Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Ne nov 25, 2007 6:43 pm

AudiBoy je napisal/-a:dejan tvoj audi ni pa nč slabši aveš :pop:


Uff so razlike pa se kaksne, ker to kaj se vidi je res ober extrem! 8) ...ampak glede na to da bo tole moj prvi projekt in da bom prestopil s serijske konjaze v recimo x3 bo to kar zadosten zalogaj zame. :)

Zadosten za obcutke, financno pa itaq :oops:
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
TH Performance
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Če nov 15, 2007 2:39 pm

Napisal/-a TH Performance Po nov 26, 2007 8:47 am

Poštovani èlanovi foruma

s obzirom da æe prilikom tuninga ovog auta biti korištena Autronic elektronika, objasniti æu ovdje glavne karakteristike SM4 ECU-a i CDI visokonaponskog paljenja.

Autronic SM4 je standalone ECU, koji u potpunosti mijenja stock ecu, a dodaje mnoštvo featurea koje stock ecu ne posjeduje.

Prva karakteristika je da SM4 NE koristi MAF senzor. SM4 je MAP based sistem, pa se kod automobila koji koriste MAF senzor (svi audiji, VW, seati i sl, s izuzetkom honde i jos par automobila) isti uklanja prilikom koristenja SM4.
To pojednostavljeno znaèi da više nema ogranièenja stock MAF senzora, a sam SM4 dolazi sa MAP senzorom koji je sposoban izdržati i precizno mjeriti 3.5bara tlaka relativno, odnosno 4.5bara apsolutno. Vjerojatno više nego æe bilo tko trebati :)

SM4 koristi originalne Audijeve ili bilo èije druge senzore, bili oni induktivni (magnetski) ili hall efekt (digitalni). Na veliku veæinu automobila veže se direktno na postojeæe senzore.

SM4 sadrži sve danas poznate feature: Launch control, Flat shift, Anti lag, Traction control.....

SM4 je potpuno sekvencijalni sistem ubrizgavanja, koji posjeduje jake strujne drivere za injektore, te bez teškoæa kontolira velike injektore na motorima malih zapremnina. Npr, na svim 1.8 motorima bez problema radi sa 1000ccm injektorima.

SM4 isto tako posjeduje 4 izlaza za paljenje, a uz dodatak Ignition Multiplexera može direktno paliti 8 bobina (tuljava), isto tako sekvencijalno, kao i injektore.

Traction control se može podešavati po želji, isto tako postoji traction control za suho i mokro, kao i anti lag za suho i mokro, a i isto tako i anti lag.

Za sve informacije ili postavljajte pitanja na PM, pitajte Edija ili pošaljite mail na hic@thperformance.com
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Po nov 26, 2007 9:02 am

Ce kdo smatra, da se rabi prevod, kar je napisal uporabnik THperformance, bom z veseljem prevedel.

če pa ima kdo še kako bolj tehnično vprašanje ali pa konkretno zadevo, pa kar
na dan z besedo.

Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po nov 26, 2007 11:08 am

če prebiraš post o taki zadevi (mislim tud celo temo), bi jo najbrž razumel tud u hebrejščini:) Kok pa je informativna cena za SM4 na HR?

off: a to pomen da rdeči vrag zapušča prestol?

Kr tako naprej, pa še kake slikce:)
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Po nov 26, 2007 12:52 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:če prebiraš post o taki zadevi (mislim tud celo temo), bi jo najbrž razumel tud u hebrejščini:) Kok pa je informativna cena za SM4 na HR?

off: a to pomen da rdeči vrag zapušča prestol?

Kr tako naprej, pa še kake slikce:)


Info cena za SM4 na hr (al pa pri nas) je cca 2.000eur. Samo potem nimaš omejitev, katere imaš z serijskim računalnikom. Verjetno to pride v poštev tistim, ki se grejo kake večje in resnejše custom predelave, katere serijski računalnik težko podpira oziroma ni strokovnjaka pri nas, ki bi lahko serijski računalnik poznal do potankosti.
Ali pa za kakega navdušenca, ki želi svoj avto sam optimirati do potankosti in je seveda 2.000eur pripravljen plačati.


To se je zgodilo pri meni, ko enostavno motronica ni znal nihče naštimati in sem z samim programom na motronicu bil nezadovoljen. Pa tu ni kriv motronic ampak enostavno ga nismo poznali do potankosti (mape)...

No rdeči vrag bo zapustil prestol takoj, ko ga kdo zrine (10.41s/228kmh). :yum

Bomo slikice še dodali...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
DJSLY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe jan 24, 2003 12:36 pm

Napisal/-a DJSLY Po nov 26, 2007 3:37 pm

Na kakšen način deluje antilag?
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Po nov 26, 2007 3:46 pm

DJSLY je napisal/-a:Na kakšen način deluje antilag?


Pa na tak kot vsi.
Nekaj v smislu;
25-30 stopinj je zakasnitve v predvžigu, pa zmes je bolj mokra.
le to potem eksplodira v kolektorju(pred turbino) in jo s tem vrti.
nekaj v tem smislu, tako bolj na kmečko povedano.

Če se malo pogoogla, se najde ogromno info.
Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk Po nov 26, 2007 4:19 pm

Zelo zanimivo pohvalno ker za tako stvar delat rabiš nekaj eur
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Po nov 26, 2007 4:36 pm

rs2 je napisal/-a:
DJSLY je napisal/-a:Na kakšen način deluje antilag?


Pa na tak kot vsi.
Nekaj v smislu;
25-30 stopinj je zakasnitve v predvžigu, pa zmes je bolj mokra.
le to potem eksplodira v kolektorju(pred turbino) in jo s tem vrti.
nekaj v tem smislu, tako bolj na kmečko povedano.

Če se malo pogoogla, se najde ogromno info.
Lp


torej bang klasični?
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Po nov 26, 2007 7:23 pm

jani.vuk je napisal/-a:Zelo zanimivo pohvalno ker za tako stvar delat rabiš nekaj eur


Se strinjam. VSE raritete in pa "skrivnosti", ki jih nimaš kje videti ali zvedeti, so zaračunane kot zlato. Prvi problem je, da ne veš kam bi se še obrnil in kaj novega zvedel, drugo pa je ko to info najdeš, da je to drago...
Čim imaš nekaj kar ima svojo zgodovinsko vrednost, je zelo zelo drago.

Denar je tudi osnovni problem, da projetk že ni končan.

Tako za primerjavo;
če se osredotočim na strogo motor:
kvalitetna predelava stane kake 15.000eur.
Če želiš poleg vsega še kaj več kot "običajen" tuning v stilu, obdelava glave, večja turbina ipd. pa grejo številke še dosti višje.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Po nov 26, 2007 7:25 pm

croma_man je napisal/-a:
rs2 je napisal/-a:
DJSLY je napisal/-a:Na kakšen način deluje antilag?


Pa na tak kot vsi.
Nekaj v smislu;
25-30 stopinj je zakasnitve v predvžigu, pa zmes je bolj mokra.
le to potem eksplodira v kolektorju(pred turbino) in jo s tem vrti.
nekaj v tem smislu, tako bolj na kmečko povedano.

Če se malo pogoogla, se najde ogromno info.
Lp


torej bang klasični?


v bistvu ja.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po nov 26, 2007 7:48 pm

Če gledaš s stališča doblejno/plačano, potem 2000€ niti ni takoooo grozn denar.

Potem tale antilag skozi pomalem uničuje turbino, če vžge v kolektor, mislim, najbrž ni najbol zdravo za njo?

Sem slišal, da naj bi takale IMSA glava prišla od 20k-30k €. Je to res?
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po nov 26, 2007 8:02 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Če gledaš s stališča doblejno/plačano, potem 2000€ niti ni takoooo grozn denar.

Potem tale antilag skozi pomalem uničuje turbino, če vžge v kolektor, mislim, najbrž ni najbol zdravo za njo?

Sem slišal, da naj bi takale IMSA glava prišla od 20k-30k €. Je to res?


Turbine, ki so bile namenjene za montirat v avtomobile z bengom so imele močnejše osovine ... na Cossworthu je stala samo osovina cca 1100 eur ... če si to probal na navadni je bil res beng - ( samo 1 x ta pa močen ! ) :D L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Po nov 26, 2007 11:00 pm

Ja beng ni ravno zdrav za turbino.
In Mad ima prav, turbine ala v reliju (pro) imajo res močnješe osovine, katere več prenesejo, čeprav se ravno tako zjajcajo.

Sam banga ne uporabljam..
Se je pa kot nadomestek pri ravnem pospeševanju dobro pokazalo kot šaltanje pri polnem gasu z odvzetim vžigom ko stisneš sklopko...
Se prav drziš gas do konca, stisneš sklopko (mu odvzame vzig) in saltas, spustiš sklopko - in glej ga zlomka, tlak je vseskozi npr.2 bara..
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Po nov 26, 2007 11:02 pm

Mick Jerry;
IMSA glava je svinjsko draga, ceprav ni ravno 20Keur. Problem je, da so določene stvari specifične in jih moras zraven vzet, seveda racunajo pa kot zlato..
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
smile4me
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe maj 28, 2004 9:05 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a smile4me To nov 27, 2007 12:03 am

kdo je ta IMSA? prvič slišm
Slika
 
TH Performance
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Če nov 15, 2007 2:39 pm

Napisal/-a TH Performance To nov 27, 2007 7:38 am

Bang u autronicu radi na više od nekoliko naèina.

Može se setupirati kao agresivni ili manje agresivni bang, za mokro ili suho.

Autronic kasni u paljenju sa 1 ili više cilindara i tako se može birati jaèina antilaga.

Samim tim može se napraviti da turbina traje dulje od uobièajenih parsto kilometara :)

Inaèe. antilag NIJE predviðen za serijske turbine.
 
TH Performance
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Če nov 15, 2007 2:39 pm

Napisal/-a TH Performance To nov 27, 2007 7:39 am

IMSA

http://www.imsaracing.net/

evo pa citaj o IMSI :)
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo To nov 27, 2007 11:07 am

No rdeči vrag bo zapustil prestol takoj, ko ga kdo zrine (10.41s/228kmh). :yum







hm imam občutek,da želiš priti z novim bolidom pod 10s :?:
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 To nov 27, 2007 11:51 am

hm imam občutek,da želiš priti z novim bolidom pod 10s :?:[/quote]


Seveda da pod 10s/402m. Vse kar bo slabse NI ok.
Cilj je usekati pod 10s in imeti visjo izstopno kot sedaj.
Le to je izvedljivo, da bo le motor, pogon in menjalnik zdrzal.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov