno, da imaš vključene vse možne funkcije, ki jih ponuja?
Vipec vse to ponuja v osnovni ceni, brez doplačil. In kaj je najslajše? Vse to deluje. in še nekaj. Vsak mesec dodajajo nove stvari - brezplačno seveda - in to vse na željo dealerjev po svetu, ki diktirajo kaj vse se potrebuje v realnem življenju. In vse te nove funkcije razvijajo in dodajajo v osnovni Vipec. free of charge. Life is great is it not?
Tole je pa takole... Vsaka stvar ima svojo ceno in na trziscu svojo niso. Meni je slo v 20+ letih skozi roke ze marsikaj. Ko enkrat delas na Marelliju, pa na Pectelu, se ti zdi Motec res zabaven za sprejemljivo ceno. Vse ostalo kar mi je prislo v roke, pa je v glavnem kaj kmalu pomenilo srecanje s kameno dobo. Take so moje izkusnje. Tvoje so lahko drugacne.
Aha... Pa se sportnih uspehov iz enih prejsnih postov bi se dotaknil. Kje smo se srecali, pa da ste nam dali tinte pit? Ce me ne vara, je bil Leon iz vase stale na Roglji lani, pa v Bistrici. Kako je ze izgledalo? 2 sek/km? In to avto, vasa promo pistaska specialka s 500+ konj proti 1.45 tone tezkemu rally grN avtu brez restriktorja, ki je na valjih pokazal stiristoenega konjica? Nekaj ne pije vode tukaj... V soferjih ni take razlike, verjemi!
Zato pa dragi RS2....
Midva se osebno ne poznava, sva se videla samo na dalec na sejmu lani, ko si pljuval po tistem, kar si je omislila moja stranka. Seveda je bil to tudi pljunek po meni, ki sem mu tak nakup svetoval. No, ta isti dvolitrski avto s popljuvano konfiguracijo in zanic tuningom na Motec-u, ki je bil delan na RSR valjih v stari konfiguraciji, je letos res imel tistih 700+konj (do tja se je dalo merit takrat, zdaj bi slo se kaj vec) in 4.8 sekunde od 100-200 v hrib (ciljna "ravnica" v Sevnici)! In lastnik Horvat, je zmagal prvenstvo GHD.
Mislim, da se v tem fohu (pa tudi kaksnem drugem)res ne gre promovirat na tak nacin, da pljuvas po drugih. Delajte svoje delo, obdrzite svoje stranke in vse bo fino fajn.
Lep pozdrav!
No, pa se slikce sem dodal (mojega razvojnega prototipa) plagina za 1.8T. Da ne bo nabijanja...
dr.sah je napisal/-a:naj odpre vsak svojo temo, kjer bo lahk predstavil svoj avto ter vse to lepo opisal, pripel kak film itd... pa se bo razpravljalo. Ta tema pa naj se drži RS2.
rs2 je napisal/-a:
dragi Mike Lima,
poglej, vsi vi ste eni preobremenjeni dečkoti, ki imate fiksno idejo, da kdo po vas pljuva. Jaz nisem in tudi ne vem kaj te je zmotilo.
Da ste naredili šteker - plug@play kot praviš ni nič takega, kar marsikdo po svetu že ne nudi(ne govorim o motecu). Čestitam, če si to želel slišati. To, da ste si dali dela z Motec-om, ker Motec nima posluha za tako majhen trg, je vaš problem, Lepo, da ste naredili plug@play. Ampak tudi z Vipecom vse to dela.... Pa če ti imaš izkušnje ali ne. Če ti izkušenj z Vipecom nimaš, še ne pomeni, da ni enako zmogljiv kot Motec. Jaz jih imam in povem, da je. Zaenkrat deluje vse.
Fiksna ideja dirkalne elektronike je očitno v vaših glavah lahko le Motec in nič drugega....
Očitno ne veste, da je vsaka konkurenca dobrodošla, ker le tako gre razvoj naprej...
rs2 je napisal/-a:Bom pa odprl novo temo za delovanje Vipec-a, da dematiram pisanje MikeLime, ki nima izkušenj z Vipecom. le kar prebere očitno.
Yoni je napisal/-a:rs2 je napisal/-a:nisem profesor na faksu, nimam stroje ali elektro šole. Je ne potrebujem za to, kar sem se naučil iz izkušenj. Zato podajam opažanja iz izkušenj. Delujem iz izkušenj. Kar smo pokazali so izključno izkušnje. Drage izkušnje.
Vidiš točno v tem se razlikuje tvoje (empirično) znanje od nekoga, ki ima znanje, ki je podkrepljeno z enim širokim znanjem, ki ti ga lahko da strojni ali pa elektro faks. Razlika je v tem, da si ti moral po domače povedano zjebat nekaj motorjev, da si prišel do "optimuma", tisti ki pa ima narjen strojni al pa elektro faks, je pa to lahko izračunal. Cena "parih listov papirja" pa je sitnica v primerjavi s ceno motorja.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost