Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Ne sep 04, 2005 2:36 pm

Hmmm...kaj bi pa blo za naredit, da bi se mal bol drlo to, saj se mu gre zarad zvoka in ne zaradi performansa.......
 
Uporabniški avatar
Cross
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr jun 01, 2005 11:27 am

Napisal/-a Cross Ne sep 04, 2005 4:07 pm

najbolši način za dosego kšnga pametnga zvoka je športn auspuh, zravn pa še dobiš večje povečanje performansa kokr filtr, edin če je športn filtr res tko zmontiran kokr je treba pol bi se mogoče lahk primerjal.
Supression!
 
VW1300
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne sep 04, 2005 7:53 pm

Napisal/-a VW1300 Če sep 15, 2005 11:32 am

Kako bi pa blo s športnim filtrom na 807 2,2hdi 128hp
Moj hrošč 1300 1300 potegne ko 100 hudiču !
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če sep 15, 2005 2:03 pm

VW1300 je napisal/-a:Kako bi pa blo s športnim filtrom na 807 2,2hdi 128hp


S serijskim vredu, s športnim za enkurc
Slika
 
VW1300
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne sep 04, 2005 7:53 pm

Napisal/-a VW1300 Če sep 15, 2005 3:11 pm

zaka bi blo s športnim filtrom slabo a mi lahka to en razloži a bi melo čudn zvok al ka
Moj hrošč 1300 1300 potegne ko 100 hudiču !
 
Uporabniški avatar
Cross
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr jun 01, 2005 11:27 am

Napisal/-a Cross Če sep 15, 2005 10:23 pm

povečini so serijski filtri narejeni tako da srkajo čimbolj hladen zrak v mašino. pri športnem filtru je zadeva taka da zrak teče v mašino z manjšim uporom AMPAK so te filtri običajno nameščeni pač kjer je prostor in zato večinoma srkajo toplejši zrak ki je pod pokrovom in ve se da bolj ko je topel zrak večji ima volumen kar pomeni da šp. filter pri istem volumnu zraka kot navaden filter dobi manj molekul kisika ki so dejansko tisto kar motor potrebuje da lahko pokuri tisti bencin, torej manj ko je kisika manj bo izgorelo goriva, manj ko bi izgorelo goriva manj bo konjev ... če pa je športni filter nameščen tako da dobi čimbolj hladen zrak, ki je zunaj avtomobila, recimo da je namšečen pod kakšen zračnik ali kaj takega, potem pa se dejansko pridobi na moči, tako da šp. filter se splača nameščati samo če vemo kako bomo do njega dovedli hladen zrak, če se nam gre za moč seveda.
Supression!
 
VW1300
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne sep 04, 2005 7:53 pm

Napisal/-a VW1300 Pe sep 16, 2005 12:04 pm

kakšen bi bil pa zvok(če bi dobil hladen zrak)? pa kolk bi dobilo hp
Moj hrošč 1300 1300 potegne ko 100 hudiču !
 
Uporabniški avatar
Cross
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr jun 01, 2005 11:27 am

Napisal/-a Cross Pe sep 16, 2005 12:33 pm

jah sprememba zvoka je menda precej pač odvisna od mašine. običajno se poglobi. da pa se dobit recimo 3 do 4 konje če je dobr nameščen. odvisn tut kok je še neizkoriščenga benza v mašini in raznih drugih takih faktorjev.

tuki je recimo ena slikca kako recimo bl na simpl pač preprečt toplmu zraku da pride do filtra.
Priponke
sportfilter.jpg
Supression!
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Pe sep 16, 2005 3:00 pm

3-4 konje je milo rečeno
na embalaži od K&N piše da bi naj dobil 5% moči
si pa lahko srečen če boš dobil 1%
pa tudi če dobiš 5%, je to pri 100 konjski mašini komaj 5 konjev zraven, in potem jih maš 105...wau...
ampak to je samo teorija

lahko so velika sranja potem zaradi šp. filtra...kot sem slišal od par ljudi
pa še homologiran bi moral biti, tak da se ti za tistih par konjev ki jih boš MOGOČE dobil ne splača
raje še malo našparaj pa en športen izpuh, boš dobil več moči in boljši zvok
 
Uporabniški avatar
Cross
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr jun 01, 2005 11:27 am

Napisal/-a Cross Pe sep 16, 2005 3:23 pm

se strinjam. lahko pa recimo zvrtaš ene par lukenj v škatlo od filtra da izbolšaš pretok. to eni delajo, sam je vprašanje kok se to splača.
Supression!
 
Uporabniški avatar
COBRA
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 574
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:32 pm

Napisal/-a COBRA So sep 24, 2005 10:36 pm

TITan je napisal/-a:Švoh mašina, kaki restrictorji naprej po intaku. Odvisn je tud od samega filtra. Pri meni se tudi po zvoku ni poznalo skoraj nič zaradi airflow metra od K jetronica, pa je kr mal močnej mašinca kot tista honda.


Jst mam tut airflow meter (escort 1.4 75km), a ce se to da dol (ce se seveda lahko to ustima) a pol bi bil boljsi zvok?Ker sem enkrat sprobal sp.filter in se skoraj nic ni poznalo na zvoku... :?
Slika
 
Brane_vrankar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jul 03, 2005 5:51 pm
Kraj: Okolica Domžal

Napisal/-a Brane_vrankar To nov 29, 2005 9:12 am

FireSTORM je napisal/-a:3-4 konje je milo rečeno
na embalaži od K&N piše da bi naj dobil 5% moči
si pa lahko srečen če boš dobil 1%
pa tudi če dobiš 5%, je to pri 100 konjski mašini komaj 5 konjev zraven, in potem jih maš 105...wau...
ampak to je samo teorija

lahko so velika sranja potem zaradi šp. filtra...kot sem slišal od par ljudi
pa še homologiran bi moral biti, tak da se ti za tistih par konjev ki jih boš MOGOČE dobil ne splača
raje še malo našparaj pa en športen izpuh, boš dobil več moči in boljši zvok


Men se je pr suzukiju kr fejst poznal. Fejst pospeški, boljši zvok, raj sm na gas prtisku, večja končna. Sicer pa je bil od začetka avto zamorjen, ni šel več kt 150, u enmo mescu gre že 165 km/h. kar je fejst za 1.3 mašino, 50 kw.
Nej mi še kdo reče da je bedn met š. filter, k je majka. Edin problem pa je težka noga, pa več ti žre če nimaš intake-a narjenga, k ti vroč zrak od mašine not šopa, pol pa začne žret.
Capsi ti za homologacijo nimajo kej težit, k ti tud nč ne morjo če se peleš brez filtra, k ni obvezen, je pa res da se brez filtra hitrej mašina zjebe. :twisted: :D
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN To jun 13, 2006 6:40 pm

kaj so vam kaj rekli strici na tehničnem glede športnega filtra? mogoče kateri zaradi tega ni naredu?
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri To jun 13, 2006 6:49 pm

saj na tehničnem zamenjaš z originalnim in ni problema spljoh... ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
polek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Po jan 29, 2007 4:45 pm
Kraj: RT

Napisal/-a polek Če feb 01, 2007 1:29 pm

Prosim za en nasvet!!
Imam polota 6n2 1,4 75km. Doma pa mi leži skoraj nov konusni športni filter, ki bi ga rad namontiral na avto. Serijski filter ima v škatlo nek dovod za olje (ali nekaj takega), pa me zanima ali lahko to cevko kar odstranim! (oz. kakšen pomen ima).
Športnega filtra ne norem namontirati direktno, ker je previsok.
Kako naj rešim ta problem!

LP
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če feb 01, 2007 1:42 pm

To je oddušnik za oljne hlape. Gor namontirej en tamal filterček pa ga kr posebej mej.
Slika
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Če feb 01, 2007 2:22 pm

SAVINJCAN je napisal/-a:kaj so vam kaj rekli strici na tehničnem glede športnega filtra? mogoče kateri zaradi tega ni naredu?


te spusti mim sam ti rece da policajm to nebo usec

jst osebno k sm dv filtr gor avto ni nc bol letev (se zmer 160na ravnm) sam bols se je odzivu...pa glas je za 0,9 motor zelo zelo dobr....(poraba ni niti vecja niti mansa)

res je pa da mam narjen tko da je odmaknen od masine in do njega dodatn zrak napelan + se cist zravn zracnikov je

evo se slika
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... 511&size=1

Pugi je napisal/-a:To je oddušnik za oljne hlape. Gor namontirej en tamal filterček pa ga kr posebej mej.

tko mam tud jst narjen da sm tja dv mali filtrcek
Slika
 
Uporabniški avatar
di.nejcis
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Če nov 16, 2006 10:08 am

Napisal/-a di.nejcis Če feb 01, 2007 3:18 pm

Verjetno je to že kdo uprašal in marsikdo odgovoril, pa vseeno. Kaj deansko pomeni pravilno nameščen filter? Mi lahko nekdo pove bistvene zakonitosti razen tega, da mora biti čimbolj izpostavljen hladnemu zraku. Hvala
kdor ni z nami, je za nami...
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® Če feb 01, 2007 4:39 pm

Če maš športn filter morš obvezn ga redno čistit,ne pa tak ko js ko ga nisem spucal 20 k kilometrov zdaj mi pa avto trokira ko mi je lopute na ajnšpricu zapacalo in sem jih mogo spucat,zdaj pa vredi dela :lol:
1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Pe feb 02, 2007 10:46 am

AudiRSboy kje si dobil tole cev od akrapota?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov