
to ni bil samo 1 primer... pa tud kot sem že napisu, ni glih nujno da se ti poveča.
lisko je napisal/-a:No pri bencinarijih se glava ponavad struži ( na sliki je brušenje) lahko se tudi brusi..... ampak ni pa potrebno. Brusit se pa more obvezno pri dizlih, ker majo dizli dost večji pritisk in more bit glava bolj detajlno obdelana (skor spolirana že) .Je pa z brušenjem mal več dela..... in tud mal dražje je.Če še moje informacije držijo pride struženje glave 2400sit brušenje pa 3500sit ( Tovarna muta Kovačija)
Drgač pa tist da bi se povečala poraba ..... nemogoče......... če maš mičken pojma o motorjih boš vedu zakaj
lisko je napisal/-a:Tist okol porabe olja..... res da obročki potem ( lahko možno če so zjahani) Spustijo skoz več oz. so bolj obremenjeni in posledično tud ne tesnijo dobro ( kompresija uhaja v karter kjer uplini olje in le ta prek odušnika uide u ozračje) Vendar če so obročki že tok zlajhani potem z brušenjem glave nismo nardili popolonoma nič, kajti pritisk ki bi se mogu povečat bo sedaj ušel mimo obročkov u karter.......
Je pa še neki druga..... s brušenjem glave se tudi poveča temparatura zgorevanja (zato večja možnost klenkanja) In temu primernu tudi olje lažje "izpareva" , kajti le ta ima funkcijo tudi hlajenja batov..... tudi iz tega lahko pride do večje porabe olja.
vepar je napisal/-a:mam drugo glavo doma za r.clio 1.4 16v 98km , pa bi jts dal to mal uštimat.
kolk je priporočljivo jo nižat? 1mm bi blo kul? odmične bi zaenkrat pustil serijske.
ter isto dihtungo kot original- ali je treba dat kaj boljšega?
zanima me za ta motor, če bo zdržal.
traktorist je napisal/-a:A ni bol enostavno glavo pofrezat kot pa postružit.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov