Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jul 27, 2006 8:31 am

Cicero, kaj ne moreš odgovoriti, če si ti to tapravi oni z rumenim Leonom ? Je pa Alex preveril, da ima tak čas od 100 - 200 le Mercedes McLaren SLR in potem noben več . Šele dooolgo zadaj so ostali skreti . Ampak, še vedno mi ni jasno, zato čakam na dokončne teste Alexa z AX-om . Upam , da v kratkem, ker Alex dela po cel dan , ko pa pride domov, pade v posteljo, izmučen. Vprašaj pa Mada, v kakih rovtah se skrivamo, da nas ne najdejo . Še bolje, da nas ne ... nas je škoda ...
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Če jul 27, 2006 8:46 am

Ja, sem tisti!

Torej pol veš kaka zverina je RS2!

100 - 200 km/h

1. Carrera GT = 6,9s
2. SLR = 7,2 s
3. Murciélago = 8,9s
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jul 27, 2006 9:18 am

Kje te je zdaj zmanjkalo na Dragih , oz. kam si se zgubil/skril, da te že nekajkrat nisem videl ? BTW, kolk si pa imel najboljši čas pri kolikih konjih / navoru in z kolikimi bari ? Kaj pa sedaj furaš ? Verjetno pa tudi ti ne veš, kaka zverina je AX. Meni se malo sanja, ker sem ga lani vozil iz SG domov, ko je šel še 1/3 manj kot letos. In že lani ga nisem mogel obdržati na cesti, ko je šel le tako kot moja bivša Alfa . Sem mislil, da bom volan zakrivil nazaj . No, letos pa gre + 1/3 več kot lani, pa čeprav vem, da bolj ko greš proti vrhu časov, bolj stopnjevano več moči potrebuješ ( ne linearno ) , je pa le 0,2 sekunde malo premalo, a se ti ne zdi ? Letos ga sicer še nisem peljal, ampak verjetno bom kmalu naprosil Alexa, da ga bom lahko . In koliko si imel od 0-100 z Leonom ? Pa še to, a si slišal za tisto R5gtt iz King of Europe, ki je vozila okoli 11 sekund ?
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Če jul 27, 2006 9:25 am

kopron je napisal/-a:Kje te je zdaj zmanjkalo na Dragih , oz. kam si se zgubil/skril, da te že nekajkrat nisem videl ? BTW, kolk si pa imel najboljši čas pri kolikih konjih / navoru in z kolikimi bari ? Kaj pa sedaj furaš ? Verjetno pa tudi ti ne veš, kaka zverina je AX. Meni se malo sanja, ker sem ga lani vozil iz SG domov, ko je šel še 1/3 manj kot letos. In že lani ga nisem mogel obdržati na cesti, ko je šel le tako kot moja bivša Alfa . Sem mislil, da bom volan zakrivil nazaj . No, letos pa gre + 1/3 več kot lani, pa čeprav vem, da bolj ko greš proti vrhu časov, bolj stopnjevano več moči potrebuješ ( ne linearno ) , je pa le 0,2 sekunde malo premalo, a se ti ne zdi ? Letos ga sicer še nisem peljal, ampak verjetno bom kmalu naprosil Alexa, da ga bom lahko . In koliko si imel od 0-100 z Leonom ?



Ma letos, mi je cela sezona padla v vodo, ker smo nekaj delali na avtu, pa ni šlo vse po planu in nam je zmanjkalo časa, ker nismo našli napake. Tak da še vedno stoji in čaka da ga dokončamo.
Ne rečem, da AX gre slabo, saj je peresno lahek, vendar verjami, da krepko premalo za RS2.
Lani sem imel najboljši čas brez reakcije ca. 12,6s
Avto takrat niti ni bil optimalno nastravljen, vendar ni šal slabo. Naj bi takrat imel ca. 360 - 380 KM pri 1320kg teže.
Jaz imam sicer daljši menjalnik not, kar ni tak optimalno za 402m, vendar ni pene.
Čas od 100 - 200 sem imel 8,5s, končna 302 km/h.

Letos, pa bi to mogli bit kar krepko hitreje, no ko bo končan seveda.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jul 27, 2006 10:25 am

Cicero je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Kje te je zdaj zmanjkalo na Dragih , oz. kam si se zgubil/skril, da te že nekajkrat nisem videl ? BTW, kolk si pa imel najboljši čas pri kolikih konjih / navoru in z kolikimi bari ? Kaj pa sedaj furaš ? Verjetno pa tudi ti ne veš, kaka zverina je AX. Meni se malo sanja, ker sem ga lani vozil iz SG domov, ko je šel še 1/3 manj kot letos. In že lani ga nisem mogel obdržati na cesti, ko je šel le tako kot moja bivša Alfa . Sem mislil, da bom volan zakrivil nazaj . No, letos pa gre + 1/3 več kot lani, pa čeprav vem, da bolj ko greš proti vrhu časov, bolj stopnjevano več moči potrebuješ ( ne linearno ) , je pa le 0,2 sekunde malo premalo, a se ti ne zdi ? Letos ga sicer še nisem peljal, ampak verjetno bom kmalu naprosil Alexa, da ga bom lahko . In koliko si imel od 0-100 z Leonom ?



Ma letos, mi je cela sezona padla v vodo, ker smo nekaj delali na avtu, pa ni šlo vse po planu in nam je zmanjkalo časa, ker nismo našli napake. Tak da še vedno stoji in čaka da ga dokončamo.
Ne rečem, da AX gre slabo, saj je peresno lahek, vendar verjami, da krepko premalo za RS2.
Lani sem imel najboljši čas brez reakcije ca. 12,6s
Avto takrat niti ni bil optimalno nastravljen, vendar ni šal slabo. Naj bi takrat imel ca. 360 - 380 KM pri 1320kg teže.
Jaz imam sicer daljši menjalnik not, kar ni tak optimalno za 402m, vendar ni pene.
Čas od 100 - 200 sem imel 8,5s, končna 302 km/h.

Letos, pa bi to mogli bit kar krepko hitreje, no ko bo končan seveda.
...podaljšana 3,4 in 5 prestava ali imaš drug menjalnik? 1.8 T verjetno ? L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če jul 27, 2006 10:28 am

V osnovi je drgač 6gang... kaj ma pa notr je pa spet vprašanje...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jul 27, 2006 10:36 am

CupraR je napisal/-a:V osnovi je drgač 6gang... kaj ma pa notr je pa spet vprašanje...
...ah soo ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Če jul 27, 2006 11:41 am

Mad je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:V osnovi je drgač 6gang... kaj ma pa notr je pa spet vprašanje...
...ah soo ...



Jep, gre za 6. gangerja s podaljšanimi vsemi prestavami.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če jul 27, 2006 11:44 am

Itak, final drive menjan a ne?? Kakšno končno sploh omogoča stock menjalnik, 270?...
BTW upam da strup čimprej na cesti 8)

AX je pa hud, ni kej :D sam pretiravat res ne treba, upam sam da nov enkat karoserijo odprl :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Če jul 27, 2006 12:14 pm

CupraR je napisal/-a:Itak, final drive menjan a ne?? Kakšno končno sploh omogoča stock menjalnik, 270?...
BTW upam da strup čimprej na cesti 8)

AX je pa hud, ni kej :D sam pretiravat res ne treba, upam sam da nov enkat karoserijo odprl :lol: :lol:


Menjat je treba zobčenik na dif. in obe veli.
Problem je samo v tem, da moreš najt dele, ki pašejo skupaj.. in za to prestavno razmerje. ki ga imam sedaj jaz, smo morali uporabit VW Motorsport dele, ker drugi, ne bi bili ustrezni oz. če bi vzeli od TDI-ja preveč dolgi ( vmax čez. 340 km/h)!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jul 27, 2006 3:20 pm

CupraR je napisal/-a:Itak, final drive menjan a ne?? Kakšno končno sploh omogoča stock menjalnik, 270?...
BTW upam da strup čimprej na cesti 8)

AX je pa hud, ni kej :D sam pretiravat res ne treba, upam sam da nov enkat karoserijo odprl :lol: :lol:
...tudi jaz upam ... navajen sem drugače narejenega podvozja - kovane roke od sax-a ali tisto ojačitev od AX-a grupe a (cevna konstrukcija med trikotnima vodiloma ki sta na uni ball-ih vezana na bumeranga in zgoraj med mortizerjema pa pošteno prevarjenim sprednjim delom) Močnejših amortizerjev - sveča patent z batnico 27 mm ... tu je sicer nekaj gor a dosti daleč od performans motorja ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jul 27, 2006 9:18 pm

Cicero je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:V osnovi je drgač 6gang... kaj ma pa notr je pa spet vprašanje...
...ah soo ...



Jep, gre za 6. gangerja s podaljšanimi vsemi prestavami.
In na koliko konjev misliš zdaj iti / pri kolikih barih ? AX polni 2,0 bara , ampak bo Alex šel na več ... next stage = 2,5 BARS . Bomo še vidli, za koliko bo zrasel navor ( če bo ) ... upam, da kmalu ... Mam dost za dons, do zdele sem delal ...
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Če jul 27, 2006 10:52 pm

Cicero je napisal/-a:Dojemaš bolj težko ti!

Gre mi na živce, ko nekdo začne nekaj kovat v zvezde.
čist dovolj bi blo, če bi lepo predstavil svoj projekt, povedal kaj si naredil in to je to.
Vsi bi ti lepo čestitali. Kajti vsak tuning dosežek je dobrodošel na naši sceni, ne glede za kak avto gre.

Ko pa začneš primerjat in govorit, da se avto lahko primerja z avtom, ki mu v SLO trenutno ni konkurenta, pa se zabava konča in te je treba žal postavit na realna tla.

Upam, da sedaj razumeš, zakaj ti navajam druge podatke in stvari.
Verjemi mi, da bi ti z veseljem čestital za dosežek, vendar je drugič treba najt kak drug pristop.


Res pa je, da pri Ax-u za določen denar dobiš veliko več učinka.
Most of the parts that break on the 156 are made in Germany
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Pe jul 28, 2006 6:46 am

kopron je napisal/-a:
Cicero je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:V osnovi je drgač 6gang... kaj ma pa notr je pa spet vprašanje...
...ah soo ...



Jep, gre za 6. gangerja s podaljšanimi vsemi prestavami.
In na koliko konjev misliš zdaj iti / pri kolikih barih ? AX polni 2,0 bara , ampak bo Alex šel na več ... next stage = 2,5 BARS . Bomo še vidli, za koliko bo zrasel navor ( če bo ) ... upam, da kmalu ... Mam dost za dons, do zdele sem delal ...



Nimam pojma, bomo vidli kolko bodo valji pokazali. Tlak pa bomo dvigovali, dokler bodo pač konji rastli.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jul 29, 2006 7:32 am

Danes Ilirska Bistrica, če bo posreči, bomo vidli kako bo ... če bo ...
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Po jul 31, 2006 8:20 pm

pa dajte se mal opisat ka ste na tem ax-lu naredl.kira turbina?fergazer?itd?
drugac pa kapo dol
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI Po jul 31, 2006 8:45 pm

Pa kaka slikca tud ne bi škodla.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To avg 01, 2006 6:31 am

Pa saj so slikce že na začetku, čeprav ne najboljše .Itak se na zunaj nič ne vidi, ker je vse skrito zaradi policajev, in ostalih vsemogočih intelektualnih presenečencev . Avto je na pogled še slabši kot navaden povprečen . Turbina pa je Garrett T3 od Volvota . Ni nobenega računalnika za vbrizg, ker tudi ni nobenega vbrizga . Je čisto navaden frgazar, original od AX-a, 1.1 , vendar predelan z 5-imi dodatnimi membranami/ventili za šobe . To je razvil Alex himself . Na Tempri sva imela še od R5gtt, vendar se je pokazalo da je preslab, ker je narejen za manjšo porabo . Zato se je Alex premislil, in se odločil, da sam razvije svoj sistem doziranja dodatnega goriva na fergazer. Kaj ni dal Mad neke slikce gor ? Je pa posnel tudi filmček, ob meritvi konjev . So pa bile slikce na CTS forumu že lep čas nazaj . Bom naprosil Mad Max -a , če bo lahko dal še kaj gor, ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To avg 01, 2006 6:55 am

kopron je napisal/-a:Pa saj so slikce že na začetku, čeprav ne najboljše .Itak se na zunaj nič ne vidi, ker je vse skrito zaradi policajev, in ostalih vsemogočih intelektualnih presenečencev . Avto je na pogled še slabši kot navaden povprečen . Turbina pa je Garrett T3 od Volvota . Ni nobenega računalnika za vbrizg, ker tudi ni nobenega vbrizga . Je čisto navaden frgazar, original od AX-a, 1.1 , vendar predelan z 5-imi dodatnimi membranami/ventili za šobe . To je razvil Alex himself . Na Tempri sva imela še od R5gtt, vendar se je pokazalo da je preslab, ker je narejen za manjšo porabo . Zato se je Alex premislil, in se odločil, da sam razvije svoj sistem doziranja dodatnega goriva na fergazer. Kaj ni dal Mad neke slikce gor ? Je pa posnel tudi filmček, ob meritvi konjev . So pa bile slikce na CTS forumu že lep čas nazaj . Bom naprosil Mad Max -a , če bo lahko dal še kaj gor, ...
...imam na žalost nasičene vse 4 diske na računalniku ki je prestar in prešvoh za kar ga uporabljam tako da mi niti novih kodekov ne pusti naložit gor tako da bom filmčke moral nest nekomu drugemu jih pa imam na cd-ju in ti jih lahko pošljem Boštjan ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr avg 02, 2006 12:20 am

...Boštjan http://videos.streetfire.net/hottestvid ... aebe1a.htm ... Boštjan a ni ta isti kot je Shine-r - jev bolid ? L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov