Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po jan 30, 2006 5:24 pm

poš pol ti mojim kolegom obrazložil da je nemogoče da se jim je povečala poraba olja po nižanju glave? :) in jim boš pol tud povedal zakaj so imeli tako porabu olja takoj po nižanju?

to ni bil samo 1 primer... pa tud kot sem že napisu, ni glih nujno da se ti poveča.
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po jan 30, 2006 6:51 pm

lisko je napisal/-a:No pri bencinarijih se glava ponavad struži ( na sliki je brušenje) lahko se tudi brusi..... ampak ni pa potrebno. Brusit se pa more obvezno pri dizlih, ker majo dizli dost večji pritisk in more bit glava bolj detajlno obdelana (skor spolirana že) .Je pa z brušenjem mal več dela..... in tud mal dražje je.Če še moje informacije držijo pride struženje glave 2400sit brušenje pa 3500sit ( Tovarna muta Kovačija)

Drgač pa tist da bi se povečala poraba ..... nemogoče......... če maš mičken pojma o motorjih boš vedu zakaj ;)


se pospisem :D
Meni na -0,75mm in pa serijsko tesnilo cist ok dela jugic :D
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jan 30, 2006 7:21 pm

Misllu sem porabo goriva...... ker se mi zdi da si tudi to omenjal......

Tist okol porabe olja..... res da obročki potem ( lahko možno če so zjahani) Spustijo skoz več oz. so bolj obremenjeni in posledično tud ne tesnijo dobro ( kompresija uhaja v karter kjer uplini olje in le ta prek odušnika uide u ozračje) Vendar če so obročki že tok zlajhani potem z brušenjem glave nismo nardili popolonoma nič, kajti pritisk ki bi se mogu povečat bo sedaj ušel mimo obročkov u karter.......

Je pa še neki druga..... s brušenjem glave se tudi poveča temparatura zgorevanja (zato večja možnost klenkanja) In temu primernu tudi olje lažje "izpareva" , kajti le ta ima funkcijo tudi hlajenja batov..... tudi iz tega lahko pride do večje porabe olja.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po jan 30, 2006 8:02 pm

lool, pol sva se pa mal narobe razumela hehe.. jst sm imel skoz v mislih samo povečano porabo olja :D
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po jan 30, 2006 8:03 pm

lisko je napisal/-a:Tist okol porabe olja..... res da obročki potem ( lahko možno če so zjahani) Spustijo skoz več oz. so bolj obremenjeni in posledično tud ne tesnijo dobro ( kompresija uhaja v karter kjer uplini olje in le ta prek odušnika uide u ozračje) Vendar če so obročki že tok zlajhani potem z brušenjem glave nismo nardili popolonoma nič, kajti pritisk ki bi se mogu povečat bo sedaj ušel mimo obročkov u karter.......

Je pa še neki druga..... s brušenjem glave se tudi poveča temparatura zgorevanja (zato večja možnost klenkanja) In temu primernu tudi olje lažje "izpareva" , kajti le ta ima funkcijo tudi hlajenja batov..... tudi iz tega lahko pride do večje porabe olja.


drgač pa sem imel točno to v mislih ja ;)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar To jan 31, 2006 11:55 am

mam drugo glavo doma za r.clio 1.4 16v 98km , pa bi jts dal to mal uštimat.

kolk je priporočljivo jo nižat? 1mm bi blo kul? odmične bi zaenkrat pustil serijske.
ter isto dihtungo kot original- ali je treba dat kaj boljšega?

zanima me za ta motor, če bo zdržal.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To jan 31, 2006 1:16 pm

vepar je napisal/-a:mam drugo glavo doma za r.clio 1.4 16v 98km , pa bi jts dal to mal uštimat.

kolk je priporočljivo jo nižat? 1mm bi blo kul? odmične bi zaenkrat pustil serijske.
ter isto dihtungo kot original- ali je treba dat kaj boljšega?

zanima me za ta motor, če bo zdržal.

Koliko jo lahko nizas je odvisno vecinoma od same glave .. lahko ima uber mesa ali pa 0 ;)

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
traktorist
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: To jan 10, 2006 6:40 pm

Napisal/-a traktorist To jan 31, 2006 2:12 pm

A ni bol enostavno glavo pofrezat kot pa postružit.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 31, 2006 4:12 pm

traktorist je napisal/-a:A ni bol enostavno glavo pofrezat kot pa postružit.


LOL
Pri rezkanju (frezanju po domač:D) obdelovanec stoji.....pri struženjo pa orodje stoji pa se obdelovanec vrti......ali premika.

Pa še enkrat.... za bencinarje lahko rezkamo glavo....... za dizle pa je treba brusit zarad bolj gladke površine.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov