kopron je napisal/-a:Kje te je zdaj zmanjkalo na Dragih , oz. kam si se zgubil/skril, da te že nekajkrat nisem videl ? BTW, kolk si pa imel najboljši čas pri kolikih konjih / navoru in z kolikimi bari ? Kaj pa sedaj furaš ? Verjetno pa tudi ti ne veš, kaka zverina je AX. Meni se malo sanja, ker sem ga lani vozil iz SG domov, ko je šel še 1/3 manj kot letos. In že lani ga nisem mogel obdržati na cesti, ko je šel le tako kot moja bivša Alfa . Sem mislil, da bom volan zakrivil nazaj . No, letos pa gre + 1/3 več kot lani, pa čeprav vem, da bolj ko greš proti vrhu časov, bolj stopnjevano več moči potrebuješ ( ne linearno ) , je pa le 0,2 sekunde malo premalo, a se ti ne zdi ? Letos ga sicer še nisem peljal, ampak verjetno bom kmalu naprosil Alexa, da ga bom lahko . In koliko si imel od 0-100 z Leonom ?
...podaljšana 3,4 in 5 prestava ali imaš drug menjalnik? 1.8 T verjetno ? L.p. MadCicero je napisal/-a:kopron je napisal/-a:Kje te je zdaj zmanjkalo na Dragih , oz. kam si se zgubil/skril, da te že nekajkrat nisem videl ? BTW, kolk si pa imel najboljši čas pri kolikih konjih / navoru in z kolikimi bari ? Kaj pa sedaj furaš ? Verjetno pa tudi ti ne veš, kaka zverina je AX. Meni se malo sanja, ker sem ga lani vozil iz SG domov, ko je šel še 1/3 manj kot letos. In že lani ga nisem mogel obdržati na cesti, ko je šel le tako kot moja bivša Alfa . Sem mislil, da bom volan zakrivil nazaj . No, letos pa gre + 1/3 več kot lani, pa čeprav vem, da bolj ko greš proti vrhu časov, bolj stopnjevano več moči potrebuješ ( ne linearno ) , je pa le 0,2 sekunde malo premalo, a se ti ne zdi ? Letos ga sicer še nisem peljal, ampak verjetno bom kmalu naprosil Alexa, da ga bom lahko . In koliko si imel od 0-100 z Leonom ?
Ma letos, mi je cela sezona padla v vodo, ker smo nekaj delali na avtu, pa ni šlo vse po planu in nam je zmanjkalo časa, ker nismo našli napake. Tak da še vedno stoji in čaka da ga dokončamo.
Ne rečem, da AX gre slabo, saj je peresno lahek, vendar verjami, da krepko premalo za RS2.
Lani sem imel najboljši čas brez reakcije ca. 12,6s
Avto takrat niti ni bil optimalno nastravljen, vendar ni šal slabo. Naj bi takrat imel ca. 360 - 380 KM pri 1320kg teže.
Jaz imam sicer daljši menjalnik not, kar ni tak optimalno za 402m, vendar ni pene.
Čas od 100 - 200 sem imel 8,5s, končna 302 km/h.
Letos, pa bi to mogli bit kar krepko hitreje, no ko bo končan seveda.
CupraR je napisal/-a:Itak, final drive menjan a ne?? Kakšno končno sploh omogoča stock menjalnik, 270?...
BTW upam da strup čimprej na cesti![]()
AX je pa hud, ni kejsam pretiravat res ne treba, upam sam da nov enkat karoserijo odprl
![]()
...tudi jaz upam ... navajen sem drugače narejenega podvozja - kovane roke od sax-a ali tisto ojačitev od AX-a grupe a (cevna konstrukcija med trikotnima vodiloma ki sta na uni ball-ih vezana na bumeranga in zgoraj med mortizerjema pa pošteno prevarjenim sprednjim delom) Močnejših amortizerjev - sveča patent z batnico 27 mm ... tu je sicer nekaj gor a dosti daleč od performans motorja ... L.p. MadCupraR je napisal/-a:Itak, final drive menjan a ne?? Kakšno končno sploh omogoča stock menjalnik, 270?...
BTW upam da strup čimprej na cesti![]()
AX je pa hud, ni kejsam pretiravat res ne treba, upam sam da nov enkat karoserijo odprl
![]()
In na koliko konjev misliš zdaj iti / pri kolikih barih ? AX polni 2,0 bara , ampak bo Alex šel na več ... next stage = 2,5 BARS . Bomo še vidli, za koliko bo zrasel navor ( če bo ) ... upam, da kmalu ... Mam dost za dons, do zdele sem delal ...Cicero je napisal/-a:Mad je napisal/-a:...ah soo ...CupraR je napisal/-a:V osnovi je drgač 6gang... kaj ma pa notr je pa spet vprašanje...
Jep, gre za 6. gangerja s podaljšanimi vsemi prestavami.
Cicero je napisal/-a:Dojemaš bolj težko ti!
Gre mi na živce, ko nekdo začne nekaj kovat v zvezde.
čist dovolj bi blo, če bi lepo predstavil svoj projekt, povedal kaj si naredil in to je to.
Vsi bi ti lepo čestitali. Kajti vsak tuning dosežek je dobrodošel na naši sceni, ne glede za kak avto gre.
Ko pa začneš primerjat in govorit, da se avto lahko primerja z avtom, ki mu v SLO trenutno ni konkurenta, pa se zabava konča in te je treba žal postavit na realna tla.
Upam, da sedaj razumeš, zakaj ti navajam druge podatke in stvari.
Verjemi mi, da bi ti z veseljem čestital za dosežek, vendar je drugič treba najt kak drug pristop.
kopron je napisal/-a:In na koliko konjev misliš zdaj iti / pri kolikih barih ? AX polni 2,0 bara , ampak bo Alex šel na več ... next stage = 2,5 BARS . Bomo še vidli, za koliko bo zrasel navor ( če bo ) ... upam, da kmalu ... Mam dost za dons, do zdele sem delal ...Cicero je napisal/-a:Mad je napisal/-a:...ah soo ...CupraR je napisal/-a:V osnovi je drgač 6gang... kaj ma pa notr je pa spet vprašanje...
Jep, gre za 6. gangerja s podaljšanimi vsemi prestavami.
...imam na žalost nasičene vse 4 diske na računalniku ki je prestar in prešvoh za kar ga uporabljam tako da mi niti novih kodekov ne pusti naložit gor tako da bom filmčke moral nest nekomu drugemu jih pa imam na cd-ju in ti jih lahko pošljem Boštjan ... L.p. Madkopron je napisal/-a:Pa saj so slikce že na začetku, čeprav ne najboljše .Itak se na zunaj nič ne vidi, ker je vse skrito zaradi policajev, in ostalih vsemogočih intelektualnih presenečencev . Avto je na pogled še slabši kot navaden povprečen . Turbina pa je Garrett T3 od Volvota . Ni nobenega računalnika za vbrizg, ker tudi ni nobenega vbrizga . Je čisto navaden frgazar, original od AX-a, 1.1 , vendar predelan z 5-imi dodatnimi membranami/ventili za šobe . To je razvil Alex himself . Na Tempri sva imela še od R5gtt, vendar se je pokazalo da je preslab, ker je narejen za manjšo porabo . Zato se je Alex premislil, in se odločil, da sam razvije svoj sistem doziranja dodatnega goriva na fergazer. Kaj ni dal Mad neke slikce gor ? Je pa posnel tudi filmček, ob meritvi konjev . So pa bile slikce na CTS forumu že lep čas nazaj . Bom naprosil Mad Max -a , če bo lahko dal še kaj gor, ...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov