kingroad je napisal/-a:@rs2: zame.....brez agresivne turbo luknje, da se avto lepo odzove na stopalko plina, od 3.500 naprej pa v hrbet
kingroad je napisal/-a:@kopron: kaj pa ste potem delali na AC na odstavnem pasu? Šli lulat?![]()
a si ti vozil takrat?
dosti off topic, lahko nadaljujeva pod ZS
lp
rs2 je napisal/-a:
To kar si ti prilepil, je ena velka revšna. Ti najdem kako na netu, tako kjer se lepo vidi, kako od 3000 navor lepo porine, moč ima pa pri 7000 še vedno čez 400hp.
Ker s prakso sem že dokazal, da se s karavanom, s 4 osebami v avtu, žarom v gepeku pripeljem na dirko, vozim v najhitrejšem razredu tisti dan v konkurenci in se tudi odpeljem domov.
rs2 je napisal/-a:kingroad je napisal/-a:@rs2: zame.....brez agresivne turbo luknje, da se avto lepo odzove na stopalko plina, od 3.500 naprej pa v hrbet
V vsej svoji "karieri" sem spoznal sledeče;
vozim se kot penzionist zaradi čedalje večje gužve po cestah, v večji meri po omejitvah, bencin postal drag - zopet se pelješ brez pretiranega pospeševanja. V normalni dnevni vožnji se 80% pelješ lepo, brez pretiranega pospeševanja, ker ni potrebe in si dovolj hiter.
Pro_Tuning je napisal/-a:rs2 je napisal/-a:
To kar si ti prilepil, je ena velka revšna. Ti najdem kako na netu, tako kjer se lepo vidi, kako od 3000 navor lepo porine, moč ima pa pri 7000 še vedno čez 400hp.
Ker s prakso sem že dokazal, da se s karavanom, s 4 osebami v avtu, žarom v gepeku pripeljem na dirko, vozim v najhitrejšem razredu tisti dan v konkurenci in se tudi odpeljem domov.
Se priporocam za kaksen graf. Verjetno si bolj na tekocem, kje kaksnega najti.
S tem si peljal 10.9, 2005 leta v Murski. Potem je trajalo do 2007, da si to izboljsal na letaliski progi v Banja Luki, na kateri so vsi peljali malce hitreje kot na ostalih progah (Ficho je peljal 10.9) . 2005 tudi se nisi imel nitro plina, ce se ne motim.
Ce se ne motim, je avto takrat delal se na chipano tovarnisko elektroniko. Mogoce niti ni tako tezko predelati takega Audija, da je hiter na 402.
Glede ostalega.
Za enega je dovolj 200KM v 1000kg tezkem avtu. Drugi pa rabi 400KM v 2000kg tezkem avtu. Seveda je se bolje 400KM v 1000kg tezkem avtu.
Abbe;
pa se je z rdecim rs2 dalo pelat po mestu v guzvi normalno
mito155 je napisal/-a:škoda da ne najdem grafa od deklice punta GT... tisto je pa neuporaben avto.. da gre ga moraš tišat, v 5. prestavi (ki je krajša kot pri golfu 6. ) avto ne vleče... pač posledica odličnega razmišljanja italjanov, kako narediti avto z malo konji in mega turbo efektom ki traja... 1s.. k dizel...![]()
lp
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:Peak torque na 5500 obratih na imprezi? Jz temu rečem postojnska jama, ne pa turbo lukna...
Pro_Tuning je napisal/-a:LoCo je napisal/-a:Peak torque na 5500 obratih na imprezi? Jz temu rečem postojnska jama, ne pa turbo lukna...
V kaksnem smislu? Od 3500 do konca je navor skoraj raven. Serijski STI pa v visjih obratih rahlo zamre. Max navor pa je skoraj isti. S tem da se pri serijskem STI bolj pocasi vzpenja. Kasneje doseze najvisjo vrednost.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov