Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
tomazic89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe feb 28, 2014 2:12 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a tomazic89 Ne mar 02, 2014 9:58 pm

@Blinder, To je posebna serija 'Familiy', katero so izdelovali skupaj s serijo 'Joker' leta 1997, morda tudi ze prej. Ta ima serijsko ABS, meglenke, 4 airbage in klimo. Sicer se je pri VW dalo tudi pri ostalih narociti dodatna airbaga kot dodatno opremo.
Sicer pa imam tocno taksnega: Golf 3 Family le da ima motor 1.9 TDI AHU. Se ena slika: Golf 3 Family nalepka zadaj

@luxxx7, bom poslal ja, tnx.


EDIT: pri modelih od 1997 naprej sta bila stranska airbaga mozna kot dodatna oprema, sem nasel tole na nemski wikipedii: "Golf 3 1997: ABS standard on all models, new are side airbags for the front seats as an extra. The equipment lines Trendline and Comfortline in Germany to replace CL and GL . The model variant GT Special appeared with the 100-horsepower gasoline engine - to recognize, among other things on the twin-pipe exhaust and various other modifications. In cooperation with SDR 3 (the "Radio for the Wild South") is the regional special edition Wild South .
Special models: Joker and Family (replaces Europe ) and the last special edition of the Art Edition series is the limited Otmar Alt , Variant Yachting (until the end of series)"
 
ribko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Če feb 14, 2013 4:55 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a ribko Ne mar 09, 2014 7:33 pm

a je že kdo dau čipirat 2.0 TDI CR pri škodi? kr pr css tuningu je kr velika pridobitev KM iz 140 na 185 pri vseh ostalih pa tam do 170-175km. Zakaj je temu tako? :o
EDIT: pri mcchip-dkr ponujajo 175KM za 680€ pri css tuningu pa 185KM za 400€??? :o :o
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a pskoda Ne mar 09, 2014 8:00 pm

ribko je napisal/-a:a je že kdo dau čipirat 2.0 TDI CR pri škodi? kr pr css tuningu je kr velika pridobitev KM iz 140 na 185 pri vseh ostalih pa tam do 170-175km. Zakaj je temu tako? :o
EDIT: pri mcchip-dkr ponujajo 175KM za 680€ pri css tuningu pa 185KM za 400€??? :o :o


Jaz sem gledal golfa VI z 2.0 TDI 140 ki naj bi imel isti motor kot tvoja škoda in je imel pred čipanjem 137,7hp in 328,8Nm po čipanju 189Hp in 406,8Nm.

ps.: malo poglej pod seznam vozil - predelave
Priponke
1.PNG
Lp
 
ribko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Če feb 14, 2013 4:55 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a ribko Ne mar 09, 2014 9:20 pm

pskoda je napisal/-a:
ribko je napisal/-a:a je že kdo dau čipirat 2.0 TDI CR pri škodi? kr pr css tuningu je kr velika pridobitev KM iz 140 na 185 pri vseh ostalih pa tam do 170-175km. Zakaj je temu tako? :o
EDIT: pri mcchip-dkr ponujajo 175KM za 680€ pri css tuningu pa 185KM za 400€??? :o :o


Jaz sem gledal golfa VI z 2.0 TDI 140 ki naj bi imel isti motor kot tvoja škoda in je imel pred čipanjem 137,7hp in 328,8Nm po čipanju 189Hp in 406,8Nm.

ps.: malo poglej pod seznam vozil - predelave

kdaj si ga pa dal čipirat? ja sej sm pogledu majo superba tam pa ma v originalu 141km po čipiranju pa 175,9 čeprav tam piše 185km. pr DKR tuningu pa piše realno čipiranje tak ko je pol na valčkih (175KM). a ni to kao ista mašina ko pa 2.0TDI z 170KM stock?
EDIT: pa kuk to kej vpliva na turbino pa šobe pa to? js rabim sam da včasih stisnem ko se ker mojster pele celo pot 70km/h pol ko ga grem pa prehitevat pa najde gas :evil:
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a _furby_ Ne mar 09, 2014 10:42 pm

Konji vedno nihajo od avta do avta. V mojem primeru grejo corsa na okoli 185 - 190 konjev, moja je pa sla preko 200. Kar pise je okvirna stevilka, na valjih po cipanju pa se pokaze realno stanje. Ce je kvalitetno narejena mapa pol ne bo skodlo avtu.
turbo inside
 
ribko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Če feb 14, 2013 4:55 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a ribko Ne mar 09, 2014 11:12 pm

_furby_ je napisal/-a:Konji vedno nihajo od avta do avta. V mojem primeru grejo corsa na okoli 185 - 190 konjev, moja je pa sla preko 200. Kar pise je okvirna stevilka, na valjih po cipanju pa se pokaze realno stanje. Ce je kvalitetno narejena mapa pol ne bo skodlo avtu.

ja ki pa delajo kvalitetne mape? ker je tak najbolj zaupanja vreden ka css ma vredu? pa naj mi ne napiše zdej en ko si ga je učiri dau čipirat ampak me zanima če ma nekdo že vsaj en let brez problemov tam čipan avto al pa kjerkoli drugje pa za neko normalno ceno :)
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a _furby_ Po mar 10, 2014 3:05 am

ribko je napisal/-a:
_furby_ je napisal/-a:Konji vedno nihajo od avta do avta. V mojem primeru grejo corsa na okoli 185 - 190 konjev, moja je pa sla preko 200. Kar pise je okvirna stevilka, na valjih po cipanju pa se pokaze realno stanje. Ce je kvalitetno narejena mapa pol ne bo skodlo avtu.

ja ki pa delajo kvalitetne mape? ker je tak najbolj zaupanja vreden ka css ma vredu? pa naj mi ne napiše zdej en ko si ga je učiri dau čipirat ampak me zanima če ma nekdo že vsaj en let brez problemov tam čipan avto al pa kjerkoli drugje pa za neko normalno ceno :)


Jaz sem bil pri css 3 leta nazaj. Iz 150 na 203 konje. Avto je naredil od takrat ze 70.000 km od piste do turisticne voznje. Nikoli niti enega problema povezanega z cipanjem. Pa so mi tu nekateri pred tremi leti jamrali kako ne bo zdrzalo, da je prevec konjev itd.
jaz vozim samo se k njim. Za isto oziroma nizjo ceno dobis vec.
turbo inside
 
ribko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Če feb 14, 2013 4:55 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a ribko Po mar 10, 2014 10:34 am

Ker avto pa mašino maš?
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a _furby_ Po mar 10, 2014 12:03 pm

viewtopic.php?f=7&t=82711&start=160

Jaz imam corso d 1.6T motor. Tu so grafi...
turbo inside
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a peroRS Po mar 10, 2014 4:05 pm

2.0TDI CR je serijsko precej "zadušena" mašina. Po čipanju se zelo razživi :twisted:
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a _furby_ Po mar 10, 2014 8:21 pm

Evo, ce to pero rece pol mu vrjamem brez obotavljanja ;)
turbo inside
 
ribko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Če feb 14, 2013 4:55 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a ribko Po mar 10, 2014 9:12 pm

peroRS je napisal/-a:2.0TDI CR je serijsko precej "zadušena" mašina. Po čipanju se zelo razživi :twisted:

pa sej tut zdle kr fajn rukne če ga nateraš vsaj proti večini voznikov ki radi po gasu devajo ko jih prehitevaš sam v sloveniji žal nimamo takih ravnin da bi lahka mal več jih prehiteu pol pa bo pomoje kar precej razlike. aja na servisu so bli neki pametni da kao una močnejša verzija 2.0 TDI ko ma 170KM da ma šobe pa podvozje pa nevem ka še use močnejš da zdrži in zato ne priporočajo čipiranja sam js sm si kr mislu svoje, če že majo take marže na rednih servisih se pol tak lahka sam zamisliš kak te zmeraj nategnejo ko se pr njih oglasiš. najbolj sm se pa smeju ko je bremz olje stalo tam okol 5€ a menjava bremz olja pa 25-30€ pa kao tisto olje se nevarni odpadki pa še tist pol ene 10€ računa pa še kej si umisli =P
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a INFINITI Po mar 10, 2014 10:59 pm

Ne vem katere kode motorja so pri tebi aktualne ampak eto en tip je preko ETKA kataloga šel gledat razlike med TDI-ji in je napisal takole:

Ich hab mir mal die Mühe gemacht und im ETKA die 3 2.0 TDIs mit 81 KW, 103KW und 125KW (CBDC, CBAB, CBBB) zu vergleichen. Folgendes ist dabei herausgekommen:
Identisch sind:
-Pleuel, Kolben, Kolbenringe, alle Lagerschalen, Ölspritzdüsen
-Zylinderkopf inkl. Ventile usw. (!), Zahnriemensatz komplett
-Ölfiltermodul, Kraftstofffilter, Zusatzwasserpumpe, Kühler + Doppellüfter, Luftfilter, LMM
-Cr-Pumpe, Einspritzanlage, Injektoren (!), Abgasrückfuhrung, Unterdruckpumpe
-Turbo + Krümmer vom 110PS = 140PS; (btw alle Turbos sind nur komplett mit Krümmer erhältlich, wenn ich das richtig verstanden habe....also nicht billig im Schadensfall)
-Ab MJ2010 identische Ladeluftkühler für alle, vorher 110PS=140PS mit anderer TNr.

Unterschiede:
-Der 110 PS hat nen anderen Rumpfmotor, Kurbelwelle + Ölpumpe, da er nicht das Ausgleichswellenmodul verbaut hat (140 und 170 PS hier komplett identisch)
-Die Kupplung inkl. Schwungrad ist natürlich Drehmomentabhängig ausgelegt
-170PS hat ne andere Wasserpumpe + Turbo + Abgasanlage


Sieht also so aus, als wäre der 81 KW Motor von der Marke "unkaputtbar". Würde mich nicht wundern, wenn der Mercedes 190er Diesel Kilometerleistungen schafft. (Teile wie CR-Pumpe, Injektoren und Turbo mal aussen vor gelassen) Also wirklich sehr solider Motor was Kolben und co. angeht. Im Umkehrschluss mache ich mir jetzt doch ein paar Gedanken um die Haltbarkeit meines Babys :(

Beim 1.6 TDI sind alle Teile identisch in 90 PS und 105 PS version, sogar die Turbos.
Alle Angaben ohne Gewähr :-)


-Ne da se mi prevajat ampak v glavnem neke razlike SO
- 170 konjski ima recimo drugo vodno pumpo, turbino, izpušni sistem, pa sklopka ter vztrajnik so pri vsakem narejeni na njihov navor motorja.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a pskoda To mar 11, 2014 7:05 am

Seveda so razlike med 140 in 170hp. Z močnejšo verzijo greš brez problema čez 200hp po čipanju z 140hp verzijo pa ne oz so potrebne dodatne predelave.

Ps.: če gledamo samo kompresijo ima 140hp 18:1 in 170hp 16,5:1
Lp
 
ribko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Če feb 14, 2013 4:55 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a ribko To mar 11, 2014 8:17 am

Ja sam z 140km zdrži čipiranje bp al to fejst vpliva na turbno pa šobe al zdržijo. Kr na servisu pravijo kao da ne zdrži pa da pol hit crkne. Sam tak ko sm gledu ko folk čipira cayene pa nove mečke a nevem ka še use pa nove vw passate pa golfe. Kak je pa pol to z prometno?
 
hooger
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne mar 20, 2011 7:07 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a hooger To mar 11, 2014 8:25 am

Dejmo vsaj po slovensko pisat, da se bomo razumel...
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Patrik_A3 To mar 11, 2014 9:32 am

ribko je napisal/-a:Ja sam z 140km zdrži čipiranje bp al to fejst vpliva na turbno pa šobe al zdržijo. Kr na servisu pravijo kao da ne zdrži pa da pol hit crkne. Sam tak ko sm gledu ko folk čipira cayene pa nove mečke a nevem ka še use pa nove vw passate pa golfe. Kak je pa pol to z prometno?


đizs..... stari, maš denar za čipanje? Imaš interes? Znaš v google vtipkat css in poiskat telefonsko da jih malo povprašaš?

Pokličeš CSS, greš tja, poveš da ti ga ne odpre do konca ( ker te je strah da bo kaj crknilo) pa se voziš like a boss. kaj je tukaj kompliciranega?

Ampak glede nato koliko imaš negativnosti glede čipanja, je boljše da se izogneš temu pa še dalje voziš na original nastavitvah.

Lp,Patrik
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
ribko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Če feb 14, 2013 4:55 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a ribko To mar 11, 2014 10:48 am

Patrik_A3 je napisal/-a:
ribko je napisal/-a:Ja sam z 140km zdrži čipiranje bp al to fejst vpliva na turbno pa šobe al zdržijo. Kr na servisu pravijo kao da ne zdrži pa da pol hit crkne. Sam tak ko sm gledu ko folk čipira cayene pa nove mečke a nevem ka še use pa nove vw passate pa golfe. Kak je pa pol to z prometno?


đizs..... stari, maš denar za čipanje? Imaš interes? Znaš v google vtipkat css in poiskat telefonsko da jih malo povprašaš?

Pokličeš CSS, greš tja, poveš da ti ga ne odpre do konca ( ker te je strah da bo kaj crknilo) pa se voziš like a boss. kaj je tukaj kompliciranega?

Ampak glede nato koliko imaš negativnosti glede čipanja, je boljše da se izogneš temu pa še dalje voziš na original nastavitvah.

Lp,Patrik

Ja nevem sm mislu da je to tema css preformance tuning in bi samo rad pridobiu info. Če bi me bolu falus za tole bi se iz prve odpelu do tja pa ga dau čipirat sej ni problem. Sam js tuki sprašujem stvari ki mi jih oni tam nebojo povedali. Dobr no razn za prometno. Sej zto je v 21.stoletju internet da se pozanimaš prej predn se furaš pa kličeš tja pa jim cajt kradeš...
 
ribko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Če feb 14, 2013 4:55 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a ribko To mar 11, 2014 7:37 pm

ja js mam razne relacije 4,9l/100km da o avtocesti sploh ne govorimo če si tempomat ruknem na 130-140km/h pa lepo do lj :D
tak da verjetn z čipiranjem nebo neke razlike ker je tudi ne pričakujem ;)
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Jerry007 To mar 11, 2014 7:41 pm

Pri dizlu poraba ponavadi pade, pri bencincih je pa druga zgodba :mrgreen:
Ce te pa kaj zanima glede css pa jih poklici, vedno ti svetujejo kot je treba ;)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov