Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So apr 18, 2009 9:54 pm

_KL3_ je napisal/-a:
pa ne bozabit v naravi med rožicamo ga slikat, da nebo kritike


niso usi na rožice mahneni kle gor... 8)



Klemzy ... vsake tolko tut kakšno prižgemo :huh: :lol:

Patrik_A3 je napisal/-a:samo avto pa bi lahko opral preden se ga je dalo na net da bi te nekak zgledal
... Pral sem Audija ker pol sem bil inn - sedaj ko mam j**c ne bom pral, ker ni vredno ... itak te noben ne opazi v tem ... gre pa zato j**c dosti bolje :lol:
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne apr 19, 2009 8:38 pm

Joooj, Max, kako sem bil letos opazen na avtocesti, ko sem z probe pripokal mimo nekega terenca , ... in me je omenjeni voznik-ata še kakooooooo opazil, še celo toliko , da je klical policijo in mi hotel naprtiti karambol na njegovem terencu ki je bil butnjen na njegovem parkirišču.

No, na srečo sem kmalu opazil prevaro prevaranta, ki je bil potem še bolj presran, ko sem mu rekel, da naj kar takoj pokliče še krimiče .

Precej dooooolgega nosu se je žugajoč z svetilko in pestmi umaknil nazaj v avto, in jaz sem vesel odpeljal naprej on pa je spet dirkal za mano , še celo toliko , da je preko mene priletel v škarje pred rdečo v križišču pri Štepanjskem naselju , ... in malodane spotoma razbil še 2 avta ki sta škripajoč komaj ustavila sredi križišča. No, to pa so faloti , ... pa kaj mislijo ? Nič oziroma bolj malo :lol: . 8) .

Lp + Dp + #
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne apr 19, 2009 9:58 pm

kopron je napisal/-a: Razen glede porabe , ... kar pa bo tudi urejeno, ko bomo dali variabilno Turbino gor

bo to potem delalo? Varijabilna turbina na bencincu? (ne poznam primera) a boste s kakega dizla "prpasal" gor :P (baje zaradi večjih temperatur, skuri lopatice v momentu)

P.S če se proda, kaj bo naslednji projekt?
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Ne apr 19, 2009 10:18 pm

Variabilne turbine imajo tudi bencinarji ;)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne apr 19, 2009 10:37 pm

gofra je napisal/-a:Variabilne turbine imajo tudi bencinarji ;)

kateri serijsko delan avto???

PS prav VW se je ukvarjal na začetku "downsizing" ere, kako bi "varijabilc" špilal na 1.4 170 km predvsem zaradi (kar je tudi varijabilnosti namen) moči v izredno nizkih obratih, ter seveda zmanjšanju turbo luknje....pa so lepo pristali na "kompresorčku"...(enako se je PSA in Bmw ubadall pri novem 1.6 motorju....) ga ni (trenutno) bencinarja, da ima varijabilno turbino tovarniško gor...
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Ne apr 19, 2009 11:53 pm

No no ;)

Abarth 500 ima turbino s spremelnljivo geometrijo lopatic...mislim pa, da tudi Grande Punto Abarth SS (za slednjega nisem preprican)...

Aja, pa se tole:

Moj avto je imel serijsko 155 konj in je bil lag popolnoma nezaznaven. Zbudil se je ze pri 2K rpm, res konkretno pa je zacel vlect par stotakov kasneje. Pa je ravno tako 1.4 s turbino s fiksno geometrijo...
 
dBAss
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne jan 21, 2007 8:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dBAss Po apr 20, 2009 7:30 am

sašo5 je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:Variabilne turbine imajo tudi bencinarji ;)

kateri serijsko delan avto???

PS prav VW se je ukvarjal na začetku "downsizing" ere, kako bi "varijabilc" špilal na 1.4 170 km predvsem zaradi (kar je tudi varijabilnosti namen) moči v izredno nizkih obratih, ter seveda zmanjšanju turbo luknje....pa so lepo pristali na "kompresorčku"...(enako se je PSA in Bmw ubadall pri novem 1.6 motorju....) ga ni (trenutno) bencinarja, da ima varijabilno turbino tovarniško gor...


911 997

The 911 Turbo is the first petrol production car to feature variable geometry turbines (previously only available to diesel engined vehicles).


http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_997
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po apr 20, 2009 9:03 pm

No, a je še kdo reku da ne gre ? :twisted: :-P :twisted:

8) :) 8)

Lp + Dp + #
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po apr 20, 2009 9:10 pm

eni modeli porscheja majo tut variabilno turbino serijsko.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr apr 22, 2009 9:36 am

sašo5 je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:Variabilne turbine imajo tudi bencinarji ;)

kateri serijsko delan avto???

PS prav VW se je ukvarjal na začetku "downsizing" ere, kako bi "varijabilc" špilal na 1.4 170 km predvsem zaradi (kar je tudi varijabilnosti namen) moči v izredno nizkih obratih, ter seveda zmanjšanju turbo luknje....pa so lepo pristali na "kompresorčku"...(enako se je PSA in Bmw ubadall pri novem 1.6 motorju....) ga ni (trenutno) bencinarja, da ima varijabilno turbino tovarniško gor...


Octavia RS prva serija
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če apr 23, 2009 7:18 am

zoranwagen je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:Variabilne turbine imajo tudi bencinarji ;)

kateri serijsko delan avto???

PS prav VW se je ukvarjal na začetku "downsizing" ere, kako bi "varijabilc" špilal na 1.4 170 km predvsem zaradi (kar je tudi varijabilnosti namen) moči v izredno nizkih obratih, ter seveda zmanjšanju turbo luknje....pa so lepo pristali na "kompresorčku"...(enako se je PSA in Bmw ubadall pri novem 1.6 motorju....) ga ni (trenutno) bencinarja, da ima varijabilno turbino tovarniško gor...


Octavia RS prva serija


Resno ? Tudi ? :shock: Kolikor jaz vem ne, ... vendar možno da narobe vem :roll: .

Kateri letnik to ? In kateri motor ? Da malce preverim zadevo ?

Lp + Dp + #
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3885
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če apr 23, 2009 8:28 am

zoranwagen je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:Variabilne turbine imajo tudi bencinarji ;)

kateri serijsko delan avto???

PS prav VW se je ukvarjal na začetku "downsizing" ere, kako bi "varijabilc" špilal na 1.4 170 km predvsem zaradi (kar je tudi varijabilnosti namen) moči v izredno nizkih obratih, ter seveda zmanjšanju turbo luknje....pa so lepo pristali na "kompresorčku"...(enako se je PSA in Bmw ubadall pri novem 1.6 motorju....) ga ni (trenutno) bencinarja, da ima varijabilno turbino tovarniško gor...


Octavia RS prva serija


Ma nima variabilne turbine dej.
The 997 911 Turbo uses a BorgWarner VTG turbocharger which uses special materials derived from aerospace technology, hence solving the temperature problem.

To je drago.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Če apr 23, 2009 11:40 am

kopron je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:Variabilne turbine imajo tudi bencinarji ;)

kateri serijsko delan avto???

PS prav VW se je ukvarjal na začetku "downsizing" ere, kako bi "varijabilc" špilal na 1.4 170 km predvsem zaradi (kar je tudi varijabilnosti namen) moči v izredno nizkih obratih, ter seveda zmanjšanju turbo luknje....pa so lepo pristali na "kompresorčku"...(enako se je PSA in Bmw ubadall pri novem 1.6 motorju....) ga ni (trenutno) bencinarja, da ima varijabilno turbino tovarniško gor...


Octavia RS prva serija


Resno ? Tudi ? :shock: Kolikor jaz vem ne, ... vendar možno da narobe vem :roll: .

Kateri letnik to ? In kateri motor ? Da malce preverim zadevo ?

Lp + Dp + #


Takrat, ko so prišle prve Octavie RS v SLO smo bli na predavanju in so nam med drugim razložli, da razlika med 1.8 t 150hp in 1.8 t 180 hp je med drugim v variabilni geometriji lopatic turbine...isto leto je bil avto sejem v LJ in sm bil na Škodinem štantu pa vsem to razlagal-upam da nisem folku nakladal!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če apr 23, 2009 11:45 am

nakladal si in to na veliko.octavia rs z 180 ps nima variabilne turbine.glede na to da ma wastgate ne more bit variabilna.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Če apr 23, 2009 12:16 pm

Blinder je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:Variabilne turbine imajo tudi bencinarji ;)

kateri serijsko delan avto???

PS prav VW se je ukvarjal na začetku "downsizing" ere, kako bi "varijabilc" špilal na 1.4 170 km predvsem zaradi (kar je tudi varijabilnosti namen) moči v izredno nizkih obratih, ter seveda zmanjšanju turbo luknje....pa so lepo pristali na "kompresorčku"...(enako se je PSA in Bmw ubadall pri novem 1.6 motorju....) ga ni (trenutno) bencinarja, da ima varijabilno turbino tovarniško gor...


Octavia RS prva serija


Ma nima variabilne turbine dej.
The 997 911 Turbo uses a BorgWarner VTG turbocharger which uses special materials derived from aerospace technology, hence solving the temperature problem.

To je drago.


Megan RS tud ma ni to nič drago problem so sam temperature, ki jih ni tolk zdržala
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
_KL3_
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Sr jun 08, 2005 3:34 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a _KL3_ Če apr 23, 2009 12:22 pm

pa kukr vem jo ma tud 207 RC (1.6 T)
lahko da se motm....
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če apr 23, 2009 1:39 pm

No, ja, razen če so tolk' majstri, da so dal wastegate na variabilko, kar sem že tudi sam razmišljal pred cca 2 letoma . To bi pol nekako šlo, tako kombinirano, ... :roll: za ful obrate + manjše temperaturne obremenitve batov , ... 8)

Lp + Dp + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Če apr 23, 2009 2:59 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Sokol
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To nov 30, 2004 11:03 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sokol Če apr 23, 2009 2:01 pm

Niti Megane RS niti 207 RC nimata variabilne turbine, temveč twin scroll, kar pa je nekaj čisto drugega.
___________________
Megane Sport F1 Team
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Če apr 23, 2009 2:25 pm

twinscroll je blo na volvotu 850 T5 že leta '94
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Če apr 23, 2009 2:59 pm

kopron je napisal/-a:No, ja, razen če so tolk' majstri, da so dal wastegate na variabilko, kar sem že tudi sam raznišljal pred cca 2 letoma . To bi pol nekako šlo, tako kombinirano, ... :roll: za ful obrate + manjše temperaturne obremenitve batov , ... 8)

Lp + Dp + #


...na netu nikjer ne najdem podatka, da bi mela RS-ka VTG pa bom raje tiho resnično ne upam trdit al ma al nima...
...ne smem kar želim...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov