super98 je napisal/-a:Res so zmagal in to šestkrat zapored!Od 1981 naprej!Porsche 936, 956, 962!Zihr ni sam porsche karoserija!Nikol niso v svojo karoserijo dal tuje notorje!
__PAJSAR__ je napisal/-a:TechnoBoY je napisal/-a:hm...
dve sta vec kot dovolj..mislm...vsaj za vsakdanjo rabo(še to je ena dost )
mislm 6..hehe too much...vsasta
Sej je bil tud včasih dovolj en vplinjač za vsakdanjo rabo.
Za dirke pa so bli motorji, ki so meli tolk uplinjačev (vergaserjev), kolikor so meli valjev. In verjemi mi, zadeva je dala od sebe too much.
Res pa je, da je tak motor pokuril tud too much, ampak brez nič ni nič.
Pa precej težje ga je blo nastavit kot enga z enim vergaserjem.
Vem za en BMW motor, 3.2 linijski 6 valnik s 6 vergaserji. Zadeva je fenomenalna.
__PAJSAR__ je napisal/-a:Pero je napisal/-a:Pajsar: včasih je imela skoraj vsaka alfa dva dvojna vpljinjača. Dvojni vpljinjač je v bistvu dva navadna s skupno posodico za benz
Nič kaj posebnega od tehnologije, včasih se je to dajalo še na predelane Jugote
hehe, sej poznam to. Mam doma par takih od Caprijev pa tud enga Holleya, pravo batino - za na V8. Ma vakuumski sekundar in spodaj 4 luknje, hehe. Ga je skor tolk kot enga motorja od bolhe.
Ko tam odpre sekundar, pomoje benz tud kar polije not v motor, kot bi ga zlil iz škafa:).
Škoda lover je napisal/-a:__PAJSAR__ je napisal/-a:TechnoBoY je napisal/-a:hm...
dve sta vec kot dovolj..mislm...vsaj za vsakdanjo rabo(še to je ena dost )
mislm 6..hehe too much...vsasta
Sej je bil tud včasih dovolj en vplinjač za vsakdanjo rabo.
Za dirke pa so bli motorji, ki so meli tolk uplinjačev (vergaserjev), kolikor so meli valjev. In verjemi mi, zadeva je dala od sebe too much.
Res pa je, da je tak motor pokuril tud too much, ampak brez nič ni nič.
Pa precej težje ga je blo nastavit kot enga z enim vergaserjem.
Vem za en BMW motor, 3.2 linijski 6 valnik s 6 vergaserji. Zadeva je fenomenalna.
Strari tuki si pa mal zgrešu! Primerjava vplinjačev in turbin je pa tko zgrešena da bol kar ne more bit! Obstaja precej motorjev in predelav kjer ima vsak valj svoj vplinjač to pa zato da se zmanjšajo izgube pri sesanju zraka in bencina, (zato tudi ima vbrizg goriva boljši izkoristek), Turbina pa deluje tako da ustvarja nadtlak, če ga potrebuješ več vgradiš večjo turbino i in ji omogočiš maximalen nadtlak!
Matr sej je bil turbo včasih pri F1 dovoljen pa so vsi imeli samo 1 ali pa 2 pa so dosegli 1400KM iz 1.5l motorja!
Mislim da je bilo maximum uporabljenih turbin 4 na motorju od Bugattija V12!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov