Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So okt 17, 2009 8:33 am

rokbrumen je napisal/-a:croswortha?


si prepričan da to obstaja?... piše se cosworth
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So okt 17, 2009 8:40 am

adis: A ti nekaj povem moj vtis na tebe? Popolnoma kritičn iščeš dlake v jajcih ;). Ti še nekaj povem po celem dnevu varjenja učeraj z masko, me je vseeno prijelo v oči in vidim skoraj nič. Se opravičujem za napako jo bom popravu upam, da se zdj bolše počutiš ker bol pametnega tako ali tako nimaš za napisat.LP
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So okt 17, 2009 8:54 am

rokbrumen je napisal/-a:adis: A ti nekaj povem moj vtis na tebe? Popolnoma kritičn iščeš dlake v jajcih ;). Ti še nekaj povem po celem dnevu varjenja učeraj z masko, me je vseeno prijelo v oči in vidim skoraj nič. Se opravičujem za napako jo bom popravu upam, da se zdj bolše počutiš ker bol pametnega tako ali tako nimaš za napisat.LP


off:
res tako misliš? mam veliko za napisati ampak o tem raje ne "javno" ti bom že na pvt, če ti sploh bom ;)
ne iščem dlake v jajcu ker, če bi jo bi ti že zdavnaj temo pobrisal samo toliko v vednost!
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So okt 17, 2009 8:59 am

rokbrumen je napisal/-a:lancia hf: Ti se dost spoznaš o teh zadevah turbo in podobno ne..Se spomneš ko sm omenu da imam doma turbino od Lanci HF turbo,ki je na las podobna turbini croswortha? Ker imam obe samo izpusna ohisja se malo razlikujejo vetrenice pa so enake.

Torej je problem jst sm turbino od croswortha prodal kolegu ki ima crx-a :D in si je zmontiru to tubino gor ... vse lepo in prav dela lepo, samo en problem ima :D, turbina seveda ima notranji wastegate, ko pride na 5.550 mu tlak zacne padat ..in to iz 0.8 bara na 0.5 celo na 0,4skoraj ..zakaj tolko pade??Je turbina premajhna al kaj? Ima pa isi motor not kot jaz 2 odmičn..?

Sprašujem zato ker mi ni logično če ima izpušni del turbina T3 sesalni pač je tut velik ...nebi smel pritisk kar tako hitro padet. Kaj je lahko narobe ali če ni narobe je to normalno?


Pri seriskih turbaših pritisk turbine nič ne pade, pa tudi če prideš do blokade (vsaj pri Deltah je tako)
Njemu pa verjetno potem pritisk pade zaradi tega, ker ima premajhen motor za tako turbino, in ko wastegate odpre, dobi premalo izpušnih plinov, da bi vzdrževal pritisk v turbini. Ni vse v tem, da ti kar eno turbino namontiraš in potem je to to, saj mora biti motor tudi sposoben zadovoljit potrebe turbine.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So okt 17, 2009 9:20 am

Recmo pr men ne pada boost niti malo in kolega pri civicu 4.gen ima motor 1.6 16v 1odmičn ima t3-t4 turbino pa mu tlak 0,7 bara drzi do blokade lepo, a je možn da ker je stara turbina da je watsegate(activator) slab? Ker se bedn počutim da mu prodam turbino in tlak pade :D. Sicer nismjst kriv ne samo useen.

adis: Če je pa tako pa hvala in se opravičujem za prejšn post.
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 So okt 17, 2009 10:28 am

rokbrumen je napisal/-a:Recmo pr men ne pada boost niti malo in kolega pri civicu 4.gen ima motor 1.6 16v 1odmičn ima t3-t4 turbino pa mu tlak 0,7 bara drzi do blokade lepo, a je možn da ker je stara turbina da je watsegate(activator) slab? Ker se bedn počutim da mu prodam turbino in tlak pade :D. Sicer nismjst kriv ne samo useen.

adis: Če je pa tako pa hvala in se opravičujem za prejšn post.



Da bom še jaz malo kritičen 8)
Očitno montirate turbine na avtomobile a nimate pojma kako delujejo...
Sprašuješ stvari, ki bi morale biti nekomu, ki se gre nek turbo tuning jasne toliko, kot da bi vprašal profesorja matematike koliko je 1+1...

Očitno bi bilo dobro, da bi moderatorji odprli nekaj koristinih tem ala kako deluje turbo, wastegate, actuator seveda ne activator..., blow off, zakaj tlak pade, zakaj ne pade, agr ventili, skratka kake koristne "začetniške" informacije, da bo narod takoj vedel, zakaj sploh tovarna kaj zmontira v motor in kako le to deluje.
Če se že gremo avtomobilističen forum - podforum tuning.
Samo za v premislek.

lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So okt 17, 2009 10:33 am

rs2: No ti pomoje ves potem zakaj pade?:D a je wastegate kriv ker je trubina stara?Ker je nemogoče da bi kr tko padu tlak dol.Cevi pa ne puscajo nikjer 100% ne.
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic So okt 17, 2009 10:43 am

tlak lahko pade zaradi vecih dejavnikov...razpoka na turbini (je ne vidis), vetrnica, slab wg...cevi, nikoli ne bodi preprican da ti 100% tesnijo...pocen ic...

za ostale stvari ce sem kaj pozabo, bodo dodali se ostali...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So okt 17, 2009 10:50 am

Recimo da ni razpoke na turbini, in da cevi tesnijo ok. Kako bi bil wastegate pokavrjen al pa ne deluje prav?Zaradi cesa bi prslo do tega?
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic So okt 17, 2009 10:59 am

ja prvo ti je fedra, ki drzi nazaj tlak...oslabljena, po moznosti celo pocena...nebi bilo prvic...da bi bil krivec wg...

lp, dominic...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So okt 17, 2009 11:21 am

Ja wastegate je full močn full drži ko smo probaval to učer da odpre luputco je kr tško ga blo premaknt :D tako da nevem ce je to..kaj je se lahk s tem povezan?
 
Uporabniški avatar
alesdrolec
Uporabnik
 
Prispevkov: 841
Pridružen: Pe maj 18, 2007 6:17 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a alesdrolec So okt 17, 2009 11:37 am

dobr volan je pač skor mal preveč čudne oblike hehe
ampak všeč mi ej notranjost ker je brez raznih alu tepihov itd. :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So okt 17, 2009 11:47 am

alesdrolec: Jah notranjost mam jst rad originalno :D samo očuvano in da mi je udobno v avtu da so sedeži novi pa tko da je čisto in nič podrajsano :D. In tepihe sm dal delat posebi za avto po moji meri in sedeži so bli tut narjeni kot original tko da material je res dobr in udobn :D. Se rad vozim v avtu.

Pa volan razmiljam da bom zamenju z original momo kot sm ga mel ap sm ga sou prodat :( .
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 So okt 17, 2009 12:07 pm

Ce misliš, da je turbina dobra potem je po vsej verjetnosti kriv wastegate.
Oziroma niti ne kriv - kako ga regulirate?
Imate spojeno direktno iz sesalnega kolektorja cev na njega oziroma nekje iz tlačne strani?
Če je direktno spojen BREZ regulacije potem je verjetno feder toliko močan.
če imate regulacijo gor, jo vzemite dol in probajte. Skratka 100% se moraš prepričat, da je wastegate zaprt in potem pač probajte.
Sem sam videl že marsikaj in nič naj te ne preseneti, pa če je še tako butasta stvar.

Če si ziher, da so cevi 100% diht in da je wastegate zaprt so možne tudi druge opcije kot so:
- premajhna turbina za ta motor (dvomim)
- premajhen pretok v auspuhu - tudi to sem že doživel...
- turbina zjahana
- nediht cevi ali IC
- še mali milijon malenkosti
- prežgan obroček od wastegatea, ki pokriva luknjo na izpušnem ohišju,...

Ampak zmeraj si zapomni 1 stvar - pozabi na regulacijo in elektroniko in se vedno prepričaj v mehaniko. Se pravi po domače - če bodo vsi plini leteli na turbino(100% diht wastegate) in tlak ne bo puščal bo definitivno tlak v motor prišel...in ne samo 0.4bara...razen če turbina ne da več ali ne odvaja plinov čez auspuh...

Samo za info - imeli smo primer, ko nismo dobili več kot 1 bar tlaka iz 2 turbin, ki bi morale kot za šalo dajati 2bara pri 8000obratih. Vse je bilo diht, wastegate 100% zaprti,... auspuh fi 76mm...
Na konu je bil podrt en lonec (se ni nič slišalo), ki je delal tako restrikcijo v izpušnih plinih, da enostavno ni bilo tlaka pa še zelo počasi ga je nabiral.
Ko smo probali samo z downpipei gor, je bil avto takoj odziven, z tlaka kolikor hočeš...

Skratka v vse se prepričajte...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So okt 17, 2009 12:40 pm

rs: Hvala za tako obširen info.

Wastegate je povezan kr s turbino ni na sesalnem kolektorju nic povezano.

Kako bi lahko ajhitreje po domače preveru če mu spuščajo cevi?Men tuki gnjavi ze cel dan oči e pečejo vidim skor nič in zdj še on :(..tko da kak info še prosim :D. Če ne mu bom dal moje oči v roke pa naj dela :D .

Okkk takole je sm se zapelu z avtom... na 2900rpm dobi poln pritisk 0.8bara in ga drzi do 4000rpm in potem pade na 0.7 bara na do 5500 potem pade nekok na 0.5 bara počasi in na koncu na 7000rpm na 0.4 bara. Kaj je to torej wastegate ali cevi??
 
Uporabniški avatar
Yoni
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To jun 14, 2005 9:03 pm

Napisal/-a Yoni So okt 17, 2009 2:28 pm

Pa kake zajebane turbine maste to, da je že pri 2900rpm poln boost? :shock: Pejte v rally kolegi...

Glede posnetkov in avta pa... Ne pravim, da gre avto slabo ampak da boš pa držal evolutiona ti pa manjka 50KM.
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So okt 17, 2009 2:37 pm

Yoni: Iskren povedan sm veseu da si se le oglasu, te neki časa ni bilo, am ja no sj ko si pogledu posnetka si tut pomoje opazu da je turbina samo na 0.95 bara doprta ker mi je bencinska pumpa sla na cesti :( . Zdj cakam drugo tako da na 1.5 bara bo bolše. Drugače pa če veš kaj glede problema ki sm za v zadnjem postu opisu le napiši ker človek misli da sm mu prodal slabo turbino. In 100% ni slaba.
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 So okt 17, 2009 6:28 pm

Je vseeno ali je vezan na sesalni ali na turbino - v vsakem primeru je to tlačna stran.

Se pravi vam bo držal tlaka le toliko kot je močan feder v actuatorju (wastegate). In verjetno je tlak kot ga opisuješ kar ok!

Snemite cevko iz acutatorja, jo zadihtaj, da vam ne bo uhajal tlak in se zapelite.
Seveda bodite pozorni, da ne boste imeli preveč tlaka - to je le zato, da vidiš ali je turbina sposobna naredit tlak.(kar ne dvomim)

Za preveriti dihtanje sistema:
napihni sistem pred turbino - tam do nekje 0.5bara in tlak naj bi držalo kako minuto...
Daš cev na sesalni cev turbine, v njo nastavek kot da bi pumpal gume in napihni z zrakom... - edino tako preveriš dihtanje.
Da boš kaj videl na oko ali na otip? Pozabi...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
Yoni
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To jun 14, 2005 9:03 pm

Napisal/-a Yoni So okt 17, 2009 7:13 pm

Jaz bi se držal postopka kot ga je opisal rs2, če bi se dalo bi pa še malo namazal z milnico tiste dele, kjer je verjetnost pušanja velika. Če samo nafilaš na recimo pol bara, lahko pušča čisto počasi in boš težko opazil. Če daš malo milnice gor pa opaziš takoj...

Pa ne pozabi pol dobro obrisat, če ne se bo kadilo kot pri norcih... :lol:

Drugače pa...berem tole temo kar redno ampak ne komentiram non-stop tudi zarad folka ki se obeša na vsako besedo...
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So okt 17, 2009 9:16 pm

rs2: Ej pošteni nasveti!! Tole bomo jutr probal samo če odklopim uno cevko ko je povezana s turbino in wastegatom morm od wastegate pustit odprto in un del na ohušju turbine ko je zdj prkloplen med sabo pa zamašim? Torej turbina bo 100% dala več tlaka od sebe ampak treba pazit da ne prekoračimo kar pomeni da lahko do 7000rpm s pritiskom na gas nekok skusas zadrzat pritisk na 0.8 bara?Če rata tako zadržat potem pomeni da je wastegate slab?

Yoni: Ja tudi tvoj nasvet bom uporabu z nasveti rs2 jutri bomo par stvari testiral najprej sistem če spušča, samo jst mislim da če od 2900rpm pa do 4100rpm drži lepo tlak in potem počasi pada dvomim da ne tesni sitem ali pač?

Drugače pa ja imaš prav da se je zelo butasto spotikav v vsako besedo. No morm tut rečt da kot prejšni uporabnik escape sm mel slabo mišlenje o tebi ampak vidim da sm se motu ker sm z svojimi izjavami razjezil druge uporabnike in s tem sebe osmešu kar so mi drugi trdil.

LP
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost