No, potem si si našel problem - oziroma bolje rečeno, problema ni bilo. Vse deluje kot mora!
Trenutna težava je v tem, da enostavno imate še malo premalo znanja
Ampak zapomni si eno stvar - vse je v logiki. Enostavno moraš razmišljat zakaj niste imeli tlaka, zakaj ga zdej imaš...
Skratka;
1. potrebuješ regulacijo tlaka, tako kot vsak normalen turbo avto.
2. ker predvidevam nimaš možnosti elektronske regulacije tlaka (če jo imaš napiši) vzamo lepo en ročni ventil in ga spoji na cev med turbino in actuatorjem. Ta ventil ti bo služil zato, da boš zmanjšal pretok v tej cevki, ki je priključena turbo-wastegate.
S tem ko boš zmanjšal pretok, bo tudi wastegate manj odprlo - imel boš več tlaka.
Nabolje si potegni cev kar v kabino, tam vmes zmontiraj ta ventil (vzemi kaj enostavnega) in boš to lahko reguliral med vožnjo (da ne boš 100krat hodil ven iz avta pod haubo šraufat).
Stvar bo delovala kot mora.
Vendar ne bo nikoli tako lepo boost padal kot bi to lahko naredila elektronska regulacija ampak se boš pa temu zelo približal.
Z ventilom pripiraj pretok do tiste meje, kakršen tlak bi rad vozil...
Lp