Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Če jan 15, 2004 1:21 pm

Kaj pa extra mazanje cilindrov ko smo ze pri turbinah?
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če jan 15, 2004 2:57 pm

Skull23 je napisal/-a:Sej nevem, se ne spoznam na turbine... samo meni se zdi da imam prow eno tako stvarco, malo bolj primitivno, manj fancy...

Slika


Tole je wastegate od tiala na oko 38mm...Montiran pride na kolektor, noter je vzmet, različnih trdot od 0.4 bara naprej..In ko se v izpušnem kolektorju ustvari tlak 0.4 bara se Wastegate odpre in izpusti odvečne pline mimo..
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če jan 15, 2004 3:27 pm

No tole zadevo mam js mastno odzunaj, tam kjer so vijaki na kromiranem delu. Kaj bi lahko blo krivo?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jan 15, 2004 3:45 pm

Olje nekje pušča, ko je vse pod pritiskom. Tukaj bi mogu bit samo zrak, če jst prov vem. Al pa je pri tebi z odduškom kej povezano.
LP
Nebivedu
Zadnjič spremenil nebivedu, dne Če jan 15, 2004 3:46 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če jan 15, 2004 3:46 pm

Skull23 je napisal/-a:No tole zadevo mam js mastno odzunaj, tam kjer so vijaki na kromiranem delu. Kaj bi lahko blo krivo?


Mas externi wastegate?Taksen kot ta al mas internega ze na turbini?
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če jan 15, 2004 3:47 pm

nebivedu je napisal/-a:Olje nekje pušča, ko je vse pod pritiskom. Tukaj bi mogu bit samo zrak, če jst prov vem. Al pa je pri tebi z odduškom kej povezano.
LP
Nebivedu


Skozi wastegate gredo odvečni izpušni plini, nobenega zraka..ker to je na kolektorju, zrak je sele v ceveh za turbino:)
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če jan 15, 2004 4:58 pm

Prow tak je kot nasliki, samo manj fancy. Sem gledal če bi se dalo recimo menjat samo tisti del ki je na sliki kromiran, pa sem vidu da je use v enem kosu, torej skupaj s tistim kosom cevi. Bom probal jutri enkrat eno slikco nardit. Če gredo izpušni plini skozi, bi pomenlu da mi pušča olje v izpuh, ne?
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če jan 15, 2004 5:08 pm

jp. Če ti tam ven olje prihaja pol ni z wastegatom nič narobe, ampak je že turbina slaba. Če so samo tisti semeringi notr je obnova dokaj poveni, ampak glede na kilometre, ki jih imaš je verjetno tut ostalo že bolj bogo.
Lahko pelješ na servis pa ti turbino pregledajo, sej dober mehanik bo še po zvoku in izpuhu videl koliko je ura. Lahko pa preprosto snameš cev za dovod zraka iz turbine pa veternico mal pomigaš. Os se lahko go in dol premika samo malo, recimo pol mm na obe strani. Če je kej več lufta pol je to znak da je turbina slaba. Če se os premika not in ven pol je to znak da je turbina že zanič, in verjetno tut polni ne več tako kot bi blo treba.
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če jan 15, 2004 7:14 pm

Ikst, wastegate pride privarjen na kolektor turbina pa privijacena na kolektor, se pravi po moji logiki, da nima turbine nobene zveze z tem, ali pa tudi...
Po mojem mnenju je vzrok v batnih obročkih in teflonih..Saj ko plini gredo iz motorja ven je med plini ze pomešano olje..In ko se v izpušnem kolektorju ustvari določen tlak, potem te pline pomešanje z oljem wastegate spusti ven..
Tak da dvomim, da ima turbina kakšno vezo tukaj..Če bi šlo za bencinski motor in bil blow off ventil masten od olja, takrat bi po mojem mnenju bil vzrok na turbini...
Ne vem, dobro bi blo, da bi poslikal malo zadevo, da bi točno vidli kaj mislis, ceprav se na te VAG motorje ne spoznam kaj dosti..
Kaj menis?
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če jan 15, 2004 9:40 pm

Bom poslikal ta vikend, obročki so vredu pomoje - skozi karter nič ne piha ven...
 
Uporabniški avatar
jaka-z
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:00 pm

Napisal/-a jaka-z Če jan 15, 2004 10:11 pm

iKst je napisal/-a:Turbine prodajajo in obnavljajo tukaj: http://www.beja.si/ pa še en tip je v obrtni coni Trzin pa se ne spomnim kako se mu reče. Cena je čist odvisna od stanja turbine, lahko že za 40k skoz prideš lahko pa daš tolk kot za novo turbino.
Če boš novo kupoval se ti ne splača pri nas nabavljat, ker se v tujini dobijo dost ceneje.

V industriski coni Trzin se z turbinami ukvarja Medja d.o.o.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če jan 15, 2004 10:47 pm

Mož ki mi je obnovu pumpo pravi da mam zjeban elektronsko štelanje gasa - nimam zajle. Zgleda da bo treba kupit ta kos in ga menjat.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Pe jan 16, 2004 10:33 pm

Hvala jaka-z! Bom preveru kateri so bolj ugodni, pa se bom odloču. Vglavnem ta kos o katerem dva posta gor govoru me bo priu stat 120k sit?!?!?! :shock: Nevem kaj bom naredu....
 
Uporabniški avatar
Matjaz86
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Če jan 22, 2004 9:37 pm

Napisal/-a Matjaz86 Če jan 22, 2004 9:44 pm

Lp!

Eno kratko vprašanje, prebrau sm "skor" vse v tejle debati, sam še zdj ne vem tega..
recimo da mam tele avtomobile:
Fiat Punto II 1.2 - 60KM
Fiat Punto II 1.2 16V - ??KM
Fiat Punto II 1.4 - 75KM
Fiat Punto II 1.8 Abarth - 130KM

Praktično dam turbino na vsazga Puntota, teoretično se mi na vse, razn na Fiat Punto II 1.8 Abartha - 130KM ne splača dajat turbine, mam prou?
Recimo kaj bi blo če bi dal turbino na VSE tele avtomobile.. kok bi kej pridobiu KM, pospeške, prednosti, slabosti?
Res je smešn da bi dau turbino na 1.2 oz 1.4 mašino, sam Punto II je moja ljubezen pa poleg stylinga je fajn če tut potegne mal boljš, a ni res?

Plz vse napište in odgovorte, tnx
 
Uporabniški avatar
perimund
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 633
Pridružen: Po sep 08, 2003 3:23 pm
Kraj: Monaco

Napisal/-a perimund Če jan 22, 2004 9:57 pm

zakaj bi bilo smesno
saj puntoGT ali uno turbo ali renault5GTt. so vsi 1.4 ce se ne motim (cca 120-140PS)
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če jan 22, 2004 11:26 pm

perimund je napisal/-a:zakaj bi bilo smesno
saj puntoGT ali uno turbo ali renault5GTt. so vsi 1.4 ce se ne motim (cca 120-140PS)


Punto GT je obstajal samo v 1 gen..Nasledil ga je 1.8 litrski HGT, ki je dosti pocasnejsi in manj brutalen..
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če jan 22, 2004 11:29 pm

Punto II je napisal/-a:Lp!

Eno kratko vprašanje, prebrau sm "skor" vse v tejle debati, sam še zdj ne vem tega..
recimo da mam tele avtomobile:
Fiat Punto II 1.2 - 60KM
Fiat Punto II 1.2 16V - ??KM
Fiat Punto II 1.4 - 75KM
Fiat Punto II 1.8 Abarth - 130KM

Praktično dam turbino na vsazga Puntota, teoretično se mi na vse, razn na Fiat Punto II 1.8 Abartha - 130KM ne splača dajat turbine, mam prou?
Recimo kaj bi blo če bi dal turbino na VSE tele avtomobile.. kok bi kej pridobiu KM, pospeške, prednosti, slabosti?
Res je smešn da bi dau turbino na 1.2 oz 1.4 mašino, sam Punto II je moja ljubezen pa poleg stylinga je fajn če tut potegne mal boljš, a ni res?

Plz vse napište in odgovorte, tnx


Na te motorje se ti ne splača dajat turbine, razen če mas na starni kakšen miljon, da bo zadeva delala b.p...
Če bi že dajal turbino gor potem bi jo dal na 1.8 , ker je kubitura motorja dosti velika, motor pa ima tudi dosti vecji tuning potencial..
Drugace pa kupi prejsnjega Puntoja 1 gen. 1.4 GT, pa das na njega se ene par 100 k SIT, pa ga spravis tja na 150 konjev al pa 160, pa si zmagu..Tako je moje mnenje..
Če bi ga jest nabavu, bi najprej menjal tesnilo glave, ter obnovil turbino, ter nabavil turbo timer..
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Matjaz86
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Če jan 22, 2004 9:37 pm

Napisal/-a Matjaz86 Če jan 22, 2004 11:31 pm

Poudarjam, samo punto II, 1ka mi je grda, no razn v enih pogledaih ne.. drgač pa abartha se res splača predelat.. 130KM je pa skor dost? :)
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če jan 22, 2004 11:35 pm

Punto II je napisal/-a:Poudarjam, samo punto II, 1ka mi je grda, no razn v enih pogledaih ne.. drgač pa abartha se res splača predelat.. 130KM je pa skor dost? :)


Temu HGTju jest nebi reku Abarth, v primerjavi z 1.4 turbo je prava lenoba..
Abarth mene ni preprical, na zalost, tudi vecina novinarjev ga kritizira, v primerjavi z prejsnjim GTjem...

LP..
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Matjaz86
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Če jan 22, 2004 9:37 pm

Napisal/-a Matjaz86 Pe jan 23, 2004 2:54 pm

Na primer.. kok KM, pospeški id ma pa ta star Punto GT?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov