Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
blink
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Če dec 11, 2003 5:59 pm

Napisal/-a blink Pe dec 12, 2003 3:35 pm

Sej RSRmotorsport majo tut zdej akcijo za avte pred l. 2000, chip tuning za 50.000 +ddv. Na njihovi strani sem dons vidu, pa še moč ti zmerjo.
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Pe dec 12, 2003 5:01 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Pe dec 12, 2003 6:37 pm

točno tko G-4S, potem se že bol splača hondo kupit :lol:
al pa mašino zamenjat :lol: :lol:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
MaTy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če dec 11, 2003 11:48 am
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a MaTy Pe dec 12, 2003 6:50 pm

Omelo je napisal/-a:OK, jst mam Twingca. Kje zaboga se pa pogleda kakšn računalnik maš notr?!?! Men nch jasno spljoh.


[img]ftp://car-invent.com/twingo.jpg[img]ftp://car-invent.com/twingo1.jpg[/img]


Poglej kje je ECU, upam da si zadovoljen !
Ce ga boš našel in boš pripravljen prit na TUNING si dobrodošel .....
Imamo že iskušnje z TWINGO-m !

Samo prej mi poglej kateri IDENT ima ECU !

LP
Matjaz
DIMSPORT - CHIP TUNING MIKROTEHNIKA
ASSISTENZA TECNICA - SLOVENIA
Mobile: +386 40 715 715
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

link do delujoče slike (twingo ecu)

Napisal/-a CarInvent Pe dec 12, 2003 8:49 pm

MaTy je napisal/-a:
Omelo je napisal/-a:OK, jst mam Twingca. Kje zaboga se pa pogleda kakšn računalnik maš notr?!?! Men nch jasno spljoh.


[img]ftp://car-invent.com/twingo.jpg[img]ftp://car-invent.com/twingo1.jpg[/img]


Poglej kje je ECU, upam da si zadovoljen !
Ce ga boš našel in boš pripravljen prit na TUNING si dobrodošel .....
Imamo že iskušnje z TWINGO-m !

Samo prej mi poglej kateri IDENT ima ECU !

LP
Matjaz


Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Jovo
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: Če avg 07, 2003 3:20 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jovo So dec 13, 2003 11:01 am

G-4S je napisal/-a:Everybody wants to be like VTI :twisted: .....joke


Tud jest se strinjam. Če hočte met Hondo si jo kupte ne pa iz P. in ostalih delat Honde :lol:
Najboljš avto je nov avto!!
 
Aleš
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 797
Pridružen: Če maj 23, 2002 4:19 pm

Napisal/-a Aleš So dec 13, 2003 1:25 pm

a zna kdo povedat kaj bi se dal pri corsi GSI narest s temu chip tuningom??????
 
MaTy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če dec 11, 2003 11:48 am
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a MaTy So dec 13, 2003 6:54 pm

Daj navedi malo več podatkov ...... ( motor, elektronika, .... )

Mislim, da bi šlo ...
DIMSPORT - CHIP TUNING MIKROTEHNIKA
ASSISTENZA TECNICA - SLOVENIA
Mobile: +386 40 715 715
 
blink
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Če dec 11, 2003 5:59 pm

Napisal/-a blink So dec 13, 2003 8:38 pm

Maty, kaj bi se pa dal dobit ven iz Clia II (l.99) 1.4 mašina..original 75 KM? Sicer ne vem zakaj ampak blokada je že pri 6100 obratih oz. do tolk obratov gre največ, moji sestri se zvrti 1.2 mašina do ene 6700 obratov.
 
Uporabniški avatar
Suljo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1339
Pridružen: Pe sep 12, 2003 9:51 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a Suljo So dec 13, 2003 8:43 pm

G-4S je napisal/-a:Everybody wants to be like VTI :twisted: .....joke

Ampak da boste imeli na 1.6 mašinah 160 konjev raje pripravite pribl. 1 mio. SITnih.

To ni poceni. Npr. filter na neodvisnih meritvah doprinese 3-6 HP, če je zmontiran tko kot pri meni (v odbijaču, kjer ne sisa vročega zraka). No, to je najmanjši strošek. Potem pa sledijo, celoten izpuh, druge odmične, sesalni kolektor, optimiziranje elektronike, potem pa ne bi bilo slabo vgradit druge bate (po možnosti špic bate) in druge komponente, ki so zmožne zdržati nove obremenitve. No pa smo na ca. 150 konjih. Pa ne pozabit potem še na zmogljivejše zavore in podvozje. Aja, pa treba se je zavedat, da potem avto ni več tehnično izpraven (emisije), več pije in je manj vzdržljiv (še posebaj kakšen FIAT powah, kjer bi dihtunge kar ven metal).

Filter in ausph, doprineseta nekje 10-15HP, potem pa še mal elektronika (to bi bilo nekje 300k SIT)

Ja to pa ni glih res da bi mogu dt 1 mio da bi meu 1.6 pa 160 konjou.Jst sm gledu da za mini cooperja tazga k mamo mi ti preprogramerajo ECU in sicer tko da ga ti uzamš vn iz auta in ga pošlš njim oni pa ti preprogramiranga pošlejo nazaj u roku 2h tednov.Nj pa bi iz serijskih 115 km dubu 165 km pa še 2-letno garancijo ti dajo.Cena pa pride okol 200k. tko da pomojem to kr drži :wink:
LP
 
MaTy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če dec 11, 2003 11:48 am
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a MaTy So dec 13, 2003 9:00 pm

Blink ....

Iz Clio se da nardit kr nekaj stvari .... ampak najpomembnejše je, da mi prosim
pogledaš katero motorno elektroniko imaš!

Po moji evidenci imaš naslednje možnosti :

ECU SIEMENS ali SAGEM z istim IDENtom : S 1153030100 B
ECU SAGEM z IDENTom : SAGEM 7700868294

Blokada naj bi bila nekje okrog 6250 ali 6500 Rpm ! Da se vsekakor prestavit !

Poglej in se odloči !

Lp
Matjaž
DIMSPORT - CHIP TUNING MIKROTEHNIKA
ASSISTENZA TECNICA - SLOVENIA
Mobile: +386 40 715 715
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky So dec 13, 2003 9:42 pm

Suljo je napisal/-a:
G-4S je napisal/-a:Everybody wants to be like VTI :twisted: .....joke

Ampak da boste imeli na 1.6 mašinah 160 konjev raje pripravite pribl. 1 mio. SITnih.

To ni poceni. Npr. filter na neodvisnih meritvah doprinese 3-6 HP, če je zmontiran tko kot pri meni (v odbijaču, kjer ne sisa vročega zraka). No, to je najmanjši strošek. Potem pa sledijo, celoten izpuh, druge odmične, sesalni kolektor, optimiziranje elektronike, potem pa ne bi bilo slabo vgradit druge bate (po možnosti špic bate) in druge komponente, ki so zmožne zdržati nove obremenitve. No pa smo na ca. 150 konjih. Pa ne pozabit potem še na zmogljivejše zavore in podvozje. Aja, pa treba se je zavedat, da potem avto ni več tehnično izpraven (emisije), več pije in je manj vzdržljiv (še posebaj kakšen FIAT powah, kjer bi dihtunge kar ven metal).

Filter in ausph, doprineseta nekje 10-15HP, potem pa še mal elektronika (to bi bilo nekje 300k SIT)

Ja to pa ni glih res da bi mogu dt 1 mio da bi meu 1.6 pa 160 konjou.Jst sm gledu da za mini cooperja tazga k mamo mi ti preprogramerajo ECU in sicer tko da ga ti uzamš vn iz auta in ga pošlš njim oni pa ti preprogramiranga pošlejo nazaj u roku 2h tednov.Nj pa bi iz serijskih 115 km dubu 165 km pa še 2-letno garancijo ti dajo.Cena pa pride okol 200k. tko da pomojem to kr drži :wink:
LP

hja +50km :? :? :? te bo pršlo še več ko bo treba mašino menjat...

aja ustavu se boš pa kako??nov komplet večjih bremz: takoj čez 300k... :wink: :wink:
SlikaSlika
 
Koshir
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: To avg 19, 2003 10:03 am

Napisal/-a Koshir Po dec 15, 2003 11:27 am

Narod DYNO gor pol bomo pa vidl kaj dela ta cip tuning
Brez DYNOta ni nic...

Filter da tud najmanj 15HP in se tud ful cut ful bol potegne veste

Pa krom ventilcki tud..
Jaz bom tistemu tipu v SG verjel ko bo samo en dyno dal gor sam enga prej pa ne!!!

LP

P.S.: aja da nau kdo mislu da nic ne vem o cip tuningu je bil na mojem avtu k folk se vedu ni za to pa je moral bit se nekistvari zraven pomenjanih da se je dobil pravi izraz cipa (filter pravilno zmontiran + kolektor 4-2-1 + totakl odprt sporten izpuh od zacetka do konca...
Tko da :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Po dec 15, 2003 11:49 am

TypeKoshiR je napisal/-a:Filter da tud najmanj 15HP in se tud ful cut ful bol potegne veste


ja, mogoce pri avtu s 300 konji... ...al pa v kombinaciji s chip tuningom (primerjava - chip-tuning/chip-tuning+filter)... :?
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
Koshir
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: To avg 19, 2003 10:03 am

Napisal/-a Koshir Po dec 15, 2003 3:09 pm

Zok je napisal/-a:
TypeKoshiR je napisal/-a:Filter da tud najmanj 15HP in se tud ful cut ful bol potegne veste


ja, mogoce pri avtu s 300 konji... ...al pa v kombinaciji s chip tuningom (primerjava - chip-tuning/chip-tuning+filter)... :?


To je bla sala !!!
Nisem tega mislil kot resno !!!

LP
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po dec 15, 2003 9:06 pm

G-4S je napisal/-a:Everybody wants to be like VTI


Ne bi se branu priznam. Sam za začetek je boljš neki kar je manj škoda :wink: :twisted: .
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo To dec 16, 2003 10:33 am

Ojla,da se se jaz pridruzim!
Tip Pugi ma cistoma prav, sicer sem samo njegovo pisavo prebral!
Kar se tice one 206ke: v dveh dneh se tudi "zrak" spremeni! Temperatura+tlak+vlaznost= zato onih 3km!
Podatki so le takrat dobri ko se kaj primerja,ane?!!Filing fantje tisto more bit!
sprasujem se pa tud,da zakaj bi lahko chipan avtek se zaj****? Zaradi vecjih obratov?Hmm onih +priblizno 500obratov pomoje NE,dejstvo pa je da pri vecjih obratih je vecja obraba ce ze govorimo o mikrometrih ali celo manjsih merah.
Drugace pa,pomoje niti eden od nas si ne kupi avto zato, da bo ga uporabljal cel life!
 
blink
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Če dec 11, 2003 5:59 pm

Napisal/-a blink To dec 16, 2003 3:28 pm

MaTy je napisal/-a:Blink ....

Iz Clio se da nardit kr nekaj stvari .... ampak najpomembnejše je, da mi prosim
pogledaš katero motorno elektroniko imaš!

Po moji evidenci imaš naslednje možnosti :

ECU SIEMENS ali SAGEM z istim IDENtom : S 1153030100 B
ECU SAGEM z IDENTom : SAGEM 7700868294

Blokada naj bi bila nekje okrog 6250 ali 6500 Rpm ! Da se vsekakor prestavit !

Poglej in se odloči !

Lp
Matjaž



Motorna elektronika? To misliš računalnik? Kje ga pa ma Clio II B1?

lp
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy To dec 16, 2003 9:44 pm

Pa dej PUGI, zanasej se ti na svoje filinge, pa ne nabijej postov, kaj se bolj splača (kolektorji izpuh itd)..Se vidi, da nimas pojma o tuningu..
Zakaj obstajajo recimo firme za hondo, ala MUGEN, SPOON, TODA itd..Da ti z menjavo kolektorja in drugih stvari pridobijo par konjev..Ter, da zato placas kar nekaj denarja..
O tvojih konjih lahko samo sanjas...Mislim, da se bo kosir edini strinju z mano, ki je dal ze zlo dost cez v svoji tuning karieri...
Pa se to.. A filter ti da kr 5-10% konjev, jest bi mel tak filter :lol: , to je edn napisu..
Oprostite mi, ampak eni res ne vete kaj pisete..
Lahko se pogovarjamo samo o tem, da je filing boljsi, berite drugace avto vlece kot prej..Ne moremo se pogovarjati o konjih..A je OK...Ker dejstvo je, da firme, ki predelujejo recimo honde in tudi druge firme, ki predelujejo N/A motorje imajo svoje inžinirje, ter opremo, kakrsnoa cela slovenija nima..Ter za primer honda vti, recimo menjava izpušnega kolektorja ter komplet odprt izpuh, ter dobro seanje zraka beri CAI (cold air intake) prinese med 12-15 konji..Predelava stane pa cca 200k SIT...
Enostavno cela evropa, oziroma cel svet ne pozna takega tuninga kot ga poznamo pri nas..Res ko pridemo v evropo se nam obetajo dobri casi, cel svet bo vozu k nam tunat avte...Kaj je boljse kot pa da za 200 eur dobite konje, ki si jih lahko vsak sam zeli..Dejte zresnte se mal no..
Na filing se lahko zanasate ampak to ni oprijemljiv dokaz, pokazite dyno, potem se bomo pogovarjali in realno vidli kolk konjev doda ta hud cip tuning...Ampak jest vem kaj je problem pri vas feeling tunerjih, nocte se sprijaznt z resnico..Da je to pač bolj feeling kot pa realno pridobljena moč..
Sej a vete, ko sm dal jest v vtija sportn filter sm tud mislu, da mam + 15 konjev, a kaj ko na koncu ugotovis, da je to vse le filing, dyno pa pokaze kaksnega konja ali dva...
Ko berem te poste se res lahko samo smejim... :lol:
pa brez zamere..Spremnit blokado in krivuljo navor zna vsak cepec, ki se vsaj malo spozna na programiranje...
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS To dec 16, 2003 10:43 pm

:D Dober post!
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov