Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Jerch_ Sr mar 12, 2014 11:27 am

ribko je napisal/-a:ja js mam razne relacije 4,9l/100km da o avtocesti sploh ne govorimo če si tempomat ruknem na 130-140km/h pa lepo do lj :D
tak da verjetn z čipiranjem nebo neke razlike ker je tudi ne pričakujem ;)


če misliš nadaljevat s tako vožnjo, bo poraba malenkost nižja, ker bo bolj bogata mešanica prišla do motorja v nižjih obratih, kar bo pomenilo več navora v nizkih obratih in nasploh možnost izbrisa turbo luknje kolikor jo sploh je pri tem motorju..
kot drugo pa se zavedaj, da če te dodatne moči ne boš nikoli izkoristil se bo avto obnašal popolnoma enako kot nečipiran- torej čipiranje apriori ne uniči avta! če boš moč občasno izkoristil verjetno tudi ne boš zmanjšal bistveno življenjske dobe. ob stalni uporabi te dodatne moči pa bo obraba določenih sklopov definitivno višja kot je predvidena za tvoj avto. torej je samo in samo od tebe odvisno kaj se bo dogajalo zaradi čipiranja z avtom. seveda če odmislimo, da se nekatere napake pojavijo tudi ko avto ni čipiran..
 
ribko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Če feb 14, 2013 4:55 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a ribko Sr mar 12, 2014 2:41 pm

ja sej js ga mislim sam čipirat zarad prehitevnja drgač pa ga tak zmeri lepo vozim neogretga pod nizkimi obrati. Verjetno zato še tudi nisem imel problema z DPF :D
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Jerch_ Sr mar 12, 2014 5:21 pm

ribko je napisal/-a:ja sej js ga mislim sam čipirat zarad prehitevnja drgač pa ga tak zmeri lepo vozim neogretga pod nizkimi obrati. Verjetno zato še tudi nisem imel problema z DPF :D


razlog za to je drug. nevem zakaj potem smatraš, da bo motor vrglo v luft po čipiranju..
naj ti povem še eno malenkost. tam 15 let nazaj ko cip tuninga ni bilo, se je dregalo na rudniku in sem zavohal marsikatero skurjeno sklopko. ce hoces unicit avto ga boš z ali brez optimizacije. definitivno se po optimizaciji zmanjšajo rezerve. ampak, kot sem rekel.. samo ti veš v kaj boš gnal avto in kako trpežen je že v originalu
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a abbe Če mar 13, 2014 3:51 pm

čipira se psa.
avto se čipa (če je že treba ta izraz uporabit).
Ni vse res kar napišem
 
ribko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Če feb 14, 2013 4:55 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a ribko Če mar 13, 2014 9:22 pm

abbe je napisal/-a:čipira se psa.
avto se čipa (če je že treba ta izraz uporabit).

ok hvala za informacijo po naslednič kar angleški izraz uporabil =P
 
passat123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Pe sep 27, 2013 2:16 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a passat123 Sr apr 09, 2014 8:49 am

Bi šal kdo ju3 dopoldan za dobima popust? Napiši sms al pa poklici 051321728
 
Aesthetics
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 523
Pridružen: Sr mar 26, 2014 7:52 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Aesthetics Sr apr 09, 2014 2:35 pm

Torej ker kupujem avto, pa mi je všeč ideja chip tuninga ... imam dve vprašanji.

Če kupim isti model avta z 90KM ali pa z 130KM, in tega z90KM chipam na 130KM bo hitrost in pospeški isti kot pri 130KM? Preko številk že zgleda tako, kaj pa dejansko?
In pa kako je z homologacijo/registracijo? Se plačuje potem še vedno za 90KM ali se za 130KM?
 
opelcar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Ne mar 23, 2008 10:34 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a opelcar Sr apr 09, 2014 2:48 pm

Aesthetics je napisal/-a:Torej ker kupujem avto, pa mi je všeč ideja chip tuninga ... imam dve vprašanji.

Če kupim isti model avta z 90KM ali pa z 130KM, in tega z90KM chipam na 130KM bo hitrost in pospeški isti kot pri 130KM? Preko številk že zgleda tako, kaj pa dejansko?
In pa kako je z homologacijo/registracijo? Se plačuje potem še vedno za 90KM ali se za 130KM?


Chip tuning se ne da homologirat, zato se še vedno plačuje zavarovanje dalje za 90km.
 
Aesthetics
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 523
Pridružen: Sr mar 26, 2014 7:52 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Aesthetics Sr apr 09, 2014 3:24 pm

Odlično, to sem želel slišati. Kako je pa s sklopko, mislim da so o sklopki govorili. Vzdržljivost pa to, ker je več bremena na njej?
 
opelcar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Ne mar 23, 2008 10:34 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a opelcar Če apr 10, 2014 8:07 am

Jaz sem naredil chip tuning lani decembra, sem naredil komaj 5000km. Zenkrat nimam tezav.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a abbe Če apr 10, 2014 8:26 am

Aesthetics je napisal/-a:Torej ker kupujem avto, pa mi je všeč ideja chip tuninga ... imam dve vprašanji.

Če kupim isti model avta z 90KM ali pa z 130KM, in tega z90KM chipam na 130KM bo hitrost in pospeški isti kot pri 130KM? Preko številk že zgleda tako, kaj pa dejansko?
In pa kako je z homologacijo/registracijo? Se plačuje potem še vedno za 90KM ali se za 130KM?


blo bi fino če se vsaj tok potrudiš pa napišeš za ker avto gre.
pa motorja definitivno nista ista oz. enaka...
tko da nebo tole isto.
sploh ker ma un z 130 ps verjeto 6. prestav pa tut vbrizg je drgačen.
da ne omenjam da lahko tega z 130 ps potem čipaš na 160..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
skopusnik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Pe jul 18, 2008 7:59 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a skopusnik Če apr 10, 2014 9:56 am

abbe, in če lahko čipira na 130>160? On je vprašal če bo čipiran na 130 isto kot serijski 130.
www.mihafabijan.si
Renault Sport
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a abbe Če apr 10, 2014 10:19 am

skopusnik je napisal/-a:abbe, in če lahko čipira na 130>160? On je vprašal če bo čipiran na 130 isto kot serijski 130.


kar hočem povedat da če se odloča med tem kar je napisal in da bo enga čipal potem ni vrag da če bi kupil 130 ps bi tut tega sčasoma čipal.
glede na konje predpostavljam da gre za tdi-je.
in če pravilno sklepam je razlika med čipanim 90 pa seriskim 130 kot noč in dan.
in ga serijski s 130 ps poje.
prvič ker ma drug sistem vbrizga (črpalka-šoba) pa ker ma 6 prestav.
to da je motor čist drgačen(drug turbo,druga glava,drugi bati...) sploh nam omenjal...
Ni vse res kar napišem
 
Aesthetics
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 523
Pridružen: Sr mar 26, 2014 7:52 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Aesthetics Če apr 10, 2014 10:36 am

Moram glupa vprašanja dajat, da mi potem lepo in jasno odgovorite :) Sprašujem zato, ker na CSS Tuning strani piše, zakaj bi kupoval 130KM avto, če pa lahko enega z manj konji (Golf V je avto v mojem primeru) in ga potem čipiraš ...
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Patrik_A3 Če apr 10, 2014 10:38 am

Lep pozdrav,

Pri css se dogovarjam za cat back sistem znamke MILLTEK ter chiptuning. Avto je škoda fabia vRS 1.4 TSI 132kw/180 konjev + 7. stopenjski DSG.

Sedaj pa nujno vprašanje, koliko je varno še čipat tale avto? Zaradi menjalnika in zaradi relativno majhnega motorja?

CSS mi ponuja chiptuning na cirka 200konjev,

SKN pa REVO tuning na 220 konjev

Kaj se odločit? Ali ne več čipat,da nebi potem menjalnik crkno zaradi obremenitve?

hitro prosim za pomoč, :D
Zadnjič spremenil Patrik_A3, dne Če apr 10, 2014 10:44 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Jerch_ Če apr 10, 2014 10:44 am

Aesthetics je napisal/-a:Moram glupa vprašanja dajat, da mi potem lepo in jasno odgovorite :) Sprašujem zato, ker na CSS Tuning strani piše, zakaj bi kupoval 130KM avto, če pa lahko enega z manj konji (Golf V je avto v mojem primeru) in ga potem čipiraš ...


če že za golf V sprašuješ.. ima 1.9 motor 90 in 105 konjev in naj bi bila identična, čeprav sam dvomim. naj bi se tudi programsko optimirala na slabih 130konjev, oba enako.
težava optimiranja je, da pri podhranjenih avtih to dodatno moč zelo pogosto (tudi dolgotrajno) potem uporabljaš in določeni sklopi se prej izrabijo. če pa je avto v osnovi relativno močen, potem redko posežeš po extra navoru, moči.
 
jordan
Novinec
 
Prispevkov: 270
Pridružen: Pe feb 04, 2005 1:49 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a jordan Če apr 10, 2014 11:28 am

Patrik_A3 je napisal/-a:Lep pozdrav,

Pri css se dogovarjam za cat back sistem znamke MILLTEK ter chiptuning. Avto je škoda fabia vRS 1.4 TSI 132kw/180 konjev + 7. stopenjski DSG.

Sedaj pa nujno vprašanje, koliko je varno še čipat tale avto? Zaradi menjalnika in zaradi relativno majhnega motorja?

CSS mi ponuja chiptuning na cirka 200konjev,

SKN pa REVO tuning na 220 konjev

Kaj se odločit? Ali ne več čipat,da nebi potem menjalnik crkno zaradi obremenitve?

hitro prosim za pomoč, :D



teh vozil je že tako malo, da verjetno boš težko dobil kakšen konkreten odgovor. Razen kup teoretikov, men se zdi ta mašina že tako tovarniško navita..
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a abbe Če apr 10, 2014 12:12 pm

Aesthetics je napisal/-a:Moram glupa vprašanja dajat, da mi potem lepo in jasno odgovorite :) Sprašujem zato, ker na CSS Tuning strani piše, zakaj bi kupoval 130KM avto, če pa lahko enega z manj konji (Golf V je avto v mojem primeru) in ga potem čipiraš ...


golf v z 130 ps ne obstaja
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a abbe Če apr 10, 2014 12:15 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:Lep pozdrav,

Pri css se dogovarjam za cat back sistem znamke MILLTEK ter chiptuning. Avto je škoda fabia vRS 1.4 TSI 132kw/180 konjev + 7. stopenjski DSG.

Sedaj pa nujno vprašanje, koliko je varno še čipat tale avto? Zaradi menjalnika in zaradi relativno majhnega motorja?

CSS mi ponuja chiptuning na cirka 200konjev,

SKN pa REVO tuning na 220 konjev

Kaj se odločit? Ali ne več čipat,da nebi potem menjalnik crkno zaradi obremenitve?

hitro prosim za pomoč, :D


kva boš to čipal?
že seriska mapa je tko napisana da ma 250nm navora od 1700 do 4500,ker je to max navor kar ga menjalnik prenese.vsak extra konj je po ojem čist brezveze,ker je že tko motor obremenjen zato pa kur tolko olja...
pa itak so podvrženi porabi olja teli motorji.
a maš cave notr al caha?
kok ti porabi olja?
Ni vse res kar napišem
 
bostjannn
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: So sep 06, 2008 6:25 pm
Kraj: preko razumnega

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a bostjannn Če apr 10, 2014 4:11 pm

Kaksne so kaj izkusnje z cipanjem 1.9 jtdm 110kw 150km serijsko ? Malo se poigravam z mislijo, da bi ga dal cipirat, najbolj zaradi tega, ker bi rad da bi bolje vlekel tm okoli 1500 - 2000 obratov. Recimo, da se peljes po omejitvi, kar je ponavadi cca 1500,1600 obratov skozi kraj, na koncu kraja pohodiš pa do nekje 1900, 2000 obratov počasi pridobiva šele potem se zbudi zver. Rad bi, da bi bi vlekel takoj pri 1500, 1600.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov