Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če jun 26, 2008 8:05 pm

Energetik81 je napisal/-a:A da ne? Od kje pride torej vsa potrebna moč za stiskanje zraka, mogoče iz kozmičnega sevanja?
VSA potrebna moč pride z izpušnimi plini, ki jih šopajo bati v izpušnem taktu.
To so osnove termodinamike - energija se ohranja in ne nastaja iz nič..


ni iz nic, je pa iz energije, ki je drugace pri na avtomobilih neizkoriscena.

aja pa turbo puhalo ne jemlje uporabne moci ampak jo dejansko pridela iz odpadne energije. :)

pri kompresorju na jermenico je pa zgodba nekoliko drugacna. zadeva pobere dost energije direkt z gredi.


btw: a je kdo ze vidu kok energije porabi avto alternator ko fila? js nism mogu verjet k sm to vidu.


R 34 GT-R je napisal/-a:Tudi rally specialke imajo konstanten navor od in linearen prirastek moči (recimo Impreza 300 HP in 500 Nm navora čez celotno območje delovanja.


ja sam brez pluvanja bencina v kolektor pa to ni mozno. tist pok pok pok k spusti gas pripomore k temu.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če jun 26, 2008 9:03 pm

Voith je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:A da ne? Od kje pride torej vsa potrebna moč za stiskanje zraka, mogoče iz kozmičnega sevanja?
VSA potrebna moč pride z izpušnimi plini, ki jih šopajo bati v izpušnem taktu.
To so osnove termodinamike - energija se ohranja in ne nastaja iz nič..


ni iz nic, je pa iz energije, ki je drugace pri na avtomobilih neizkoriscena.

aja pa turbo puhalo ne jemlje uporabne moci ampak jo dejansko pridela iz odpadne energije. :)

pri kompresorju na jermenico je pa zgodba nekoliko drugacna. zadeva pobere dost energije direkt z gredi.


btw: a je kdo ze vidu kok energije porabi avto alternator ko fila? js nism mogu verjet k sm to vidu.


R 34 GT-R je napisal/-a:Tudi rally specialke imajo konstanten navor od in linearen prirastek moči (recimo Impreza 300 HP in 500 Nm navora čez celotno območje delovanja.


ja sam brez pluvanja bencina v kolektor pa to ni mozno. tist pok pok pok k spusti gas pripomore k temu.


Res je, temu se reče bang-bang, in omogoča da se vetrnica vrti tudi ko spustiš plin, vendar imajo te turbine močno ojačane osovine, njihova cena je enormna, civilne bi ob takšnih nastavitvah šle kmalu k "vragu".
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če jun 26, 2008 9:59 pm

tut une grejo kmal k vragu. sam tm to ni nek ekstra problem ker so sponzorji pa tak :D

za domaco uporabo je pa bang bang v denarnici :lol:
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red Če jun 26, 2008 10:49 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Res je, temu se reče bang-bang, in omogoča da se vetrnica vrti tudi ko spustiš plin, vendar imajo te turbine močno ojačane osovine, njihova cena je enormna, civilne bi ob takšnih nastavitvah šle kmalu k "vragu".


Lepši izraz je Anti-lag system ;)
Briši, ide Micubiši !!!
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če jul 10, 2008 10:30 am

R 34 GT-R je napisal/-a:Tudi rally specialke imajo konstanten navor od in linearen prirastek moči (recimo Impreza 300 HP in 500 Nm navora čez celotno območje delovanja.


Ne, to pa sploh ne drzi! In impreza je se najdlje od cesa takega!!

LP

Jest
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če jul 10, 2008 10:44 am

R 34 GT-R je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Tudi rally specialke imajo konstanten navor od in linearen prirastek moči (recimo Impreza 300 HP in 500 Nm navora čez celotno območje delovanja.


ja sam brez pluvanja bencina v kolektor pa to ni mozno. tist pok pok pok k spusti gas pripomore k temu.


Res je, temu se reče bang-bang, in omogoča da se vetrnica vrti tudi ko spustiš plin, vendar imajo te turbine močno ojačane osovine, njihova cena je enormna, civilne bi ob takšnih nastavitvah šle kmalu k "vragu".



Opala!

Bengbeng je beseda, ki se je (ne boste verjeli) prvic pojavila v Sloveniji in se potem razsirila po svetu kot popularni izraz za anti lag.

Ni res, da so pri dirkalcih turbopolnilniki kaj posebej ojaceni, ker to pac ne smejo biti. Vse skladno s homologacijo, ki je zelo eksplicitna. So pa redno servisirani, balansirani in vzdrzevani. (Beja d.o.o. Smartno pod Smarno goro)

Ni res, da je treba kam spricat gorivo, da antilag deluje. Je trik cisto nekje drugje :D

Ni res, da ga na serijskih avtih ni. Ga imajo nekateri serijski avtomobili tudi ze vgrajenega, le da je precej manj agresiven od dirkalnega, Mitsubishi Evo 8,9.. recimo.

LP

Jest
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če jul 10, 2008 10:55 am

MikeLima je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Tudi rally specialke imajo konstanten navor od in linearen prirastek moči (recimo Impreza 300 HP in 500 Nm navora čez celotno območje delovanja.


Ne, to pa sploh ne drzi! In impreza je se najdlje od cesa takega!!

LP

Jest


Je res! Govoril sem o specialkah, ne civilnih izvedbah.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če jul 10, 2008 11:02 am

R 34 GT-R je napisal/-a:Je res! Govoril sem o specialkah, ne civilnih izvedbah.


Ni res! :D In govoril si o reli specialkah. Torej WRC, Gr.A ali Gr.N In nobena nima niti priblizno ravne krivulje navora in zato tudi ne linearnega pridobivanja na moci.

LP

Jest
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če jul 10, 2008 12:03 pm

MikeLima je napisal/-a:Ni res, da je treba kam spricat gorivo, da antilag deluje. Je trik cisto nekje drugje :D


tell us more :)

lahk bi bil pol edin se trik z elektriko, da ksna svecka nebi uzgala kdaj pa kdaj tko kot recimo pri motorjih ko sekajo cez avspuh, druge opcije pa ne vidm tle :)
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če jul 10, 2008 1:27 pm

Voith je napisal/-a:tell us more :)


Saj ni vec skrivnost.. Bypass mimo lopute plina, randomizer na vzig, da spusca skozi samo vsako n-to iskro, 40-60 stopinjc retarda, pa cisto malo vec goriva. Ce je kak napreden ECU, ima to funkcijo ze vgrajeno, sem pa to na samem zacetku kar avtonomno naredil. Potem imas motor, ki pri spuscenem gasu zavira, pa ima vseeno boosta nekje med 200 in 400 milibari in seveda takojsen odziv ko pohodis plin. Na manjsih turbinah ni vec zakasnitve, na vecjih pa veliko manj. Fina nastavitev je precej kriticna. Ponavadi nastavljam rec za vsako spremembo, revizijo posebej. Ce je nastavljena narobe, ti to pride povedat ven skozi avspuh kar izpusna vetrnica sama. Od jeze rdeca, jasno! :twisted:

Druga stvar je, kako je potem to za peljat. Za v promet ODSVETUJEM!! Je bolj za "znalce", ki imajo ze kak dirkaski kilometer za seboj in vozijo striktno ful gas/brez gasa sistem. Motor se namrec ponavadi prebuja v maksimalni navor, kar ponavadi pomeni drsenje z vsemi kolesi... Nekam ze pac... :) I

LP

Jest
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jul 10, 2008 2:51 pm

kako pa se recimo doseze konsanten navor?
mislm sj vem da je naum uprasane ampak vseen a je vse odvisno od tega kako je program spisan al pac je to odvisno od komponent?
Ni vse res kar napišem
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če jul 10, 2008 10:25 pm

MikeLima je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:tell us more :)


Saj ni vec skrivnost.. Bypass mimo lopute plina, randomizer na vzig, da spusca skozi samo vsako n-to iskro, 40-60 stopinjc retarda, pa cisto malo vec goriva. Ce je kak napreden ECU, ima to funkcijo ze vgrajeno, sem pa to na samem zacetku kar avtonomno naredil. Potem imas motor, ki pri spuscenem gasu zavira, pa ima vseeno boosta nekje med 200 in 400 milibari in seveda takojsen odziv ko pohodis plin. Na manjsih turbinah ni vec zakasnitve, na vecjih pa veliko manj. Fina nastavitev je precej kriticna. Ponavadi nastavljam rec za vsako spremembo, revizijo posebej. Ce je nastavljena narobe, ti to pride povedat ven skozi avspuh kar izpusna vetrnica sama. Od jeze rdeca, jasno! :twisted:

Druga stvar je, kako je potem to za peljat. Za v promet ODSVETUJEM!! Je bolj za "znalce", ki imajo ze kak dirkaski kilometer za seboj in vozijo striktno ful gas/brez gasa sistem. Motor se namrec ponavadi prebuja v maksimalni navor, kar ponavadi pomeni drsenje z vsemi kolesi... Nekam ze pac... :) I

LP

Jest


In kje se take zdeve dogajajo? Saj najbrž tega ne počneš samo zase?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe jul 11, 2008 9:26 am

R 34 GT-R je napisal/-a:In kje se take zdeve dogajajo? Saj najbrž tega ne počneš samo zase?


Ne zase, ampak za gnar :D 8)

Se drzim samo dirkalnih avtov, le redko kak izletek v pocestno sceno. Moji pacienti trenutno so micke Tomaza Kaucica, Janija Trcka, Mihe Rihtarja, Sasa Horvata, Georga Reitspergerja... Bile tudi micki Bostjana Logarja, Marka Jerama, suba Tomaza Kaucica.. Se prej pa ibize Andreja Jereba, mazdi Tomaza Jemca, delno tudi ford... Pravzaprav skoraj vse dirkalne mazde tistega obdobja pri nas. Se prej in vmes pa se kak pistaski bmw, siera, suzuki itd... Bemtis, dalec je ze to :(

LP

Jest
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe jul 11, 2008 8:55 pm

MikeLima je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:In kje se take zdeve dogajajo? Saj najbrž tega ne počneš samo zase?


Ne zase, ampak za gnar :D 8)

Se drzim samo dirkalnih avtov, le redko kak izletek v pocestno sceno. Moji pacienti trenutno so micke Tomaza Kaucica, Janija Trcka, Mihe Rihtarja, Sasa Horvata, Georga Reitspergerja... Bile tudi micki Bostjana Logarja, Marka Jerama, suba Tomaza Kaucica.. Se prej pa ibize Andreja Jereba, mazdi Tomaza Jemca, delno tudi ford... Pravzaprav skoraj vse dirkalne mazde tistega obdobja pri nas. Se prej in vmes pa se kak pistaski bmw, siera, suzuki itd... Bemtis, dalec je ze to :(

LP

Jest


Sub od Kavčiča je do prehoda na micko bil v rokah Jemca, kokr vem.

Drgač pa hud repertoar, lepo.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima So jul 12, 2008 10:26 am

abbe je napisal/-a:kako pa se recimo doseze konsanten navor?
mislm sj vem da je naum uprasane ampak vseen a je vse odvisno od tega kako je program spisan al pac je to odvisno od komponent?


Seveda je odvisno od komponent. Je neka logika, da reci pridejo skupaj. Prevelik mlin na veter tezko doseze neko optimalno delovanje pri nizkih obratih itd... Potem se mapira tako, da pac odrezejo vse kar je nad neko linijo. To se kar dobro vidi pri serijskih avtih, pri katerih je "goal" doseci linearen navor, da je avto vozen tudi za staro mamo. Pred leti je bilo seveda precej drugace. Kakega renojcka 5 turbo maxi pac ni bilo mami "za v stacuno se peljat" dat :)

LP

Jest
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov