Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Crash
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: To apr 18, 2006 9:46 pm

Napisal/-a Crash Sr maj 13, 2009 8:24 am

kopron je napisal/-a:Ne, mislim da ne .

Bo pa dirka ta vikend. Včeraj je bila testna vožnja, vendar avtu manjka še nekaj moči + navora za boljši rezultat . Upam, da uspem dobiti ono Garrettko za do 340 Hp .

Lp do tedaj, ...

Čaw


Da ne boste postali slučajno "pionirji" dirk na Madžarskem........

Drugače pa obilo sreče z projektom!!
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr maj 13, 2009 10:58 am

Crash je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Ne, mislim da ne .

Bo pa dirka ta vikend. Včeraj je bila testna vožnja, vendar avtu manjka še nekaj moči + navora za boljši rezultat . Upam, da uspem dobiti ono Garrettko za do 340 Hp .

Lp do tedaj, ...

Čaw


Da ne boste postali slučajno "pionirji" dirk na Madžarskem........

Drugače pa obilo sreče z projektom!!


spet škoda
...ne smem kar želim...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Sr maj 13, 2009 5:35 pm

štiriintrideset strani in nobenih rezultatov..a niso en podoben topic izbrisal?


;)
 
Uporabniški avatar
jannyy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr avg 13, 2008 4:50 pm
Kraj: Koper okolica

Napisal/-a jannyy Sr maj 13, 2009 10:07 pm

kinkyllama je napisal/-a:štiriintrideset strani in nobenih rezultatov..a niso en podoben topic izbrisal?


;)


So rezultati samo poglej bolše .... ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr maj 13, 2009 11:18 pm

kinkyllama je napisal/-a:štiriintrideset strani in nobenih rezultatov..a niso en podoben topic izbrisal?


;)
... Kaj tebe peče rit al kaj ? :lol:
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Če maj 14, 2009 4:10 am

jannyy je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:štiriintrideset strani in nobenih rezultatov..a niso en podoben topic izbrisal?


;)


So rezultati samo poglej bolše .... ;)


rezultat je bil izbrisan topic nekega pubertetnika
- spodbujanje k nezakonitemu delovanju in ogrožanju varnosti cestnega prometa
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Če maj 14, 2009 4:17 am

Mad je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:štiriintrideset strani in nobenih rezultatov..a niso en podoben topic izbrisal?


;)
... Kaj tebe peče rit al kaj ? :lol:


nemam ja zizikov...imam samo batino

drag je tista prava smer (spodbujanje po tekmovalni plati, kjer je varnost zagotovljena)...ko bo imelo to 500hp in kakšne rezultate preberem cel topic..

ne boš ti meni, takole, z hrbta zizikov majal ;)
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če maj 14, 2009 5:17 am

:bonk mah, kake mate, ... :lol: :?

Turbina bo stisnila do 340 Hp , torej bomo z rezervo izstisnili kakih dobrih 300 + Hp , da bo še nekaj časa delalo , da ne bo vse na full + na polno.

Grem delat' zdaj, ajde, Lp :)
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Če maj 14, 2009 10:03 am

kopron je napisal/-a::bonk mah, kake mate, ... :lol: :?

Turbina bo stisnila do 340 Hp , torej bomo z rezervo izstisnili kakih dobrih 300 + Hp , da bo še nekaj časa delalo , da ne bo vse na full + na polno.

Grem delat' zdaj, ajde, Lp :)


saj lahko s to turbino pa naj pokaže kok pač pokaže cajt in se vidi primerjava pol z novo turbino...saj konji so lepa reč...cajt je pa čist drugo merilo...
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe maj 15, 2009 1:24 am

kinkyllama je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:štiriintrideset strani in nobenih rezultatov..a niso en podoben topic izbrisal?


;)
... Kaj tebe peče rit al kaj ? :lol:


nemam ja zizikov...imam samo batino

drag je tista prava smer (spodbujanje po tekmovalni plati, kjer je varnost zagotovljena)...ko bo imelo to 500hp in kakšne rezultate preberem cel topic..

ne boš ti meni, takole, z hrbta zizikov majal ;)
popuši mi ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe maj 15, 2009 8:18 am

samo neki mi ni jasno..

Tu vsi greste na to, da imaste čim več konjev...kaj pa to da bi imeli določeno število konjev (pa ceprav manj) bolj enkomerno razporejenih, kar bi bilo bolje??

Mad, ti sigurno ves za revijo Elaborare...tam so naredili test Uno-tov turbo...vsi so bili "serijski", le da so jim dali gor večje turbine, 5 injektor in take stvari..ampak motorji so bili original...
in tko...mislim da dva sta imela cca 350 konjev, en pa 500 nekje....govorim iz glave....ali celo je en bil neki ful predelan..no ne vem na pamet...ce hoceste poiscem revijo, skeniram in dam gor...
no hotu sm povedat to, da ni imel najbolši pospepek tisti, ki je imel največ konjev, ampak tisti ki jih je imel manj in bolj enakomerno razporejenih...kaj vam se gre za cim več konjev al cim bolši čas na 402m?? :)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe maj 15, 2009 9:00 am

Dario, ... nam se gre za vse - karkoli 8)

Res pa je, ... da navor šteje edinole !

Lp + Dp + #[/code]
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Pe maj 15, 2009 10:36 am

Dariooo je napisal/-a:samo neki mi ni jasno..

Tu vsi greste na to, da imaste čim več konjev...kaj pa to da bi imeli določeno število konjev (pa ceprav manj) bolj enkomerno razporejenih, kar bi bilo bolje??

Mad, ti sigurno ves za revijo Elaborare...tam so naredili test Uno-tov turbo...vsi so bili "serijski", le da so jim dali gor večje turbine, 5 injektor in take stvari..ampak motorji so bili original...
in tko...mislim da dva sta imela cca 350 konjev, en pa 500 nekje....govorim iz glave....ali celo je en bil neki ful predelan..no ne vem na pamet...ce hoceste poiscem revijo, skeniram in dam gor...
no hotu sm povedat to, da ni imel najbolši pospepek tisti, ki je imel največ konjev, ampak tisti ki jih je imel manj in bolj enakomerno razporejenih...kaj vam se gre za cim več konjev al cim bolši čas na 402m?? :)

LP


tisti z več konji je mel slabšo trakcijo zato slabši pospeški...pa če so dali prevelike turbine je bla trakcija še slabša ker je tubo lukna bla brutalna pa tk naprej...mal posplošuješ...če na istem avto bi dvigoval moč in bi bil 4x4 da trakcijo lahko zanemarimo bi bli pospeški vedno boljši

za drag rabiš navor

men je vseen...kaj se prikazuje...lahko tud raceland sam neke opipljive čase bi mel za ta avto rad
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Pe maj 15, 2009 10:41 am

Mad je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:štiriintrideset strani in nobenih rezultatov..a niso en podoben topic izbrisal?


;)
... Kaj tebe peče rit al kaj ? :lol:


nemam ja zizikov...imam samo batino

drag je tista prava smer (spodbujanje po tekmovalni plati, kjer je varnost zagotovljena)...ko bo imelo to 500hp in kakšne rezultate preberem cel topic..

ne boš ti meni, takole, z hrbta zizikov majal ;)
popuši mi ...



...čas za kartonček...
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe maj 15, 2009 11:27 am

zoranwagen hotel sem rect to, da je bolje da imas malo manj konjev, ampak konstanto skozi vse vrtljaje, kot pa da imas recimo 400-500 konjev med 4000-5000 vrtljaji, pod in nad to prednostjo pa imas 150 konjev recimo...kaj pol zastopis...je bolje imet 200-300 več al manj konstanto do 6000-7000 vrtljajev ne?!
Slika
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Pe maj 15, 2009 5:32 pm

vsaj eden, ki razume!


Razlika dveh sil po drugem newtonovem zakonu pomeni pospešek (računaš a)

http://www.avtomobilizem.com/forum/down ... p?id=20979
Iz grafa lahko pričnemo računat pospešek
dobimo prvo sekundo
Zvsakim novim pospeškom lahko izračunamo novo hitrost
V = Vo + a * t
Za rezultat enajst sekund rabimo končno hitrost 250km/h
povprečni pospešek 6 m/s2

pri pet stopenskem menjalniku bi motor uporabljal min. razpon med 2000 in 4000 vrtljajev

potem se nam lahko serijski TDI smeji

to čez palec..programirat ne mislim...... trenutno pušim

edit:
sem žleht in sem se spomnil 11s



:)

P.S.S.


z vsakim dodatnim konjem (z večanjem samo sesalnega tlaka) bo graf še bolj špičast in avto nič bolj "uspešen"

popravil link
Zadnjič spremenil kinkyllama, dne Pe maj 15, 2009 6:57 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe maj 15, 2009 6:57 pm

Ampak, za 11 sekund naši avti nimajo 250 Km/h .

Edi je imel za cca 11,5 sekunde okrog 215 Km/h .

Menda ja neboš rekel, da za tiste pol sekunde hitreje rabiš 35 Km/h večjo končno hitrost na 402 m ?

lp
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Pe maj 15, 2009 7:07 pm

čez palec...pravim... na pamet zračunal


no pejt računat prestavna razmerja, me prav zanimajo pospeški v območju vrtljajev

najhitreje bi bilo napisat programček še z naraščajočim zračnim uporom in izgubami..pa bi imel že neko sliko

edit
z kalkulatorjem še enkrat je 267,12727

heh, potem je več kot 6m sek kvadrat
niti ni to bistveno...hotel sem samo malce bol plastično prikazat trditev mojega predhodnika...tisti, ki razume OK... nič več od mene.tule
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Pe maj 15, 2009 8:48 pm

teorija je lepa rec. Zal se na dirkah izkaze za skrajno neuporabno. Za pospeske rabis navor za koncno pa moc. To se tud lepo vidi pri avtih ki vozijo podobne case na 402 koncne se pa posteno razlikujejo. Znacilno tud za turbace,ki namerno imajo majnsi tlak v nizkih prestavah in s tem nikol isto moc/navor ampak razste z vsako prestavo. Ker ce bi teorija bla tok zanesljiva si lahko na dirkah pokazemo grafe in tako dolocimo zmagovalca
...ne smem kar želim...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Pe maj 15, 2009 9:19 pm

pač piškava teorija tistega, al je pa ne razume, ki prakticira..eno je zagotovo...VSE je izračunljivo

nekaj šepa potem pri višjih hitrostih..mogoče aerodinamika, trenje, prestavno razmerje..



moč in navor sta premosorazmerna..tole tvoje je povsem zgrešeno

Pa zapišva potem pravilno

Za pospeske rabis navor za koncno pa moc.

za pospeške rabiš navor (moč), za končno pa moč (navor)...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov