Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če feb 26, 2009 12:34 pm

@abbe; tega pa nisem rekel. Jaz sem rekel, da nad 60, tam okrog 65 po števcu vozim v peti, seveda po ravnini ali pa če se malo vzpenja tudi ni problema. Pri 70 pa sigurno nikol ne vozim v 4. prestavi. To je za normalno vožnjo v kolonoh in kjer ne mislim nič kaj hitro pospeševat. Za sledenje prometu je pa to čisto vredu, če pri 70 ali pa tudi nižje pritisnem na gas čist normalno potegne na 90, 100; več že pa ni treba oziroma si že prehiter in slej ko prej prideš nekomu za rit in moraš popustit. Prehitevat se pa ne splača, če je vrsta je vrsta in ne narediš nič.
Pri dizlih je bolj problem, če padeš prenizko z obrati, prideš v turbo luknjo in tam pa potem res bolj čudne glasove spušča. Kolikor sem jaz do zdaj dizla vozil, se težje dizel vozi 70 v peti kot pa bencinar. Dizel ima takrat 1500 obr. takrat pa res slabo vleče, moreš vsaj 200 obr. višje priti potem je pa že bolje.
Tako da tist, ko pravi, da dizla ni treba veliko šaltat laže. Če ti niha hitrost nekje med 60 in 90 moreš dizla šaltat; četrta, peta. Pri bencinarju lahko to območje brez problema pokrivaš s peto, brez šaltanja.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 26, 2009 1:41 pm

:lol: :lol: ja seveda.. Pr dizlu v 5-i pr 70 km/h rabš šaltat, bencinar pa bp pospešuje :lol: :lol:

Mislm da lahko bp rečem, da pr večina T dizlih imaš že pr 1500rpm navora za izvoz :lol: Max navor večina začne dosegat med 1500-2000rpm. In tega navora je nenormalno več kot pr NA motorju z isto kobaturo in istimi konji.

Res ne da se mi več :roll: :roll: :roll: res ne vem kje eni žvite..
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Če feb 26, 2009 1:58 pm

Pa ne morem verjet... mišek pa kje ti živiš :roll:
Jaz imam 280 Nm navora (2000 rpm) in sem ti že prej napisal, da ne rabim nič šaltat za prehitevat oz. za pospešit (+ 90 km/h)... pritisnem do podna pa lepo povleče v 5 dokler jaz hočem, ali bilo 130 ali pa 200.
Zadnjič spremenil chevy, dne Če feb 26, 2009 2:05 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če feb 26, 2009 2:01 pm

kr vrjamte sj voz renoja itak ma superiorni motor.po ravnem 65 v peti brez tezav tut ce je mal klanca.
jst k mam 400 navora ga moram pa saltat ce se pelem v 5. pri 1500 rpm.
mislm cist brez veze k enm ne mores dopovedat.
p.s. bi rad da se en strokovnjak pokaze pa pove da je skodljivo za motor vozit se pri tko nizkih obratih..
Ni vse res kar napišem
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če feb 26, 2009 2:32 pm

pišuka ste tečni :x
Glej jaz lahko povem za Hdi 2.0 90 KM, da je pri 1500 obr. v peti čisto mrtev in tisto res pomeni matranje motorja. Če takrat začneš pospeševat spusti zlo tak traktorski zvok, ko pa pridejo obrati na približno 1700-1800 potem pa potegne in ima normalen zvok. To je čista resnica in si ne izmišljujem. Če imaš pa ti 400 navora pa variabilno turbino je pa to druga pesem. Kolikor se mi zdi imaš tudi čipanega ne? Torej to še krivuljo navora bolj pomakne v nižje obrate. Ampak načeloma pa ne moreš ravno rečt, da dizli pri 1500 nekaj super vlečejo.
Da pa je za bencinarja škodlivo vozit v peti pri 65 pa spet ni res. Ne ga srat no.
Dizla to matra, ker ima turbino in preden dobro zagrabi ima zlo slabo povnjenje in posledično motor ne "diha " normalno. Pri navadnem bencincu gre pa to vse lepo zvezno. In ne zdaj pisat, da mu to škodi. Jebemti, če se jaz z biciklom na lastni pogon po ravnem peljem čez 40, za avto bo pa škodljivo če bo tistih dobrih 900 kg vleko po ravnem 65 pri 1850 obr. Kako moč pa misliš, da rabi, da za tako hitrost? Ne ravno dosti se ti ne zdi. Pa ne zdaj spet rečt, zakaj pa potem dizel ne bi vlekel. Tebi mogoče vleče, če imaš čipanega pa tako velik navor. Za Hdi pa tako kot sem rekel ima navadno turbino in pač za njega je 1500 obr. bolj kot ne premalo, ker ni to njegovo področje delovanja. To je posledica turbo motorja, ki pa za današne čase že deluje zastarelo. Sej kolikor vem novejši 1.6, ki je zamejal tega 2.0 ima boljše delovanje pri res nizkih obratih.

Zdaj se pa meni tudi ne da več razlagat, jaz vem da men normalno gre in ni potrebe, da bi vozil z ~600 obrati več in prestavo nižje, ker bi samo več pil.

P.S. Zdaj gledam nazaj, vsi nekaj bluzite koliko navora imate pri 2000 rpm. Pa kaj tebi koristi 2000 rpm, če pa pri teh obratih gre v peti 90. Takrat normalno, da dizel ponori, jaz pa hočem povedat, če bi pa hotel 65 vozit z dizlom v peti, je pa samo senca tistega navora, ki pride pri 2000 rpm. Poglejte malo diagrame je tudi dokazano, kako dizel pri okrog 2000 rpm kar od "nikoder" dobi navor. V bistvu iz nule naenkrat skoči, prej je pa slabo in mu tista turbina v bistvu samo škodi. Navaden dizel bolj tekoče dela pri tako nizkih obratih.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 26, 2009 3:02 pm

P. kako dizel pr 2000rpm od nikoder dobi navor, če pa večina doseže max navor pred temi tvojimi 2000rpm :roll:

2.0 HDI z 90ps ima 205nm pri 1900rpm. Pri 1500rpm ga ima krepko čez 100nm, kar je pa puna kapa za lahkotno vožnjo. Res ne vem kaj ti sanjaš..

Tebi predlagam da si kkšn izpis diagram pogledaš, ne rabiš nam tega govort..
 
Uporabniški avatar
dskrab
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Sr maj 04, 2005 10:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dskrab Če feb 26, 2009 3:24 pm

Ni lepšega slišati, ko se VTEC odpre ! Pač stvar okusa posameznika, nekomu bolj sede dizel drugemu pa bencinar 16V, da ga ožema v obrate al pa katearakoli mašinka pač že.
Sej nimaš kej! Tko je pa nč drugač!

It`s not just JDM. It`s a LIFESTYLE !
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če feb 26, 2009 4:10 pm

CupraR je napisal/-a:P. kako dizel pr 2000rpm od nikoder dobi navor, če pa večina doseže max navor pred temi tvojimi 2000rpm :roll:

2.0 HDI z 90ps ima 205nm pri 1900rpm. Pri 1500rpm ga ima krepko čez 100nm, kar je pa puna kapa za lahkotno vožnjo. Res ne vem kaj ti sanjaš..

Tebi predlagam da si kkšn izpis diagram pogledaš, ne rabiš nam tega govort..


100 nm z tistimi dolgimi dizelskimi prestavami je bolj leno... Pa dosti turbo dizlov ima obcutno turbo luknjo pa še lag zraven.

Bom jaz dal zraven par diagramov za prejšnjega cliota, diagrami so iz kataloga.
Priponke
dci 80 km.jpg
dci 65 km.jpg
2.0 16v.jpg
1.2 16v.jpg
1.2 60km.jpg
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
HONDASHY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Sr feb 11, 2009 4:19 pm
Kraj: Trzin

Napisal/-a HONDASHY Če feb 26, 2009 4:10 pm

W|zz je napisal/-a:
HONDASHY je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:
HONDASHY je napisal/-a:Aha, GTI poščije VTEC?
Dokaz da ga ne, in to v večih poiskusih ;)
http://www.youtube.com/watch?v=qdxsJrPFKRo
S tem da ima golf 200 hp in DSG ;) ;)
In še malo VTEC-a(vredno ogleda)...
http://www.youtube.com/watch?v=E9O5qIvFs7w
Ps: Me zanima kdaj bo Golf tako zapel :twisted:

No dej gremo zdej z youtube vsak ene filmčke limat pa dokazovat vsak svoje. Kaj pa če je hondaš štartal z 5k rpm, DSG pa ni mel lounch controla pa je z 800rpm štartal?
e-kreganje ftw.
vtec je čist uredu sistem. Če ti tak način vožnje paše pa še tok bolš..

Jah in kaj zdj...naj se zdj baha s tem svojim DSG menjalnikom če se lahko!
Drugače je bilo to posneto 3 tedne nazaj v Cerknici ob moji prisotnosti...če pa ti to ni dovolj, ti lahko še povem da je tale poscan VTEC tut Cayman-a S, ki je bil predelan v Rinspeedu v švici dol poču.In to v večkrat zaporedoma!

Lp,mišičnjaki! ;)

Še reč da je ta honda serijska (kolk konjev ima sploh?), pa si vsem antihondašem polepšal večer s tem postom. Smeha bo sigurno dovolj :mrgreen:
Motor v tej hondi je integrin,se pravi 1.8.Je pa to japonski motor ki ima že serijsko 200KM, krajši menjalnikin pa LSD.Na avtu pa je naknadno inštalirano le:
- Custom made catback
- Skunk2 Intake manifold
- in pa temu primerno prilagojena elektronika

Polepšal? ;)
NO BOOST! NO BOTTLE! JUST FOOT ON THE THROTTLE!!!
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Če feb 26, 2009 5:19 pm

Polepšal ali ne, jaz nisem antihodndaš, no sej je vseeno, se tudi ne mislim kregat, sam meni je to čist nerelavantno.. če imata dva avta v osnovi enako konjev, samo da je en dost lažji, ma lsd, krajši menjalnik, izpuh, intake, elektronka, .. pa da se potem z zmago tega avta neki dokazuje da je vtec boljši.. ne vidim ravno smisla no.. :)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 26, 2009 5:22 pm

Pač to razumejo samo hondaši in taki ki niti pod razno nimajo kaj takega doma. Majo pa internet :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
HONDASHY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Sr feb 11, 2009 4:19 pm
Kraj: Trzin

Napisal/-a HONDASHY Če feb 26, 2009 7:57 pm

BV je res use skupi... :roll:
NO BOOST! NO BOTTLE! JUST FOOT ON THE THROTTLE!!!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če feb 26, 2009 8:07 pm

CupraR je napisal/-a:Pač to razumejo samo hondaši in taki ki niti pod razno nimajo kaj takega doma. Majo pa internet :lol: :lol:

no in to napise en k ma hondo.
tebe bi jst pivo castiu.takh je mal.oz jh sploh ni.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe feb 27, 2009 8:42 am

HONDASHY je napisal/-a:BV je res use skupi... :roll:


Itak, sm razočaran, pričakoval sm da boste nalimal še kkšn filmček Lupo GTi vs NSX R vtec :lol: :lol:
Zadnjič spremenil CupraR, dne Pe feb 27, 2009 8:45 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe feb 27, 2009 8:44 am

abbe je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Pač to razumejo samo hondaši in taki ki niti pod razno nimajo kaj takega doma. Majo pa internet :lol: :lol:

no in to napise en k ma hondo.
tebe bi jst pivo castiu.takh je mal.oz jh sploh ni.


K., eni smo mal čudni in smo celo objektivni.
 
Uporabniški avatar
ru7
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To feb 20, 2007 4:46 pm

Napisal/-a ru7 So feb 28, 2009 9:46 am

Takih je polno, tisti ki vidijo samo znamko so debili :)
I would make no more than 0.5 horsepower. A horse can make 1, and since I'm not a horse, then 0.5 hp sounds like a good figure.
 
Dragan Klep
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Ne okt 24, 2004 8:09 pm
Kraj: Gaj pri Pragerskem

Napisal/-a Dragan Klep Sr mar 04, 2009 3:49 pm

se vedno mi ni jasno, pa nikdar mi nebo jasno zakaj se nekomu da tak veselo preseravat kaj je vse gti pa tdi pa vtec.

tu so vsi za sebe svoji trgi, vi za sebe inzenirji in glede na vse so vsi po svoje mojstri, katerim eni bedaki tu gor ne segajo niti do gleznjev :)

je vtec legenda, seveda je, celo zelo uporabna in tudi ekonomicna.
je gti legenda, seveda je, pa tud ce je vag-ova.

rizarji in deutsche nebojo nikol skup prisli.

je pa res to, ni honda za vse, pa ni gti za vse, pa ni tdi za vse.
kupis kar mislis da ti bo slo skozi in pri okusu in pri denarnici in seveda ne pozabimo o vzdrzevanju, ki ga seveda gti in pa vtec rabita precej, ce drugo ne vsaj bolj redno kontrolo mazalnih tekocin itd...
kar bi tako ali tako moralo biti jasno vsem ki vozijo bolj sportne avtomobile.
posledicno je seveda tudi glede na leta potrebno tudi vec vzdrzevanjain vec metanja denarja, kar pa ni nic slabega ce je avto ki ga vozis avto ki si ga zelis in ti gre na smeh ko se peljes z njim :)

jaz pa pod haubo vtec2.2 h22a2, pa ga ne dam, magari je star 13let.

pa lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Sr mar 04, 2009 7:45 pm

Danes mi je sosed prinesel graf od njegove honde in so namerili tole:

Slika

Ostal sem brez besed.
 
Uporabniški avatar
HONDASHY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Sr feb 11, 2009 4:19 pm
Kraj: Trzin

Napisal/-a HONDASHY Sr mar 04, 2009 9:22 pm

sharp je napisal/-a:Danes mi je sosed prinesel graf od njegove honde in so namerili tole:

Slika

Ostal sem brez besed.
:roll:
NO BOOST! NO BOTTLE! JUST FOOT ON THE THROTTLE!!!
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr mar 04, 2009 9:47 pm

sharp je napisal/-a:Danes mi je sosed prinesel graf od njegove honde in so namerili tole:

Slika

Ostal sem brez besed.


loooooooooooooooooooooooool :rofl :rofl :rofl
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 2 gostov