Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Yoni
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To jun 14, 2005 9:03 pm

Napisal/-a Yoni Ne okt 18, 2009 8:06 am

Lej tisto da drži od 2900-4100rpm je bolj tako tako... Da sistem tesni boš lahko vedu samo če boš naredu tisto kar ti je rs2 napisu...
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne okt 18, 2009 10:48 am

Ok zdj je takole :D, sistem na spušča nikjer niti malo :D. To je dobr, sm dal v wastegate dol cevko in zamašil in sm s se vozu počasi do 5500rpm ker tam mu ful tlak pade, ko sma bla na 5500in sm malo stisnu gas je v momentu tlak skoču na 0.9 bara, se vozima dalje normalno, in prideva do obvoznice in tko pač prideva do 6000rpm in na 6000sitsnem spet mocnej gas da dobim boost in nafila turbina v momntu 1.5 bara :? me je kr stisnlo pr srcu ker elektronika j narjena samo do 0.8 in bi lahk skor zaklal motor. Tako da rešitev je da boost ne pada pr tem kar si ti reku rs2. Tako da hvala za pomoč.

Zdj je druga stvar :D kaj naredit ker turbina ful več fila..da razbremenimo wastegate al kako? Ker tako se ne more vozit.

Druga dobra novica :D, nasledni tedn dobim že pumpo :D.

Aja pa še zdj mu je začel cevi sezuvat :D haah.
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Ne okt 18, 2009 12:19 pm

ammm, nekaj se...kaksen odvodni ventil imas (blow off) ?? kaksen olos aftersparmarker zadeva tukaj ne pride v postev...kar tudi zaradi tega ti lahko pada tlak...

lp, dominic...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne okt 18, 2009 12:29 pm

dominic: Am jah moj blow off nima veze z njegovim ... zakaj?? Kokr sm mu preveru mu nikjer ne spusca. Blow off pa ima navadn na vzmet,jst imam pa drugace eno kitajsko kopijo samo jst nimam problemov za 1x. Drugače pa sm veseu da je bencinska pumpa že blizu slovenije :D.
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Ne okt 18, 2009 12:44 pm

pravim samo, da je lahko problem tudi v tem...nima veze, ali je pri tebi ali pri njem...

se je ze zgodlo...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne okt 18, 2009 12:48 pm

dominic: Ja to mmi je že učer kolega reku da naj najprej tole preverim samo ni blow bil, sj sm napisu da je smo ugotovil napako..wg ne dela prav, kos m naredu kar je reku rs2 glede tega da wg cevko odklopm in spodn del zamašim, seveda je turbina dala 1x večji boost ampak pri 6000rpm ko sm stisnu mal bol gas je boost takoj sou na 1bar se vec kar pomen da je wg kriv ker prej ko si stisnu pr 500 ali 6000rpm gas mu ni slo nad 0.5bara ...samo kako rešit zdj tole z wg???
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne okt 18, 2009 1:07 pm

No, potem si si našel problem - oziroma bolje rečeno, problema ni bilo. Vse deluje kot mora!

Trenutna težava je v tem, da enostavno imate še malo premalo znanja :D
Ampak zapomni si eno stvar - vse je v logiki. Enostavno moraš razmišljat zakaj niste imeli tlaka, zakaj ga zdej imaš...

Skratka;
1. potrebuješ regulacijo tlaka, tako kot vsak normalen turbo avto.
2. ker predvidevam nimaš možnosti elektronske regulacije tlaka (če jo imaš napiši) vzamo lepo en ročni ventil in ga spoji na cev med turbino in actuatorjem. Ta ventil ti bo služil zato, da boš zmanjšal pretok v tej cevki, ki je priključena turbo-wastegate.
S tem ko boš zmanjšal pretok, bo tudi wastegate manj odprlo - imel boš več tlaka.
Nabolje si potegni cev kar v kabino, tam vmes zmontiraj ta ventil (vzemi kaj enostavnega) in boš to lahko reguliral med vožnjo (da ne boš 100krat hodil ven iz avta pod haubo šraufat).
Stvar bo delovala kot mora.
Vendar ne bo nikoli tako lepo boost padal kot bi to lahko naredila elektronska regulacija ampak se boš pa temu zelo približal.
Z ventilom pripiraj pretok do tiste meje, kakršen tlak bi rad vozil...
Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne okt 18, 2009 1:12 pm

rs2: Ahaaa torej ni kriva turbina :D, samo rabi elektronsko da mu stela boost? :)
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne okt 18, 2009 1:19 pm

rokbrumen je napisal/-a:rs2: Ahaaa torej ni kriva turbina :D, samo rabi elektronsko da mu stela boost? :)


Kaksna turbina? Sam si ugotovil, da nafila več kot želite. Ja?

Sam regulirati morate pline, ki pridejo ali ne pridejo na turbino...
Se pravi regulirati morate wastegate - kot 99% vseh ki se vozijo.
Tudi ko imaš direktno vezano cevko na wastegate, dejansko reguliraš wastegate. Ampak wastegate drži zaprt le moč fedra in ko je tlak in pretok premočan (pri višjih obratih) avtomatično več odpre wastegate oziroma premalo plinov pride do turba, da bi ga bolj obrnilo...logika in nič drugega.

Skratka - na način kot sem ga opisal omeni, da boste regulirali boost mehansko - ročno.
ČE imate v motornem računalniku (kakšnega vozite???) možnost regulacije boosta, potem daj vmes na cevko le magnetni ventil, katerega krmili računalnik...
če nimate te opcije v računalniku (več ali manj vsak standalone ima to opcijo) lahko kupite kak Apexi avcr ali kaj cenejšega...
Ali pa ste enostavno zadovoljni z ročno regulacijo, ki je najcenejša...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne okt 18, 2009 1:25 pm

Mislim da on ima vse na orčno :( nevem ker nevem kaj so delal z avtom. turbina dela to je glavn da ne bi reku pol da sm mu uniceno prodal ker ni unicena. Torej kaj bi lahko on po domače ročno naredu da neb tok wg odpiral za brezveze da ne zgubla boost? Lahko kak feder da umes da drzi mal mognej wg al ni priporocljivo?


V podpisu mas napisan da vse pod 2 bara je N/A :P a 1.5 tut :P ?Vem da je yoke samo tko iz zajebancije uprašam :D.
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne okt 18, 2009 1:36 pm

2. ker predvidevam nimaš možnosti elektronske regulacije tlaka (če jo imaš napiši) vzamo lepo en ročni ventil in ga spoji na cev med turbino in actuatorjem. Ta ventil ti bo služil zato, da boš zmanjšal pretok v tej cevki, ki je priključena turbo-wastegate.
S tem ko boš zmanjšal pretok, bo tudi wastegate manj odprlo - imel boš več tlaka.
Nabolje si potegni cev kar v kabino, tam vmes zmontiraj ta ventil (vzemi kaj enostavnega) in boš to lahko reguliral med vožnjo (da ne boš 100krat hodil ven iz avta pod haubo šraufat).
Stvar bo delovala kot mora.


Sem ti odgovoril zgoraj...........

Ali katerikoli drug način, ki bo dovoljeval wastegateu da se bo odpiral a manj kot če je stvar priklopljena direktno iz turba na wastegate.
Lahko daš v cevko restriktor npr. ....in probaš koliko fila. Na koncu vzameš tak restriktor, ki bo zadovoljeval vaše želje po boostu.

Če voziš z 1.5bara tlaka si N/A :D
Tlak da tourque, ki ga honde ne poznajo :shock: 8)
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
Yoni
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To jun 14, 2005 9:03 pm

Napisal/-a Yoni Ne okt 18, 2009 1:39 pm

Čakaj kaj bi ti sploh rad zdaj? Da bi filalo še več boosta al kaj? Al zakaj bi dajal drug feder v wg?
Če je blo zadost tlaka ko si cevko snel dol, pol dej tam umes en ventil in to je to...
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne okt 18, 2009 1:44 pm

Mah nevem kak mu obrazližit kaj nardit, ker jst nimam časa :D. Pa še oči me bolijo vidim use na pol megleno od varjenja. Je že bolše ma ne še cist.. Jst mam še neki dela z mojim avtom in tale mi sam živce pije.

Yoni: Ja en ventil mu bom dal pa je :D pa če bo preveč boosta pa bo zaklal motor naj si sam dela :D.



No zdj sm mu naredu tako da sm wastegate fulll razbremenil tko da un del spodn sm zapru da ne gre zrak vn na wg-tu sm pa pustu odprto in fila 0.9 bara manj ni ratal, tako da bo dodelu elektronko pa bo.In zdj do 7000rpm ko sma se zapelala ni padu tlak ga je lepo držalo :).
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Ne okt 18, 2009 6:00 pm

rokbrumen je napisal/-a:Zdj pa se en info rabim zdj mu sezuva cevi, prej mi ni zakaj??


Visji boost? Razmajane objemke? Zmatrane objemke? Si kej spoliru vmes? Si razstavlu kej?

Ce ti cevi mece dol je problem dost enostavno rešljiv, se ti ne zdi?
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne okt 18, 2009 6:02 pm

Ne meče men dol!!! Jst mam narjene robove in vse kot treba. Njemu pa prej ni metalo na 0.8 in zdj mu mece za hec. A ima boosta mogoce o.1 več.in ima dobre objemke..itd.
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne okt 18, 2009 6:53 pm

Po mojem ima preveč konjev zdej in boste moral nazaj zaprt... :shock: honda power

Za vsako težavico iščeš na forumu rešitev, kot da ne znate razmišljat s svojo glavo...

Ti je 2 posta gor lepo povedal...
Pa Kovček dodal eno zelo umestno.

Naredite robčke, vzemite silikonske cevi, zadosti dolge da lahko dihajo - ali harmonkice, nove objemke, poglejte, da mu motor ne zadiha na gasu kot stara ku*ba (da nima vse nosilce motorja zjebane), ...
Tk za info - 0.8bara je en k*** tlak, kaj bi blo če bi odprl na 2 bara? Bi mu odneslo ven čez haubo?

Če vam meče na 0.8bara pol ste en k*** zložil.

Če mu pa meče dol ko šalta ali spusti gas, pol imate pa premajhen blow off...

Kakorkoli spacajte kaj in pokažte kak filmček kako leti...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne okt 18, 2009 8:11 pm

rs2: Mene njegov avto ne zanima jst sm mu dokazu da turbina dela ;). Njegov projekt naj si sam predstavi če hoče, men se je samo šlo da nism izpadu da sm mu kaj prodal slabo. Drugače pa njegov t.kit proti mojem, je njegov se slabsi kot moj ko je bil narjen prvič meseca aprila.

Za zdj dost o njegovem avtu. Zdj je moj na vrsti.

Gre nazaj na 1.5 bara in to ko pride benz pumpa prej ne.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne okt 18, 2009 8:14 pm

kok barou pa bo benz pumpa?pa kok l/h?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne okt 18, 2009 8:15 pm

Ej čist iskren nevem :D, to je kolega nabavu ko mi dela štrom ker je crknla po njegovi krivdi :D.Tako da naj bi zalivala do 500hp več ne .. Ker originalna kot jo mam zdj nazaj notr je za 300-320hp nič več.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne okt 18, 2009 8:20 pm

nism vedu da grejo pumpe po konjih,sm zmeraj mislu da po pretoku..
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost