AudiBoy je napisal/-a:dejan tvoj audi ni pa nč slabši aveš
Uff so razlike pa se kaksne, ker to kaj se vidi je res ober extrem!


Zadosten za obcutke, financno pa itaq

AudiBoy je napisal/-a:dejan tvoj audi ni pa nč slabši aveš
R 34 GT-R je napisal/-a:če prebiraš post o taki zadevi (mislim tud celo temo), bi jo najbrž razumel tud u hebrejščini:) Kok pa je informativna cena za SM4 na HR?
off: a to pomen da rdeči vrag zapušča prestol?
Kr tako naprej, pa še kake slikce:)
DJSLY je napisal/-a:Na kakšen način deluje antilag?
rs2 je napisal/-a:DJSLY je napisal/-a:Na kakšen način deluje antilag?
Pa na tak kot vsi.
Nekaj v smislu;
25-30 stopinj je zakasnitve v predvžigu, pa zmes je bolj mokra.
le to potem eksplodira v kolektorju(pred turbino) in jo s tem vrti.
nekaj v tem smislu, tako bolj na kmečko povedano.
Če se malo pogoogla, se najde ogromno info.
Lp
jani.vuk je napisal/-a:Zelo zanimivo pohvalno ker za tako stvar delat rabiš nekaj eur
croma_man je napisal/-a:rs2 je napisal/-a:DJSLY je napisal/-a:Na kakšen način deluje antilag?
Pa na tak kot vsi.
Nekaj v smislu;
25-30 stopinj je zakasnitve v predvžigu, pa zmes je bolj mokra.
le to potem eksplodira v kolektorju(pred turbino) in jo s tem vrti.
nekaj v tem smislu, tako bolj na kmečko povedano.
Če se malo pogoogla, se najde ogromno info.
Lp
torej bang klasični?
Mick Jerry je napisal/-a:Če gledaš s stališča doblejno/plačano, potem 2000€ niti ni takoooo grozn denar.
Potem tale antilag skozi pomalem uničuje turbino, če vžge v kolektor, mislim, najbrž ni najbol zdravo za njo?
Sem slišal, da naj bi takale IMSA glava prišla od 20k-30k €. Je to res?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov