
Ampak - severni; za razliko od Maxa.
Mad je napisal/-a:...kolikor se spomnem 1.6 in 1.6 Td sta samo podobna ker 1.6 je imel manjše - ožje ležaje in ni imel hlajenje bata od spodaj - z teleskopi ... td lahko daš povsod kdo ti pa brani samo če ne boš pretiraval pa ohlajat bi moral olje stare motorje kot je tvoj bi se dalo enostavno predelat po moje nisem pa nikoli niti pomislil da bi se jebal ker enkrat smo dajali en motor v golf 1 od golfa 2 TD pa se je pol moralo kar zmišljevat marsikaj ... poskusi z Kopronom on ima rad izzive samo 1.6 renault mi ne diši kot motor ki bi kaj preveč prenesel naredit boš pa moral mazanje in hlajenje turbine intercooler dat gor itd raje kupi pug 1.8 d in daj not motor 2.1 TD od 605 ali od XM-a je skoraj isti kot 1.9 td, ki gre notlisko je napisal/-a:Ok stručkoti za dizle...... 1.6 N/A renojev motor in pa 1.6TD od WV .... mata sploh kaj skupnega? ker lahko dobim en 1.6 TD motor z rahlo okvaro.... Osnovo pa bi obdržal od tega motorja..... bi blo možn pol drobovje prevekslat?L.p. Mad
...ne poznam dizla priznam nikoli nisem bil pristaš ker nekako so premajhni obrati za iskoristit prej so bili tudi menjalniki samo z 5 prestavami in ni bilo zanimivo počasi pa spreminjam mnenje čeprav vseeno srček mi bo vedno ostal pri bencincih in to tistih z Vplinjači ... za 1.6 D od petke pa me veže neljub spomin - ni mi sedla pa še podhranjena je - golf 1.6 D je bil dosti boljši pa še varčnejši hkrati ... 5 prestav 165 Km/h po števcu ... pospeševal je bolje kot bencinski 1.6 z 75 km ... malo odprt . zanesljiv trajen dobro narejen motor imel sem tudi Charade 1.0 TD tisto je tudi šlo dobro - na tesnilu od turbine ki pelje mimo pline sem zmanjšal prehod in malo nategnu osovino turbine ... avto je letel tudi 160 ...1.0 L samo na žalost je bil vsesalnem kolektorju vedno poln olja in sem enkrat doživel en leep iberlauf ... no pol sem naredil kondenzator par in lovil olje zraven v posodi ... L.p. madlisko je napisal/-a:Mad je napisal/-a:...kolikor se spomnem 1.6 in 1.6 Td sta samo podobna ker 1.6 je imel manjše - ožje ležaje in ni imel hlajenje bata od spodaj - z teleskopi ... td lahko daš povsod kdo ti pa brani samo če ne boš pretiraval pa ohlajat bi moral olje stare motorje kot je tvoj bi se dalo enostavno predelat po moje nisem pa nikoli niti pomislil da bi se jebal ker enkrat smo dajali en motor v golf 1 od golfa 2 TD pa se je pol moralo kar zmišljevat marsikaj ... poskusi z Kopronom on ima rad izzive samo 1.6 renault mi ne diši kot motor ki bi kaj preveč prenesel naredit boš pa moral mazanje in hlajenje turbine intercooler dat gor itd raje kupi pug 1.8 d in daj not motor 2.1 TD od 605 ali od XM-a je skoraj isti kot 1.9 td, ki gre notlisko je napisal/-a:Ok stručkoti za dizle...... 1.6 N/A renojev motor in pa 1.6TD od WV .... mata sploh kaj skupnega? ker lahko dobim en 1.6 TD motor z rahlo okvaro.... Osnovo pa bi obdržal od tega motorja..... bi blo možn pol drobovje prevekslat?L.p. Mad
Se vid da se na renojeve dizle ne spoznaš kaj dosti1.6D renojev motor ima že v osnovi hlajenje batov spodaj..... Je pa res da je vprašanje kaj bi se zgodlo z ležaji. Sem pa kr nekak dobu volju ( dele bi še mogu dobit
) Ker motor zdaj po generalki in utekanju gre 3x bolj kot je šel prej. Čeprav je končna ostala ista so pospeški nepremirljivi od prej.
...počakaj ker bo mogoče pol po posegu vse drugače jaz imam par filtrov K&N pa ti bom povedal, ko vidim kaj kam paše po moje je boljši tisti v škatli panelni če greš na to, da ga kar nekam pripopaš pri pravilni montaži na cev in pol nakam kjer zajema hladen zrak pa je to - torej konus bolje ... Turbaši so občutljivi na vodne kaplje potegne ti jo lahko v Turbino pol ko se ta sreča z lopatico ki ima 30000 obratov je lahko pogubna kombinacija za motor kruli pa lepše konus od panelaInterscope je napisal/-a:Kaj bi blo bols za mojga dizla panelni ali konusni?
Mad je napisal/-a:...počakaj ker bo mogoče pol po posegu vse drugače jaz imam par filtrov K&N pa ti bom povedal, ko vidim kaj kam paše po moje je boljši tisti v škatli panelni če greš na to, da ga kar nekam pripopaš pri pravilni montaži na cev in pol nakam kjer zajema hladen zrak pa je to - torej konus bolje ... Turbaši so občutljivi na vodne kaplje potegne ti jo lahko v Turbino pol ko se ta sreča z lopatico ki ima 30000 obratov je lahko pogubna kombinacija za motor kruli pa lepše konus od panelaInterscope je napisal/-a:Kaj bi blo bols za mojga dizla panelni ali konusni?panel bistveno ne spremeni zvoka mogoče na visokih obratih malenkost tega pri tebi glih ne bo ... no če ti ne bo všeč ima Aleš - Sunside Tuning dobro ceno takoalitako bomo šli k njemu po silikonske cevi ... pa boš mogoče še kaj prišparal ...
...ooo strokovnjak se je pojavil :P :P :P lep pozdrav Milan prav pogrešal sem te ... L.p. Madmilankregar je napisal/-a:Mad je napisal/-a:...počakaj ker bo mogoče pol po posegu vse drugače jaz imam par filtrov K&N pa ti bom povedal, ko vidim kaj kam paše po moje je boljši tisti v škatli panelni če greš na to, da ga kar nekam pripopaš pri pravilni montaži na cev in pol nakam kjer zajema hladen zrak pa je to - torej konus bolje ... Turbaši so občutljivi na vodne kaplje potegne ti jo lahko v Turbino pol ko se ta sreča z lopatico ki ima 30000 obratov je lahko pogubna kombinacija za motor kruli pa lepše konus od panelaInterscope je napisal/-a:Kaj bi blo bols za mojga dizla panelni ali konusni?panel bistveno ne spremeni zvoka mogoče na visokih obratih malenkost tega pri tebi glih ne bo ... no če ti ne bo všeč ima Aleš - Sunside Tuning dobro ceno takoalitako bomo šli k njemu po silikonske cevi ... pa boš mogoče še kaj prišparal ...
kaj sedaj majstor, še nisi začel tjunat?
Mad je napisal/-a:...ooo strokovnjak se je pojavil :P :P :P lep pozdrav Milan prav pogrešal sem te ... L.p. Madmilankregar je napisal/-a:Mad je napisal/-a:...počakaj ker bo mogoče pol po posegu vse drugače jaz imam par filtrov K&N pa ti bom povedal, ko vidim kaj kam paše po moje je boljši tisti v škatli panelni če greš na to, da ga kar nekam pripopaš pri pravilni montaži na cev in pol nakam kjer zajema hladen zrak pa je to - torej konus bolje ... Turbaši so občutljivi na vodne kaplje potegne ti jo lahko v Turbino pol ko se ta sreča z lopatico ki ima 30000 obratov je lahko pogubna kombinacija za motor kruli pa lepše konus od panelaInterscope je napisal/-a:Kaj bi blo bols za mojga dizla panelni ali konusni?panel bistveno ne spremeni zvoka mogoče na visokih obratih malenkost tega pri tebi glih ne bo ... no če ti ne bo všeč ima Aleš - Sunside Tuning dobro ceno takoalitako bomo šli k njemu po silikonske cevi ... pa boš mogoče še kaj prišparal ...
kaj sedaj majstor, še nisi začel tjunat?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov