
Pro_Tuning je napisal/-a:To je potem drugace. Sedaj se dela ene par 3.0 24V motorjev z ITB-ji. MS all the way.
Bos kaj dvignil max vrtljaje? Ce bodo odmicne druge se bo verjetno poznalo v visjih obratih?
hemingway je napisal/-a:Tole je pa ena že narjena iz 3.0 na 3.5...
Our ALFA ROMEO V6 race engine with 3500ccm displacement. Custom exhaust headers, intake, modified heads with SINUS valves, stand alone engine managemant, fully balanced bottom end. Engine is from car after one racing season withouth any problems and it is ready to go for cleaning and rebuilding for next season...
kolektorji od znotri:
Pro_Tuning je napisal/-a:
Pri nas se najde tudi kaksen 3.2 24V motor povecan na 3.7 litra in priblizno 100KM na liter.
Cady je napisal/-a:Brez zamere Mitja, samo v svoj avto ne bom dal MS....
Nimam nekih tehtnih razlogov, toda to sem se odločil že par let nazaj, ko si rihtal Sebatovo Hondo.
lp T.
Pro_Tuning je napisal/-a:GTA motor. 3.7 bati in puse. Sportni izpusni kolektorji, odmicne, obdelana glava in na koncu nastavljena elektronika. 100KM na liter je za moderne 4V atmosferske motorje taka solidna stevilka kjer je motor se vedno lepo vozen in vlece tudi v nizjih obratih.
Pro_Tuning je napisal/-a:hemingway je napisal/-a:Tole je pa ena že narjena iz 3.0 na 3.5...
Our ALFA ROMEO V6 race engine with 3500ccm displacement. Custom exhaust headers, intake, modified heads with SINUS valves, stand alone engine managemant, fully balanced bottom end. Engine is from car after one racing season withouth any problems and it is ready to go for cleaning and rebuilding for next season...
kolektorji od znotri:
Huh, tukaj gor je "moja" elektronika. Ze stiri leta in se kar deluje.
Pri nas se najde tudi kaksen 3.2 24V motor povecan na 3.7 litra in priblizno 100KM na liter.
Cady je napisal/-a:Mal sem imel časa pa sem pogledal za cene Moteca (v primeru, da bom rabil ECU zamenjat še tretjič) Aja pa RSR mi je bližje
Moram pa priznati, da je trajalo veliko časa, da sem našel cenik.... pa še to z $$$![]()
Bo pa Mazi povedal, kaj od tega ne rabim ali pa so cene previsoke
M800 - $3,527.70
M800 PRO ANALYSIS - $880.00
M800 SERVO CONTROL - $276.46
M800 SINGLE WIDEBAND LAMBDA - $660.00
M800 DUAL WIDEBAND LAMBDA - $330.00
M800 LOGGING 1Mb - $271.52
M800 ADVANCED FUNCTIONS - $535.19
Do sedaj je malo manj kot $6.500![]()
M800 TELEMETRY - $841.50
M800 REMOTE LOGGING (REQ. TELEMETRY) - $841.5
Zadnji dve stvari ne uporabljam, bi bilo pa dobro imeti za tisto 2 x na leto ko grem na drag race![]()
LP T.
p.s. da me ne bo kdo obtožil, da sem se cene zmislil![]()
http://www.capa.com.au/prices_capa_performance.htm
MikeLima je napisal/-a:Cady je napisal/-a:Mal sem imel časa pa sem pogledal za cene Moteca (v primeru, da bom rabil ECU zamenjat še tretjič) Aja pa RSR mi je bližje
Moram pa priznati, da je trajalo veliko časa, da sem našel cenik.... pa še to z $$$![]()
Bo pa Mazi povedal, kaj od tega ne rabim ali pa so cene previsoke
M800 - $3,527.70
M800 PRO ANALYSIS - $880.00
M800 SERVO CONTROL - $276.46
M800 SINGLE WIDEBAND LAMBDA - $660.00
M800 DUAL WIDEBAND LAMBDA - $330.00
M800 LOGGING 1Mb - $271.52
M800 ADVANCED FUNCTIONS - $535.19
Do sedaj je malo manj kot $6.500![]()
M800 TELEMETRY - $841.50
M800 REMOTE LOGGING (REQ. TELEMETRY) - $841.5
Zadnji dve stvari ne uporabljam, bi bilo pa dobro imeti za tisto 2 x na leto ko grem na drag race![]()
LP T.
p.s. da me ne bo kdo obtožil, da sem se cene zmislil![]()
http://www.capa.com.au/prices_capa_performance.htm
Uf.. Mocna konfiguracija!
M800 2215 Eurov
M800 1Mb loging 188 Eurov
Advanced functions 200 Eurov
LTCD Dual lambda to CAN 645 Eurov
Dve lambdi Bosch LSU 4.9 300 Eurov
Tole je za atmosferca spodobna konfiguracija. Slo bi tudi z M600.
Ne vem zakaj rabis servo control?
Telemetrija in remote loging je za pistaske avte in formule, za drag ni smiselno. Imas v memorji zadnjih 40 minut pri precej logiranih kanalih.
ProAnalysis... Poskusi najprej I2 kar tako, po moje zadosca ce ne mislis sinhronizirati videa.
MikeLima je napisal/-a:Uf.. Mocna konfiguracija!
M800 2215 Eurov
M800 1Mb loging 188 Eurov
Advanced functions 200 Eurov
LTCD Dual lambda to CAN 645 Eurov
Dve lambdi Bosch LSU 4.9 300 Eurov
Tole je za atmosferca spodobna konfiguracija. Slo bi tudi z M600.
Ne vem zakaj rabis servo control?
Telemetrija in remote loging je za pistaske avte in formule, za drag ni smiselno. Imas v memorji zadnjih 40 minut pri precej logiranih kanalih.
ProAnalysis... Poskusi najprej I2 kar tako, po moje zadosca ce ne mislis sinhronizirati videa.
Pro_Tuning je napisal/-a:Huh, tukaj gor je "moja" elektronika. Ze stiri leta in se kar deluje.
Pri nas se najde tudi kaksen 3.2 24V motor povecan na 3.7 litra in priblizno 100KM na liter.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost