Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Če okt 15, 2009 9:11 pm

abbe: Ja na 1.5 bara je bil ja. Pa sj ni važn končajmo s tem bomo že dokazoval s posnetki ;). Sj ni problema drugače sm že reku ne gre se kdo bo koga poču zanima me na kakem nivoju je avto.

Lahko noč
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če okt 15, 2009 9:20 pm

off:
počasi sem že sit te teme, 600 postov za 2 posnetka in nekaj slik, mislim....brezveze komentirat in me ne bo čudilo, če bo tema "izginila"
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Če okt 15, 2009 9:25 pm

Iz 0,95 bara na 1,5 bara boš dobil okrog 60 mogoče 70 konjev, kar bo še zmerem premalo za micko kajšele za m3
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Če okt 15, 2009 9:26 pm

adis ne ti zaj tukaj temo žalit, crx je pravi m3 killer :EE
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Če okt 15, 2009 9:48 pm

rokbrumen je napisal/-a:rs2: Ja to sm slišu mi je reku danes frend, da škodi kolektorju ?? Je res to?


Tako na hitro;

če kolektor ni ravno 321(h) rossfrei (stainless steel), ti bo zaradi tvojega traka še prej počil...
Zaradi traka se segreva hitreje, ohlaja počasi, kar ga pa zjaha je pa še večja temperatura zaradi tega (da ne govorim, da imaš izpušne pline na turbini bolj vroče)...

Ko je kolektor vroč je občutljiv, teža turbine in pa vibracije pripomorejo k temu, da poči...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Če okt 15, 2009 9:51 pm

abbe je napisal/-a:jst ce sm prou zastopu je pocu dol m3 ko je mel odprt na 1.5 bara.zj ma na 0.94 zato mu gre tok slabse.
ko bo cez 4 tedne odpru na 1.5 poj bo pa pocu dol locota.


Jaz stavim na Locota :D
M3(serijski V8) pa dvomim da do 200 dol poči Locota...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Pe okt 16, 2009 8:58 am

lenivec, adis: Če bota pogledala na stran 28 bota vidla posnetka mene in LoCota in kr neki slik je gor danih ko smo rihtal turbino itd. Zato ne govorti samo o 2h posnetkih v celi temi ker ni tako, malo poglejta okoli pa bota vidla.

rs2:
Dobro pol bom raje kolektor odpru downpipe pa lahk pustim ane?

Drugače pri 1,5 bara ima avto očitno več moči kot sedaj. Skor da ni primerjave zdj pa potem.
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Pe okt 16, 2009 9:50 am

za moje pojme je 1.5 bara obcutno prevec, na osnovno masino...orginal gred, orginal ojnice, bati, obrocki...

kot pravi reporter milan, "samo pfuuufffff je naredlo" =), hehehe...

malo za salo malo za res...

lp, dominic...

p.s. ceprav ti tega ne zelim...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe okt 16, 2009 10:11 am

off:

rokbrumen je napisal/-a:lenivec, adis: Če bota pogledala na stran 28 bota vidla posnetka mene in LoCota in kr neki slik je gor danih ko smo rihtal turbino itd. Zato ne govorti samo o 2h posnetkih v celi temi ker ni tako, malo poglejta okoli pa bota vidla.
[b]


popravek tvojega naslova:
Popravil je rokbrumen dne, pet okt 16, 2009 10:03 am, popravljal je 5 krat

naslov teme si popravil šele po mojem objavljenem postu tako, da sproti popravljaj naslov teme itd.
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk Pe okt 16, 2009 10:20 am

Jst sem nekje zasledili to Ceramic coat kaj pa ce bi z tem premazal to dela kavs motorsport
Keramični premazi znani pod angleškim imenom Ceramic coat se uporabljajo za termalno zaščito raznih strojnih delov.
Veliko se uporablja tudi v avtomobilizmu in sicer za termalno zaščito izpušnega kolektorja. Kolektor se prevleče z keramičnim premazon odpornim proti 1000°C+ in tako ustvarimo termalno zaščito in zmanjšamo temperaturo v motornem prostoru. Poleg tega se ohranja višja temperatura izpušnih plinov, kar posledično vpliva na hitrejše odvajanje le teh. Rezultat je tudi delno povišana moč motorja. Je odličen nadomestek za trakove (header wraps) kateri negativno vplivajo na izpušni kolektor, saj ga s časoma razjedo (korozija) medtem ko ceramic coat deluje tudi, kot korozijska zaščita.
A2R.SI
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Pe okt 16, 2009 12:19 pm

jani.vuk: Hvala za info :tomidelej:

dominic: Motor sm že omenu da je bil na novo narjen in tut nekaj fork je umes v temid anih kot dokaz da se je masina delala in motor ni oprignal in je dekomprimiran na 8.5:1. Ne bo nardil puff ker ni nardil v 4ih mescih na 1.5 bara puf ne bo niti zdj samo pumpa je sla zakaj pa nevem.
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Pe okt 16, 2009 1:39 pm

jani.vuk je napisal/-a:Jst sem nekje zasledili to Ceramic coat kaj pa ce bi z tem premazal to dela kavs motorsport
Keramični premazi znani pod angleškim imenom Ceramic coat se uporabljajo za termalno zaščito raznih strojnih delov.
Veliko se uporablja tudi v avtomobilizmu in sicer za termalno zaščito izpušnega kolektorja. Kolektor se prevleče z keramičnim premazon odpornim proti 1000°C+ in tako ustvarimo termalno zaščito in zmanjšamo temperaturo v motornem prostoru. Poleg tega se ohranja višja temperatura izpušnih plinov, kar posledično vpliva na hitrejše odvajanje le teh. Rezultat je tudi delno povišana moč motorja. Je odličen nadomestek za trakove (header wraps) kateri negativno vplivajo na izpušni kolektor, saj ga s časoma razjedo (korozija) medtem ko ceramic coat deluje tudi, kot korozijska zaščita.


Ceramic coating;
ne bo nič bolj držalo...če je dizajn mimo, slab material, slabo varjenje, prevelika teža turba, preveč vibracij,...

Povišana moč motorja? :P v praksi že ne...
Hitrejši plini - da
Bolj vroči - tudi. Ampak vročine nočemo...
Kakorkoli, ceramic coating je povsem dobra stvar a nič opaznega, zakar bi se pri takem projektu splačalo investirati.
Sem ceramic coating tudi sprobal, tako da govorim iz izkušenj in ne iz internetnega branja...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk Pe okt 16, 2009 1:42 pm

ja vem to je bil le predlog on naj nardi kar hoce
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Pe okt 16, 2009 1:58 pm

rs2 je napisal/-a:M3(serijski V8) pa dvomim da do 200 dol poči Locota...


se strinjam, kje je šele e 30 ali e 36....

zakaj pa nista posnela nekj movijov podnevi ali proti večeru da bi se saj malo bolj vidlo vse skup.....pa mogoče kakšen g-tech ne bi bil slab...
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Pe okt 16, 2009 2:33 pm

Zakaj pa Loco nč ne komentira? :lol:
Ga je Rok podkupu,da more bit tih. :P
 
Uporabniški avatar
bostjanITR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr avg 12, 2009 11:21 pm
Kraj: Valhalla

Napisal/-a bostjanITR Pe okt 16, 2009 3:10 pm

Volan maš pa kot batmobil :D :D :D
ITR ~241 NA hp built/tuned by TUNERC-sold in Austria
Civic EG6 195 NA hp tuned by TUNERC-sold
what next?
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Pe okt 16, 2009 4:44 pm

nightmare: Ja tok sm ga podkupu da si je šuo še po 1ga evota :D. Nevem mogoče ne zabija čas za brez veze tukaj ;).

bostjanITR: Ja sj to more bit :D, če je že avto space ship :P more bit volan bat mobil vrjanta :D.
Grem pa zdj čez 1urco proti LJ :D grem koprona pozdravt :D, pa kolega do njega pelm da mu turbino porihta. Pol pa mogoče grem pozdravit LoCota če bo mel čas :P.Da gremo še 1x na burek :D.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe okt 16, 2009 10:47 pm

Kolikor je bilo že napisanega, sem mislil da bota bila kaj bolj izenačena. Zdaj samo merkaj ko boš še naprej dodeloval avtomobil, da te bo tudi barva avtomobila dohajala (kot v risankah), ko boš mimo Loco-ta "švignil" ;) Drugače pa vsa čast, da avtomobil sploh še dela, pospešk ima pa kar soliden tako da :clapclap
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So okt 17, 2009 8:15 am

lancia hf: Ti se dost spoznaš o teh zadevah turbo in podobno ne..Se spomneš ko sm omenu da imam doma turbino od Lanci HF turbo,ki je na las podobna turbini coswortha? Ker imam obe samo izpusna ohisja se malo razlikujejo vetrenice pa so enake.

Torej je problem jst sm turbino od coswortha prodal kolegu ki ima crx-a :D in si je zmontiru to tubino gor ... vse lepo in prav dela lepo, samo en problem ima :D, turbina seveda ima notranji wastegate, ko pride na 5.550 mu tlak zacne padat ..in to iz 0.8 bara na 0.5 celo na 0,4skoraj ..zakaj tolko pade??Je turbina premajhna al kaj? Ima pa isi motor not kot jaz 2 odmičn..?

Sprašujem zato ker mi ni logično če ima izpušni del turbina T3 sesalni pač je tut velik ...nebi smel pritisk kar tako hitro padet. Kaj je lahko narobe ali če ni narobe je to normalno?


Zdj pa še druga stvar:

Če bi tukaj v tmi napisu da imam vhodni zrak 18-10 stopinj ko se vozim bi se tukaj vsak smejal pomoje. Ampak imam res ...in temperatura vode je cca 82 stalno redko kdaj skoci do 85 in pol nazaj na 82 ... Torej po stari cesti do lj sma se s kolegom vozla po turbino v kamnik in ko sva se vozla je mal prklopu prenosnik da je gledu kako se odziva avto.Lambde nisva prklopla ampak samo voda zrak me je zanimal kako kaže kaj. Sm bil presenečen.

On vozi Civic 4.gen predelano na turbo 1.6 16v 1odmičn motor. in Vhodni zrak nima nikoli pod 30stopinj in voda mu je med 95-100stopinj to je ponoči, po dnevu pa drži na 100 redko kdaj pade in vhodni zrak pa med 35-40stopinj.

Meni pa čez dan pride vhodni zrak med 25-30 in voda se vseeno ne premika.Zakaj taka razlika???Ker učeraj je celo pot ponavljal take cifre vhodnega zraka še nism vidu :D. Evo še slika sm mogu slikat vožen je blo ob 19ih proti lj po stari cesti z obale.

Slika

Ko sm vozu na poln gas in poltem upočasnil je zrak pršu na 23 stopinj in voda je stala na miru.

Slika:

Slika
Zadnjič spremenil rokbrumen, dne So okt 17, 2009 8:46 am, skupaj popravljeno 4 krat.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov