Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
ruby2008
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr mar 24, 2010 9:16 am

Napisal/-a ruby2008 Ne apr 04, 2010 9:42 pm

Ker sem na tem področju čisto zelen, bi vprašal naslednje? Ali je varno narediti tuning pri novem vozilu oz. je bolje počakati vsaj 5.000 km. Gre se za novi motor vw 1.6 tdi (105 km), predvsem me zanima boljša odzivnost v nizkih obratih, speljevanje itd.

LP
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po apr 05, 2010 12:10 am

Jaz bi raje malo počakal, vsaj da se uteče prvih par tisoč kilometrov.
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1327
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden Pe apr 23, 2010 6:21 pm

Pozdravljeni!

zanima me če je to res če čipaš motor recimo iz 90 konjev TDI)na 115 tdi, ne more primerjat z originalnim 115 konjskim TDIjem?

Nameravam čipati octavio 1998, 90 konjski tdi, na 115 kot obljubljajo. Kaj lahko pričakujem? Seveda RSR.

Koliko je to realna številka? imamo doma tudi octavio 2005- 105 konjev in se razlika med 90 in 105 konji zelo pozna. Ali bi lahko z čipanjem stare octavije dosegal boljše pospeške od 105 konjske? mogoče ima kdo kakšne izkušnje? se dosti pozna čipanje 90 konjskega tdi - bosch pumpa?
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne apr 25, 2010 11:18 am

Teh so že tok prečipal da nimaš kej razmišljat. Jaz bi jim oba avta peljal pa se zmenil za popust.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
yovo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr apr 28, 2010 7:45 pm

Čipanje pri RSR

Napisal/-a yovo Sr apr 28, 2010 7:48 pm

Če je še kdo kandidat in če se še vedno da dobit 30% popusta na dva ali več naj me kontaktira na PM. Šel bi predvidoma prihodnji teden v Lj.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr apr 28, 2010 8:40 pm

mevden je napisal/-a:Pozdravljeni!

zanima me če je to res če čipaš motor recimo iz 90 konjev TDI)na 115 tdi, ne more primerjat z originalnim 115 konjskim TDIjem?

Nameravam čipati octavio 1998, 90 konjski tdi, na 115 kot obljubljajo. Kaj lahko pričakujem? Seveda RSR.

Koliko je to realna številka? imamo doma tudi octavio 2005- 105 konjev in se razlika med 90 in 105 konji zelo pozna. Ali bi lahko z čipanjem stare octavije dosegal boljše pospeške od 105 konjske? mogoče ima kdo kakšne izkušnje? se dosti pozna čipanje 90 konjskega tdi - bosch pumpa?

nemores primerjat.serijska s 115 konji bo sla bolse.
.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII Sr apr 28, 2010 9:05 pm

a si sur
jaz sem mnenja (saj tko je nekje praksa pokazala) da bi sel cipani bolje.
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr apr 28, 2010 9:18 pm

sem skoraj preprican.ma 115 tdi octavia vecjo turbino.pa nima bosch pumpe.ma drug nacin vbrizga.
Ni vse res kar napišem
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Sr apr 28, 2010 9:25 pm

abbe je napisal/-a:sem skoraj preprican.ma 115 tdi octavia vecjo turbino.pa nima bosch pumpe.ma drug nacin vbrizga.


Octavia nikoli ni imela 115-konjskega TDI-ja, samo Superb ;)

Octavia I je imela 90 (bosch pumpa), 110 (najprej bosch pumpa, kasneje PD) in PD 100 ter PD 130KM.

Se pa strinjam, da so serijski motorji boljši od čipanih s podobno konjenico.
Zadnjič spremenil peroRS, dne Sr apr 28, 2010 9:26 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr apr 28, 2010 9:26 pm

vojkostar je napisal/-a:alfa/fiat/opel/saab dizli majo že po defaultu slabe komponente, vzrtajnik je dobr menat že pri nečipanih (govorim izključno za močnejše dizle)


Si pozabo omenit TDije? mislim da je eden bolj kritičnih glede vztrajnikov...
 
dejko81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So maj 15, 2010 10:44 am

Napisal/-a dejko81 Po maj 17, 2010 12:28 am

Pozdravljeni!

Iščem "partnerja" za čipanje pri RSR. Kot je znano namreč ponujajo 30 % popusta na 2 vozila. Če je kdo zainteresiran naj se mi prosim javi.
 
gti85kw
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Če mar 13, 2008 9:05 pm

Napisal/-a gti85kw Po maj 17, 2010 9:01 am

jaz sem se odlocil za cipanje golfa 5 tdi 105 na 140..ce se se kdo odloca greva lahko skupaj ..je dosti ugodneje..
 
Uporabniški avatar
eentox
Uporabnik
 
Prispevkov: 1374
Pridružen: Ne apr 24, 2005 6:39 pm

Napisal/-a eentox So maj 22, 2010 7:42 am

Je še kdo za čipanje pri RSR? Js sm kandidat za popust :)
Chuck Norris je enkrat prišel dvakrat
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio So maj 22, 2010 12:21 pm

No js tut nameravam čipat pr RSR, pa me zanima, če ma kdo kake izkušnje, podatke, glede čipanja VW-jevega 1.4 tsi, 122 konjev? Pa kak se obnese v kombinaciji z Blow-off ventilom?
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
cocan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne maj 23, 2010 8:42 am

Napisal/-a cocan Ne maj 23, 2010 9:04 am

Pozdravljeni forumaši.

Sicer zanima me če je že kdo čipal Golf-a IV 1.9 TDI 66kw letnik 1998. kilometri pa se pišejo 110.000?Menda imajo še ti modeli neke druga mašine ,or sem spraševal za P.Box pa so mi dejali da to paše na letnike 2000+.Sicer najbolj me zanima če bi potem avto bil ravnotako poskočen kot očetov Audi kateri ima 115KM?

Pa še eno vprašanje imam.Veliko ljudi mi pravi ko se pripelejm dam da naj avto pustim še kako minutko v prazmen teku da se tlak v turbini normalizira?Je to res pomembno?

Lep pozdrav in hvala za odgovore.
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Ne maj 23, 2010 9:13 am

Ne moreš da verjameš :)
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne maj 23, 2010 9:39 am

cocan je napisal/-a:Pozdravljeni forumaši.

Sicer zanima me če je že kdo čipal Golf-a IV 1.9 TDI 66kw letnik 1998. kilometri pa se pišejo 110.000?Menda imajo še ti modeli neke druga mašine ,or sem spraševal za P.Box pa so mi dejali da to paše na letnike 2000+.Sicer najbolj me zanima če bi potem avto bil ravnotako poskočen kot očetov Audi kateri ima 115KM?

Pa še eno vprašanje imam.Veliko ljudi mi pravi ko se pripelejm dam da naj avto pustim še kako minutko v prazmen teku da se tlak v turbini normalizira?Je to res pomembno?

Lep pozdrav in hvala za odgovore.

bol poskocn bo ze od ocetovega audija ker je lazji.ce bi pa enak motor mel v golfu pa nebi bil hitrejsi.
kar se tice laufanja turbine na mestu.to se ne dela zaradi tlaka v turbini ampak zaradi olja ..
Ni vse res kar napišem
 
cocan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne maj 23, 2010 8:42 am

Napisal/-a cocan Po jun 07, 2010 4:50 pm

Je potem priporočljivo chipat če nima original skolpke ker se je neki zjebala in smo jo mogli zamenjat.Zdj pa je menda neki notr glih to daj menda prov od Golf-a 3.In so mi pol rekli , da če bi dalčipat bi drsela ker je že sedaj na meji.
 
Uporabniški avatar
Jaka156
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: To jan 09, 2007 7:12 pm

Napisal/-a Jaka156 Po jun 07, 2010 5:55 pm

A od Golfa enke pa ni pasala :?:
 
cocan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne maj 23, 2010 8:42 am

Napisal/-a cocan Po jun 07, 2010 6:01 pm

Kaj to mene sprašuješ.Praši onga k je monteru.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost