Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So dec 05, 2009 10:33 pm

Ajaaaaaaa, .... to si mislu.

Hja, spet je čist' odvisn od teže kište glede na navor spodaj. Lp + #
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 So dec 05, 2009 10:33 pm

kingroad je napisal/-a:@rs2: zame.....brez agresivne turbo luknje, da se avto lepo odzove na stopalko plina, od 3.500 naprej pa v hrbet 8)


Agresivna turbo luknja je bolj stvar mapiranja, saj a lahko zapreš spodaj, če ti ni všeč navor na riti...ampak verjemi, da si vsak želi čimhitrejši spool. Vsak avto se lepo odzove na plin, če mu daš zrak v motor :D . Je pa res, da so bolj naviti spodaj bolj neodzivni - tudi Evo pri 2000obratih in 5 prestavi ostane za pol dizli...
Od 3500 naprej pa polne bombe? I like that
kaj pa če je od 4500 naprej polne bombe pa vrtiš 1000 obratov višje?

V vsej svoji "karieri" sem spoznal sledeče;
vozim se kot penzionist zaradi čedalje večje gužve po cestah, v večji meri po omejitvah, bencin postal drag - zopet se pelješ brez pretiranega pospeševanja. V normalni dnevni vožnji se 80% pelješ lepo, brez pretiranega pospeševanja, ker ni potrebe in si dovolj hiter.
Ko pra rabiš, mi je pa vseeno ali vleče pri 2500 ali 4500, v vsakem primeru pritisneš do konca, da npr. kaj prehitiš ali ti pa samo zapaše. važno je le, da imaš povezave prestav tako, da vedno vleče optimalno....
Zadnjič spremenil rs2, dne So dec 05, 2009 10:38 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So dec 05, 2009 10:38 pm

kingroad je napisal/-a:@kopron: kaj pa ste potem delali na AC na odstavnem pasu? Šli lulat? :twisted:

a si ti vozil takrat?

dosti off topic, lahko nadaljujeva pod ZS


lp


Alex je na dirkah vedno vozil svoj avto, in nikoli jaz njegovega.

Lulat' ? Morda, ... ker mene vedno kdaj prime.

No, ne spomnem se toliko, vendar bi jaz prej rekel, da sva šla pogledat , kako kaj žari po havbo T3, iz firbca. Drugega po moje nič, ker je vse delalo kot je treba.

Samo toliko, da se nebo kdo kaj napačnega spraševal. Za podrobne informacije pa kontaktiraj Alexa, ki bo znal bolj natančno razložit' vseskupaj.

Ajd', lp .
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 05, 2009 10:44 pm

rs2 je napisal/-a:
To kar si ti prilepil, je ena velka revšna. Ti najdem kako na netu, tako kjer se lepo vidi, kako od 3000 navor lepo porine, moč ima pa pri 7000 še vedno čez 400hp.

Ker s prakso sem že dokazal, da se s karavanom, s 4 osebami v avtu, žarom v gepeku pripeljem na dirko, vozim v najhitrejšem razredu tisti dan v konkurenci in se tudi odpeljem domov.


Se priporocam za kaksen graf. Verjetno si bolj na tekocem, kje kaksnega najti.

S tem si peljal 10.9, 2005 leta v Murski. Potem je trajalo do 2007, da si to izboljsal na letaliski progi v Banja Luki, na kateri so vsi peljali malce hitreje kot na ostalih progah (Ficho je peljal 10.9) . 2005 tudi se nisi imel nitro plina, ce se ne motim.

Slika

Ce se ne motim, je avto takrat delal se na chipano tovarnisko elektroniko. Mogoce niti ni tako tezko predelati takega Audija, da je hiter na 402.


Glede ostalega.
Za enega je dovolj 200KM v 1000kg tezkem avtu. Drugi pa rabi 400KM v 2000kg tezkem avtu. Seveda je se bolje 400KM v 1000kg tezkem avtu.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So dec 05, 2009 10:45 pm

rs2 je napisal/-a:
kingroad je napisal/-a:@rs2: zame.....brez agresivne turbo luknje, da se avto lepo odzove na stopalko plina, od 3.500 naprej pa v hrbet 8)



V vsej svoji "karieri" sem spoznal sledeče;
vozim se kot penzionist zaradi čedalje večje gužve po cestah, v večji meri po omejitvah, bencin postal drag - zopet se pelješ brez pretiranega pospeševanja. V normalni dnevni vožnji se 80% pelješ lepo, brez pretiranega pospeševanja, ker ni potrebe in si dovolj hiter.

pa se je z rdecim rs2 dalo pelat po mestu v guzvi normalno
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So dec 05, 2009 10:53 pm

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So dec 05, 2009 11:07 pm

rs2 wrote : "Je pa res, da so bolj naviti spodaj bolj neodzivni - tudi Evo pri 2000obratih in 5 prestavi ostane za pol dizli..."


Točn' tko, zato pa se mi je zdel najuporabnejši ravno moj stari dizel, ker sem z "nič" gasa z lahkoto prispel na Krvavec, ali pa v 5 samo pohodil ter prehitel celo "kolono" vozil brez kakega prestavljanja , ker je imel precej navora že od 1000 Rpm naprej, pa tja do 4000 pri Cr 19,1:1 z majhno porabo .

Upam da sedaj z predelavo na tdi nebo kaj drugače, ... : - /

Lahko noč, iz bolniške : - (

lp + #
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 So dec 05, 2009 11:26 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:
rs2 je napisal/-a:
To kar si ti prilepil, je ena velka revšna. Ti najdem kako na netu, tako kjer se lepo vidi, kako od 3000 navor lepo porine, moč ima pa pri 7000 še vedno čez 400hp.

Ker s prakso sem že dokazal, da se s karavanom, s 4 osebami v avtu, žarom v gepeku pripeljem na dirko, vozim v najhitrejšem razredu tisti dan v konkurenci in se tudi odpeljem domov.


Se priporocam za kaksen graf. Verjetno si bolj na tekocem, kje kaksnega najti.

S tem si peljal 10.9, 2005 leta v Murski. Potem je trajalo do 2007, da si to izboljsal na letaliski progi v Banja Luki, na kateri so vsi peljali malce hitreje kot na ostalih progah (Ficho je peljal 10.9) . 2005 tudi se nisi imel nitro plina, ce se ne motim.

Slika

Ce se ne motim, je avto takrat delal se na chipano tovarnisko elektroniko. Mogoce niti ni tako tezko predelati takega Audija, da je hiter na 402.


Glede ostalega.
Za enega je dovolj 200KM v 1000kg tezkem avtu. Drugi pa rabi 400KM v 2000kg tezkem avtu. Seveda je se bolje 400KM v 1000kg tezkem avtu.


Seveda ni tezko predelati takega audija, da je tako hiter. Tovarniška elektronika je dovolj dobra, če jo znaš zmapirati. Je pa res, da si probal, pa nisi mogel dosti - četudi lažjega od mojega... Ni za posploševati / težko/lahko. Dejstvo je, da lahko govorimo kako lahko je a sem samo jaz pokazal (pri nas) da lahko to staro garo porinem pod 11s in čez 220 na 402m. 10.4/228 če sem natančen (čeprav smo kasneje s dodanimi predelavami z racelogico prišlo pod 10s a nikoli uspel pokazait na dragu - smo imeli prej eno smolo...)

Z močjo ki si jo pokazal z grafom - takrat sem res vozil s tistim setupom z garretko in je avto pokazal na valjih kot vidiš zgoraj. Avto NI šel 10.9s s tistim setupom in nikoli ne bo. Meritev iz Murske je morala biti zjebana, saj je na 2 runih ko sem vozil obakrat čas z reakcijo bil 11.8s in 11.9s pa verjemi nisem stal 1s na štartu. Takrat se mi je avto še dvigoval zaradi tovarniških zjebanih fedrov in je bil verjetno tu "zajeb" pri merilnih celicah preden so prekinile moje speljevanje... Realen čas takrat tistega avta-setupa je bil 11.5s / cca200-205kmh. to je bila realnost. Imam več kot dovolj posnetkov pospeševanja tudi od 100 in 200 navzgor kjer se vidi kako hiter je. Je iel pa takrat fenomenaen štart in je bil zelo hiter ta do 150s, zato tudi taki časi (visokih 11s). Da ne govorim kater čip je bil v računalniku 8)

Banja Luka ni tako hitra, kot ti rad potenciraš. Ko sem bil jaz tam (enkrat in edinkrat) so vsi po vrsti vozili slabše čase oziroma primerljive. je pa res, da je relativno dober grip in zato mogoče kdo poboljša rezultat. Tudi na Madžarskem sem vozil 10.5 in to že z nikakvo kompresijo... Edin če je tud na Madžarskem prehitra proga...

Kakorkoli - nisi odgovoril na moje vprašanje od samega začetka al pa se delaš mutastga...Dost je tud 100hp na motorju, da vse nažgeš...
Point je bil v uporabnosti vrtljajev, motorja, prožnosti ... Pozabi.


pejmo še mal debatirat, kako fajn si dal primerjavo evo vs Subaru iz valjev, kateri ko sem bil jaz na njih niso kazali nikako. Lahko pa so vmes že izboljšali software in je sedaj vse ok. Ne vem. Takrat ko sem bil jaz je bilo nikako.

Abbe;
pa se je z rdecim rs2 dalo pelat po mestu v guzvi normalno


Če odšteješ on/off dvojno sklopko (ki mi je na koncu že šla na živce) normalno. Pri speljevanju si moral pa imeti filing in sklopka kot sem jo vozil definitivno ni za kako punco, ki bi se vsedla noter prvič in šla po nakupih. Bi te hiter zlasala... :shock:

vseved;
P.S. zgoraj kaže da je bilo 250hp na liter prostornine in mi krivulja ne zgleda prav nič "zanimiva" oziroma je bil avto več kot uporaben v vsakdanji vožnji. 4000 uporabnih obratov z večjim navorom kot ga je serijski sploh imel v svoj špici. To samo pomeni, da se da nardit dnevno uporaben avto s tako močjo na liter. Pri 2000obratih pa res ne "znori" kot 3.0TDI...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 05, 2009 11:57 pm

Pri 4000 obratih ima tvoj graf nekje 300Nm. Se pravi dela od 4000 naprej.
Saxo 1.4 ima recimo 300NM pri 4500 iz skoraj pol manjsega motoja in avto je se skoraj pol lazji. Recimo, da se tudi tak avto se zmeraj da lepo peljat.
Pri 3000 pa ni skoraj nic pri obeh. Medtem ko ima EVO skoraj 400Nm pri 3000 obratih.
Razpon obratov pa je pri obeh dovolj velik.

Priznam Saxo ima samo 225KM na liter ampak 4V glave so na boljsem tako se to lahko
malce pokompenzira, 20 napram 8 ventilov. Pustimo to, da smo se zmeraj na serijskem motorju in totalno zastareli turbini....

Se pravi, da so taki avti s takim razponom po tvojem mnenju uporabni. Pisem zato, ker zmeraj kdo pojamra, da delamo avte, ki so samo "za okras".


Si nasel ze kaksen graf, ki dela od 3000 dalje?


Drugace nam je sel S2 12.6 na mali serijski turbini in serijskem motorju. Na vecji pa 11.6 in med 4 in 6 bar kompresije via crknjeni drocniki po menjavi odmicnih. Potem (in ze prej) so se zaceli lomiti menjalniki in se je avto prodal. Dober menjalnik je pogoj za tak sport.

Saj sem ze napisal kaj je za koga dovolj moci in od kje od kje naj bi to delalo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne dec 06, 2009 12:19 am

Pač če že ne rata na "profi" ravni, pa probejmo na "amaterski" in glej ga zlomka, ti je uspelo za 4 strani "postov"
Tukaj pa :?: Ti je znana tale stran ;) :?:
______________________________________________________________________________
Tvoj post, ali pa samo samo kopija da izpadeš "vseved"

Zanimiva primerjava. Narejena danes. LAncer Evo chipan in malo dodatno natuniran. vs Impreza WRX, ravno tako malo dodelana (STI turbina in se kaj)
EVO ima v originalu 265KM ali nekaj takega Impreza pa 220.


Slika

Slika


Kmalu se bosta obadva se malo "chipala" in dodelala.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Ne dec 06, 2009 11:32 am

osebno mislim da ni pogoj samo v koliko moraš imeti, amapk v tem kako lahko z neko revščino razpolagaš. meni je pomembno da je avto odziven med 1500 in 3000 obrati... tam preživi 99,5 % dneva... prilagam izpisek

Slika

tu se lepo vidi kako se avto v vsakdanjem prometu lepo giblje... zame to pomeni da ima v 6. prestavi pri 90kmh in mi za normalno pospeševanje (ne prehitevanje) ni potrebno dati 2 prestavi navzdol ali pa čakati 5 min...

škoda da ne najdem grafa od deklice punta GT... tisto je pa neuporaben avto.. da gre ga moraš tišat, v 5. prestavi (ki je krajša kot pri golfu 6. ) avto ne vleče... pač posledica odličnega razmišljanja italjanov, kako narediti avto z malo konji in mega turbo efektom ki traja... 1s.. k dizel... :lol:

če sem malo nesramen... teli turbo saxo projekti me spominjajo na ekstremne body builderje... močni za sekundo da dvignejo rs6 nad sabo, potem pa na infuzijo ... :) malce pretiravanja.. :)

lp
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Napisal/-a dr.sah Ne dec 06, 2009 12:33 pm

jaz mislim da je moj RS4 uporaben avto. V6, 2x turbo( majhen), ampak se ga da peljat na 1500 obratov, pa gre lepo tekoče, pri 2500 neki malga diha, pri 3000 pa vleče na puno do 7200.
Z tem pa se že da voziti.

Edi, to je uporabna krivulja?
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne dec 06, 2009 1:09 pm

Dr.Sah; tocno to. Razmerje pri rs4 je več kot fenomenalno za vsak dan. Povsem dovolj moči v vseh vrtljajih, vse do konca, kjer ima dejansko največjo moč.

Mito155; iz grafa izhaja, da ima avto pri 3000obratih cca 90hp - kaj je pol pri 1500 - 3000? 60?
Več kot 100hp imajo skoraj vsi resno naviti avti v celem območju... tudi če pogledam krivulje, ki so kao neuporabne... Vožnja med 1500-3000obratih ravno cel dan ni prisotna, razen v mestu, kjer si tako in tako omejen z guzvo in omejitvijo. Ne rabiš kakše posebne konje. 50 je dovolj... Na bahnu pa se hitro dvigneš na 3000+ obratov...
Še npr. rs2, ki je do 3000 kao neuporaben, ima 100hp. potem tud tam lepo vleče brez prestavljanja, če ti je seveda 100hp dovolj...
Tudi z "neuporabno" krivuljo se da povsem lepo peljati brez prestavljanja, če ti je dovolj npr 150hp za prehitevanje. Ampak ponavadi voznik takega avta ni len in prestavi nižje (čeprav ne bi bilo treba) in prehiti hitreje/bolj varno...
Na cesti je avto tudi bolj obremenjen kot na valjih in je krivulja definitivno premaknjena bolj v levo...kar naredi avto bolj odziven v realnosti...


Ampak sej se razumemo. Vsak tele ima svoj veselje...

Po mojem je point v tem, da sploh ni važno, če je npr en avto hudo navit, ima ogromno moči npr. nad 5000 pa do 8000 ampak seveda pod predpostavko, da ima pri 3000 vsaj malo življenja - kaj pa vem npr. 150hp. Toliko jih nekdo sploh nima nikoli...
Seveda je vse odvisno tudi od teže avta.

rs4 od dr.saha je zelo lep primerek avta, ki ima dovolj kubikaze, da vleče od spodaj več kot dobro, ima največji navor pri 3500 in največjo moč pri 7000+. Za nameček pa še ni tako požrešen glede na 2.7L...
večji problem se pojavi pri "mlinčkih"...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc Ne dec 06, 2009 1:42 pm

mi lahko kdo razlozi zakaj imajo ti avti merjeni pri avtoelektroniki to luknjo moči malo čez 6000 rpm?

evo8
Slika

golf6
Slika

pa še kako bi lahko izbrskal z podobno luknjo

te luknje vidim samo na teh valjih. je to zaradi dejstva ker nimajo zavore in se prevrtijo? se v praksi v voznji ta luknja tudi čuti?
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 06, 2009 1:48 pm

mito155 je napisal/-a:škoda da ne najdem grafa od deklice punta GT... tisto je pa neuporaben avto.. da gre ga moraš tišat, v 5. prestavi (ki je krajša kot pri golfu 6. ) avto ne vleče... pač posledica odličnega razmišljanja italjanov, kako narediti avto z malo konji in mega turbo efektom ki traja... 1s.. k dizel... :lol:

lp


Se najde tudi meritev Punta GT. Lahko bi jo uvrstili pod "zanimive" krivulje.

Slika
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne dec 06, 2009 1:49 pm

@erc: Pretopel zrak mogoče?

OT: Prilagam še moj graf.
Priponke
03072009.jpg
RiDe hArD
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 06, 2009 1:57 pm

Pri obeh Imprezah z zacetka ni "luknje".

Tudi tukaj je ne vidim

Slika

Slika

Slika
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Ne dec 06, 2009 2:00 pm

Peak torque na 5500 obratih na imprezi? Jz temu rečem postojnska jama, ne pa turbo lukna...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 06, 2009 2:05 pm

LoCo je napisal/-a:Peak torque na 5500 obratih na imprezi? Jz temu rečem postojnska jama, ne pa turbo lukna...


V kaksnem smislu? Od 3500 do konca je navor skoraj raven. Serijski STI pa v visjih obratih rahlo zamre. Max navor pa je skoraj isti. S tem da se pri serijskem STI bolj pocasi vzpenja. Kasneje doseze najvisjo vrednost.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Ne dec 06, 2009 2:07 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:Peak torque na 5500 obratih na imprezi? Jz temu rečem postojnska jama, ne pa turbo lukna...


V kaksnem smislu? Od 3500 do konca je navor skoraj raven. Serijski STI pa v visjih obratih rahlo zamre. Max navor pa je skoraj isti. S tem da se pri serijskem STI bolj pocasi vzpenja. Kasneje doseze najvisjo vrednost.


Se opravičujem, gledam sem graf od maximalno uporabnega saxoja... My bad.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov