Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne nov 29, 2009 5:42 pm

aha....skoda motorja :(
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne nov 29, 2009 6:22 pm

Yoni je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:
Yoni je napisal/-a:To je zelo dolgo nazaj.

Ko bos pa ti sestavil take zverine kot jih ing. Gabat bom pa tudi tebe hvalil.

Mene tebi ni treba nič hvaliti .
Hvala .
Lp + #


Seveda saj te nimam za kaj... :lol: Misliš da bom zdaj ejakuliral na enega saxoja s 300KM in 1000rpm uporabnega območja? :lol:

Tudi če bi me imel za kaj, ti nebi bilo treba . To sem ti hotel povedati.
Lp + #
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne nov 29, 2009 6:35 pm

@MikeLima, v koliki meri pa voda-metanol pripomore k preventivi motorja na dirki?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
solidx
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: So apr 21, 2007 9:42 am

Napisal/-a solidx Ne nov 29, 2009 7:55 pm

MikeLima je napisal/-a:En posten evo, bi moral it ene toliko po suhem kot gre tale po mokrem :D

http://www.youtube.com/watch?v=AtkK0uNGosI


respect :)
Evo IX MR In Working Progress
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Ne nov 29, 2009 8:11 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:@MikeLima, v koliki meri pa voda-metanol pripomore k preventivi motorja na dirki?


Nic, ker je prepovedano.
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad So dec 12, 2009 9:55 pm

Napredek 8)

Avto laufa na novih odmičnih in ga poganja svež jermen z svežimi rolcami in šponarji.

Avto je s temi komponentami tudi na novo zmapiran. Dyno grafa nimam ker se je avto delal na cesti. Je samo racelogic graf pospeška ampak z malo nižjim tlakom kakor je sedaj in kakimi 100kg preveč naloženim avtom, tako da bom meritev opravil še enkrat in nato prilepim graf.

Za še boljši tezultat bo potrebno natakniti turbino od e9 tako da iz avta iztisnemo kar največ z temi komponentami (predvidevam da ulovim še kakšnih 30KM)

lp
evo4fun
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So dec 12, 2009 11:20 pm

Super ;) samo da že grgra....Prilepi še kak video
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad To dec 22, 2009 4:59 pm

Video bo, samo vreme se naj malo popravi.

Danes prišel še en paketek:

Slika

lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO To dec 22, 2009 11:19 pm

kingroad je napisal/-a:Video bo, samo vreme se naj malo popravi.

Danes prišel še en paketek:

Slika

lp



zakaj pa niste kake večje oz navrtane diske uzel??
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Sr dec 23, 2009 4:26 am

Zakaj bi točn hotu navrtane diske?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Sr dec 23, 2009 6:34 am

Navrtani lepo zgledajo... :lol:
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr dec 23, 2009 8:12 am

King, si že kdaj ostal brez zavor? :shock:

ManIAK je napisal/-a:Navrtani lepo zgledajo... :lol:


Maš res :cry
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Sr dec 23, 2009 3:02 pm

@xHair: ne še....upam da tudi nikoli ne bom 8)

@HaMzO: za moje potrebe so dovolj serijske dimenzije - 320mm.

lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr dec 23, 2009 3:52 pm

LoCo je napisal/-a:Zakaj bi točn hotu navrtane diske?


koke vem, luknje oz zareze na diskih imajo diski boljše hlajenje,zdj odvisn kakšen tip voznika si..če bi že kdaj menjal diske bi dal navrtane pa magar ista velikost...slabž že nemore bit, če je firma diskov taprava...

no sj..že olje in mal jače ploščice ter zavorne cevke velik pripomorejo...
 
Uporabniški avatar
Quiksilver
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: Ne dec 11, 2005 8:43 pm

Napisal/-a Quiksilver Sr dec 23, 2009 3:59 pm

Ploščice ti pa poje k Loco burek če maš navrtane. Brez zamere Loco :)
 
Uporabniški avatar
Sokol
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To nov 30, 2004 11:03 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sokol Sr dec 23, 2009 4:40 pm

Navrtan disk je samo šminka.Ker po večini te luknjice niso hladno vrtane se ustvari okrog teh luknjic lokalni ekstrem in po malo mučenja diska začne ta kar hitro pokati (točno pri luknjicah). Narezani imajo sicer to prednost, da malo hitreje očisti ploščico ampak to bolj pride v poštev pri rally-ju
___________________
Megane Sport F1 Team
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Sr dec 23, 2009 5:14 pm

Sokol je napisal/-a:Navrtan disk je samo šminka.Ker po večini te luknjice niso hladno vrtane se ustvari okrog teh luknjic lokalni ekstrem in po malo mučenja diska začne ta kar hitro pokati (točno pri luknjicah). Narezani imajo sicer to prednost, da malo hitreje očisti ploščico ampak to bolj pride v poštev pri rally-ju
Zato pa tisti ki vemo se izogibamo EBC :lol:
Men nič ne poka, pa disk prej poje k ploščice, je pa res to najbolj odvisno od zmrdi ploščic ;)
 
Uporabniški avatar
Sokol
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To nov 30, 2004 11:03 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sokol Sr dec 23, 2009 7:09 pm

drmocar je napisal/-a:
Sokol je napisal/-a:Navrtan disk je samo šminka.Ker po večini te luknjice niso hladno vrtane se ustvari okrog teh luknjic lokalni ekstrem in po malo mučenja diska začne ta kar hitro pokati (točno pri luknjicah). Narezani imajo sicer to prednost, da malo hitreje očisti ploščico ampak to bolj pride v poštev pri rally-ju
Zato pa tisti ki vemo se izogibamo EBC :lol:
Men nič ne poka, pa disk prej poje k ploščice, je pa res to najbolj odvisno od zmrdi ploščic ;)


Tudi Brembo ima s tem težave.Lahko povem tudi iz lastnih izkušenj in izkušenj po svetu.Tisti, ki so peljali avto na pisto, jim je slej ko prej disk pri luknjicah počil.
Seveda to leti na diske brez aluminjastega zvonca.Pa recimo ti diski na meganih niso ravno čunga lunga, pa počijo (gre pa se recimo za diske Brembo HC)
___________________
Megane Sport F1 Team
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr dec 23, 2009 8:44 pm

eh če je blo na meganu pol itaq ni nič čudno..brembotu se pač ni dalo delat kvalitetnih diskov za renault :lol: :lol:
hec :)

pać ti maš slabe eni drugi majo bolše izkušnje..nima veze to z to temo, samo pač men se zdi da bi moral tak avto met to...če ne na njegovem bo pa na drugem :)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Sr dec 23, 2009 10:47 pm

Brembotov inženir je v enem intervjuju povedal sledeče:

"Ja, luknjasti diski so _DREK_ ampak folk jih kupuje ker zgledajo kul, torej jih pač mi delamo naprej."
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov