Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe dec 04, 2009 5:50 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Itak je legenda, vedno bo ostala zaradi svojih dosežkov, no, prevoženi pač niso pokazatelj za dotičen avto, razlogov ne bom našteval, ker je BV.
Pri HF-ki je za 400 HP že potrebno razmišljat o suhem karterju, njena predelava je prav gotovo veliko dražja, če jo hočeš narediti kvalitetno.


Bom citiral mojga mehanika (ki servisira Lancio od Valanta), glede tega avta, ko sem mu rekel pri njemu doma če ga pržge da slišmo mal kako zaropota:

"Ma kuorba, navem čeb jo pržgau k vejš, tu je lancia, zna tut na štantgasu zaribat".
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe dec 04, 2009 5:59 pm

LoCo je napisal/-a:Bom citiral mojga mehanika (ki servisira Lancio od Valanta), glede tega avta, ko sem mu rekel pri njemu doma če ga pržge da slišmo mal kako zaropota:

"Ma kuorba, navem čeb jo pržgau k vejš, tu je lancia, zna tut na štantgasu zaribat".


:cry Vsaka čast temu mehaniku, saj mu vrhunsko pripravlja avtomobil, ni čudno da mu potem tudi ti voziš avto tja :tomidelej: Drugače dam pa roko v ogenj, če ni to bolj v šali rekel kot zares, zdaj če si pa ti to prijel kot pijanec plota :? :har
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe dec 04, 2009 6:00 pm

Moje osebno mnenje je da je tole navijanje konj v višave čisto brezveze. Zakaj? Zato ker se bo vedno našel nekdo, ki bo imel še močnejši in še hitrejši avto. :roll:

Raje avto z manj konji, ki jih dnevno lahko izkoristiš na cesti v vsaki situaciji, brez da ga moraš servisirat več časa kot ga lahko voziš.
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Pe dec 04, 2009 6:08 pm

peroRS je napisal/-a:Moje osebno mnenje je da je tole navijanje konj v višave čisto brezveze. Zakaj? Zato ker se bo vedno našel nekdo, ki bo imel še močnejši in še hitrejši avto. :roll:.


a potem tudi šprinterji na 100m tečejo brez veze? Tako ali tako se bo enkrat našel hitrejši.

lp :D
evo4fun
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe dec 04, 2009 6:08 pm

lancia hf je napisal/-a: :cry Vsaka čast temu mehaniku, saj mu vrhunsko pripravlja avtomobil, ni čudno da mu potem tudi ti voziš avto tja :tomidelej: Drugače dam pa roko v ogenj, če ni to bolj v šali rekel kot zares, zdaj če si pa ti to prijel kot pijanec plota :? :har


Prav si razumel, mehanik je pedantnež in vse mora bit u piko vsakič, vedno in povsod. Zato z veseljem vozim avto k njemu. Je pa hotel povedati s to izjavo da lancia ni vrhunec zanesljivosti :D
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe dec 04, 2009 6:12 pm

Ja ker avto pa je, z parkrat prekoračenimi konji, kot jih ima tovarniško. :?: ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Pe dec 04, 2009 6:14 pm

http://www.youtube.com/watch?v=YpDlNfSJWtc
Koj k denar pršparam grem na gt35r :)
Pa če kdo rabi imam za wrx/wrx sti 2.5 equal lenght headers, pa prodrive fedre
Slika Slika
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe dec 04, 2009 6:17 pm

lancia hf je napisal/-a:Nekaj takega
http://www.youtube.com/watch?v=vOJnT-AU5Uo&feature=PlayList&p=F1AFC8AD17AEDD1C&index=0

Ali pa poglej koliko ima prevoženih pa še zmeraj zelo poskočna pa še 5 prestave nerabi ;)
http://www.youtube.com/watch?v=jQ-P5Mkorp0

Tale je pa tudi zanimiva
http://www.youtube.com/watch?v=zRZT-4BbMq0

Tako da se jih še kar konkretno najde ;)



...ampak najhitrejse pa nisi prilimal :P
http://www.youtube.com/watch?v=5fheILNz4fU

LpF
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe dec 04, 2009 6:24 pm

gofra je napisal/-a:...ampak najhitrejse pa nisi prilimal :P
http://www.youtube.com/watch?v=5fheILNz4fU

LpF


Sem iskal ta posnetek, pa ga nisem našel oops
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe dec 04, 2009 6:41 pm

kingroad je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Moje osebno mnenje je da je tole navijanje konj v višave čisto brezveze. Zakaj? Zato ker se bo vedno našel nekdo, ki bo imel še močnejši in še hitrejši avto. :roll:.


a potem tudi šprinterji na 100m tečejo brez veze? Tako ali tako se bo enkrat našel hitrejši.

lp :D


Tud to je brezveze, sam klinc, za pogledat pa je. Vi kar tunirajte, naj vas moja opazka ne moti =P
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe dec 04, 2009 6:50 pm

peroRS je napisal/-a:
kingroad je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Moje osebno mnenje je da je tole navijanje konj v višave čisto brezveze. Zakaj? Zato ker se bo vedno našel nekdo, ki bo imel še močnejši in še hitrejši avto. :roll:.


a potem tudi šprinterji na 100m tečejo brez veze? Tako ali tako se bo enkrat našel hitrejši.

lp :D


Tud to je brezveze, sam klinc, za pogledat pa je. Vi kar tunirajte, naj vas moja opazka ne moti =P


Saj je meni tudi brezvezno z avtomobila delati raketo, in se potem po forumu "kregati", gdo je komu kaj prodal, in gdo je komu kaj dolžan. Na svoji Delti bom samo nazaj na cca 1 bar turbino odpru ventil pritiska za bencin je itak že odprt samo še bencinsko črpalko zamenjam in to je to. Dela 15 min, stroška pa kolikor bo koštala druga črpalka goriva ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe dec 04, 2009 7:29 pm

in govor je o evo vs sti ne pa o zastareli legendi, katera samo še peščica fanov ven vleče in povzdiguje v višave. Imeti STI ali EVOta poemni da za nek normalen denar se tudi normalno pelješ in imaš zanesliv špotni avto z veliko tuning rezerve. Tele delte so bolj kot ne legende in jih je škoda predelovati in dokazovati... svojo ero so že imele...

dejmo se kaj bolj zanimivega pogovarjat... za delto si pa odprite svojo temo in lepite you tube posnetke..
 
Gobavc
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:27 am
Kraj: LJ-Vič

Napisal/-a Gobavc Pe dec 04, 2009 8:21 pm

Jaz ne razumem fore tunanja Micke ali pa Subija na 400+ konjev. Meni se zdi škoda avta navijat za tiščanje naravnost, sploh zato ker nista temu niti namenjena. Ne vem no. To leti predvsem na zadnje linke seveda ;) ;)
Zadnjič spremenil Gobavc, dne Pe dec 04, 2009 8:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe dec 04, 2009 8:39 pm

qsho01 je napisal/-a:
Nekaj takega sem hotel tudi sam napisati. . .sicer lahko le povem da je imel Lancia Delto tudi sodelavec v službi,približno 12 let nazaj,pa sem se malo pogovarjal. . .avtomobil je bil za tiste čase dober in je bil tudi 6x prvak v tistem obdobju potem se je pa Lancia umaknila ob prihodu Subaruja.
Sicer sta mi pa Mitsubishi EVO in Subaru STI WRX najlepša avtomobila in se nikoli ne morem odločiti kateri je boljši,lepši.


Ja kje si pa to slišal, Tovarniško moštvo Lancia se je umaknilo zaradi odhoda vodilnih v moštvo Ferrari F1 (bolj dobičkonosen) Bil je pa tudi že Subaru takrat v WRC vemdar z" legasijem" ki je imel takrat edini od subijev 4x4 turbo motor, Impreze GT so prišle sele dosti kasneje ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe dec 04, 2009 9:44 pm

lancia hf je napisal/-a:Ja kje si pa to slišal, Tovarniško moštvo Lancia se je umaknilo zaradi odhoda vodilnih v moštvo Ferrari F1 (bolj dobičkonosen) ...


Lancie so odsle zato, ker so se na ukaz fiatovega vodstva zaprle abarthove delavnice, katerih vsebino z vecino avtomobili je kupila Astra racing. Nekaj boljsih ljudi se je tudi selilo v Astro, ostali so bili jako jezni in so sli marsikam. Danes delajo Nissane Z350 za pisto, vmes so pa se Fordove Pume za pokal in se kaj.

http://www.astraracing.com/

Evo rulzzz :D
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Pe dec 04, 2009 9:46 pm

So pa smešni ti avti, kot iz tistega filma "taxi". Mora bit čudno, ko se pripelješ kam pred trgovino s tolko plastike na avtu. No, razen če si ravno naredil izpit za avto, pa ti stari skeširajo igračko s polmeterskim spojlerom na prtljažniku. Pol si car.
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe dec 04, 2009 10:12 pm

RENO911 je napisal/-a:So pa smešni ti avti, kot iz tistega filma "taxi". Mora bit čudno, ko se pripelješ kam pred trgovino s tolko plastike na avtu. No, razen če si ravno naredil izpit za avto, pa ti stari skeširajo igračko s polmeterskim spojlerom na prtljažniku. Pol si car.


Smesno je tole:

http://www.fayerwayer.com/2009/06/citro ... itrorrari/

A bi sel spacek na micko? ;)
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Re: Neskončna debata: EVO vs STi

Napisal/-a beemveempet Pe dec 04, 2009 11:22 pm

LoCo je napisal/-a:Filter:
Bo pri obeh avtih kar enako zahtevna zadeva. Montiraš, voziš.


S tem, da se pri Imprezi veliko lažje naredi kvaliteten dovo hladnega zraka in s tem so tudi prirasti bistveno večji. Torej performance per price je na strani Subaruja

LoCo je napisal/-a:Izpuh:
Bo šlo tut približno enako. Za oba avtoombila zadostuje 3" premera.


Se strinjam.

LoCo je napisal/-a:Čip:
Tle se pa že malo zakomplicira. Pri Evotu se rabi en kabl, laptopa in že se lahko igramo. STi ma malo slabšo podporo glede tega in se rabi COBB Access Port / EcuTek ali kakšen drug zunanji program. V vsakem primeru se cenovno to že spremeni za približno 500 eurov.


Niti ne. Z OpenPort 2.0 vmesniko se lahko enako enostavno igraš kot z 1.3 verzijo.
Prav tako z uporabo EcuFlasha. Torej povsem enaka orodja. S tem, da lahko pri GR STi narediš 3 različne mape med katerimi lahko enostavno izbiraš preko SI drive gumba.

LoCo je napisal/-a:Intercooler:
Za Evota lahko montiramo kakšnega generičnega ali pa tudi kakšen brand. Ni preveč komplicirano ker ma Evo postavljen FMIC spredaj tako kot večina turbo avtomobilov. Pri STi-ju je IC zgoraj v haubi kar potem pomeni da je treba kupit IC za STi specifično al mamo pa kar veliko dela s tem da zmontiramo enga druzga. Še ena stvari ki mi pri STi-ju ni všeč je to da ko je avto vroč stoji IC točno nad motorjem in ga že motor sam segreje na visoke temperature. (Vprašajte Ermana kako je na dragih nosil led sabo da je lahko več zaporednih dirk vozu in pred vsako dirko natresu 1L flašo ledu po IC-ju ko je čakal na štart). Druga možnost je front mount za STi-ja ki je stroškovno spet mnogo višji, pa še modifikacije odbijača so potrebne.


Montaža sprednjega intercoolerja (konverzija) pri STi ni nič bolj zahtevna kot pri EVOtu, ker znani Subaru tunerji imajo že dalj časa bolt-on kite na voljo. Tudi pri EVOtih, če želiš imeti večji npr. kak kit od Perrina, HKS, AMS oz. tudi kup noname varjant je na voljo, je skoraj obvezna rahla modifikacija odbijača, še posebej če se odločiš za nadgradnjo IC pipinga, ki je skoraj obvezen pri nadgradnjah IC-jev.

LoCo je napisal/-a:Potem so tu še bolj kompleksne modifikacije kot so odmične gredi, ki so za subaruja dražje (ker so 4), montaža odmičnih je bolj zahtevna ker se potrebuje 2 tesnili za obe glavi itd itd. Toliko kolikor ima boxer lep zvok je z njim povezanih tudi slabosti. 2 glavi, 2 bata na vsaki strani itd...


Največja hiba je, da tega ne more narediti Janezek iz Haloz, kot to lahko naredi pri EVO. Je delovno bolj intenzivni poseg in tudi zahtevnejši kot pri EVOtu. Vsekakor.
Je pa vse izvedljivo brez težav, če veš kaj delaš.

LoCo je napisal/-a:Še zadnja stvar, ki bi se je rad dotaknil je vzdržljivost serijskih delov. Točnih podatkov ni, ne obstajajo, predvsem pa je navit avto odvisen od šoferja. Če ne znaš vozit je serijski navor dovolj za polomit vse.


Glede vzdžljivosti oziroma tolerance "mučenja" je konstrukcija EVO motorja sigurno boljša, je dejansko old-school tip. Pri Imprezi (govorim za 2.5 motor) je vsekakor priporočljiva vgradnja srajčk, saj je blok motorja poln kanalov za hlajenje in posledično sam cilinder ne zdži toliko kot pri EVOtu. Tu seveda govorimo o stock primerkih. EVOtova največja hiba so vsekakor ojnice in ojnični ležaji ti dejansko ne prenesejo toliko navora, kot bi si predstavljali za en avto kot je npr. EVO. Torej to je obvezen "poseg" pri vsakem malo bolj tuniranem EVOtu. Finančno ni nobena posebnost (set ojnic + batov + tesnil + vijaki glave + malenkosti pod 2.000 EUR) je pa ogromna varnost.
V kolikor pa je želja po nekoliko večji količini konjev in uporabo večjih turbo puhal pa se v glavnem poslužuje 2.0 (japonski model) motor, ki je dosti bolj vzdržljiv (tudi tovarniško se vrti do 8.000 rpm) tu se pa nekako izenačita z EVOtom.
Pri Imprezi je potrebno posebej poudariti hlajenje, ker splošno dejstvo je, da so boxer motorji bolj "vroči" in s tem bolj občutljivi na "trpinčenja".
V kolikor pa se v "projekt" gre zavestno tudi finančno pa je na trgu (AMS, Scooby, Perrin...) veliko tunerjev, ki prodajajo prirejene short in long block motorje Subarujev in Mick za aplikacije...1000 KS+. Navadno se zgolj tako nadgrajeni motorni bloki (long) gibljejo medo 10.000 in 15.000 EUR. Tu govorimo o top level izdelkih primernih tudi za motoršport.
Je pa še ena modifikacija nujno potrebna pri EVOtih, sicer so vse inveticije v moč in navor brezpredmetne: 6 stopenjski menjalnik je zelo podhranjen. Ojačitev in nadgradnja slednjega je nujno potrebna.

LoCo je napisal/-a:Kar pa je izkušenj iz resničnega sveta: Evo nekje do 500HP, Impreza nekje do 400. In ker je meni osebno "zabaven avto" nekje ravno tam pri 400 konjih na kolesih oz. nekje 480 na gredi, bi impreza tudi tu pokleknila kot izbira.


Pravilno narejena Impreza STI (2.5) z recimo nekje 450 konji na gredi je mnogo bolj zabavna in uporabna kot EVO zaradi veliko boljšega spoola (0.5l se pri turbo motorjih pozna) boljše razporeditve navora in moči. Če je faktor zabave ogromna luknja in še večji pospešek ob spoolu potem se strinjam, da je EVO primernejši. Sam sem sicer drugačnega mnenja. Prevozil sem kar nekaj km z različnimi evoti in imprezami in moram reči, da boxer motor zleze pod kožo. Čeprav me tudi 600 konjski EVO 8 ni pustil ravnodušnega :D

LoCo je napisal/-a:Moja končna trditev pa je sledeča: oba avtomobila sta vrhunska, svetovna in povsem izven lige avtomobilov v svojem cenovnem razredu. Evo je bolj prijazen za modificirat, cenejši za modificirat in cenejši za vzdrževat. (Pod vzdrževanje takega avtomobila si štejte tudi kakšen odbijač in luč, v tem segmentu pa evo res res zmaga ker so deli skoraj za 50% cenejši). Vsesplošno pa je lažje delat na evotovem motorju, če se kdo ne strinja nej pripelje svojga subaruja pa bova šla za gajbo piva kdo hitrej svečke zamenja.


Kot verjetno 95% uporabnikov tega foruma ni še v življenju prijelo gedore v roke, verjamem, da se tudi tebi ne da s tem ukvarjati in ta prijetna opravila prepustiš svojim mehanikom. Mene bolj zanima, kaj avto nudi za volanom :D

Avtomobila sta in nista primerljiva. Evo na eni strani navdušuje z preprostostjo in vzdržljivostjo ter potencialom. Medtem, ko je Impreza postala nekoliko bolj eksotična, bolj zanimiva predvsem pa nizko težišče boxer motorja postavi Imprezo stopničko višje kar se tiče voznih lastnosti in same kontrole.

Dejstvo je pa, da imata oba (kot serijska primerka) neprimerne zavore, sklopko in podvozje. Tovarne bi lahko z minimalnimi investicijami (recimo moje laično mnenje) cca. 5000 EUR pri novem avtomobilu naredilo primerke z vrhunskimi zavorami, zmogljivimi zavorami ter mnogo bolj športno prilagojeno podvozje. Oba avtomobila bi bila lahko tako že serijsko mnogo hitrejša na pistah in bolj zaprtih pistah krepko kravžlala živce Porschejem in ostalim močnejšim rivalom.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Pe dec 04, 2009 11:39 pm

@beemveempet: kaj pa menjalnik v primerjavi Subaru vs Mitsu? Serijsko sklopko pri Evotu na 400+KM je že smotrno zamenjati z kakšno Exedy Twin Plate sklopko, vendar je potem na udaru menjalnik. kako je pri Subaruju?

lp
evo4fun
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe dec 04, 2009 11:48 pm

WRX STI 6 prestav drzi 500+KM. WRX 5 prestav ni dobro prevec matrat.
Za EVO pa je ze napisano.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov