Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 12, 2006 8:50 am

Ejga, poznam moravčane, ker sem dolga leta z njimi skup delal, in vem da so dobri ljudje, razen nekaterih izjem, ki pa res izstopajo. Pa kaj je spet narobe , kdo je spet najdu užaljenost ? A se morm že spet opravičevat ? Sorry ... Tisto je pa reku uni moravčan tam na sestanku kmetovalcev par let nazaj. Delovalo pa naj bi kot vzpodbuda za hitrejše, učinkovitejše in bolj zbrano delovanje, ker so prisotni zašli iz glavne teme . No, tudi mi zahajamo iz teme , toreeej ...
Zadnjič spremenil kopron, dne Sr jul 12, 2006 2:27 pm, skupaj popravljeno 5 krat.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 12, 2006 8:55 am

Meritve naredil včeraj, manjkajo še nadaljni posveti z kooperanti ... verjetno popoldne , ko prispe še Alex in poda še svoje reference , medtem pa še posvet z DrMr, ki šele prihaja na mesto ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 12, 2006 9:29 am

kopron je napisal/-a:Meritve naredil včeraj, manjkajo še nadaljni posveti z kooperanti ... verjetno popoldne , ko prispe še Alex in poda še svoje reference , medtem pa še posvet z DrMr, ki šele prihaja na mesto ...
...ti je rekel da rabi bate nazaj ? Pravi da so še v redu in jih bo če preživijo preizkus spet vzel ... za stroške se obrneš name takoalitako grem enkrat naslednji teden gor Do Mateja R , se lahko dobimo pol na drinku in kaj napišemo rečemo ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 12, 2006 2:18 pm

Ej. zakaj nebi bati preživeli preizkuse ? Saj niso od Honde, Tavrie, itd. No, meritve so od 1,6 GTI dale rezultat 110 HB, to je vseeno slabo, in bi šlo v naj primeru do 100 HP/L z klenk-senzorjem, drugače pa še to ne . Seveda je zraven navor, ki bi pri 1,6 priplezal po mojih ocenah nekje do 280 NM . Če bi šel na 1,9 GTI, bi pa pri 190 HP dobil okrog 320 NM . Je pa DrMr reku, da bo poslal še ene druge bate od turbača , da se vidi še dodatna primerjava trdot, ker so trenutno tile od GTI mehkejši kot pri 206 1,6, ki imajo 112 HB trdote. Je pa poslal še ene od P 406 1,8 16v, ki pa so čisto zanič, premehki ( kot pri starih Audijih+ Fiatih ) , čeprav konstrukcijsko so drugače v redu . Njihova trdota je namreč 106 HB, Audi 80 pa ima 105 HB . No, kakorkoli, bom počakal še na zadnji kos od bata, in potem po meritvah trdote se boš Maxl že sam odločil kaj bo . Še primerjava, R 5 Gtt ima 118 HB , P 306 1,6 pa ima 109 HB . Je pa tud res, da že 280 NM pri tako majhni teži ni slabo, sploh ni slabooo ! Kaj šele 320 NM in več ... Če bi pa šli na kovane bate, iz USA, katere Jože/Hrošč zrihta za menda 40K-sit , pol pa omejitve padejo, na 250-350 HP/L, kar znese za 1,9 motor 475-665 Hp, tako kot Lancia 2,0 L 8V z 480 HP pri 3,9 barih polnenja . Samo potem bo že problem z sklopko +menjalnikom+polosmi . Toreeej še malo počakajmo, da DrMr dobi one bate od prijateja in pošlje k meni v delavnico ( katero selimo že v nedogled ) pod merilni stroj in potem zadnja odločitev pade . Torej Drago , gasa, poklič onega, če ne pa k njemu pojdi in naberi kot v samopostrežni trgovini, da se bo vsaj kaj poznalo . Mad, ti pa še povej kaj ...
 
skorpio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne feb 02, 2003 11:12 pm

Napisal/-a skorpio Sr jul 12, 2006 2:57 pm

Kopron, maš PM


Lp
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 12, 2006 3:02 pm

skorpio je napisal/-a:Kopron, maš PM


Lp
Kua že to ?
 
skorpio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne feb 02, 2003 11:12 pm

Napisal/-a skorpio Sr jul 12, 2006 4:18 pm

Privatno sporočilce :lol:
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 12, 2006 7:33 pm

...Kopron Kopron ti mali večni fatalist pa kaj bom jaz z toliko konji na sprednjem pogonu v tisti piksli ... 160 Km je super rezultat ...koliko bi hotel za ta poseg piši v moj pm malo sem tudi razmišljal o tem, da sem izvedel za en motor od pug 806 2.0 TB in malo sem v precepu ker če bo motor v Veneciji pokazal dobro stanje pride za 600 eur 150 osnovnih konjev že v paketu ... vseeno nisem rekel zadnje - naslednji teden proti koncu se bi rad dobil z teboj ... 320 NM - moj Audi jih ima 293 pa gre poln - 60 l benz rez kolo poln tank plina - 60 l + 1480 kg osnovne teže + 4 taki kot jaz gor proti Kozini zvečer, ko ni toplo na koncu vijadukta če pridem iz spodnjega tunela z 110 torej na koncu vijadukta za gor okrog 200 ... kaj ti bo 320 Nm ? pri 360 Nm je moja Sierra papala prednje polosi kot otroci bobi palčke :P :P :P no ... whatever - dež bo ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr jul 12, 2006 8:47 pm

Mad je napisal/-a:...sem izvedel za en motor od pug 806 2.0 TB in malo sem v precepu ker če bo motor v Veneciji pokazal dobro stanje pride za 600 eur 150 osnovnih konjev že v paketu ...


... to mi delaj stari, ne pa diplome... :D
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 12, 2006 9:28 pm

DrMr je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:...sem izvedel za en motor od pug 806 2.0 TB in malo sem v precepu ker če bo motor v Veneciji pokazal dobro stanje pride za 600 eur 150 osnovnih konjev že v paketu ...


... to mi delaj stari, ne pa diplome... :D
...jaz vseeno rad eksperimentiram ;) bomo še vidli je pa vseeno treba priznat da ti novi motorji z 16 ventili ;) ... tam se da marsikaj popravit na gor ... pa tudi vse je bolje projektirano lepše obdelano bati so lažji pa turbine ne prdnejo več pa vse je že gor ... ne vem ne vem ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jul 13, 2006 12:44 pm

To mi deli stari, samo diplome so več vredne !!! Če pa veš, da ni nikoli dovolj, bi moral it vsaj na 1,9 motor, da vsaj komu lahko kaj več pokažeš kot pa le povprečje. Aja, pa ko si omenu, 806 T ima le 2 ventila, pri onem batu, od DrMr, od 1,8 L 16V , pa če pogledaš primerjave meritev, vidiš , da so 16v mehkejši, lažji pa zato ker je 16v motor manj obremenjen, že zaradi kompresijskega razmerja in ima tanjše stene . Japanese system 4 lower consumption .
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jul 13, 2006 4:26 pm

kopron je napisal/-a:To mi deli stari, samo diplome so več vredne !!! Če pa veš, da ni nikoli dovolj, bi moral it vsaj na 1,9 motor, da vsaj komu lahko kaj več pokažeš kot pa le povprečje. Aja, pa ko si omenu, 806 T ima le 2 ventila, pri onem batu, od DrMr, od 1,8 L 16V , pa če pogledaš primerjave meritev, vidiš , da so 16v mehkejši, lažji pa zato ker je 16v motor manj obremenjen, že zaradi kompresijskega razmerja in ima tanjše stene . Japanese system 4 lower consumption .
...torej si bral ? 2.0 t letnik 93 iz Puga 605 2.0 TSVi ... kaj pa o tem praviš mislim da je to isti motor v bazi kot Pug 205 1.9 gti samo menjalnik zaradi zaganjača pride drugačen in tega imam v Sežani pri kolegu verjetno ti v sredo prinesem bat in bomo kaj povedali naprej? L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če jul 13, 2006 6:32 pm

... 2.0 motor je podoben, ni pa alu ampak gus in zato nima puš...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jul 13, 2006 8:58 pm

DrMr je napisal/-a:... 2.0 motor je podoben, ni pa alu ampak gus in zato nima puš...
...torej ga lahko stisnem bolj skupaj ... dober podatek ... sam ga sicer nisem videl so mi pa pronesli njegovo gred da vidim če bi se še kaj dalo samo je tipu zvilo gred pa je pol kupil drugo pa še en motor ker tudi njegovi bati so bili lepo sprani od olja in so peli kot lonci od rož in ko je končno zbral vse je zamrznil projekt in premontiral vanj 2.5 TD :P :P :P tu potem pridem jaz na vrsto ;) ... L.p. mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe jul 14, 2006 12:37 pm

Nisem ravno tolk v Pižojih, vem pa, da za polnilnik ni potrebno nevem koliko ventilov, ker turbina/kompresor prisilita vsak upor med ventili in manjšimi( zmanjšanimi ) kanali v glavi. Lep primer je Maserati biturbo ...zato se je pri turbo bolje osredotočiti na kaj učinkovitejšega ( boost, ignition, C.R., fuel deliverance, exhaust, ... ) kot pa povečevanje kanalov. Vsekakor je še mnogo stvari za dorečt, bo še čas ... Glede bloka pa ti trenutno ne morem nič povedat, po moje bo bolje če nam kar DrMr razloži kaj , čeprav sem tudi na teh motorjih delal ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jul 14, 2006 12:48 pm

...ok še vedno pol ostane ves material in en pug 1.6 gti ... samo karoserijo sem malo prezgodaj pohvalil počasi odkrivam nov svet ;) teeškomeniii .L.p. mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jul 17, 2006 7:05 am

Evo, ravno prišel iz Kopra, Maxa pa nikjer ... no, so pa vsaj muce v Portorožu ... Rakete zduauajo, folk sam buli , pa še pro-vida me je ustavla na ravbarkomandi, smo se kar lovili po Omv, to je blo čudn, :lol: :lol: :lol: :oops: kako tudi ne, ko pa nobenemu jasno kaj bi to lahko bilo ... kera raketa 8) :lol: 8) no, Mad se je potem danes tud oglasil, we will see what will be ...counting on best .
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jul 17, 2006 10:26 pm

kopron je napisal/-a:Evo, ravno prišel iz Kopra, Maxa pa nikjer ... no, so pa vsaj muce v Portorožu ... Rakete zduauajo, folk sam buli , pa še pro-vida me je ustavla na ravbarkomandi, smo se kar lovili po Omv, to je blo čudn, :lol: :lol: :lol: :oops: kako tudi ne, ko pa nobenemu jasno kaj bi to lahko bilo ... kera raketa 8) :lol: 8) no, Mad se je potem danes tud oglasil, we will see what will be ...counting on best .
Chevrolet Beretta GTZ ?...za tisto ki si me vprašal glede drugega medija ... mislim da brez elektronike ne more ker se stvar po ciklusu zapira če greš na star sistem in gre naprej brez nadzora -el.mag. ventilov lahko ustreli v izpušnem kolektorju ... 041/379-365 ...Roby on bo vedel več ... je kolega reci, da sem te poslal ...pa glede srede poizkusil bom vseeno samo sem povozil nekaj in mi je to razbilo servo ... v sredo ob 9 uri peljem popravit ne verjamem da bo končano z Elantro 1.6 pa se mi ne da glih gor vozit bomo prestavili na petek ? :P :P :P L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jul 18, 2006 6:27 am

Lahko tudi v petek, ker čas ne sme biti naša omejitev . Alex pa se navdušuje nad plinom, pravi pa da je za turbo malo bolj komplicirano, ampak bo vseeno najprej poizkusil sam, drugače pa tudi še pozna enega, ( ne vem koga) čeprav ne pozna zadeve v detajle . Mu bom pa podal tole številko, hvala . Bomo poizvedli, kaj je možno narest . Glede moje rakete pa ti lahko povem da je dizel, in ni Chevrolet, bom si pa še naštimal propan + NOS za hude konje, kot se to dela po svetu . Samo moram izboljšat sklopko, ker mi že zdaj ob navoru zadrsi, čeprav je keramična. Pa sem komaj na polovici predvidene moči, ker pri 1,15 bara je bolj žalost in še variabilne turbine nimam , kar je nujno za traktor . Koliko pa imaš ti porabe na svoji raketi ? In koliko ti polni turbina ?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jul 18, 2006 9:47 am

kopron je napisal/-a:Lahko tudi v petek, ker čas ne sme biti naša omejitev . Alex pa se navdušuje nad plinom, pravi pa da je za turbo malo bolj komplicirano, ampak bo vseeno najprej poizkusil sam, drugače pa tudi še pozna enega, ( ne vem koga) čeprav ne pozna zadeve v detajle . Mu bom pa podal tole številko, hvala . Bomo poizvedli, kaj je možno narest . Glede moje rakete pa ti lahko povem da je dizel, in ni Chevrolet, bom si pa še naštimal propan + NOS za hude konje, kot se to dela po svetu . Samo moram izboljšat sklopko, ker mi že zdaj ob navoru zadrsi, čeprav je keramična. Pa sem komaj na polovici predvidene moči, ker pri 1,15 bara je bolj žalost in še variabilne turbine nimam , kar je nujno za traktor . Koliko pa imaš ti porabe na svoji raketi ? In koliko ti polni turbina ?
......pri zlorabi je 12.3 l na 100 km - plin ali bencin isto dolge poti po avtocesti pri lenobni vožnji 8 lokalno brez nepotrebnih pospeševanj 11 v glavnem beri 12.3 ;) ... polni mi 1.0 bar :P propan ni dober uporablja pa se Metan v kombinaciji z nitro za tiste hude drage nitro-metan ker ima oktansko število 125 (GPL -104 oktane) in lahko delaš pol praktično z njim kar hočeš in ne detonira je pa švohnejši zato dodajo nitro - ki mu dodaje moč... tu na forumu je eden meni pisal o tem (nitro) ker ga uporablja kot eden od delov goriva za modele aviončkov z daljinskim vodenjem jaz sem ga dal parkrat notri ko sem probaval mešanice in povem ti da ga v turbinaša ne bom dal nikoli več - toliko je dvignil temperaturo da se mi je stopilo par cevi in par armatur okrog turbine :P :P :P šlo je pa isto vsaj jaz nisem opazil neke bistvene razlike ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov