Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo So maj 16, 2009 12:25 am

no pa recimo tko..primerjajmo en avto ki ima 240 konjev in to konstantne vec al manj....

in en avto, ki ima med 4000-5000 vrtljaji 400 konjev....v ostalih vrtljajev ima luknjo...


kiri bo imel bolsi pospesek?? ta ki ima 400 konjev??...
Slika
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So maj 16, 2009 5:11 am

povsem odvisno od menjalnika

ob omejitvi 1000v/min bi rabil kopico sekvenc in power shift
 
Uporabniški avatar
daneb
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To maj 06, 2008 6:03 am

Napisal/-a daneb So maj 16, 2009 6:18 am

mms://ftpmb.rts.si/msm/oddaje/5.wmv Avto šport malo drugače. :D
Moto šport me je zasvojil.
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So maj 16, 2009 8:15 am

zelo zanimiv šport... v kravati lahko voziš :D
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo So maj 16, 2009 9:01 am

kinkyllama je napisal/-a:zelo zanimiv šport... v kravati lahko voziš :D


pa se hude pospeske in 4x4 imas z lahkoto :D
Slika
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So maj 16, 2009 9:37 am

kakšno razmerje je? 2kg na en hp?

potem bi avto imel 2000hp..3 sek na 1/4 mile?
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen So maj 16, 2009 9:40 am

kinkyllama je napisal/-a:pač piškava teorija tistega, al je pa ne razume, ki prakticira..eno je zagotovo...VSE je izračunljivo

nekaj šepa potem pri višjih hitrostih..mogoče aerodinamika, trenje, prestavno razmerje..



moč in navor sta premosorazmerna..tole tvoje je povsem zgrešeno

Pa zapišva potem pravilno

Za pospeske rabis navor za koncno pa moc.

za pospeške rabiš navor (moč), za končno pa moč (navor)...


si že slišal, da navor "režejo"?

navadno teoretiki tvojga kova nardijo avto, ki ne prenese željene rezultate čeprav je vse tok lepo zračunano!
Zadnjič spremenil zoranwagen, dne So maj 16, 2009 9:45 am, skupaj popravljeno 1 krat.
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen So maj 16, 2009 9:43 am

Dariooo je napisal/-a:no pa recimo tko..primerjajmo en avto ki ima 240 konjev in to konstantne vec al manj....

in en avto, ki ima med 4000-5000 vrtljaji 400 konjev....v ostalih vrtljajev ima luknjo...


kiri bo imel bolsi pospesek?? ta ki ima 400 konjev??...


...ja, če si ga zmožen držat na obratih med 4000 in 5000 in dobri trakciji...pa rečmo da je govora drugače o istem avtu...
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo So maj 16, 2009 9:50 am

zoranwagen je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:no pa recimo tko..primerjajmo en avto ki ima 240 konjev in to konstantne vec al manj....

in en avto, ki ima med 4000-5000 vrtljaji 400 konjev....v ostalih vrtljajev ima luknjo...


kiri bo imel bolsi pospesek?? ta ki ima 400 konjev??...


...ja, če si ga zmožen držat na obratih med 4000 in 5000 in dobri trakciji...pa rečmo da je govora drugače o istem avtu...


ja....če....pa itaq sam ves da 1000 obratov ti nic ne pomaga, ker ne bos uspel nič pospešit......ker ce bos startal s 4000 obrati in 300-400 konjev....ves da se ti bo kolo vrtelo v prazno....edino ce bos spalu sklopko...in ce malo zgresis prestavo oz prehitro si padu v tako luknjo.....pa se ko bos v 2. prestavu na 5000 vrtljajev...bos dal v 3. in bos padu na 2-2500 vrtljajev...le ce bos prestavljal "pod sklopko"....za kar pa mislim da nimas casa v 13-14s oz v 17-18 :D
Slika
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen So maj 16, 2009 10:00 am

Dariooo je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:no pa recimo tko..primerjajmo en avto ki ima 240 konjev in to konstantne vec al manj....

in en avto, ki ima med 4000-5000 vrtljaji 400 konjev....v ostalih vrtljajev ima luknjo...


kiri bo imel bolsi pospesek?? ta ki ima 400 konjev??...


...ja, če si ga zmožen držat na obratih med 4000 in 5000 in dobri trakciji...pa rečmo da je govora drugače o istem avtu...


ja....če....pa itaq sam ves da 1000 obratov ti nic ne pomaga, ker ne bos uspel nič pospešit......ker ce bos startal s 4000 obrati in 300-400 konjev....ves da se ti bo kolo vrtelo v prazno....edino ce bos spalu sklopko...in ce malo zgresis prestavo oz prehitro si padu v tako luknjo.....pa se ko bos v 2. prestavu na 5000 vrtljajev...bos dal v 3. in bos padu na 2-2500 vrtljajev...le ce bos prestavljal "pod sklopko"....za kar pa mislim da nimas casa v 13-14s oz v 17-18 :D


...saj pravim teorija je lepa reč...
...ne smem kar želim...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So maj 16, 2009 10:10 am

če uspejo par tisoč konjev spravt na asfalt...bi pa telih 400 delalo nek strašen problem...bejžbejž

prvo sekundo....pa še to lahko skoraj v celoti rešiš z nižjim prestavnim razmerjem, z nižjim navorom na kolesih...sam po kmečko je treba...brez matematike..če se je že otepate ko hudič križa
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen So maj 16, 2009 10:14 am

kinkyllama je napisal/-a:če uspejo par tisoč konjev spravt na asfalt...bi pa telih 400 delalo nek strašen problem...bejžbejž

prvo sekundo....pa še to lahko skoraj v celoti rešiš z nižjim prestavnim razmerjem, z nižjim navorom na kolesih...sam po kmečko je treba...brez matematike..če se je že otepate ko hudič križa


nisem še videl par tisoč konjev na sprednji pogon...si poskušal 400hp spravit na asfalt???
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So maj 16, 2009 2:05 pm

zoranwagen je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:štiriintrideset strani in nobenih rezultatov..a niso en podoben topic izbrisal?


;)
... Kaj tebe peče rit al kaj ? :lol:


nemam ja zizikov...imam samo batino

drag je tista prava smer (spodbujanje po tekmovalni plati, kjer je varnost zagotovljena)...ko bo imelo to 500hp in kakšne rezultate preberem cel topic..

ne boš ti meni, takole, z hrbta zizikov majal ;)
popuši mi ...



...čas za kartonček...



... Zanimivo tip meni polni temo z off-topic-i non stop + provocira sam ni predstavil nič samo teoretizira in ti dajaš meni kartonček ... jaoooo ma daj mi lepenko
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen So maj 16, 2009 3:13 pm

Mad je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:štiriintrideset strani in nobenih rezultatov..a niso en podoben topic izbrisal?


;)
... Kaj tebe peče rit al kaj ? :lol:


nemam ja zizikov...imam samo batino

drag je tista prava smer (spodbujanje po tekmovalni plati, kjer je varnost zagotovljena)...ko bo imelo to 500hp in kakšne rezultate preberem cel topic..

ne boš ti meni, takole, z hrbta zizikov majal ;)
popuši mi ...



...čas za kartonček...



... Zanimivo tip meni polni temo z off-topic-i non stop + provocira sam ni predstavil nič samo teoretizira in ti dajaš meni kartonček ... jaoooo ma daj mi lepenko
izjave popusi majo ful s to temo. Ocitno drzi: ce macki...
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 So maj 16, 2009 3:20 pm

joj si ti tečni za popizdit :roll:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So maj 16, 2009 5:12 pm

Mad je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:štiriintrideset strani in nobenih rezultatov..a niso en podoben topic izbrisal?


;)
... Kaj tebe peče rit al kaj ? :lol:


nemam ja zizikov...imam samo batino

drag je tista prava smer (spodbujanje po tekmovalni plati, kjer je varnost zagotovljena)...ko bo imelo to 500hp in kakšne rezultate preberem cel topic..

ne boš ti meni, takole, z hrbta zizikov majal ;)
popuši mi ...



...čas za kartonček...



... Zanimivo tip meni polni temo z off-topic-i non stop + provocira sam ni predstavil nič samo teoretizira in ti dajaš meni kartonček ... jaoooo ma daj mi lepenko



tko prletim, ko si podobo na ogled postavil, samo takrat ko me zmoti, da nekdo vozi tule naiven folk

če si nalijemo čistega, tole sodi bolj med kosilnice kot resen tuning

pač nekateri se ne hvalimo po vseh forumih z projekti, ki niti ne pijejo vode


edit:
v sloveniji ni kakšne tunig tradicije, tako, da se motorji vozjo v Italijo, Češko, Nizozemsko...vendar se najde kopico ljudi, ki kljub temu pripravljajo odlične motorje, ki se enakovredno kosajo v veliko zvrsteh našega avto moto sporta... Neki dan, na M&Q konferenci, je pogovor z zaposlenim Instituta Metron nanesel tudi na drag. Baje je takle avto spedenal na 600hp..tko uzput

nič ne vzporavam, manjšam tudi te dosežke tule...ni pa potrebno biti zgol zaradi tega ošaben, aroganten, samovšečen....
.
. pa cvilit za vsak dotik
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So maj 16, 2009 6:59 pm

kinkyllama je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:štiriintrideset strani in nobenih rezultatov..a niso en podoben topic izbrisal?


;)
... Kaj tebe peče rit al kaj ? :lol:


nemam ja zizikov...imam samo batino

drag je tista prava smer (spodbujanje po tekmovalni plati, kjer je varnost zagotovljena)...ko bo imelo to 500hp in kakšne rezultate preberem cel topic..

ne boš ti meni, takole, z hrbta zizikov majal ;)
popuši mi ...



...čas za kartonček...



... Zanimivo tip meni polni temo z off-topic-i non stop + provocira sam ni predstavil nič samo teoretizira in ti dajaš meni kartonček ... jaoooo ma daj mi lepenko



tko prletim, samo takrat ko me zmoti, da nekdo vozi tule naiven folk

če si nalijemo čistega, tole sodi bolj med kosilnice kot resen tuning

pač nekateri se ne hvalimo po vseh forumih z projekti, ki niti ne pijejo vode


edit:
v sloveniji ni kakšne tunig tradicije, tako, da se motorji vozjo v Italijo, Češko, Nizozemsko...vendar se najde kopico ljudi, ki pripravljajo odlične motorje, ki se odlično kosajo v veliko zvrsteh našega avto moto sporta... Neki dan, na M&Q konferenci, je pogovor z zaposlenim Instituta Metron nanesel tudi na drag. Baje je takle avto spedenal na 600hp..tko uzput

nič ne vzporavam, manjšam tudi te dosežke tule...ni pa potrebno biti zgol zaradi tega ošaben, aroganten, samovšečen....


... Torej so naredili iz 1.4 motorja 8 ventilca v osnovi 55 kw ven 600 km ... posipam se z pepelom ... res ne bom več . Daj te podatke podkrepit z kakim gradivom ... en Wankel 1.3 bi res znal imeti tam čez 320 km ... okrog Peugeotovih mlinčkov TU3 alu blok ustavljene srajce pa ne vem no - nisem še izvedel za nobenega, ki se lahko kosa že z tem mojim ubogim - vsaj do sedaj ... torej vzami isto osnovo, jo predelaj in ko nas z rezultatom prepričaš bom verjel karkoli - do takrat, samo tolčeš off-topic
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So maj 16, 2009 7:23 pm

seveda ti si sedaj pametnejši od tistih, ki + tega menjajo in vrtajo glave, bloke, menjajo bate, ojnice, odmične, glavne gredi, uporabljajo nos in to krmilijo z nračunalniki

Ok, če je tvoja priprava avta v dragu kot posebna grupa se jaz posipavam s pepelom, ker, priznam, ne poznam vseh kategorij..pri nas je tudi to mogoče možno
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So maj 16, 2009 7:57 pm

kinkyllama je napisal/-a:seveda ti si sedaj pametnejši od tistih, ki + tega menjajo in vrtajo glave, bloke, menjajo bate, ojnice, odmične, glavne gredi, uporabljajo nos in to krmilijo z nračunalniki

Ok, če je tvoja priprava avta v dragu kot posebna grupa se jaz posipavam s pepelom, ker, priznam, ne poznam vseh kategorij..pri nas je tudi to mogoče možno


In kaj jaz (razen Nos-a) nisem naredil ??? ostali so : blok, valjne puše in gred nespremenjeni vse ostalo je zamenjano in predelano - elektronika, vžigalna tuljava, odmična gred, ojnice, glava, bati , sesalni kolektor, sesalna loputa itd. Saxo je kosilnica in pol ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So maj 16, 2009 8:06 pm

ok, potem pa na drag in ne poskušat gnat tisoče žejne čez vodo



edit
prišel, videl, zmagal :P

običajno je ta pot strma...letos je kriza še z sponzorji...
vendar le udejstvovanje je tisto, ki človeku poplača prešraufane noči...
in z malim uspehi moraš biti zadovoljen ker drugače zmagovalca vreden nisi..
Zadnjič spremenil kinkyllama, dne So maj 16, 2009 8:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov