
Yoni je napisal/-a:kopron je napisal/-a:Yoni je napisal/-a:To je zelo dolgo nazaj.
Ko bos pa ti sestavil take zverine kot jih ing. Gabat bom pa tudi tebe hvalil.
Mene tebi ni treba nič hvaliti .
Hvala .
Lp + #
Seveda saj te nimam za kaj...Misliš da bom zdaj ejakuliral na enega saxoja s 300KM in 1000rpm uporabnega območja?
MikeLima je napisal/-a:En posten evo, bi moral it ene toliko po suhem kot gre tale po mokrem
http://www.youtube.com/watch?v=AtkK0uNGosI
LoCo je napisal/-a:Zakaj bi točn hotu navrtane diske?
Zato pa tisti ki vemo se izogibamo EBCSokol je napisal/-a:Navrtan disk je samo šminka.Ker po večini te luknjice niso hladno vrtane se ustvari okrog teh luknjic lokalni ekstrem in po malo mučenja diska začne ta kar hitro pokati (točno pri luknjicah). Narezani imajo sicer to prednost, da malo hitreje očisti ploščico ampak to bolj pride v poštev pri rally-ju
drmocar je napisal/-a:Zato pa tisti ki vemo se izogibamo EBCSokol je napisal/-a:Navrtan disk je samo šminka.Ker po večini te luknjice niso hladno vrtane se ustvari okrog teh luknjic lokalni ekstrem in po malo mučenja diska začne ta kar hitro pokati (točno pri luknjicah). Narezani imajo sicer to prednost, da malo hitreje očisti ploščico ampak to bolj pride v poštev pri rally-ju![]()
Men nič ne poka, pa disk prej poje k ploščice, je pa res to najbolj odvisno od zmrdi ploščic
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov