Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po jun 07, 2010 6:06 pm

jaka je to sarkasticno mislu.
nevem zakaj si dovolu da ti ugradijo slabso sklopko.
Ni vse res kar napišem
 
cocan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne maj 23, 2010 8:42 am

Napisal/-a cocan Po jun 07, 2010 6:18 pm

Ja serviser je reku da naj bi original nova stala 700€ govorim kot mi je pvedal potem pa sem vzel to katera ja bila 270€.
 
Uporabniški avatar
Jaka156
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: To jan 09, 2007 7:12 pm

Napisal/-a Jaka156 Po jun 07, 2010 7:02 pm

Dober te je nabengal
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po jun 07, 2010 7:51 pm

110 K km v 12 let staremu Golfu TDi 8)
 
cocan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne maj 23, 2010 8:42 am

Napisal/-a cocan Po jun 07, 2010 8:45 pm

Jp.Sm pol pogledu sklopko in se je košara notranja premikala za 1 cm napre nazaj.Upam da me razumete.Drugače prilepim slike in nakažem.

Lp
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo To jun 08, 2010 2:11 pm

cocan je napisal/-a:Pozdravljeni forumaši.

Sicer zanima me če je že kdo čipal Golf-a IV 1.9 TDI 66kw letnik 1998. kilometri pa se pišejo 110.000?Menda imajo še ti modeli neke druga mašine ,or sem spraševal za P.Box pa so mi dejali da to paše na letnike 2000+.Sicer najbolj me zanima če bi potem avto bil ravnotako poskočen kot očetov Audi kateri ima 115KM?

Pa še eno vprašanje imam.Veliko ljudi mi pravi ko se pripelejm dam da naj avto pustim še kako minutko v prazmen teku da se tlak v turbini normalizira?Je to res pomembno?

Lep pozdrav in hvala za odgovore.


Box za ta avto obstaja, pa še zelo dobro se obnese, pa tudi drag ni. Tisti poceni boxi za PD niso vredu.

Ja, to pa le počakaj tiste pol minute, da se turbina umiri.
110kkm na golfu tdi je čudež
:shock:
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To jun 08, 2010 2:27 pm

Ni poanta v umirjanju turbine - poanta je v hlajenju in cirkulaciji olja.

Olje krozi skozi turbino, podmazuje lezaje in odvaja nakopiceno toploto. Ko ugasnes avto, se obtok olja ustavi in tvegas, da ga bos enostavno zazgal. Najbolj primeren je zato "idle"l (oz. po slovensko: avto v prostem teku) kaki dve minutki - izpusni plini bodo pod minimalno obremenitvijo in tako bistveno hladnejsi od same turbine (ob pogoju, da je bila ta seveda konkretno obremenjevana) in jo bodo pocasi ohladili, crpalka pa bo ves ta cas lepo crpala olje, ki medtem podmazuje lezaj in tudi odvaja toploto...

LpF
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo To jun 08, 2010 3:23 pm

gofra je napisal/-a:Ni poanta v umirjanju turbine - poanta je v hlajenju in cirkulaciji olja.

Olje krozi skozi turbino, podmazuje lezaje in odvaja nakopiceno toploto. Ko ugasnes avto, se obtok olja ustavi in tvegas, da ga bos enostavno zazgal. Najbolj primeren je zato "idle"l (oz. po slovensko: avto v prostem teku) kaki dve minutki - izpusni plini bodo pod minimalno obremenitvijo in tako bistveno hladnejsi od same turbine (ob pogoju, da je bila ta seveda konkretno obremenjevana) in jo bodo pocasi ohladili, crpalka pa bo ves ta cas lepo crpala olje, ki medtem podmazuje lezaj in tudi odvaja toploto...

LpF


Ma ja, ni se mi dalo pisati vsega, kar si ti napisal :D
 
cocan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne maj 23, 2010 8:42 am

Napisal/-a cocan To jun 08, 2010 4:14 pm

Kolikor sm sam uspel prebrat glede teh P Box-ov je da avto rata požrešnejši ter da zelo kadi :shock: Sicer ne wem zakaj ampak nebi rd da se dela vsakič ko pohodim gas dela zavesa za mano!
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo To jun 08, 2010 4:53 pm

cocan je napisal/-a:Kolikor sm sam uspel prebrat glede teh P Box-ov je da avto rata požrešnejši ter da zelo kadi :shock: Sicer ne wem zakaj ampak nebi rd da se dela vsakič ko pohodim gas dela zavesa za mano!


Ni čisto tako...
Box za tvoj avto pride 130 eurov, montaža je gratis. Moč poveča iz 90 na 110 KM in se dobro občuti razlika.
Pa še par detajlev: vgradil sem jih že v več teh motorjev, tako TDI kot SDI, pa ne kadijo več kot normalno. Vse je odvisno od tega, kako je box nastavljen. Če ga preveč odpreš normalno, da bo kadil, če pa ni do konca potem pa avto normalno dela, razen pod full gasom, ampak v tem primeru itak kadi.
Poraba je ob normalni vožnji (lepa vožnja, brez pretiravanja) manjša in ne večja. Take so tudi izkušnje ljudi, katerim sem box vgradil. Pa še nobenemu ni motor odpovedal ali kaj podobnega, kot znajo nekateri strašiti ...
 
cocan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne maj 23, 2010 8:42 am

Napisal/-a cocan Sr jun 09, 2010 2:42 pm

Kake pa so kaj specifikacije tega P Box-a ?Hp,Nm in ali bi bilo močno stestirat?
 
cocan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne maj 23, 2010 8:42 am

Napisal/-a cocan Sr jun 09, 2010 4:29 pm

Še nekaj bi prašu.Najbrž je že vsak lastnik z malo žilice o "tuningu" pomislil na Blow Off ventil na svojem dizlu?Menda nima takega učinka kot pri benzinarjih ampak glas je pa A1.Sprašujem samo informativno če se je kdo kdaj kaj poglabljal v to stran in kje so kaki "haklic" ter podobno.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo Sr jun 09, 2010 4:59 pm

cocan je napisal/-a:Kake pa so kaj specifikacije tega P Box-a ?Hp,Nm in ali bi bilo močno stestirat?


Povečanje moči iz 90 na 113 KM in navor iz 210 Nm na 250 Nm.
Testiranje je vedno možno.
Več daj prosim na PM.
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Sr jun 09, 2010 5:02 pm

cocan je napisal/-a:Ja serviser je reku da naj bi original nova stala 700€ govorim kot mi je pvedal potem pa sem vzel to katera ja bila 270€.


jz bi tebi z veseljem avto servisiral :lol: cena nove original sklopke za tvoj avto je cca. 150€.
 
Uporabniški avatar
boy36
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Pe feb 22, 2008 9:05 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a boy36 Pe jun 11, 2010 10:32 pm

cocan je napisal/-a:Ja serviser je reku da naj bi original nova stala 700€ govorim kot mi je pvedal potem pa sem vzel to katera ja bila 270€.


Za ta denar si boš lahko omislu sklopko ,ko boš imel 300 konjev pod havo.Ne verjemi vsega serviserjem,danes pa res ni težko pregledat cene po netu -pet minut dela pa prišparaš 600 EUR.B...u da je bolš to kot u službo hodit za ist denar cel mesec :D
EVO X RR
AEM intake,Milltek exhaust.........
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar So jun 12, 2010 7:39 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
SKN_Slovenija je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Aha...torej ni nujno, da potem ko vi meni stunate avto, da imam pol jest neko garancijo. Glede na to, da ima moja šajtrga dobrih 100.000km za sabo,je potem glede garancija vse samo še stvar dogovora (glede na stanje vozila,motorja..)? Tista 60-mesečna garancija na SW in delo pa velja neglede na prevožene kilometre?

LP!


60 mesečna garancija na SW in delo velja ne glede na letnik vozila in prevožene km.

Tudi redki proizvajalci vozil so, ki dajejo več kot 100.000 km in 24 mesečno garancijo pri novem vozilu. Tako da...


...povsem normalno in popolnoma samoumevno... :D :D

No..da vidimo...60 mesecev / 12 mesecev = 5 let.

Mislim, da ste edini ki si "upate" dati tolk garancije napram drugim slovenskim tunerjem... :tomidelej: :tomidelej:

LP!


chip-tuning. name ma neomejeno če se ne motim alpa 5 let, softwear ni nikol problem garancije dajat, na mašino je pa druga pesem
 
cocan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne maj 23, 2010 8:42 am

Napisal/-a cocan Ne jun 13, 2010 3:35 pm

Je še kaka skrivnost ter AGR agregatov razen chip tuninga?Ali obstaja še kaka stvar za izbolšanje delovanja posledično mogoče večjo moč?
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe Ne jun 13, 2010 4:15 pm

Da se marsikaj naredit. Vprašanje je le kolk denarja si pripravljen odštet.
 
cocan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne maj 23, 2010 8:42 am

Napisal/-a cocan Ne jun 13, 2010 4:34 pm

Sicer nebi zdej rd kaj preveč posegal v notranjost agregata, da nebi preobremenjeval obstoječih delom motorja ali turbine.Slišal sem neki gled tega agr ventila?se pozna kj če ga zapreš?In kako je potem pozimi z ogrevanjem motorja?Se veliko pozna da se počasneje ogreva in ali je to spolh zdravo za motor?
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe Ne jun 13, 2010 6:32 pm

blendiranje egr ventila se nič ne pozna na moči. S tem edino preprečiš da gre del izpušnih plinov nazaj v obtok. Pozimi malo dlje traja da se segreje avto ja, ni pa to ful razlike. Škodi pa nič motorju če to blendiraš.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov