Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Če mar 11, 2010 2:24 pm

Če hočeš uveljavit želje idi v novo mesto k tunercu.
 
mihcp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če mar 11, 2010 12:51 pm

Napisal/-a mihcp Če mar 11, 2010 3:04 pm

Želje so le samo želje, kaj pa je najboljše za moj avto in motor, pa sam nisem strokovnjak, zato rabim nekoga, ki bi mi seveda povedal ali so želje realne in neškodljive in predvsem tuning naredil tako, da na dolgi rok avta ne bo preveč obremenjeval. Sam sem bolj umirjen voznik, zato bi mi navor v spodnjih vrtljajih zelo prav prišel, občasno pa tudi pritisnem...

Po vsej verjetnosti bom šel k RSR. Ali ima kdo slučajno od vas izkušnje s čipanim 1.5 dci 105 Km? Je prirastek navora vreden denarja (360 €). Gospodična na RSR mi je samo skos govorila, da bo avto bolj odziven, lažje prehitevanje... ni pa znala povedati koliko bolj odziven. Zato me zanimajo izkušnje iz prakse.

Če prav zastopim, je prirastek moči pri RSR subjektivne narave in ni podkrepljen z grafom ali meritvami. Razen če doplačaš valje, ki so v Ribnici (+60€)

Drugače pa najlepša hvala za vse odgovore.
Lp
Megane Grandtour 1.5 dci 105 Km
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če mar 11, 2010 4:28 pm

Doche je napisal/-a:Če hočeš uveljavit želje idi v novo mesto k tunercu.

prav on je priporočil RSR.... :-P :lol: post nad tvojim..... :mrgreen:
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc Če mar 11, 2010 4:59 pm

izbiral je med temi dvemi in dal sem mu odgovor...

Ne mislim se vmešavati vmes, saj sem z RSR-om v zelo dobrih odnosih, pa tudi z SKN-om nisem v slabih, tako da...vsak se bo sam odločil kam bo peljal svoj avto.
Tuned to perfection !!!
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Če mar 11, 2010 5:06 pm

erc je napisal/-a:izbiral je med temi dvemi in dal sem mu odgovor...

Ne mislim se vmešavati vmes, saj sem z RSR-om v zelo dobrih odnosih, pa tudi z SKN-om nisem v slabih, tako da...vsak se bo sam odločil kam bo peljal svoj avto.



evo to pa je pohvale vredena gesta.Si nebi mislu,da je to možno v sloveniji :)
Erc za tist filter se bova pa tko zmenila ko se zunaj malo dvignejo temperature :)
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
mihcp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če mar 11, 2010 12:51 pm

Napisal/-a mihcp Če mar 11, 2010 8:32 pm

erc je napisal/-a:definitino RSR, vse programe razijajo sami na valjih medtem ko SKN samo snema mape,jih nekam pošilja in dobi nazaj modificirane brez kakršnihkoli zagotovil, da si res dobil željeno moč in navor.
Pa ne misliti, da zdaj jih neki pljuvam, da ne delajo dobro, sam vem da večina tuning ponudnikov kar piše pridobljeno moč brez da bi sploh kadarkoli zadevo dejansko izmerili. Sam vem kako se dela zadeva in povem ti da se večina map dela popolnoma napamet (par % se dvigne tlak in poveča gorivo) in nimaš nobenega zagotovila, da boš res dobil obljubljene performanse. predvsem pa tu je poudariti, da je tu še pomemben faktor razporeditve navora skozi celotno območje vrtljajev (da ne obremenjuješ sklopke in vztrajnika) in pa sama dimljenost vozila katere tudi ni za zanemarjati. Da o dolgoročnih učinkih napamet pisanih map raje ne govorim.


Najlepša hvala bom sigurno tvoje priporočilo in mnenje vzel na znanje.

Če bi pa slučajno kdo šel v marcu na RSR chip tuning, pa greva lahko skupaj, da se zmenimo za kakšen % več popusta.

Lp in hvala.
Megane Grandtour 1.5 dci 105 Km
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Če mar 11, 2010 9:07 pm

sašo5 je napisal/-a:
Doche je napisal/-a:Če hočeš uveljavit želje idi v novo mesto k tunercu.

prav on je priporočil RSR.... :-P :lol: post nad tvojim..... :mrgreen:


Sem imel odprto temo en čas pa nisem refreshal pred postanjem oops
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc Pe mar 12, 2010 8:42 am

nisem dejal da je boljši ali slabši. Osredotočil sem se le na posebne želje ki jih ima dani uporabnik in v tem primeru se nagibam k RSR, je pa to seveda samo moje mnenje

Vprašaj se, kako pa uspevajo chiptuning.name al kaj so ze. Pred tabo snamejo mapo in ti jo modificirajo, da vozilo bolj gre. Tisti, ki je bil zraven vam lahko osebno pove kako je to narejeno: pač po občutku se poveca tlak turbine in doda gorivo in se stranka zapelje en krog in pove ali je zadeva uredu. Brez vsakih kvalitetnih testiranj, meritev ipd. Kako ti potem lahko zagotovi da je to TO in tudi da si dobil tiste konje, ki jih ponudnik navaja na spletni strani???

Jaz sploh nočem oglaševati na tak način, ker vsak avto modificiram posebej in ga tudi testiram. Nočem se pa tudi spuščati kdo od njiju je boljši, je pa sigurno, da vsak od njih ima svoje prednosti in slabosti. Navsezadnje pa je bilo nekaj SKNovcev včasih zaposlenih pod RSR streho.

Ti pa lahko povem iz osebnih testiranj določenih chip tuningov (med njim ni bilo SKN ali RSRovih, da ne bo pomote) in ti lahko povem, da ko sem nekaterim avtom meril razmerje gorivo zrak in je bil kar 10:1 in to pri tlaku manjšem od enega bara. In to je bilo narejeno tudi iz priznanih tuning hiš v italiji. In glede na to, da sem na chip tuning seminarjih v italiji bil prisoten tudi jaz vem kako te "tunerje" učijo kako modificirati mape. Na zacetku jim odpreš tlak turbine, na koncu ga zapiraš, in mu v bosotu dodaš 5-10% goriva kar pripelje v prebogato mešanico goriva in zraka, aja pa vzig dajo nazaj za 2 stopinji. To ti lahko povem iz osebnih izkušenj v ALIENTECH tuning hiši v Milanu. Nobenih valjev tu ni bilo omenjenih, niti širokopasovne lambde sonde in podobno. Zato pa je danes lahko vsakdo "tuner" ki ima 2000 eur za software.
Pri nalaganju tujih map v računalnik lahko pa tu včasih pride do kakega problemčka saj bencin v SLO ni tako kvaliteten kot v Nemčiji. Če ti misliš, da bo mapa ki so jo razvili recimo na švedskem in bo dodobra naostro napiljena (da bo stranka res dobila to obljubljeno razliko) bila primerna tudi za slovenski bencin ali celo morda za drzave bivše juge (srbija sploh nima 98okt. bencina na črpalkah!!!) se motiš. Če pa bo ta mapa narejena z rezervo potem pa tako ali tako ne bo dosegala obljubljenih številk ki jih tuner navaja. Sam sem ze videl mape iz nemškega MAINZ motorsport tuninga nalozeno v BMW M3ju ki je zelo rada klenkala kar je opazil tudi voznik tega vozila...
Tuned to perfection !!!
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe mar 12, 2010 8:49 am

Za ceno ki jo vidiš na ceniku od SKn in RSRja dobiš genrični čip..individualne mape, ki so zadnje čase toliko priljubljen predmet debate, pa lahko dobiš pri obeh in verjetno pri tebi Erc... za "osnovno" čipanje pa je vseeno kdo bo naredil. RSR ima veliko za sabo, SKN pa prav tako. Plus v obeh firmah delajo ljudje ki niso ravno par let nazaj prodajali bonbone...

:D

lp
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Pe mar 12, 2010 9:32 am

erc je napisal/-a:nisem dejal da je boljši ali slabši. Osredotočil sem se le na posebne želje ki jih ima dani uporabnik in v tem primeru se nagibam k RSR, je pa to seveda samo moje mnenje

Vprašaj se, kako pa uspevajo chiptuning.name al kaj so ze. Pred tabo snamejo mapo in ti jo modificirajo, da vozilo bolj gre. Tisti, ki je bil zraven vam lahko osebno pove kako je to narejeno: pač po občutku se poveca tlak turbine in doda gorivo in se stranka zapelje en krog in pove ali je zadeva uredu. Brez vsakih kvalitetnih testiranj, meritev ipd. Kako ti potem lahko zagotovi da je to TO in tudi da si dobil tiste konje, ki jih ponudnik navaja na spletni strani???

Jaz sploh nočem oglaševati na tak način, ker vsak avto modificiram posebej in ga tudi testiram. Nočem se pa tudi spuščati kdo od njiju je boljši, je pa sigurno, da vsak od njih ima svoje prednosti in slabosti. Navsezadnje pa je bilo nekaj SKNovcev včasih zaposlenih pod RSR streho.

Ti pa lahko povem iz osebnih testiranj določenih chip tuningov (med njim ni bilo SKN ali RSRovih, da ne bo pomote) in ti lahko povem, da ko sem nekaterim avtom meril razmerje gorivo zrak in je bil kar 10:1 in to pri tlaku manjšem od enega bara. In to je bilo narejeno tudi iz priznanih tuning hiš v italiji. In glede na to, da sem na chip tuning seminarjih v italiji bil prisoten tudi jaz vem kako te "tunerje" učijo kako modificirati mape. Na zacetku jim odpreš tlak turbine, na koncu ga zapiraš, in mu v bosotu dodaš 5-10% goriva kar pripelje v prebogato mešanico goriva in zraka, aja pa vzig dajo nazaj za 2 stopinji. To ti lahko povem iz osebnih izkušenj v ALIENTECH tuning hiši v Milanu. Nobenih valjev tu ni bilo omenjenih, niti širokopasovne lambde sonde in podobno. Zato pa je danes lahko vsakdo "tuner" ki ima 2000 eur za software.
Pri nalaganju tujih map v računalnik lahko pa tu včasih pride do kakega problemčka saj bencin v SLO ni tako kvaliteten kot v Nemčiji. Če ti misliš, da bo mapa ki so jo razvili recimo na švedskem in bo dodobra naostro napiljena (da bo stranka res dobila to obljubljeno razliko) bila primerna tudi za slovenski bencin ali celo morda za drzave bivše juge (srbija sploh nima 98okt. bencina na črpalkah!!!) se motiš. Če pa bo ta mapa narejena z rezervo potem pa tako ali tako ne bo dosegala obljubljenih številk ki jih tuner navaja. Sam sem ze videl mape iz nemškega MAINZ motorsport tuninga nalozeno v BMW M3ju ki je zelo rada klenkala kar je opazil tudi voznik tega vozila...


Vidim, da marsikdaj usekaš "mimo". Že v prejšnjih postih, pa da ne navajam...
Verjamem, da ima RSR dobre mape. Da ne bo zdaj Matjaž u luft skočil, ker je to tema rsr-a.
Verjamem tudi, da ima SKN dobre mape. Zakaj? Tako RSR kot SKN sta naredila že veliko točno takih avtov, kot se sprašuje in se naslednjega optimira točno tako, kot se je na prejšnjem identičnem (mislim na avto z enakim motorjem in isto software verzijo) izkazalo za dobro. Tu potem vsak tuner naredi kar misli, da je najbolje.
In mi map ne pošiljamo "ne vem kam" kot si napisal nekje zgoraj ampak v centralo v Nemčijo...kjer verjamem, so naredili verjetno več takih cliotov(tudi na valjih, če želiš to slišati), kot ti vseh renaultov. Brez zamere, imajo pač veliko večji trg za seboj kot mi sirote male.

Je pa res, da če se želi custom optimiranje določenega avta (ker si to želi stranka), da ga je potrebno pač postaviti na valje - konkretno takega cliota, in se tam poigrati z njim. To je odločitev stranke.

Moram še to dopisat; v tvojih postih, kolikor te spremljam, nekako venomer znova poudarjaš, da je le čip spisan na valjih dovolj dober. Kar nekako se mi zdi, da vedno znova želiš stranko pripeljati k sebi (katerokoli) 8) , sicer nič slabega to - ampak vseeno me zmoti dejstvo, da tudi če peljem sedaj naprimer peljat avto tunirat k ABT-ju v Nemčijo, mi bodo enostavno naložili mapo za moj avto in ne bodo delali mape še enkrat na valjih za ta model, s tem računalnikom in software verzijo. Zakaj bi? Če je z avtom vse ok, tega ni treba. In na to da celo Audi garancijo...
Tu hočem poudariti, da vsak dober tuner je vsaj enkrat spisal mapo na valjih za dotičen model in potem ne vidim razloga, da bi vedno znova moral enak avto zopet delati na valjih (razen če so drugačne verzije). In ja, seveda je predvidel slabši bencin na drugačnih trgih. Za to obstajajo manj in bolj agresivne mape...


Pa pozabi alientech, ker če se zanašaš na njihove mape, ki ti jih njihov program "predoznači" in se potem z njimi poigraš in si misliš, da si naredil chip tuning... Upam, da se ti ne, ker njihova predefinicija map velikokrat ni točna, da ne omenim, da jih ogromno potrebnih za dober čip sploh ne predifinira... Skratka moraš sam vedeti, kje je kaj v čipu za popravit....in tu so potem zadaj izkušnje z določenimi modeli in razlike med tunerji.

Glede na izkušnje in nekaj let bolj podrobnega spremljanja mapiranja ti lahko povem, da NE poznam nobenega, ki bi razvil svoje mape za VSA vozila... Še ogromni tunerji po Evropi me le stežka prepričajo, da so sami razvili vse mape. Je enostavno preveč avtov, s preveč motorji, s preveč različnimi softwareji ali drugimi proizvajalci računalnikov v istem modelu, vsako leto ogromno novih modelov,....

In da je bilo navajam tebe - "kar nekaj SKNovcev zaposlenih pod streho RSR-a" - od kje ti pa te buče?? Ne vem ali si tako mlad v tej sceni al pa naiven... Edini zaposlen pri nas, ki je imel skupno službo pri RSR-u je bil Janez, fejst dečko, ki pa mislim tako pri RSRu kot pri nas ni razvijal map... Pa ga ni več pri nas niti pri RSRu. Kdo drug pa je še tak, pa očitno veš samo ti :D . To je tisto posploševanje, ki ga ljudje radi bleknejo, kot si to storil ti.

Kakorkoli, fantu, ki sprašuje za optimizacijo;
ali boš peljal k RSR al k SKN - verjemi, da ti bosta oba čipa dobro služila...in da bo avto v vsakem primeru bolj odziven (to iščeš kot sem razumel). Jasno pa je, da ti punca pri RSR-u ni mogla povedati koliko bolj odziven. Niti si ne predstavljam, kako bi ti to lahko razložila??

Če pa se želiš prepričati ali imaš res toliko konjev po posegu, moraš pa iti na valje...
Je pa razlika zelo opazna takoj po čipiranju.... in bolj važno je kako se avto pelje, kot same številke iz valjev...

Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc Pe mar 12, 2010 9:54 am

1. jaz ne uporabljam alientechovega softwera (ecm titanium )
2. jaz zaenkrat (še) modificiram vsak avto posebej, saj za to rabim le 15 minut (dizel naprimer). Pa vsaj vem kaj sem dal iz svojih rok.

Seveda je v tvojih navedbah veliko resnice in temu ne bom oporekal, ampak raje naredim tako, kot da mape pošiljam preko devetih gora in placujem drugim, da mi delajo zadeve in z tem sem tudi težje fleksibilen pa tudi težje stojim za tem, če je prislo do kakega problema ali nezadovoljne stranke in se tudi ne vem kam obrnit ko nastane kak manjši problem (čisto nesmiseln primer, recimo da bi vozilo potemtakem cukalo pri nizkih vrtljajih).

Seveda pa vsakdo tule od nas piše izključno zaradi svoje reklame, jaz, ti, Matjaz in drugi.
Tuned to perfection !!!
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Pe mar 12, 2010 11:09 am

Roko na srce :) ma pa Matjaž največje zverine parkirane v garaži, pri drugih še nisem bil, sam mislim da čez ne gre
Slika Slika
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk Pe mar 12, 2010 3:01 pm

Poglej si par tem pa bos vidu kaj ima SKN parkirano sej ce pac nima SKN na spletni strani objavljeno ne pomeni da niso bili tam avti kot so RS4 pa evo ix
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet Pe mar 12, 2010 11:16 pm

erc je napisal/-a:1. jaz ne uporabljam alientechovega softwera (ecm titanium )
2. jaz zaenkrat (še) modificiram vsak avto posebej, saj za to rabim le 15 minut (dizel naprimer). Pa vsaj vem kaj sem dal iz svojih rok.

Seveda je v tvojih navedbah veliko resnice in temu ne bom oporekal, ampak raje naredim tako, kot da mape pošiljam preko devetih gora in placujem drugim, da mi delajo zadeve in z tem sem tudi težje fleksibilen pa tudi težje stojim za tem, če je prislo do kakega problema ali nezadovoljne stranke in se tudi ne vem kam obrnit ko nastane kak manjši problem (čisto nesmiseln primer, recimo da bi vozilo potemtakem cukalo pri nizkih vrtljajih).

Seveda pa vsakdo tule od nas piše izključno zaradi svoje reklame, jaz, ti, Matjaz in drugi.


Ervin samo nekaj mi pa prosim razloži, ker tako kot sem se pred kratkim nasmejal pa še ne.
Kolega je šel k tebi da bi mu čipiral avto (modri Audi S3, 1.8t).
Tvoj odnos/odgovor pa totalno zlagan in amaterski, najprej si mu prebral ven program nato pa izustil: "Tvoj avto ima dva različna programa. Za to bom potreboval vsaj teden dni, da pripravim program..." ? Prosim tole razloži, ker večjih buč pa še nisem slišal. V enem tednu ti jaz poklepam, poličam in sčipiram S3 1.8t pa še alarm in gps sledenje vgradim, če je potrebno.
Po drugi strani se pa tu hvališ, da sčipiraš avto v 15 minutah (kar tudi RSR, SKN, AE) ne naredijo in se ne hvalijo s tem, pa roko na srce imaš daleč najmanj izkušenj in referenc).
Pa še par cvetk sem slišal iz tvojih ust (enkrat celo osebno pri merjenju na tvojih valjih), ki ti totalno zbija kredibilnost. Pa tudi tvoje mape sem že videl in težko rečem, da so blizu optimalnih. Potem mi je ena stranka nekaj časa nazaj dejala, da je pri tebi hotela izmeriti M3 na valjih in da si se zgovarjal na napake v mapah (ker je bil avto sčipiran), ker se ni zvretl do konca obratov. Baje pa, da sploh nisi znal dati avta v način za merjenje na valjih oz. sploh nisi vedel za to niti nisi imel testerja... Skratka zgodbic kolikor češ tudi iz tvoje garažice.
Predlagam, da se vsak drži svojega, strank je za vsak profil dosti, vsak naj se razvija in izboljšuje, rezultati in zadovoljne stranke govorijo za vsakega v prid.

Lp,
D.

p.s.: Pa ne briši postov, ki ti ne "dišijo" na tvojem forumu.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
BOKI81
Novinec
 
Prispevkov: 302
Pridružen: Sr apr 30, 2008 7:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a BOKI81 So mar 13, 2010 3:58 am

Bel-Tirid je napisal/-a:Roko na srce :) ma pa Matjaž največje zverine parkirane v garaži, pri drugih še nisem bil, sam mislim da čez ne gre


To pa res...ko je moj avto delal sem sam :shock:
Drugače pa zelo zadovoljen z RSR-om.
lp
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc So mar 13, 2010 10:04 am

oprosti, ampak k meni ni prišel noben Audi S3 ki ga navajaš ti. ne vem odkod ti ta informacija. Očitno se je tip pogovarjal z nekom drugim, z mano ne, za tem stojim kot pribito.

Če dizla (ok, ne vsakega) ne moreš čipirati v tem času potem res ne vem kaj delaš...

In zopet neka navajanja ki so zrastla samo v tvoji domišljiji. Tako kot okoli BMWja. Edini avto ki ga nisem mogel izmeriti je bil M3 SMG, za katerega pa nikoli nisem dejal da je kriva kakršnakoli modificirana mapa. O tem si lahko tudi prebereš na slo BMW forumu. torej lazi, lazi in zopet lazi...

in noben post ni bil nikoli izbrisan na mojem forumu, razen tistih reklam, ki ponujajo viagro in sex po internetu.

in nazadnje: ti bi moral iti za politika ker imaš bujno domišljijo in znaš dobro obračati besede drugih in si nove celo sproti izmišljati.

---

aja, še vedno nisi pokomentiral mojih prestarih valjev...
To samo potrjuje mojo napisano razlago zgoraj..
torej lazi, lazi, lazi...

---

in ko govoriš o izkušnjah: a misliš, da jaz nimam kje koga (v slo ali evropi), da mu pri avtu, katerega nisem najbolj vajen, pošljem mapo v pregled in popravek ali da dobim njegovo mnenje? Res je, moje izkušnje z samim čip tuningom niso tako velike kot od marsikoga drugega, ampak ne misli, da potem zadeve naredim nar nekam tjavdan napamet in upam da bo vredu. Sem človek, ki si pri zadevah, ki jih ne obvlada vzame čas in si raje vzamem veliko čassa, da dam zadevo iz rok kot se spodobi, kot pa da bi samo na hitrico nalozil neki popravek in čakal kdaj me pokliče, da je šel motor v k...

Lahko pa zatrdim, da pa zelo dobro obvladam tuning vozila na valjih, pa naj bo kakršnokoli osebno vozilo, le da imam popolno kontrolo nad njegovim krmilnim sistemom. Navsezadnje v motorsportu imam (pa sem zacel obratovati leta 2008) kar 6 dirkalnikov (robida seat leon, počkaj integra type r, poglajen suzuki swift gti, maraz-nagode rover MG, Novosel civic type r, novak citroen saxo) in med njimi ni niti enega do sedaj, ki bi mu kadarkoli odletel motor.

Da si pa videl moje mape pa močno dvomim. Do sedaj še nisem imel ene stranke z LJ registrsko tablico. Velika večina čipiranih vozil je v dolenjskem okolišu, zelo redki so v MB okolišu pa mislim da niti eden ni imel kake pritozbe na mene. Edino honde izvirajo iz cele SLO in tudi sosednjih drzav, tu pa lahko rečem da večino, ki se vozi po Sloveniji sem stunal jaz, da imaš pa tam pomisleke na moje delo mapiranja se pa lahko samo smejem. rade volje se spustim v kakršnokoli tekmovanje čipiranja honde pa da vidimo, kdo je zmožen narediti vozilo hitro, emisijsko ustrezno in obenem tudi varčno in pa vzdržljivo!!!


no pa vrnimo se k temi: RSR ČIPIRA VSAKO VOZILO INDIVIDUALNO. KDOR GOVORI DRUGAČE LAŽE!" . Bil sem včeraj osebno pri njemu praktično celi dan in videl vse na lastne oči, da je vsako vozilo modificiral po željah stranke!!!



--
edit mactron: Glede na to, da si tako vesten pri svojem delu, se bos tudi drzal nasega pravilnika - clen 3.5 :idea:
Tuned to perfection !!!
 
part1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr mar 17, 2010 11:52 am

Napisal/-a part1 Sr mar 17, 2010 11:54 am

Kako je pa z izpuhom po chiptuningu. Tu mislim izpusti CO2 in ostalih stvari na tehničnem pregledu.

LP
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Če mar 18, 2010 7:38 am

nekje je izpust manjši nekje večji, običajno še vedno v mejah normale, problem znajo biti le tuning boxi ki povečajo samo vbrizg goriva

LP
 
part1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr mar 17, 2010 11:52 am

Napisal/-a part1 Če mar 18, 2010 12:25 pm

Hvala za odgovor. Zdaj sem se dokončno odločil za chiptuning. Samo finance je še potrebno zbrati na kupček :D
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe Če mar 18, 2010 1:15 pm

mel golfa IV čipanga pri RSR, čipan je bil cca. 100.000km, in še zdaj dela brez problema vse. Zdj mam pa fabio in isto zadovoljen.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov