Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe sep 19, 2003 12:54 pm

Leta 1970 in 1971 so zmagal v le mansu s 917ko!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe sep 19, 2003 12:54 pm

super98 je napisal/-a:Res so zmagal in to šestkrat zapored!Od 1981 naprej!Porsche 936, 956, 962!Zihr ni sam porsche karoserija!Nikol niso v svojo karoserijo dal tuje notorje!


nisem rekel original Porsch!!!

Tovarniški so bili vedno z tovarniškimi motorji, večinoma Boxer, vedno 4 taktni. Vsaj jaz ne vem za kakšnega Wankla.

AMPAK, lahko se kupi karoserija in daš sam noter motor. Takih moštev je veliko, in bile so ekipe ki so imele školjko od Porscha motor pa od kje drugje (Mazda)
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe sep 19, 2003 12:56 pm

super98 je napisal/-a:Leta 1970 in 1971 so zmagal v le mansu s 917ko!


res je...

70-917 K4,5
71-917 K4,9

ampak niso turbo motorji ;)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe sep 19, 2003 12:57 pm

Jst sm zbrsku edin TWR porsche-zmagal 1996 in 1997!Porsche motor.Vse skupi sestavlen pr TWRu
TJUNING PA TO...
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

fergiji

Napisal/-a Škoda lover To sep 23, 2003 3:39 pm

__PAJSAR__ je napisal/-a:
TechnoBoY je napisal/-a:hm...
dve sta vec kot dovolj..mislm...vsaj za vsakdanjo rabo(še to je ena dost )
mislm 6..hehe too much...vsasta


Sej je bil tud včasih dovolj en vplinjač za vsakdanjo rabo.
Za dirke pa so bli motorji, ki so meli tolk uplinjačev (vergaserjev), kolikor so meli valjev. In verjemi mi, zadeva je dala od sebe too much.
Res pa je, da je tak motor pokuril tud too much, ampak brez nič ni nič.
Pa precej težje ga je blo nastavit kot enga z enim vergaserjem.

Vem za en BMW motor, 3.2 linijski 6 valnik s 6 vergaserji. Zadeva je fenomenalna.


Strari tuki si pa mal zgrešu! Primerjava vplinjačev in turbin je pa tko zgrešena da bol kar ne more bit! Obstaja precej motorjev in predelav kjer ima vsak valj svoj vplinjač to pa zato da se zmanjšajo izgube pri sesanju zraka in bencina, (zato tudi ima vbrizg goriva boljši izkoristek), Turbina pa deluje tako da ustvarja nadtlak, če ga potrebuješ več vgradiš večjo turbino i in ji omogočiš maximalen nadtlak!

Matr sej je bil turbo včasih pri F1 dovoljen pa so vsi imeli samo 1 ali pa 2 pa so dosegli 1400KM iz 1.5l motorja!

Mislim da je bilo maximum uporabljenih turbin 4 na motorju od Bugattija V12!
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

fergiji

Napisal/-a Škoda lover To sep 23, 2003 3:42 pm

__PAJSAR__ je napisal/-a:
Pero je napisal/-a:Pajsar: včasih je imela skoraj vsaka alfa dva dvojna vpljinjača. Dvojni vpljinjač je v bistvu dva navadna s skupno posodico za benz ;)

Nič kaj posebnega od tehnologije, včasih se je to dajalo še na predelane Jugote :-P


hehe, sej poznam to. Mam doma par takih od Caprijev pa tud enga Holleya, pravo batino - za na V8. Ma vakuumski sekundar in spodaj 4 luknje, hehe. Ga je skor tolk kot enga motorja od bolhe.
Ko tam odpre sekundar, pomoje benz tud kar polije not v motor, kot bi ga zlil iz škafa:).



Kateri tip fergija za caprije maš? A maš mogoče kakega Webra DNCF 36 al pa DNCF 40? Al so kakšni drugačni?
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Re: fergiji

Napisal/-a kr3mn1 To sep 23, 2003 3:46 pm

Škoda lover je napisal/-a:
__PAJSAR__ je napisal/-a:
TechnoBoY je napisal/-a:hm...
dve sta vec kot dovolj..mislm...vsaj za vsakdanjo rabo(še to je ena dost )
mislm 6..hehe too much...vsasta


Sej je bil tud včasih dovolj en vplinjač za vsakdanjo rabo.
Za dirke pa so bli motorji, ki so meli tolk uplinjačev (vergaserjev), kolikor so meli valjev. In verjemi mi, zadeva je dala od sebe too much.
Res pa je, da je tak motor pokuril tud too much, ampak brez nič ni nič.
Pa precej težje ga je blo nastavit kot enga z enim vergaserjem.

Vem za en BMW motor, 3.2 linijski 6 valnik s 6 vergaserji. Zadeva je fenomenalna.


Strari tuki si pa mal zgrešu! Primerjava vplinjačev in turbin je pa tko zgrešena da bol kar ne more bit! Obstaja precej motorjev in predelav kjer ima vsak valj svoj vplinjač to pa zato da se zmanjšajo izgube pri sesanju zraka in bencina, (zato tudi ima vbrizg goriva boljši izkoristek), Turbina pa deluje tako da ustvarja nadtlak, če ga potrebuješ več vgradiš večjo turbino i in ji omogočiš maximalen nadtlak!

Matr sej je bil turbo včasih pri F1 dovoljen pa so vsi imeli samo 1 ali pa 2 pa so dosegli 1400KM iz 1.5l motorja!

Mislim da je bilo maximum uporabljenih turbin 4 na motorju od Bugattija V12!


odvisno od načina uporabe bi jaz rekel..
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov