Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po feb 22, 2010 10:18 pm

Omenil sem znacilnosti takega kompresorja. Mogoce si opazil, da se nikjer nisem spuscal v prakticno realizacijo le tega.

Lahko pa recem, da so ponavadi prenosi med 1:7 do 1:10 saj se vrtijo pocasneje kot turbine. Zato tudi so vetrnice teh kompresorjev precej vecje od vetrnic klasicnih turbin, ki dajo od sebe isto moc. Se pravi, manjse obrate (okoli 50.000), nadoknadijo s precej vecjo vetrnico.

Se zmeraj se ne spuscam v prakticno realizacijo. Nastel sem nekaj uporabnih podatkov.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost