Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Sr apr 21, 2004 11:22 pm

greddy je napisal/-a:
Isti motor ima noter Espace saj zdi se mi tako..


to že, samo to še zdaleč ne pomeni, da ima tudi isto nastavljeno elektroniko. avto je treba prej stestirati in določiti optimalne parametre. če se dviga moč za 5% potem ni teh problemov, za vse kar je več pa je treba narediti teste in določiti optimalne nastavitve. skratka, dokler ni uradno dodan v katalog, mi praviloma ne vgrajujemo - so pa novosti redno objavljene
Zadnjič spremenil CarInvent, dne Če apr 22, 2004 12:14 am, skupaj popravljeno 1 krat.
avtoelektronika pika si
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr apr 21, 2004 11:24 pm

CarInvent je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:[quote="CarInvent"

@greddy: za 3.0 v6 cdti opel še ni. težko rečem kdaj bo, zato ne bom obljubljal, novi Opli so sicer v planu za prihodnji mesec, pa bomo videli kako bo.


Isti motor ima noter Espace saj zdi se mi tako..


to že, samo to še zdaleč ne pomeni, da ima tudi isto nastavljeno elektroniko. avto je treba prej stestirati in določiti optimalne parametre. če se dviga moč za 5% potem ni teh problemov, za vse kar je več pa je drug treba narediti teste in določiti optimalne nastavitve. in dokler ni uradno dodan v katalog, mi praviloma ne vgrajujemo - so pa novosti redno objavljene[/quote]

Prav je tako...
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Če apr 22, 2004 5:14 am

Greddy

PBox že ima modul za Signuma 3.0 CDTi. Serijski navor 370 NM poveča na 440 NM in moč iz 170 na 212 KS.
Kar se podatkov in dejansko izmerjenih vrednosti tiče, smo imeli ravno ta teden Volvo XC90 na dinamometru. Na izpisku se vidi veliko.

lp
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Če apr 22, 2004 5:50 am

CarInvent je napisal/-a:ja, tudi mi smo imeli Kuberl in to le 2 meseca, je bilo dovolj da se je izkazal kot bistveno premalo učinkovit in torej neprimeren za ponudbo. zdaj se pa prah nabira na njih (če kdo rabi, prodam zelooo ugodno). žal.

no, pustmo vse ostalo, odgovori nam samo to:
Duke, kako je možno da Kuberl ni več dovolj dober za vas (oz. bolje, za stranke), pa če v vseh postih skozi praviš kako je dober in na vseh avtih, tudi najnovejših (Ford Focus tdci, Opel Signum 3.0cdti). Ker če je tako dober, torej če res dosega 20%-25% povečanje moči kot je v tabelah napisano, ob tem da avto ne dimi nič bolj, potem ne rabite iti na p-box, saj so vendar dražji še celo dražji so od Rapida, pa ima Rapid še stikalo (+ vse ostale reference, ki si jih omenil) ...


Za konec pa se sprašujem, kdo bo dal v Sloveniji 240 jurjev (+vgradnja?) za box na BMW 525d? Duke, težka bo, resno predlagam, raje postanite sub-agent za Rapid, je preverjeno, pa da vas avstrijci ne bodo že ta drugič .... aja, pa če je vzrok tista garancija, tudi Rapid ima prav tako evropsko garancijo 1 leto za avte v tovarniški garanciji. ampak kaj to pomaga končnemu uporabniku? če je avto v tov. garanciji mu tako ni treba nič skrbeti, če je pa izven tov. grancije, pa spet nima nič od tega. skratka, tole o garanciji je vse skupaj povsem brez pomena za končnega uporabnika.


Kljub temu, da močno dvomim, da širše občinstvo zanimajo te najine debate, bom vseeno odgovoril; Kueberl je s svojim načinom tuninga, priklopa in cene zanimiv in uspešen. Če gledava TDI/SDI motorje, tudi CR. Vendar modifikacija tlaka v skupnem vodu pri nekaterih najnovejših motorjih ne deluje več, ker imajo drugačen način nadzora črpalke. Kueberlovi moduli tudi ne omogočajo spreminjanja parametrov na vsakih 100 o/min tako, da je včasih težko natančno nastaviti prehod delovanja modula (recimo vožnja v koloni pri 50 km/h). Nekdo, ki vozi avtomobil za 20 mio SIT, s 3.0 CR ali V10 TDI motorjem zahteva in potrebuje več. Pa ne le višje cene, temveč več tehnologije kot pa lastnik 1.9 TDI. In ker verjamem, da zmoremo ustreči obema, to počnemo. Jasno, da ima PBox stikalo. Po želji tudi tako s tremi (3) položaji. Serijska moč, povišana moč in znižana moč (za Ultraškote). To je hkrati odgovor na tvoje vprašanje, "ZAKAJ PBox?".

In za konec odgovarjam še na ta del tvojega posta; Kdor ima 525d 163 KM ima to smolo ali srečo, da modul za njegov avto stane prav toliko kot tisti za 530d 218 KM. Le da je njegov avto zaradi starosti vreden precej manj. Temu s 525d torej priporočam Kueberlov modul za 159 kSIT, tistemu s 530d ali X5 pa PBox.
Garancija? Kaj pomaga končnemu uporabniku? Če imam jaz avto za 15 ali 20 mio SIT, potem bom, prav zaradi TE garancije, ki se tebi zdi nepomembna, bolj verjel tistemu izdelku in proizvajalcu, ki mi ga v svoji servisni mreži daje moj pooblaščen serviser. Občutek varnosti in zaščitenosti je marsikomu nekaj vreden. Kupec želi vedeti KDO stoji za izdelkom ali storitvijo. Navsezadnje ceno nekemu izdelku postavlja trg na osnovi vrednosti in ne proizvajalec.

A si za to, da prenehava s tem ali se ti zdi boljše, da dodaš še kakšno zrno?

LP
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če apr 22, 2004 9:46 am

PBox je napisal/-a:Greddy

PBox že ima modul za Signuma 3.0 CDTi. Serijski navor 370 NM poveča na 440 NM in moč iz 170 na 212 KS.
Kar se podatkov in dejansko izmerjenih vrednosti tiče, smo imeli ravno ta teden Volvo XC90 na dinamometru. Na izpisku se vidi veliko.

lp


Serijsko ima signum 177HP
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Če apr 22, 2004 9:58 am

Greddy!

:oops: Tipkovna napaka. Moja. Imaš prav. 177 KS ali 130 KW s PBox pa 212 KS oz. 155 KW. Razlika je tam okoli 20%, če gremo na to, da ostaja izpuh v okvirih TUV. Naš XC90 ima s PBox 143,9 KW po dinamometru.

LP
 
stilk0
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr apr 14, 2004 7:05 pm

Napisal/-a stilk0 Če apr 22, 2004 11:29 am

Hm vidm da je dost strokovnjakov na tem področju tko da mislm da je taprav cajt da se zdele pozanimam...v krajšem obdobju pričakujem Fiat Stilo 1.8 16V 103 KW
Mate kšne izkušnje s tem avtomobilom se splača delat kšn chip tuning sploh na tem avtomobilu glede na to da ni turbo izvedba... pa ubistvu kaj bi se mi sploh splačalo notr fliknt da bi dubu mal na moči in pospeških(hitrosti) vse informacije so dobrodošle :lol:
s_t_i_l_ko
 
-EC-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: Ne mar 28, 2004 2:38 pm
Kraj: 1231

Napisal/-a -EC- Če apr 22, 2004 11:54 am

greddy je napisal/-a:Pri NA motorju bi jaz zacel nekako takole, najprej izpusni kolektor in kompplet izpuh brez kata, ter seveda CAI oziroma dovod mrzlega zraka z sportnim filtrom...Potem bi se lotil sesalnega kolekotrja.., nato bi prisle na vrsto bolj ostre odmične gredi, z kopmlet obdelano glavo, aja pozabil sem, na zvisanje kompresije..Pa oljasal in zbalansiral bi vztrajnik..Aja potem pa vse skupaj optimiziral na valjih..
Tole je res velik kup denarja ampak samo to se "splača" pri NA motorjih...



In koliko bi to stalo in koliko ve KM bi avto imel?
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Če apr 22, 2004 11:57 am

Stilk0

Če zmanjšaš število kg/KS, bo super. A kako? Najceneje je "dol jemat". Ko se to neha, se začne pa tisti del posla, ki je všeč prodajalcem kosov za hudizacijo. Osebno sem v teh zadevah malo konzervativen, zato bi priporočal sledeče:

1. glavo dol, pogledat kako v sedežih sedijo ventili in ustrezno prilagoditi sedeže ventilom. S tem dobiš večje masne pretoke na sesalnem delu in termično motor ostane enako obremenjen, če ne še manj kot serijski.
2. Istočasno naj si mojster, ki to dela, vzame čas in se posveti prostoru okoli vodil ventilov. Ni za pričakovat, da se bo motor po tem delu vrtel kot fleksarca, bo pa razlika.
3. Namesto olja, ki ga imaš zdaj v motorju, uporabljaj čisto sintetiko gradacije 0W30 ali 0W40. Recimo LIQUI MOLY Synthoil Energy 0W40
4. K&N filter ne bo škodil

Za razumen denar boš na ta način dobil kakšnih :roll: 7 haflingerjev. Naslednji skok so pa:
1. večji ventili, če jasno dimenzije sedežev to dopuščajo ali
2. odmične gredi

Ejjjj dooooost je, sej nauš dirkou :lol:
 
Uporabniški avatar
dci-clio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: So dec 20, 2003 2:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a dci-clio Pe apr 23, 2004 12:22 pm

Pozdravljeni!
Končno je danes tudi moj clio dobil chip tuning. Tuning mi je opravil Matjaz bolj poznan kot MIKROTEHNIKA.
Rezultati mojega 65 KM cliota so osupljivi. Avto vlece ko raketa. NA relaciji SG - MB mi je kar nekajkrat stevec preskočil 140 km/h :shock: in to poplnoma nenamenoma. :P

Tako da vsi tisti ki ste pljuvali po MIKROTEHNIKI in blatili Matjaževo ime , se idite najprej prepričat kdo sploh je on in kaj majstor vse zna, nato pa se vrnite na forum in se enkrat napisite kaj mislite.
Mene je v glavnem preprical in mojega cliota tudi.

P.S.: jaz nocem nikogar zalit ali karkoli drugega tako da upam da ni kaksnih zamer, vendar po tem kar ste vi pisali po forumu (bolj na Mobisuxu) sem mislil da fant ne ve niti kje v elektriki je + in kje - .
Ko pa vidis kaj pocne pa sem samo :shock:
LP, dci-clio
 
Uporabniški avatar
mitjaxp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Pe okt 31, 2003 9:02 am
Kraj: velenje

Napisal/-a mitjaxp To apr 27, 2004 10:32 pm

CarInvent je napisal/-a:za tiste ki bi jih utegnilo zanimati :idea:

to soboto bo predstavitev Rapidov v Mariboru. In sicer pri Peugeot Center PERKO, Kosarjeva ulica 5, tel. 02/2514185. od 9h - 13h, v vsakem vremenu.
Slika
Možno se bo peljati v demo vozilu (HDI in DCI ) in možno bo Rapid preizkusiti na lastnem vozilu (recimo večina izmed hdi, dci, jtd, tdi, tdci, cdi, d... kateri imajo zelo enostavno in hitro vgradnjo). Vprašanja za test na kakšnem določenem avtu, na PM.

Po tem pa seveda vsi na tuning srečanje v Mozirje. še po tem pa v Lj na dr.Ag


Dj drugič mal prej povej če bote imeli še kakšno podobno predstavitev ker bi tud mene zanimalo. Tud sm sm razmišlju o tuningu mojega cliota dci (65) vendar je star šele 4 mesece zato mal cvikam zarad garancije pa to

PS: drugič objav podobne predstavitve na http://www.avtotuning.com kjer imaš koledar prireditev in lahko brezplačno vpišeš katerikoli dogodek
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Sr apr 28, 2004 1:54 pm

hvala za ta info. saj bodo še predstavitve, pa tudi v Mariboru bo še
avtoelektronika pika si
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Rapid za Cliota 82 konjev

Napisal/-a CarInvent Po maj 10, 2004 1:06 pm

no, pa je uradno izdan tudi Rapid za 82 konjskega Cliota - ga vozim že od petka in je res v redu.

za 100 konjskega Cliota zaenkrat še ni, bo pa verjetno tudi ta vsak čas izdan.

Mazda 6 in ostali z Denso sistemom bodo čez cca 3-4 tedne.


Mogoče ena zanimivost z merjenja na valarjih - z modifikacijo tlaka na common rail senzorju se je pri cliu dalo povečati moč samo za ca. 4 konje (način, ki ga uporablja večina podobnih prozvodov), Rapid pa optimira signal vbrizgavanja na injektorjih, rezultat je zato bistveno boljši.
avtoelektronika pika si
 
Uporabniški avatar
Clio24v
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po jun 09, 2003 6:54 pm
Kraj: Gorenjska

Re: Rapid za Cliota 82 konjev

Napisal/-a Clio24v To maj 11, 2004 12:10 pm

CarInvent je napisal/-a:no, pa je uradno izdan tudi Rapid za 82 konjskega Cliota - ga vozim že od petka in je res v redu.

za 100 konjskega Cliota zaenkrat še ni, bo pa verjetno tudi ta vsak čas izdan.

Mazda 6 in ostali z Denso sistemom bodo čez cca 3-4 tedne.


Mogoče ena zanimivost z merjenja na valarjih - z modifikacijo tlaka na common rail senzorju se je pri cliu dalo povečati moč samo za ca. 4 konje (način, ki ga uporablja večina podobnih prozvodov), Rapid pa optimira signal vbrizgavanja na injektorjih, rezultat je zato bistveno boljši.

Ko bo za 100 konjskega cliota izdan Rapid me obvesti,pa zanima me kdaj imate naslednjo predstavitev,nekaj se je govorilo v Kopru če se ne motim.
Lexus Style
SlikaSlika
www.gas-tuning.com
 
Uporabniški avatar
fUATPANZa
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: To jun 03, 2003 9:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a fUATPANZa To maj 11, 2004 1:50 pm

Mene zanima kak je s chip tuning za toyoto yaris 1.3?

Kolko bi to prislo pa ce bi se mi splacalo glede na stevilo dodatnih konjev (kolko jih pridobim)?
 
Uporabniški avatar
mitjaxp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Pe okt 31, 2003 9:02 am
Kraj: velenje

Napisal/-a mitjaxp So maj 15, 2004 12:42 am

treba se zmenit da bos lahk testiru tk da se bos lahk dost lazje odlocu
Slika
 
Uporabniški avatar
Honda Civic-vw tuning
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: To mar 23, 2004 9:11 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Honda Civic-vw tuning So maj 15, 2004 10:41 am

Tudi jaz nebi nove teme odpiral, samo to a ve kdo ali ima Hondo civic 1,4 s 90KM, pa da si je dal čip notr, vprašanje pa koliko več kojnov,navora in poraba goriva.Hvala.
pozabil sm tole letnik 99.
Prodam Golf1,l80,prva lastnica primeren za nadaljno predelavo ali renoviranje.(cca 500k)
Tel:031-434-225
Kupim klimo za Honda Civic 1,4s (l.99).Nujno, poletje je tu.
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Sr maj 19, 2004 7:55 am

Torej kam na chip tuning za bencinski atmosferski motor? Vsi tisti, ki imate chipane bencinske motorje.
Be happy
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr maj 19, 2004 11:10 am

noobie je napisal/-a:Torej kam na chip tuning za bencinski atmosferski motor? Vsi tisti, ki imate chipane bencinske motorje.


Bencinske atmosferske motorje se vam ne splaca chipat, ker ne bos pridobil nic, placal bos pa veliko. SE NE splaca.
SlikaSlika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov