Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Pennywise
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: To apr 07, 2009 10:57 am

Napisal/-a Pennywise Sr dec 09, 2009 2:40 pm

Takle mamo, ko se hočejo mehaniki it programerje :)
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr dec 09, 2009 3:00 pm

Pennywise je napisal/-a:Takle mamo, ko se hočejo mehaniki it programerje :)


He he :D Jest sem programer, mehanik pa sam priucen... :D
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr dec 09, 2009 3:25 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:To je potem drugace. Sedaj se dela ene par 3.0 24V motorjev z ITB-ji. MS all the way.

Bos kaj dvignil max vrtljaje? Ce bodo odmicne druge se bo verjetno poznalo v visjih obratih?


Ja pr men doma jih je pa res ene par tko da Alan sva zmenjena ;)

Tole je pa ena že narjena iz 3.0 na 3.5...
Our ALFA ROMEO V6 race engine with 3500ccm displacement. Custom exhaust headers, intake, modified heads with SINUS valves, stand alone engine managemant, fully balanced bottom end. Engine is from car after one racing season withouth any problems and it is ready to go for cleaning and rebuilding for next season...
Slika

kolektorji od znotri:
Slika
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Cady
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To nov 24, 2009 12:24 pm

Napisal/-a Cady Ne dec 20, 2009 5:38 pm

Mal sem imel časa pa sem pogledal za cene Moteca (v primeru, da bom rabil ECU zamenjat še tretjič ;) ) Aja pa RSR mi je bližje ;)

Moram pa priznati, da je trajalo veliko časa, da sem našel cenik.... pa še to z $$$ :(
Bo pa Mazi povedal, kaj od tega ne rabim ali pa so cene previsoke :D

M800 - $3,527.70
M800 PRO ANALYSIS - $880.00
M800 SERVO CONTROL - $276.46
M800 SINGLE WIDEBAND LAMBDA - $660.00
M800 DUAL WIDEBAND LAMBDA - $330.00
M800 LOGGING 1Mb - $271.52
M800 ADVANCED FUNCTIONS - $535.19

Do sedaj je malo manj kot $6.500 oops

M800 TELEMETRY - $841.50
M800 REMOTE LOGGING (REQ. TELEMETRY) - $841.5

Zadnji dve stvari ne uporabljam, bi bilo pa dobro imeti za tisto 2 x na leto ko grem na drag race :roll:

LP T.

p.s. da me ne bo kdo obtožil, da sem se cene zmislil :D
http://www.capa.com.au/prices_capa_performance.htm
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 20, 2009 5:44 pm

hemingway je napisal/-a:Tole je pa ena že narjena iz 3.0 na 3.5...
Our ALFA ROMEO V6 race engine with 3500ccm displacement. Custom exhaust headers, intake, modified heads with SINUS valves, stand alone engine managemant, fully balanced bottom end. Engine is from car after one racing season withouth any problems and it is ready to go for cleaning and rebuilding for next season...
Slika

kolektorji od znotri:
Slika


Huh, tukaj gor je "moja" elektronika. Ze stiri leta in se kar deluje.
Pri nas se najde tudi kaksen 3.2 24V motor povecan na 3.7 litra in priblizno 100KM na liter.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Ne dec 20, 2009 5:52 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:
Pri nas se najde tudi kaksen 3.2 24V motor povecan na 3.7 litra in priblizno 100KM na liter.



O katerem motorju je pa tu govora ? O Alfinem (3.2-->3.7) ali katerem drugem ? Pa kaj, to je N/A okoli 370bhp ali z kakšnim pomagalom ? In kaj je bilo menjano, da se prišlo do 100hp /1L ccm ?


Yagi-san
Zadnjič spremenil Yagi-san, dne Ne dec 20, 2009 5:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Cady
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To nov 24, 2009 12:24 pm

Napisal/-a Cady Ne dec 20, 2009 5:56 pm

Brez zamere Mitja, samo v svoj avto ne bom dal MS....
Nimam nekih tehtnih razlogov, toda to sem se odločil že par let nazaj, ko si rihtal Sebatovo Hondo.

lp T.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 20, 2009 5:57 pm

GTA motor. 3.7 bati in puse. Sportni izpusni kolektorji, odmicne, obdelana glava in na koncu nastavljena elektronika. 100KM na liter je za moderne 4V atmosferske motorje taka solidna stevilka kjer je motor se vedno lepo vozen in vlece tudi v nizjih obratih.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 20, 2009 6:06 pm

Cady je napisal/-a:Brez zamere Mitja, samo v svoj avto ne bom dal MS....
Nimam nekih tehtnih razlogov, toda to sem se odločil že par let nazaj, ko si rihtal Sebatovo Hondo.
lp T.


Hmm, se dobro da ti nisem nic omenil v tem smislu.

To je bil moj drugi avto in prva Honda na svetu, ki je delala na MS. Zacuda smo naredili najmocnejsega in najhitrejsega Accorda TypeR na svetu.
Od takrat (stiri leta nazaj) jih je z moje stani se kaksnih 40 projektov.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Ne dec 20, 2009 6:07 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:GTA motor. 3.7 bati in puse. Sportni izpusni kolektorji, odmicne, obdelana glava in na koncu nastavljena elektronika. 100KM na liter je za moderne 4V atmosferske motorje taka solidna stevilka kjer je motor se vedno lepo vozen in vlece tudi v nizjih obratih.


Hvala na odgovoru. Se strinjam, je lepa 100hp/1L !..... :D



Yagi-san
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Ne dec 20, 2009 6:17 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:
hemingway je napisal/-a:Tole je pa ena že narjena iz 3.0 na 3.5...
Our ALFA ROMEO V6 race engine with 3500ccm displacement. Custom exhaust headers, intake, modified heads with SINUS valves, stand alone engine managemant, fully balanced bottom end. Engine is from car after one racing season withouth any problems and it is ready to go for cleaning and rebuilding for next season...
Slika

kolektorji od znotri:
Slika


Huh, tukaj gor je "moja" elektronika. Ze stiri leta in se kar deluje.
Pri nas se najde tudi kaksen 3.2 24V motor povecan na 3.7 litra in priblizno 100KM na liter.


Ne vem mogoče sem jaz čudn sam tole na sliki je 12V motor ne 24V....
 
Uporabniški avatar
SESCAR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Če sep 20, 2007 5:03 pm

Napisal/-a SESCAR Ne dec 20, 2009 6:20 pm

Ne vem mogoče sem jaz čudn sam tole na sliki je 12V motor ne 24V....[/quote]


To je V6 motor...ne tri-cilindrc
:lol:
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Ne dec 20, 2009 6:24 pm

SESCAR je napisal/-a:
Ne vem mogoče sem jaz čudn sam tole na sliki je 12V motor ne 24V....



To je V6 motor...ne tri-cilindrc
:lol:


sej to sem napisal 12V(ventilov...torej 2 na valj) 6*2 je 12 torej 12V. Je pa bil ta motor v alfi 75, 164....
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Ne dec 20, 2009 6:40 pm

Cady je napisal/-a:Mal sem imel časa pa sem pogledal za cene Moteca (v primeru, da bom rabil ECU zamenjat še tretjič ;) ) Aja pa RSR mi je bližje ;)

Moram pa priznati, da je trajalo veliko časa, da sem našel cenik.... pa še to z $$$ :(
Bo pa Mazi povedal, kaj od tega ne rabim ali pa so cene previsoke :D

M800 - $3,527.70
M800 PRO ANALYSIS - $880.00
M800 SERVO CONTROL - $276.46
M800 SINGLE WIDEBAND LAMBDA - $660.00
M800 DUAL WIDEBAND LAMBDA - $330.00
M800 LOGGING 1Mb - $271.52
M800 ADVANCED FUNCTIONS - $535.19

Do sedaj je malo manj kot $6.500 oops

M800 TELEMETRY - $841.50
M800 REMOTE LOGGING (REQ. TELEMETRY) - $841.5

Zadnji dve stvari ne uporabljam, bi bilo pa dobro imeti za tisto 2 x na leto ko grem na drag race :roll:

LP T.

p.s. da me ne bo kdo obtožil, da sem se cene zmislil :D
http://www.capa.com.au/prices_capa_performance.htm


Uf.. Mocna konfiguracija!

M800 2215 Eurov
M800 1Mb loging 188 Eurov
Advanced functions 200 Eurov
LTCD Dual lambda to CAN 645 Eurov
Dve lambdi Bosch LSU 4.9 300 Eurov

Tole je za atmosferca spodobna konfiguracija. Slo bi tudi z M600.

Ne vem zakaj rabis servo control?
Telemetrija in remote loging je za pistaske avte in formule, za drag ni smiselno. Imas v memorji zadnjih 40 minut pri precej logiranih kanalih.
ProAnalysis... Poskusi najprej I2 kar tako, po moje zadosca ce ne mislis sinhronizirati videa.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 20, 2009 6:57 pm

Bo ze kdo omenil, da je tecaj med avstralskim dolarjem in Eurom priblizno 1.6 dolarja za en eur?
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne dec 20, 2009 7:03 pm

MikeLima je napisal/-a:
Cady je napisal/-a:Mal sem imel časa pa sem pogledal za cene Moteca (v primeru, da bom rabil ECU zamenjat še tretjič ;) ) Aja pa RSR mi je bližje ;)

Moram pa priznati, da je trajalo veliko časa, da sem našel cenik.... pa še to z $$$ :(
Bo pa Mazi povedal, kaj od tega ne rabim ali pa so cene previsoke :D

M800 - $3,527.70
M800 PRO ANALYSIS - $880.00
M800 SERVO CONTROL - $276.46
M800 SINGLE WIDEBAND LAMBDA - $660.00
M800 DUAL WIDEBAND LAMBDA - $330.00
M800 LOGGING 1Mb - $271.52
M800 ADVANCED FUNCTIONS - $535.19

Do sedaj je malo manj kot $6.500 oops

M800 TELEMETRY - $841.50
M800 REMOTE LOGGING (REQ. TELEMETRY) - $841.5

Zadnji dve stvari ne uporabljam, bi bilo pa dobro imeti za tisto 2 x na leto ko grem na drag race :roll:

LP T.

p.s. da me ne bo kdo obtožil, da sem se cene zmislil :D
http://www.capa.com.au/prices_capa_performance.htm


Uf.. Mocna konfiguracija!

M800 2215 Eurov
M800 1Mb loging 188 Eurov
Advanced functions 200 Eurov
LTCD Dual lambda to CAN 645 Eurov
Dve lambdi Bosch LSU 4.9 300 Eurov

Tole je za atmosferca spodobna konfiguracija. Slo bi tudi z M600.

Ne vem zakaj rabis servo control?
Telemetrija in remote loging je za pistaske avte in formule, za drag ni smiselno. Imas v memorji zadnjih 40 minut pri precej logiranih kanalih.
ProAnalysis... Poskusi najprej I2 kar tako, po moje zadosca ce ne mislis sinhronizirati videa.


Mislim, da cady sprašuje za svojega s2, ki je turbo, ne atmosferc. Vsaj mislim.Kaj mu bo servo control ne vem, mogoče toliko lovi volan, ko pleše po cesti s polnim gasom :EE
Protuning; boš peljal avto v Avstralijo tunirat? Al boš raje plačal poštnino, ddv in carino, da boš vse skupi sem spravil...
Je pa cene v eur podal že MikeLima...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Cady
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To nov 24, 2009 12:24 pm

Napisal/-a Cady Ne dec 20, 2009 8:43 pm

MikeLima je napisal/-a:Uf.. Mocna konfiguracija!

M800 2215 Eurov
M800 1Mb loging 188 Eurov
Advanced functions 200 Eurov
LTCD Dual lambda to CAN 645 Eurov
Dve lambdi Bosch LSU 4.9 300 Eurov

Tole je za atmosferca spodobna konfiguracija. Slo bi tudi z M600.

Ne vem zakaj rabis servo control?
Telemetrija in remote loging je za pistaske avte in formule, za drag ni smiselno. Imas v memorji zadnjih 40 minut pri precej logiranih kanalih.
ProAnalysis... Poskusi najprej I2 kar tako, po moje zadosca ce ne mislis sinhronizirati videa.


Kot je Edo rekel gre za Audi S2
Pri data logging in wideband lambda (rabim samo eno, samo razumel sem tako, kot da se kupi osnovni paket za 8 ur in potem še drugi za neomejeno) sem zasledil:
This option is enabled for a free evaluation period of the first 8 hours engine running time. ... Kaj to pomeni, da je treba vsako naslednjo uro plačat? in koliko oops
Knock senzorji so enabled ali je to v advanced functions?

LP T.

ohh za servo control... no idea why that came in...maybe wishfull thinking :-P
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Po dec 21, 2009 11:02 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Huh, tukaj gor je "moja" elektronika. Ze stiri leta in se kar deluje.
Pri nas se najde tudi kaksen 3.2 24V motor povecan na 3.7 litra in priblizno 100KM na liter.


Popravek na je bila. Sedaj smo pa naredili vse na novo z "mojo" elektroniko.

Ta alfin motor na sliki je V6 12v ki se je sestavljal pod mojim vodstvom in idejami.
Predelan je iz 3.0 na 3.5 najvelji izziv v tem motorju so bili ventili ki so najšibkejši člen tega motorja. Naredili smo unikate v izraelu iz inconela in je motor zdržal celo sezono brez enega problema. Ročno so narejeni tudi vsi kolektorji povrtani kanali glave, cat cams odmične in AHM big bore kit.
Delan je bil zato 12v ker smo delali na novor na nizkih obratih avto pa vozi Ivo Bokal za državno prvenstvo v avtokrosu letos gre tudi na evropsko in Hrvaško.
Ivo v akciji:
Slika

Delam tudi tri V6 24v projekte trenutno.

Pa da ne bom mel vse offtopic mislim da je VIPEC zadev na nivoju. Zanima me nekaj stvari če jih zmore ampak česa še ne morem vprašati sedaj bom pa v kratkem ko dokončam trenutni izziv s katerim se ravnokar trudimo kjer MS odpade...
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To dec 22, 2009 12:21 am

Ocitno je bila elektronika dobro zrihtana in je vse delalo kot je treba.
Upam, da bo tako tudi vnaprej.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway To dec 22, 2009 12:24 am

To je pa res bila glede na tista leta ne bom rekel da ni bila. Pač smo se zdej sm želel znebiti magnetkov pa sami smo se naučil delat tko da no hard feelings.
Tnx pa upamo na nove zmage.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost