Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ijuvan
Novinec
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe okt 12, 2007 4:19 pm
Kraj: SG

Napisal/-a ijuvan Če dec 03, 2009 5:11 pm

pinjas je napisal/-a:joj očitno sem ranil subarujev ponos. 8) Zakaj je pa moral it subaru na 2500ccm?? ker 2000 niso sposobni narestda leti in da ne onesnažuje. Najlažje je it gor z volumnom in se vse reši.

Na japonskem ima STi 2-litrski motor, tudi Litchfield tuna na japonskih 2.0 motorjih KLIK ;)
Nekateri pa imate svoje fore, EVO je boljši ker ima 2.0 motor :roll: Res ne najdete kaj boljšega?
Ima pa tudi STi nastavljiv diff, mislim da od bugeye impreze naprej.

EDIT: kaj je tako spornega na wroomovem postu? Koliko jih pa ve katera je bug eye, peanut/bloob eye, hawk eye in L serija? Ni jih ravno veliko.
Za tiste ki ne veste: prvo so imeli bug eye, nato pa peanut eye ;)

EDIT2:
MikeLima je napisal/-a: T. Kaucic je presedlal z impreze N11 v EVO9, je takoj izjavil, da gre kot bi se v WRC usedel.

In vseeno je šel nazaj na STi-jko (sicer na N14) :lol:
Zadnjič spremenil ijuvan, dne Če dec 03, 2009 6:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Če dec 03, 2009 5:20 pm

Kakšna bedna tema, 3/4 ljudi še ni vozilo te dva avtomobila pa komentirajo ko da vse vejo, še najbolj bedno mi pa je ko gre eno staro alfo z boksar mašino primerjat z STI-jevo :roll:

Noben avto na svetu ne dela 100% in nomen tudi ne bo
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če dec 03, 2009 6:28 pm

Porše boxer more bit tud skret, ker je mela alfa boxer včas :rofl :bonk

Glede teme pa ne vem kaj je tolk za razmišljat, oba in evo in subi sta super avta, se pa da že po avtih ki so v Sloveniji videt, da je lažje in najbrž zato tudi ceneje natunat evota.
Skoraj na 400 konjev grejo brez drastičnih posegov v motor in delajo! Imprezi se pri dosti nižjih cifrah že neha, če ni posega v motor.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Pe dec 04, 2009 12:10 pm

Bemti, v naslovu ste pozabil še na en avto. Tega še tunat ni treba, pa blendaš ostalim. So easy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


:pop:
SlikaSlika
 
urosch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne dec 28, 2008 11:04 pm

Napisal/-a urosch Pe dec 04, 2009 12:47 pm

Blendaš lahko le zato, ker si zadaj. :D

Sicer pa, odvisno od voznika kok pozna cesto in avto skoraj, da ni važen.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe dec 04, 2009 12:58 pm

urosch je napisal/-a:Blendaš lahko le zato, ker si zadaj. :D

Sicer pa, odvisno od voznika kok pozna cesto in avto skoraj, da ni važen.


To me pa spominja ko z Octavio 2.0 20v, nismo mogli loviti Brusovega kamiona brez prikolice, na relaciji Idrija-Godovič :vrum
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe dec 04, 2009 1:52 pm

lenivec je napisal/-a:
gofra je napisal/-a: ampak za hec si poglej zadnji show - konkretno, kako se specialka Stratos vozi. Atraktivno...in zal nic vec kot to.

.


tisto ni specialka stratos. ampak replika delana na osnovi lancie bete z alfino v6 mašino. z stratosom ma skupno samo obliko


Če je bilo tole mišjeno, se že po zvoku sliši da je V6 Stratos je imela pa 4 celindre
http://www.youtube.com/watch?v=XWfTZGA1VwY
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe dec 04, 2009 2:16 pm

lenivec je napisal/-a:
gofra je napisal/-a: ampak za hec si poglej zadnji show - konkretno, kako se specialka Stratos vozi. Atraktivno...in zal nic vec kot to.

.


tisto ni specialka stratos. ampak replika delana na osnovi lancie bete z alfino v6 mašino. z stratosom ma skupno samo obliko


My bad - samo osvrknil sem oddajo, zal je se nisem imel moznosti gledat. Kljub temu pa, replika gor ali dol, avto se za danasnje standarde pelje obupno...bi jo imel? Za ta denar, vsekakor :D

@ lancia hf: Stratoske (vsaj tiste notoricne) so imele Dinov V6 ;)

LpF
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe dec 04, 2009 2:52 pm

lancia hf je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:
gofra je napisal/-a: ampak za hec si poglej zadnji show - konkretno, kako se specialka Stratos vozi. Atraktivno...in zal nic vec kot to.

.


tisto ni specialka stratos. ampak replika delana na osnovi lancie bete z alfino v6 mašino. z stratosom ma skupno samo obliko


Če je bilo tole mišjeno, se že po zvoku sliši da je V6 Stratos je imela pa 4 celindre
http://www.youtube.com/watch?v=XWfTZGA1VwY


Lancia Stratos = Lancia stratos s Ferrarijevo V6 mašino.

Na osnovi bete pa je bila narejena Lancia 037 group B z 2.0 16V mašino s kompresorskim polnjenjem.

Tale na top gearu pa je kit car, ki ga lahko sestaviš doma, samo oblika je skupna z Lancio Stratos, mašino ima pa Alfino 3.0 V6. Pomoje, če bi se en strokovnjak spravil mal naštelat podvozje, bi moral avto precej letet, saj je lažji od mopeda. :lol:
Sicer pa za ta dnar je to to. Vsaj zaribala ni :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe dec 04, 2009 3:22 pm

Iz podanih podatkov uporabnikov tu in še na enem forumu bi kot laik izbral evo-ta... bokser je fajn, ampak če je vse tok drago... govort da je pa notri evo kot pločevinka v primerjavi z sti pa... sedel sem v obeh in sta oba ene pločevinke... verjetno so notranjosti v vseh primerih dodane not samo zato ker .. pač tako mora... :)

mojo drago to ne bi motilo, jaz bi popizditis fasal 3 -ji dan ko bi se peljal v službo... tako da... za petek in soboto zakaj pa ne... za vsak dan pa nobenga od njiju.. kar tudi mislim da ni prioriteta...

lp
 
urosch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne dec 28, 2008 11:04 pm

Napisal/-a urosch Pe dec 04, 2009 3:26 pm

No, pa da še dodam nekaj stavkov v zvezi to temo.

Na srečo imata oba avta veliko potenicala in seveda kdo se ju ne bi branil? Temu primerno je zelo veliko informacij na internetu in vsak si lahko marsikaj prebere ter se na podlagi tega odloči.Sam ne spadam med te ljudi, ker sem privrženec subaru impreze in to zgolj zaradi enega razloga, enostavno všeč mi je in piko na i so le še filmčki rejlističnih legend, ki mi znova in znova naredijo kurjo polt, ko jih gledam. Tako da, če je avto dražji pri takšnih in drugačnih zadevah od lancerja, me enostavno ne zanima.
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Napisal/-a GodOfAll Pe dec 04, 2009 3:40 pm

Kvaliteto je pač treba plačat.

@LoCo: Kakšni so pa kaj 402 časi slovenskih EVO-tov in STI-jk?
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Pe dec 04, 2009 5:05 pm

ker se že omenja razlika med serijskim in wrc avtom....tu je lepa primerjava

http://www.youtube.com/watch?v=bnBxKcJV ... re=related


Za cene predelav Subarujev res ne vem in se nikoli nisem poglabljal v to. Na EVOta okoli 400KM zmečeš cca2.5k eur brez podvozja, za dodatnih 200 konjičev in dobrim podvozjem pa dodaš še kakšnih 10k.


lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe dec 04, 2009 5:10 pm

GodOfAll je napisal/-a:Kvaliteto je pač treba plačat.

@LoCo: Kakšni so pa kaj 402 časi slovenskih EVO-tov in STI-jk?


Jaz sem nazadnje na čas dragal s svojim srebrnim leto in pol nazaj in sicer sem peljal 12.9xx (čas avta). Modifikacije na avtu: filter, izpuh, tuning, vreme okrog 35stopinj v zraku sredi poletja.

Edini STi ki ga poznam pri nas da je kaj dosti dragal je imel svoj najboljši čas mislim da 12.7-12.8, nevem točno(podobne razmere, druga lokacija, vse pobrano iz avta vključno s stoli itd). Avto pa 2006 STi, izpuh filter in tuning. Narejen pri TH performance ki je trdil nekih 380 konjev.

Hrvaški beli Evo s 35r turbino itd, prav tako narejen pri TH Performance pa je vozil 12.2xx (njegov najboljši čas tisti dan ki sem ga jaz videl, drugače je vozil v 13 klasi) vendar so jamrali glede sklopke da ne more prestavljati v visokih obratih itd tko da ne vem a so kdaj zrihtal to al ne. Uglavnem takrat ko je bil avto na grobniku na drag race je blo žalostno videt, čeprav bi avto moral z dobrim šoferjem kar pod 11 sekund it.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe dec 04, 2009 5:17 pm

In potem pride ena stara Integralka, in naredi takole ;)
http://www.youtube.com/watch?v=L651KygJ4Xo&feature=related
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe dec 04, 2009 5:20 pm

http://www.youtube.com/watch?v=lYLCRuoMe74

Na,.. Prpel integralko zravn tega.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe dec 04, 2009 5:36 pm

LoCo je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=lYLCRuoMe74

Na,.. Prpel integralko zravn tega.


..aaaaaaaaaaaaaak 8.42 :? sploh ne vem če bi kdaj hotu izkust, takšen G v hrbet...

Pošteno, hehe

Aja, kaj mu odleti, ko prevoz ciljno črto v prvem racu?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe dec 04, 2009 5:40 pm

Nekaj takega
http://www.youtube.com/watch?v=vOJnT-AU5Uo&feature=PlayList&p=F1AFC8AD17AEDD1C&index=0

Ali pa poglej koliko ima prevoženih pa še zmeraj zelo poskočna pa še 5 prestave nerabi ;)
http://www.youtube.com/watch?v=jQ-P5Mkorp0

Tale je pa tudi zanimiva
http://www.youtube.com/watch?v=zRZT-4BbMq0

Tako da se jih še kar konkretno najde ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe dec 04, 2009 5:46 pm

lancia hf je napisal/-a:Nekaj takega
http://www.youtube.com/watch?v=vOJnT-AU5Uo&feature=PlayList&p=F1AFC8AD17AEDD1C&index=0

Ali pa poglej koliko ima prevoženih pa še zmeraj zelo poskočna pa še 5 prestave nerabi ;)
http://www.youtube.com/watch?v=jQ-P5Mkorp0

Tale je pa tudi zanimiva
http://www.youtube.com/watch?v=zRZT-4BbMq0

Tako da se jih še kar konkretno najde ;)


Itak je legenda, vedno bo ostala zaradi svojih dosežkov, no, prevoženi pač niso pokazatelj za dotičen avto, razlogov ne bom našteval, ker je BV.
Pri HF-ki je za 400 HP že potrebno razmišljat o suhem karterju, njena predelava je prav gotovo veliko dražja, če jo hočeš narediti kvalitetno.
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov