Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če mar 18, 2010 1:17 pm

a se moraš prej naročit obvezno?zarad službe bi šlo bol težk...zdravstvo.press
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe Če mar 18, 2010 2:24 pm

ja naročit se moreš, sej drugač če med tednom ne moreš dela tudi ob sobotah.
 
Uporabniški avatar
overman2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Ne avg 20, 2006 12:57 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a overman2 Po mar 22, 2010 7:56 pm

Spodaj napisano sem ravnokar poslal na rsr, kjer ponujajo povecanje moci na 115ps ter 265nm, zanima me se vase mnenje?

Preden se dokoncno odlocim za ta poseg, bi rad vase iskreno mnjenje o smotrnosti le tega. Vozilo je VW Passat tdi 1996, tdi (1Z) 90ps. Kljub 320.000 prevozenim kilometrom motor deluje zanesljivo, ne porabi olja, ne kadi, ima nizko porabo (zadnjih 4300km - 4.9l) pred dobrim letom je bila obnovljena bosch crpalka.
V primerjavi z drugimi podjetji, ponujate manjse povecanje konjenice, kar mi daje tudi vec zaupanja v samo vzdrzljivost. Avto ni namenjen izzivljanju (vecino casa se vozi pod 2200rpm), pomanjkanje moci se pozna predvsem na porabi ob vecji obremenjenosti (trije potniki, veliko stresne prtljage).
Torej na kratko: je tveganje kljub redno vzdrzevanemu motorju, pri tej kilometrazi preveliko?

Hvala ter lep pozdrav,
Aljaz
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Po mar 22, 2010 8:33 pm

kako se kaj obnese cipan 2.4 Jtd 136 ps? Rsr ponuja iz 136 konjev na 166 konjev. Je ze kdo cipal ta motor? :)
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar To mar 23, 2010 10:04 pm

overman2 je napisal/-a:Spodaj napisano sem ravnokar poslal na rsr, kjer ponujajo povecanje moci na 115ps ter 265nm, zanima me se vase mnenje?

Preden se dokoncno odlocim za ta poseg, bi rad vase iskreno mnjenje o smotrnosti le tega. Vozilo je VW Passat tdi 1996, tdi (1Z) 90ps. Kljub 320.000 prevozenim kilometrom motor deluje zanesljivo, ne porabi olja, ne kadi, ima nizko porabo (zadnjih 4300km - 4.9l) pred dobrim letom je bila obnovljena bosch crpalka.
V primerjavi z drugimi podjetji, ponujate manjse povecanje konjenice, kar mi daje tudi vec zaupanja v samo vzdrzljivost. Avto ni namenjen izzivljanju (vecino casa se vozi pod 2200rpm), pomanjkanje moci se pozna predvsem na porabi ob vecji obremenjenosti (trije potniki, veliko stresne prtljage).
Torej na kratko: je tveganje kljub redno vzdrzevanemu motorju, pri tej kilometrazi preveliko?

Hvala ter lep pozdrav,
Aljaz


enkat sm z enim od avto elektronke govoru pa pravi da nad 150k km raj en delajo tuninga ker so deli in komponente že mal zmatrane, kok ej res pa nevem, mogu bi probat
 
part1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr mar 17, 2010 11:52 am

Napisal/-a part1 To mar 23, 2010 10:16 pm

Eno vprašanje še samo. Pri koliko obratih naj bi začel avto bolj vidno kaditi, če je chipan? Clio II dci 82km konkretno.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To mar 23, 2010 10:45 pm

Če je dobr "čipan" skor da ne kadi.
 
part1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr mar 17, 2010 11:52 am

Napisal/-a part1 To mar 23, 2010 10:51 pm

To pomeni RSR čipan? :D
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Sr mar 24, 2010 8:10 am

overman2 je napisal/-a:Spodaj napisano sem ravnokar poslal na rsr, kjer ponujajo povecanje moci na 115ps ter 265nm, zanima me se vase mnenje?

Preden se dokoncno odlocim za ta poseg, bi rad vase iskreno mnjenje o smotrnosti le tega. Vozilo je VW Passat tdi 1996, tdi (1Z) 90ps. Kljub 320.000 prevozenim kilometrom motor deluje zanesljivo, ne porabi olja, ne kadi, ima nizko porabo (zadnjih 4300km - 4.9l) pred dobrim letom je bila obnovljena bosch crpalka.
V primerjavi z drugimi podjetji, ponujate manjse povecanje konjenice, kar mi daje tudi vec zaupanja v samo vzdrzljivost. Avto ni namenjen izzivljanju (vecino casa se vozi pod 2200rpm), pomanjkanje moci se pozna predvsem na porabi ob vecji obremenjenosti (trije potniki, veliko stresne prtljage).
Torej na kratko: je tveganje kljub redno vzdrzevanemu motorju, pri tej kilometrazi preveliko?

Hvala ter lep pozdrav,
Aljaz


Napiši kaj ti bodo odgovorili, ker imam jaz isti motor, le da 70.000 km manj in se tudi odločam za ta poseg.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Sr mar 24, 2010 9:50 am

Sam se bom odločil za erca za mojega dizla.
 
Uporabniški avatar
Fubar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Po nov 05, 2007 1:44 pm

Napisal/-a Fubar Sr mar 24, 2010 9:59 am

Če bo kdo šel naj ove ker mene tudi zanima pa bi šla mogoče skupaj.
Slika
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Pe mar 26, 2010 1:25 pm

part1 je napisal/-a:Eno vprašanje še samo. Pri koliko obratih naj bi začel avto bolj vidno kaditi, če je chipan? Clio II dci 82km konkretno.

sj avo ančeloma pri nobenih obratih ne kadi, kadi sam zarad tega ker do konca pohodš in zaliješ z benzom, če bi enakomerno počas stopalko za gas prtiskov ni kajenja
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Pe mar 26, 2010 7:39 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:kako se kaj obnese cipan 2.4 Jtd 136 ps? Rsr ponuja iz 136 konjev na 166 konjev. Je ze kdo cipal ta motor? :)


Fenomenalni rezultati, vozil sem 156ko, to ma navora ene 400nm. Prirastek je res fascinanten.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Purly
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To jun 13, 2006 9:35 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Purly So mar 27, 2010 9:22 pm

bass je napisal/-a:
Patrik_A3 je napisal/-a:kako se kaj obnese cipan 2.4 Jtd 136 ps? Rsr ponuja iz 136 konjev na 166 konjev. Je ze kdo cipal ta motor? :)


Fenomenalni rezultati, vozil sem 156ko, to ma navora ene 400nm. Prirastek je res fascinanten.


res je ta motor je kot pripravljen za čipanje !
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So mar 27, 2010 9:46 pm

Dokler vztrajnik ne reče svoje....
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Ne mar 28, 2010 12:01 am

alfa/fiat/opel/saab dizli majo že po defaultu slabe komponente, vzrtajnik je dobr menat že pri nečipanih (govorim izključno za močnejše dizle)
 
Uporabniški avatar
sejjaretun
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Ne feb 10, 2008 9:28 pm
Kraj: Wien

Napisal/-a sejjaretun Po mar 29, 2010 4:46 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:kako se kaj obnese cipan 2.4 Jtd 136 ps? Rsr ponuja iz 136 konjev na 166 konjev. Je ze kdo cipal ta motor? :)

tudi mene tole zanima,ker nameravam svojega chipat.
kaksna je razlika v pospeskih,porabi?
 
pero666
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Ne apr 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a pero666 Po mar 29, 2010 6:52 pm

vojkostar je napisal/-a:alfa/fiat/opel/saab dizli majo že po defaultu slabe komponente, vzrtajnik je dobr menat že pri nečipanih (govorim izključno za močnejše dizle)


seveda, ce je pa fiat. In ker je fiat, je tud v startu v kurcu. Ce pa je omenjena se alfa zraven, pol pa olje pije, brez da ga zalaufas :)
Zato pa njihovi motorji veljajo za ene izmed najboljsih. Se dobro, da nisi napisal kot primer tehnicno odlicnih dcijev al pa kakega 2.5 tdi-ja al pa seveda superiornega crpalka soba.
Vecina jtd motorjev pride k nam z 200k kilometrov in preko, ter zacuda, se kar delujejo. Ce pa folk tako zgonjene dizle se cipa, pa je seveda treba kako sklopko menjat.
 
Purly
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To jun 13, 2006 9:35 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Purly Po mar 29, 2010 7:30 pm

WORD :bow
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po mar 29, 2010 7:43 pm

Nihče ni govoril o avtomobilih pri 200kkm, dejstvo je, da nekateri sklopi določenih znamk pač nimajo toliko rezerve kot pri drugih.
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov